Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko

pettyny

Olen kattellu kauemman aikaa yhtä jousi(miestä)ja se on ollut puolin ja toisin.Tässä noin kuukausi sitten hän pyysi minua jutteleen kapakassa (hänellä oli työ vuoro) puhuttiin niitä näitä ja hän pyysi minun puhelinnumeroa mutta en antanut ja hän sitten ehdotti että hän antaa omansa että minä ottaisin häneen yhteyttä vaikka syömään kun minulle passaa.Viikko meni etten soittanut enkä viestitellyt ja kun näin häntä hän kysyi onko minun puhelimessa jotain vikaa kun minusta ei ole kuulunut, vastasin että on ollut kiireitä.Seuraavana päivänä lähdin tyttöjen kans ulkoileen ja pistin hänelle viestin että onko hänellä työ vuoro ja vastaus oli että on,illan päälle suunnattiin hänen työ pikalle ja hän ehdotti että hän voi viedä minut kotiin mutta eksyinkin hänen luo todella hieno ihana ihminen joka puhuu paljon mutta ei mitään tyhjänpäiväistä enkä varmaan olis menny jos olisin ollut vähänkin epävarma miehestä.seuraavana iltana hän otti yhteyttä ja halusi tulla minun viereen nukkuun ja pyysin hänet minun luo ja taas juteltiin ja hän kertoi enemmän yksityis asioita ja olihan meillä erotiikkaakin :) (kumpanakin kertana) sen jälkeen kun olen ottanut yhteyttä on hänellä aina ollu joku homma kesken tai kiire jonnekin.muutama päivä sitten soitin hänelle ja pyysin häntä viereen ja hän lupasi tulla mutta hän oli liian myöhään tulossa koska olin kerenny nukahtaa.Yritin taas ottaa yhteyttä niin hän sanoi että soittaa kohta eikä ole vielä tänä päivänäkään soittanu!! eli mitä nyt? oliko hän vain erotiikan perässä vai?? kannattako minun enää panostaa ihmiseen ollenkaan tiedän että tulen näkeen häntä ainakin paikassa missä hän on töissä..olenko seuraavan kerran kun ei koskaan oltais oltu ja nähty?? olen aivan hukassa tämän jousimiehen kans!!enkä tiedä miten edetä.

12

4207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärkkyy

      vain niin kauan, että saa haluamansa... ja näköjään sai. Valitettavasti. Voit heittää pyyhkeen kehään tai olla viisaampi...älä piiritä ja hän tulee vielä luoksesi.

      • miehiin...

        Ei pelkästään jousimiehiin.


    • Jousimies miehet... hoh hoh

      Kuule, voin sanoa omasta kokemuksesta kun seurustelen jousimiehen kanssa, että kyllä se aluksi jaksaa tuoda vaikka kuun taivaalta, mutta sitten jonkin ajan kuluttua kyllästyy, jos haluat enemmän.

      Itse annoin koko rakkauteni, kokonaan ja jos ei Jousimies-mies sitä osaa arvostaa niin olkoon.
      Soittelee joka päivä, mutta ei tule käymään, milloin mitäkin tekosyitä.

      Anti olla, kylmetän itseni, etsin kunnon miehen ja AINAKIN MENEN IHAN SUORAAN SANOTTUNA VIERAISIIN; HETI kun tilanne on avoin ja komea mies tarjolla...

      En ois tätä koskaan tehnyt, mutta katkeruus iski ja kun ei seksiä tule kun muka liikaa sitä haluan, ni olkoon helvetti.

      miehet pyh ja pah.

      Ihmekkös tämä että kaikille iskee paniikki sitoutumisen suhteen, kun maailma on täys tuollaisia miehiä.

      Varmasti tulee vielä vastaan se ihana ihminen, joka arvostaa rakkautta, eikä näitä kissa hiiri leikkejä.

      Sori vain, ei tietenkään kaikki jouskarit, mut ainakin tämä... ja Jousimies osaa olla hyvin viehättävä persoona, mutta ei osaa sanoa suoraan.

      terv. erittäin rikki

      • pettynyt

        parasta tosiaa (yrittää)etsiä kunnon mies mutta tosi on mitä sanoit että nyky päivänä on liikaa näitä kissa hiiri leikkejä. edellisen kerran leikki skorpioni kissa hiiri leikkiä ja sitä jaksoin vuoden ja nyt tämä typerä jousi(mies) kohta luovuttaa onko enää kunnon miehiä??? yritetään me naiset vielä jaksaa ymmärtää miehiä!! oikeen hyvää loppu kesän jatkoja..


      • fenixbird

        Ei ainoastaan jousimies, vaan monet muutkin merkit samanlaisia sikoja. Eniten mulla huonoja kokemuksia leijonista. Olen jo 32- vuotiaana sitä mieltä, etten koskaan löydä enää kunnon miestä, ja valmistaudun olemaan yksin loppuelämäni.


      • Härkä

        Hei, olen seurustellut Jousimiehen kanssa kaksi vuotta. Eka vuosi oli tosi ihanaa aikaa! Mutta nyt tuntuu siltä, että Jouskarilla ei riitä aika, kaverit on melkein tärkeempiä, kuin minä. Vaadin kuulemma liikaa. Nyt olekin kahden vaiheilla, että lopetan suhteen, mutta hän ei halua lopettaa. Ihmettelen kyllä miksei, tai en oikeestaan saahan hän asua ilmaiseksi minun luona, itselleen rakentaa taloa ja aika menee siellä. Iltaisin, kun tulee kotiin niin on niin väsynyt, ettei jaksa puhua eikä paljon seksiä harrastaa! Itse olen Härkä.


    • northstate

      ..miehet ovat arvaamattomia, varsinkin jos et itse ole. Häntä varmasti kalvaa sinussa jokin asia, mikä ei tarvitse olla suurikaan. Tai sitten hän tunsi itsensä jo yhden kerran jälkeen nurkkaan ahdistetuksi ja haluaa liidellä vapaana kuin taivaan lintu. (Mikä hän ei kuitenkaan halua olla)

      • KalaSkorppari

        Itsellä on Jousimiehistä sellaisia kokemuksia, etteivät halua loukata toista, ovat siis liian kilttejä. Aikalailla sydämellään eläviä yksilöitä kuitenkin.

        Antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa :)

        Huh, huh sanon minä :)


    • Sinivuokkoliina

      Jousimiehet nyt on niin itsekkäitä ihmisiä.Sanovat päin näköä vaikka mitä loukkauksia,mut jos niille sanoo menee pasmat aivan sekaisin ja ovat naama punasena.Mun ystävä on jouskari nainen,aina pitäisi olla valmis lähtee kun hän pyytää.Hän yleensä määrää tahdin minne mennään.Mun ehdotukset ei mene koskaan läpi.Olen itse neitsyt.Neitsyitä aina parjataan kuinka ovat ilkeitä,neitsyt on kuin pikkutyttö jouskariin verrattuna.Jouskari määrää työssä vaikka ei olisi pomo,sanoo pomolle miten pitää toimia.Ja saa tietysti hirveät raivarit jos muut ei tanssi hänen pillin mukaan.No saa mun puolesta raivota vaikka lopun ikänsä.Sitä ne ei tajua ettei ilkeydellä ja määräilyllä asioita voiteta.Neitsyt taitaa olla vaikea pala jouskarille kun neityt polo esitttää että kyllä mä teen niinku sä sanot ja sitte en kuiteskaan tee.Jouskari on myös sairaaloisen siisti,jos neitsytkin on mutt jouskari on jostain toisrlta planeetalta.Mun mielestä jouskari ja kaksoset on kaikkein v:mäisemmät merkit.Ne saa kivasti aina hiiltymään kun esittää tyhmää.Sitä ei moni merkki pysty tekee.Kerran olen tapaillut jouskari miestä oli aika itsekäs tyyppi,ja kaksi naista yhtäaikaa joten pysyttelen kaukana jouskarista,on sellainen nipottaja että saa miehet ja naiset itsemurhanpartaalle.Ja määrää kaapin paikan,ei kuuntele puolison toiveita.Joten unohda koko tyyppi ja kierrä kaukaa.Tai mene uuden mieskaverisi kanssa sen työpaikalle ja katso sen ilmettä,taitasi sitäkin kouraista,on aika mustasukkaisia.....hihi

      • jouimnainen

        Niin se on, kaikkein veemäisimmät ovat tietty jousimiehet, kaikki samasta puusta veistettyjä. Millään muullahan ei ole vaikutusta ihmisen luonteeseen tai käyttäytymiseen kuin horoskooppimerkillä. Jokatapauksessa ihanaa syksyä kaikille hyväluontoisille, kilteille, nöyrille, loistaville ja ennenkaikkea juuri oikeanlaisen luonteen omaaville neitsyt-ihmisille:))


      • jousi_m

        kuten muitakin merkkejä on moneen junaan.Tietyn itsekkyyden myönnän,mutta taas hyvin joustava.
        Suusta nyt välillä tulee mitä sattuu,mutta
        ei niitä pidä ottaa liian tosissaan ja jousimies
        tarvitsee ihmisen joka uskaltaa laittaa ja sanoa
        vastaan.
        Plasmat ei mene sekaisin,päinvastoin.
        Vahvempi luonne yleensä määrää tahdin.
        Sitä saa mitä tilaa,elikkä v-mäisille ollaan
        v-mäisiä ja mukaville mukavia.
        Sairaalloisen siisti en ole ja nipittajaa
        ei löydy yhtään.Eikä mustasukkaisuutta
        pätkän vertaa.Että näin.
        Neitsyt ei ole vaikea pala jouskarille,syödään
        teitä aamiaiseksi ;).
        Ja hyi hyi,ei saa litsoa kostonhimoa!


    • jousimiesnaikkonen

      kuule toi homma ei valitettavasti ole merkistä kiinni..Olen jousimies nainen ja kyllä, monet haukut itsekeskeisyydestä osuu ja uppoaa kuin myös puheet viehättävyydestä ja muusta mutta sen voin sanoa että olen kokenut täysin saman mitä sulle kävi useita eri kertoja ja eri merkkien kanssa. Viimeksi noin minulle teki vesimies. En enää ole uskaltanut aikoihin edes ihastua noiden pettymysten ja yht´äkkiä hylätyksi tulemisen takia, mutta vesimies saalisti niin kauan kun sai mut ihastumaan,vaan häipyäkseen heti kun sai tunteeni heräämään. Et sellasta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe