Oletko sinä valehdellut ikäsi naiselle/tytölle ja miksi? Onko niitä syitä moniakin?... vai onkohan se juuri se mitä olen ajatellut...nuorempi mies yrittää päästä sänkyyn vanhemman naisen kanssa. Mulle nyt vissiin on vaan käynyt niin erään miehen taholta, josta olen hyvin kiinnostunut :( Tai jos valehdellut on niin olin!
Mies valehtelee ikänsä,yleistäkö?
4
717
Vastaukset
- SimStim
mut välillä pätkiny sen verran että en o muistanu oonko 25, 26 vai 27 :D
Pari kertaa sanonu väärin, mut oikassu sitten myöhemmin. Noloahan se on ku oma ikä unohtuu jo tän ikäsenä :) - äidin tyttö
Mutsilla oli kerran 44-45-vuotiaana (vetävännäköinen ja hyvinsäilynyt nainen) 28-vuotias poikakaveri, joka yritti valehdella ikäänsä ylöspäin. Ei olis kyllä tarvinnu, ainakin teinitytön silmin se näytti ihan tarpeeks vanhalta.
Suhde päättyi aika lyhyeen, mut ei se kundin valehteluun tai nuoreen ikään kaatunut. Heppu yritti ottaa heti isännän paikan talossa ja komenteli sekä mutsia että mua. Uloshan me se lempattiin. Ongelma on vain se, että naiset eivät usko.
Yleensä arvaukset menee noin 4-8 vuotta alakanttiin. Ei ole montaa vuotta, kun viimeksi on kysytty paperit baarin ovella.- kewi
Ja ain lissään ainakin 5 vuotta
ei ne usko kuitenkaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118