tirkistely

pervo

onko täällä ketään joilla olisi kokemuksia tirkistelystä tai sen kohteeksi joutumisesta?

11

4129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoilija

      koiran ulkoiluttjana "eksyin" keskuspuiston laidalla olevan alimmaisen asunnon ikkunantaakse, jossa aina aamuisin tyttö esiintyi rintsikoissa ja pikkuhousuissa avoimessa ikkunassa, sen jälkeen kun äijä oli lähtenyt töihin, iltaisin makkarin ikkunassa oli kaislaverho josta näki pimeällä läpi, joskus pääsin näkemään kunnon suihin otot tai panot.

      • kerrotalo asukas

        Makuhuoneemme ikkunasta on suora näkyvyys naaparitalomme olohoneeseen. Asunnossa asuu noin 25 vuotias pari. Joka toinen viikko, kun mies lähtee ilmeisesti töihin klo 20 aikoihin, nainen levittä jumppamaton olohuoneen lattialle ja jumppaa siinä alasti, ainoastaan hikinauha otsalla. Olohuoneessa on täydet valot päällä, ja ikkunassa vain sivuverhot. Olen ihaillut tätä esitystä koko syksyn ajan. Kun mies on kotona,olohuoneessa tiukasti sälekaihtimet edessä.


      • kale
        kerrotalo asukas kirjoitti:

        Makuhuoneemme ikkunasta on suora näkyvyys naaparitalomme olohoneeseen. Asunnossa asuu noin 25 vuotias pari. Joka toinen viikko, kun mies lähtee ilmeisesti töihin klo 20 aikoihin, nainen levittä jumppamaton olohuoneen lattialle ja jumppaa siinä alasti, ainoastaan hikinauha otsalla. Olohuoneessa on täydet valot päällä, ja ikkunassa vain sivuverhot. Olen ihaillut tätä esitystä koko syksyn ajan. Kun mies on kotona,olohuoneessa tiukasti sälekaihtimet edessä.

        mulla oli naapuri molemmat ylimmässä kerroksessa sisäpihalla niin että vastakkaisia ikkunoita ei ollut muita, jossa nainen oli melko usein alasti iltaisin ihan arkisia toimia esim, tiskasi ikkunan edessä alasti, esiintyi usein myös kiihottavasti jumpaten, olin hyös itse alasti, joskus jopa runkkasin mutta katseita edemmäs emme menneet, kiihottavaa silti


      • Anonyymi
        kale kirjoitti:

        mulla oli naapuri molemmat ylimmässä kerroksessa sisäpihalla niin että vastakkaisia ikkunoita ei ollut muita, jossa nainen oli melko usein alasti iltaisin ihan arkisia toimia esim, tiskasi ikkunan edessä alasti, esiintyi usein myös kiihottavasti jumpaten, olin hyös itse alasti, joskus jopa runkkasin mutta katseita edemmäs emme menneet, kiihottavaa silti

        Ihanaa. Olisipa minullakin mahdollisuus runkata, kun tirkistelen ikkunan läpi tuolla tavoin. Olen vain runkannut kun näen naapurin naisen ulkona.
        Aikoinaan runkkasin joka paikassa, kuten linja-autossa ja metsissä niin, että joku voisi nähdä, se kiihotti. Ilmeisesti kaikki näki, olin typerä teini. hyvin nuorena runkkasin avoimesti uimahallin pureltaassa, jossa oli joku pariskunta. Ai että tätä häpeilyn määrää!!! xD


    • Anonyymi

      Kesällä tuli katseltua naapurin vanhaa rouvaa puutarha hommissa. Istuin terassillani kalu kovana housuissa. Hyväillin housujen päältä niin että laukesin.

      • Anonyymi

        Vanhemmat rouvat kyllä kuumia.


    • Anonyymi

      No me asuttiin 3 kk anopin luona remonttia paossa. ja mä tirkistelin anoppia sen ajan. Sain hyviä kuvia ja videoita anopista vähisssä vaatteissa ja alastikin. Niistä on kyllä ollut paljon iloa sen jälkeen:)

    • Anonyymi

      Myö esitin kiinteistöhuoltajaa naapurin sexylle muijalle ja asensin kameran vessaan. Toki kerroin vain putsanneeni ilmastointiröörin. Nyt on suora kuvayhteys hänen veskistä mun läppäriin.

      • Anonyymi

        Runkkaan aina kun hän käy suihkussa.


    • Anonyymi

      Asun L-muotoisen kerrostalon 2. kerroksessa, niin toisesta siivestä näkyy asuntoon.
      Mies-kaverini haluaa imettää munaansa ja nussia minua perseeni ikkunan lähellä
      valojen palaessa. Toisen siiven ylempänä asuvat kaksi naista katsoo usein kun imen toisen miehen munaa ja olen nussittavana. Naiset myös osoittavat, että he näkevät siementämiseni ja kannustavat meitä jatkamaan miesten välistä seksiä. Toisinaan naiset kysyvät suoraan, että tietävät olla katsomassa.
      Timo, milloin sinä taas imetät munaasi ja nussit raimoa perseeseen.
      Kaverini taluttaa minut nussittavaksi ikkunan lähelle sovittuna ajankohtana.

    • Anonyymi

      Just makaan sängyllä kalu kovana kädessä. Verhot hieman auki. Niin et naapurin vanha rouva näkee jos haluaa katsoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe