Heippa ihmiset!
Olen mahdollisesti muuttamassa Kurjenmäkeen siihen jotakuinkin Citymarketin lähelle, ja haluaisin tietää mitä olette mieltä tästä kaupunginosasta. Etäisyyksistä, rauhallisuudesta, asukkaista, kaikesta sensellaisesta. Minusta vaikuttaa ihan suht hyvältä tähän saakka mitä siellä liikkunut olen, mutta kertokaapa silti vielä vähän alueen ominaisuuksista. Kiitos!
Kurjenmäen alue
7
1992
Vastaukset
- kilometri....
...keskustaan, bussit kulkee vierestä, polkupyöriä varten on omat kaistat ja rauhallista on ellet asu siinä Nesteen risteyksessä. Lähellä on myös Kunnallissairaalan Päivystys, Kupittaan Psykiatrinen ja Apteekki. Kaikki mitä tarvitset.
Naapurisi ovat, surprise(!), turkulaisia...oikein mukavia ja huumorintajuisia lajitovereita jotka näköjään jaksavat sarkastisesti vastailla tyhmiinkin kysymyksiin. Tervetuloa.- utelias
Kiitosta vaan sulle, turkulainen. :)
Kävinkin sielläpäin vähän pyöräilemässä, enkä törmännyt sen ehkä/ymmärtääkseni tulevan yhtiöni läheisyydessä kuin yhteen epäluuloisesti minua tarkkailleeseen mummoon. No mutta, sellaiset lisät kai jo kuuluvat kohtuulliseen vuokraan.. :)
Tulisin asumaan siellä vähän piilossa, pienkerrostalossa ymmärtääkseni. Nykyiseen alueeseen nähden vaikutti niin paljon paremmalta... huhhuijaa. Kun Turkuun aiemmin muutin mulla ei ollut paljon valinnanvaraa...
Mitäs siellä Nesteen kupeessa sit kytee? Ei kai se niin kovin kaukana ole, vaikkei ihan vieressäkään. Utelias! :) - utelias
mahtaisiko siltä alueelta mitenkään löytyä ilmaista / halpaa langatonta nettiä tai jotain muuta säästökeinoa mun laskunmaksuun? Netti pitäisi ainakin saada. :)
- Menoa
utelias kirjoitti:
Kävinkin sielläpäin vähän pyöräilemässä, enkä törmännyt sen ehkä/ymmärtääkseni tulevan yhtiöni läheisyydessä kuin yhteen epäluuloisesti minua tarkkailleeseen mummoon. No mutta, sellaiset lisät kai jo kuuluvat kohtuulliseen vuokraan.. :)
Tulisin asumaan siellä vähän piilossa, pienkerrostalossa ymmärtääkseni. Nykyiseen alueeseen nähden vaikutti niin paljon paremmalta... huhhuijaa. Kun Turkuun aiemmin muutin mulla ei ollut paljon valinnanvaraa...
Mitäs siellä Nesteen kupeessa sit kytee? Ei kai se niin kovin kaukana ole, vaikkei ihan vieressäkään. Utelias! :)Ilmeisesti hän tarkoitti varsinkin viikonloppuisin, mutta myös arkipäivisin sitä vilskettä mitä voi odottaakin 24h auki olevalta asemalta.
- Tien toiselta puolelta
utelias kirjoitti:
Mitäs siellä Nesteen kupeessa sit kytee? Ei kai se niin kovin kaukana ole, vaikkei ihan vieressäkään. Utelias! :)Nesteen kupeessa ollaan nesteessä aika isolla ryhmällä, aika useasti. Joten kun ajelet toiseen suuntaan pääset vähemmällä. Mainitsemasi pienkerrostalot myös ajoittain aika rauhattomia.
- pipo
utelias kirjoitti:
Mitäs siellä Nesteen kupeessa sit kytee? Ei kai se niin kovin kaukana ole, vaikkei ihan vieressäkään. Utelias! :)No lähinnä häiritsee ne mopopojat jotka pärisyttelevät niitä helkkarin mopojaan aamut illat! On se kumma kun täytyy sitä kaasua veivata edes takas ja silti ei kuljeta mihinkään! E se mopo moottoripyöräksi muutu vaikka kuinka kuvittelisi!
- toinen mahd. muuttaja
pipo kirjoitti:
No lähinnä häiritsee ne mopopojat jotka pärisyttelevät niitä helkkarin mopojaan aamut illat! On se kumma kun täytyy sitä kaasua veivata edes takas ja silti ei kuljeta mihinkään! E se mopo moottoripyöräksi muutu vaikka kuinka kuvittelisi!
jokseenkin turvallisesti / normaalisti asua kuitenkin? Rauhatonta voi olla missä vaan kun ei koskaan tiedä naapureista etukäteen... Mut yleisesti, suositteletteko Kurjenmäkeä sinne muuttoa harkitsevalle? :) Ei kai mopopojat ja huoltsikan vieraat koko hohtoa vie, eikös niillä ole ne omat intressinsä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539