Hittoako te vaimot aina syytätte sitä kakkosta kaikesta! Ottakaa katse sinne viereenne sieltä ne syyt löytyy eikä kakkosesta!
Ei Kakkonen ole teitä pettänyt vaan se ihana kulta mussukka siinä vieressä joka rakastaa teitä yli kaiken!!!!!!!!
Sanon vaan
94
4506
Vastaukset
- pettäjä on vastuussa
en syyttäny kakkosta kun kaikki paljastu vaan jätin ukon.
- Sissi
Olen aivan samaa mieltä. Itse en ole koskaan ollut kakkonen, mutta mitä ihmeen pahaa sen on tehnyt. Oma Mies/Nainen siihen on syynä.
Eriasia on jos kakkonen sattuu olemaan ystävä.
Asia tietysti erikseen. - voisivat
katsoa ensiksi peiliin (ennen kuin he viereensä vilkaisevat) ja ajatella, että mikähän siinä omassa itsessä on vikana kun se ajaa tuon puolison etsimään lohtua toisen naisen sylistä!
Mutta eihän naiset voi sitä tehdä, vika on aina kaikissa muissa, mutta omassa itsessä ei koskaan!- Entinen Kakkonen
Toi oli hyvin sanottu :))
- syylllisiä ei ole
kakkosta vihannu koskaan vaikka miehelläni on ollu vuosia sellanen.
Olen jopa helpottunu että kurja avioliittomme päätty.
Mutta salassa vuosia olla se on kyllä pahaksi kaikille. - katsonut peiliin
Entinen Kakkonen kirjoitti:
Toi oli hyvin sanottu :))
ja miettinyt miksi sinä olet kakkonen???!!!! Joopa joo....
- Entinen Kakkonen
katsonut peiliin kirjoitti:
ja miettinyt miksi sinä olet kakkonen???!!!! Joopa joo....
Vapaasta tahdostani olin kakkonen, niin kauan kun se mulle sopi elämäntilanteeseeni! Nyt en olis kakkonen mistään hinnasta ja en kyllä se vaimokaan jota petetään!!!!!!!!!!!!!!!1
- kakkoseksi!
Vapaasta tahdostani olin kakkonen, niin kauan kun se mulle sopi elämäntilanteeseeni! Nyt en olis kakkonen mistään hinnasta ja en kyllä se vaimokaan jota petetään!!!!!!!!!!!!!!!1
Sama juttu mulla...
Elämäntilanteeseeni sopi mainiosti mies, mutta ei parisuhde, joten kakkosena oleminen oli minulle sopivin ratkaisu.
Väärin vaimoa kohtaan, mutta en syytä itseäni yhtään...Se mieshän siinä minun luokseni aina tuli ja eipä tarvinnut paljoa houkutellaEnnemminkin päinvastoin...välillä sai olla häätämässä pois, kun ei olisi millään halunnut mennä takaisin vaimon luo.
Mutta nyt onneksi tämä salarakkaana olo on jo historiaa, enkä aio siihen enää ryhtyä. - ??????
on saanut "valita" että petetäänkö hänta vai eikö petetä.
Ei siinä kukaan pettäjä puolisonsa haluamisia kysele.
TAJUUTKOS? - Tähdenlento
?????? kirjoitti:
on saanut "valita" että petetäänkö hänta vai eikö petetä.
Ei siinä kukaan pettäjä puolisonsa haluamisia kysele.
TAJUUTKOS?Sekä ykkönen jota petettiin sekä kakkonen jota rakastettiin. Kokemuksella voin sanoa että ei se vika sieltä kakkosesta löydy vaan ihan sieltä omasta suhteesta!
Syitä on monia miksi joku lähtee pettämään, mut usein se on sitä että omasta parisuhteesta ei saa sitä mitä haluaa. Puhumiset ei auta ja jos yrittää puhua asioista niin toinen kieltää kaiken! Miehillä tää usein liittyy seksiin, varsinkin pitkässä suhteessa, moni mies kokee että vaimo ei huomioi häntä tarpeeksi ja seksistä on tullut rutiinin omaista touhua haluu kokee jotain mahtavaa ennen kun istuu jo kiikkustuolissa!
Itseäni kun petetiin en koskaan syyttänyt toista naista, en sanallakaan! Vika oli miehessä ja minussa, ei puhuttu asioista!
Kakkoseksi ryhdyin koska se tuntu silloin sopivalta, koska en halunut mitään pysyvää, valitettavasti ihminen on heikko ja voi rakastua!
Nää on monimutkaisia asioita ja ei ole yhtä kaavaa ja selitystä. Haluaisin että te vaimot ymmärtäisitte sen että ei se vika ole siinä toisessa naisessa vaan ihan siinä omassa miehessänne ja ehkä teissäkin! - minäkin...
Tähdenlento kirjoitti:
Sekä ykkönen jota petettiin sekä kakkonen jota rakastettiin. Kokemuksella voin sanoa että ei se vika sieltä kakkosesta löydy vaan ihan sieltä omasta suhteesta!
Syitä on monia miksi joku lähtee pettämään, mut usein se on sitä että omasta parisuhteesta ei saa sitä mitä haluaa. Puhumiset ei auta ja jos yrittää puhua asioista niin toinen kieltää kaiken! Miehillä tää usein liittyy seksiin, varsinkin pitkässä suhteessa, moni mies kokee että vaimo ei huomioi häntä tarpeeksi ja seksistä on tullut rutiinin omaista touhua haluu kokee jotain mahtavaa ennen kun istuu jo kiikkustuolissa!
Itseäni kun petetiin en koskaan syyttänyt toista naista, en sanallakaan! Vika oli miehessä ja minussa, ei puhuttu asioista!
Kakkoseksi ryhdyin koska se tuntu silloin sopivalta, koska en halunut mitään pysyvää, valitettavasti ihminen on heikko ja voi rakastua!
Nää on monimutkaisia asioita ja ei ole yhtä kaavaa ja selitystä. Haluaisin että te vaimot ymmärtäisitte sen että ei se vika ole siinä toisessa naisessa vaan ihan siinä omassa miehessänne ja ehkä teissäkin!ensin olin se kakkonen ja joitakin vuosia jälkeenpäin ykkönen - eli itse petetty.
Kakkosena ollessani en osannut ajatella, että syytä olisi miehen puolisossa. Tiesin todella hyvin mitä tein ja että se oli väärin. Uskokaa pois, kyllä sitä vikaa on siinä kakkosessakin. Minäkin lähdin leikkiin mukaan aivan liian helpolla, tiesin että mies on varattu, mutta en vain välittänyt. Annoin tunteiden viedä ja vieläpä naiviisti ajattelin, että olin rakastunut. Pöh: En ollut rakastunut vaan kuvittelin kaiken. Minulla siis olisi ollut tilaisuus sanoa EI, mutta olin itsekäs. Mielestäni syy oli ainosataan minussa ja miehessä.
Ykkösen roolissa sain sitten maistaa omaa lääkettäni. Ja se oli karvasta. En voinut käsittää mten olen voinut tehdä joskus toiselle naiselle sen mitä minulle tehtiin. Nyt kaiken kokemani perusteella en enää milloinkaan lähtisi kakkosen rooliin! Pettäminen saa aikaan nin paöjon tuskaa... - et voi sanoa
Tähdenlento kirjoitti:
Sekä ykkönen jota petettiin sekä kakkonen jota rakastettiin. Kokemuksella voin sanoa että ei se vika sieltä kakkosesta löydy vaan ihan sieltä omasta suhteesta!
Nää on monimutkaisia asioita ja ei ole yhtä kaavaa ja selitystä. Haluaisin että te vaimot ymmärtäisitte sen että ei se vika ole siinä toisessa naisessa vaan ihan siinä omassa miehessänne ja ehkä teissäkin!ettei vika ole kakkosessa, eikä myöskään koko aviosuhteessa, kun mies/nainen menee ja pettää. Kaikki voi sujua perheessä hyvin, kunnes kiinni jäädään. Se onkin sitten toinen juttu miten suhde sen jälkeen menee. Useimmiten huonosto. Kokemusta on.
Tietenkin vikaa voi olla kaikissa myös petetyssä, mutta kaiken tärkeintä tässä on se, että pettäjä ei voi yksin pettää. Eli mikäli kakkonen tietää tämän olevan varattu, on syyllinen hänen perheensä hajoittamiseen tieten tahtoen ja hänellä TÄYTYY olla todella huono moraali ja olematon omatunto. - petetty puoliska
minäkin... kirjoitti:
ensin olin se kakkonen ja joitakin vuosia jälkeenpäin ykkönen - eli itse petetty.
Kakkosena ollessani en osannut ajatella, että syytä olisi miehen puolisossa. Tiesin todella hyvin mitä tein ja että se oli väärin. Uskokaa pois, kyllä sitä vikaa on siinä kakkosessakin. Minäkin lähdin leikkiin mukaan aivan liian helpolla, tiesin että mies on varattu, mutta en vain välittänyt. Annoin tunteiden viedä ja vieläpä naiviisti ajattelin, että olin rakastunut. Pöh: En ollut rakastunut vaan kuvittelin kaiken. Minulla siis olisi ollut tilaisuus sanoa EI, mutta olin itsekäs. Mielestäni syy oli ainosataan minussa ja miehessä.
Ykkösen roolissa sain sitten maistaa omaa lääkettäni. Ja se oli karvasta. En voinut käsittää mten olen voinut tehdä joskus toiselle naiselle sen mitä minulle tehtiin. Nyt kaiken kokemani perusteella en enää milloinkaan lähtisi kakkosen rooliin! Pettäminen saa aikaan nin paöjon tuskaa......läksysi ja toivottavasti et enää ryhdy kakkoseksi.
- Tähdenlento
et voi sanoa kirjoitti:
ettei vika ole kakkosessa, eikä myöskään koko aviosuhteessa, kun mies/nainen menee ja pettää. Kaikki voi sujua perheessä hyvin, kunnes kiinni jäädään. Se onkin sitten toinen juttu miten suhde sen jälkeen menee. Useimmiten huonosto. Kokemusta on.
Tietenkin vikaa voi olla kaikissa myös petetyssä, mutta kaiken tärkeintä tässä on se, että pettäjä ei voi yksin pettää. Eli mikäli kakkonen tietää tämän olevan varattu, on syyllinen hänen perheensä hajoittamiseen tieten tahtoen ja hänellä TÄYTYY olla todella huono moraali ja olematon omatunto.Aina niin mustaa ja valkoista ja tossa olen kyllä aivan eri mieltä, et jos parisuhteessa/perheessä menee kaikki hyvin ei kukaan hullu lähde pettämään se on varma se, ellei sit ole kysymys narsistisesta tunnevammaisesta ihmisestä!
Ja perheen hajoamisesta vastaa yksin tämä pettäjä ei se kakkonen! Pettäjä on tehnyt oman valinnan perhettään kohtaan lähtiessään pettäjän tielle! - aivan varma
petetty puoliska kirjoitti:
...läksysi ja toivottavasti et enää ryhdy kakkoseksi.
etten milloinkaan enää!
- kakkonenkin on
Tähdenlento kirjoitti:
Aina niin mustaa ja valkoista ja tossa olen kyllä aivan eri mieltä, et jos parisuhteessa/perheessä menee kaikki hyvin ei kukaan hullu lähde pettämään se on varma se, ellei sit ole kysymys narsistisesta tunnevammaisesta ihmisestä!
Ja perheen hajoamisesta vastaa yksin tämä pettäjä ei se kakkonen! Pettäjä on tehnyt oman valinnan perhettään kohtaan lähtiessään pettäjän tielle!tehnyt tietoisen valinnan ryhtyessään suhteeseen varatun miehen kanssa! Eli kyllä siinä kakkosessakin vikaa on. Kaikkein vähiten voi syyttää sitä vaimoa.
- Tähdenlento
kakkonenkin on kirjoitti:
tehnyt tietoisen valinnan ryhtyessään suhteeseen varatun miehen kanssa! Eli kyllä siinä kakkosessakin vikaa on. Kaikkein vähiten voi syyttää sitä vaimoa.
Pettäjä on itse vastuussa omasta suhteestaan ja siitä mitä siinä tapahtuu. Pettäjän ja petetyn suhde on heidän ei tämän kakkosen! Sanoin tossa ekassa viestissä että mua on petetty ja en koskaan syyttänyt kakkosta, mieheni teki sen valinnan! Pystyn myös sanomaan peilin edessä että minussakin oli paljon vikaa joka johti siihen että mieheni haki lohtua muualta!Kaikesta selviää mikä ei tapa ja uskon että se opetti minulle elämästä jotain, myöskin toi kakkosena oleminen opetti jotain. Olen nähnyt asioitten kummankin puolen ja en tuomitse ketään, sanon vain että petetyt voisivat joskus katsoa sinne peiliin ja miettiä että mitä minä voisin tehdä toisin ettei kumppani lähde pettäjän tielle, vai onko se vaikeeta löytää itsestä vikoja??
- miehen pitäisi
Tähdenlento kirjoitti:
Pettäjä on itse vastuussa omasta suhteestaan ja siitä mitä siinä tapahtuu. Pettäjän ja petetyn suhde on heidän ei tämän kakkosen! Sanoin tossa ekassa viestissä että mua on petetty ja en koskaan syyttänyt kakkosta, mieheni teki sen valinnan! Pystyn myös sanomaan peilin edessä että minussakin oli paljon vikaa joka johti siihen että mieheni haki lohtua muualta!Kaikesta selviää mikä ei tapa ja uskon että se opetti minulle elämästä jotain, myöskin toi kakkosena oleminen opetti jotain. Olen nähnyt asioitten kummankin puolen ja en tuomitse ketään, sanon vain että petetyt voisivat joskus katsoa sinne peiliin ja miettiä että mitä minä voisin tehdä toisin ettei kumppani lähde pettäjän tielle, vai onko se vaikeeta löytää itsestä vikoja??
katsoa peiliin ja miettiä miksi on "tyytymätön" liittoonsa ja sitten tehdä jotain asian eteen. Enkä tarkoita että se olisi lähteminen vieraisiin. Voihan olla niin ettei vaimo edes tiedä miehen olevan tyytymätön. Itse ainakin kysyin mieheltäni mikä on vikana ja hän sanoi ettei mikään, silti meni vieraisiin.
Niin että vaimon on hiukan vaikea yksin yrittää parantaa suhdetta jos mies ei siihen mukaan lähde.
Ja kakkonen voisi naisena ajatella tosita naista ja sitä tuskaa minkä aiheuttaa miehen kanssa vaimolle. Joskus vain tuntuu että kakkoset nauttivat siitä, että saavat kuvitella olevansa parempia kuin mitä vaimo on. - Nimetön
minäkin... kirjoitti:
ensin olin se kakkonen ja joitakin vuosia jälkeenpäin ykkönen - eli itse petetty.
Ykkösen roolissa sain sitten maistaa omaa lääkettäni. Ja se oli karvasta. En voinut käsittää mten olen voinut tehdä joskus toiselle naiselle sen mitä minulle tehtiin. Nyt kaiken kokemani perusteella en enää milloinkaan lähtisi kakkosen rooliin! Pettäminen saa aikaan nin paöjon tuskaa...Mieheni rakastajatar tiesi tarkkaan että mies on varattu, mutta hänen moraalinsa mukaan iäkkäiden suhteissa se ei ole kiellettyä ( kyseessä yli 50-vuotiaat ).Miehen itsetuntoa tietenkin netistä löytynyt rakastajatar hiveli, mies ilmaisi rakkaudentunnustuksiaan saamatta vastarakkautta, kun nainen ei ( kaiken kokemansa jälkeen, itse petetty ) "tuntenut" sanaa rakkaus. Seksiä vain nainen haki. Miehellä ei mitään kielteistä sanottavaa minusta vaimosta, en edes ulkonäön suhteen hävinnyt rakastajatarelle. Ei aina ole syy vaimossa, pettäjän oma elämä ja ongelmat ovat usein syynä. Sinua elämä on opettanut ja minua elämä on heittänyt.Tästä jatketaan hieman viisaampina, toivottavasti.
- Tähdenlento
miehen pitäisi kirjoitti:
katsoa peiliin ja miettiä miksi on "tyytymätön" liittoonsa ja sitten tehdä jotain asian eteen. Enkä tarkoita että se olisi lähteminen vieraisiin. Voihan olla niin ettei vaimo edes tiedä miehen olevan tyytymätön. Itse ainakin kysyin mieheltäni mikä on vikana ja hän sanoi ettei mikään, silti meni vieraisiin.
Niin että vaimon on hiukan vaikea yksin yrittää parantaa suhdetta jos mies ei siihen mukaan lähde.
Ja kakkonen voisi naisena ajatella tosita naista ja sitä tuskaa minkä aiheuttaa miehen kanssa vaimolle. Joskus vain tuntuu että kakkoset nauttivat siitä, että saavat kuvitella olevansa parempia kuin mitä vaimo on.Näitä tapauksia on niin monia kun parisuhteita, siis tarkotan ettö jokainen pettämis juttu on niin erilainen ja syyt niin erilaisia!
Joskus pitkässä suhteessa ei osata puhua oikein ja tulkitaan puoliso väärin, voi olla niin että tää pettäjä on usein yrittänyt puhua asiasta, mut toinen nostaa vain hartioita. Pitkällä tähtäimellä tosta muodostuu kierre jota ei ole enää ulos pääsyä. Pariskunta yrittää puhua toisileen mut näkee ainostaan vaan itsensä, vaikka pitäis nähdä se toinen ihminen siellä. Puhun nyt kokemuksesta! Toinen on voinnyt yritää monta kertaa puhua vaikka nyt seksistä et mitkä on hälle tärkeitä juttuja ja mitä haluais seksin suhteen. Toinen totee vaan et aina sä jaksat jauhaa tosta seksistä ja mun ei tartte olla sulle mieliksi.Mitä parisuhde on? Se on toiseten ihmisen huomioon ottamista ja kunnioittamista, jos noita ei ole niin mitä pari suhde sitten on??? Tää nyt oli vaan yksi esimerkki monesta tapauksesta ja nopeesti kirjotettua tekstiä! - jutut erilaisia,
Tähdenlento kirjoitti:
Näitä tapauksia on niin monia kun parisuhteita, siis tarkotan ettö jokainen pettämis juttu on niin erilainen ja syyt niin erilaisia!
Joskus pitkässä suhteessa ei osata puhua oikein ja tulkitaan puoliso väärin, voi olla niin että tää pettäjä on usein yrittänyt puhua asiasta, mut toinen nostaa vain hartioita. Pitkällä tähtäimellä tosta muodostuu kierre jota ei ole enää ulos pääsyä. Pariskunta yrittää puhua toisileen mut näkee ainostaan vaan itsensä, vaikka pitäis nähdä se toinen ihminen siellä. Puhun nyt kokemuksesta! Toinen on voinnyt yritää monta kertaa puhua vaikka nyt seksistä et mitkä on hälle tärkeitä juttuja ja mitä haluais seksin suhteen. Toinen totee vaan et aina sä jaksat jauhaa tosta seksistä ja mun ei tartte olla sulle mieliksi.Mitä parisuhde on? Se on toiseten ihmisen huomioon ottamista ja kunnioittamista, jos noita ei ole niin mitä pari suhde sitten on??? Tää nyt oli vaan yksi esimerkki monesta tapauksesta ja nopeesti kirjotettua tekstiä!mutta silti et voi sanoa, että pettäjän liitossa on jotain vikaa, jos mies pettää. Teidän kakkosten on vain niin tosi helppoa syyttää näiden huonoaliittoa ja sen varjolla olla tämä "hätävara auttava" ihminen.
Kuten aikaisemmin jo totesin (kuten liitossamme), sujui kaikki puhumiset, toisen huomioimiset ja varsinkin seksi tänä aikana todella hyvin ja silti mies meni ja petti. Syy oli kuulemma sitä tivatessani jännityksen ja uutuuden puute elämästä. Päätin sen jälkeen, että jännitystä tämän jälkeen ei enempää tule puuttumaan mieheni elämästä.
Kakkosen on tosi helppoa syyllistää toisia omasta käytöksestään, kuten täällä yleensä tehdään. Ei liitto tarvitse olla huono, kuten ehkä pettäjät niin voivatkin kakkosille sanoa(muuten eivät menisi sänkyyn). Todellisuus kotona voi olla aivan toista.
Kakkosten itse pitäisi ensin katsoa peiliin ja miettiä mikä on väärin ja oikein. Ei todellakaan ole oikein alkaa suhdetta varatun perheellisen kanssa. - Tähdenlento
jutut erilaisia, kirjoitti:
mutta silti et voi sanoa, että pettäjän liitossa on jotain vikaa, jos mies pettää. Teidän kakkosten on vain niin tosi helppoa syyttää näiden huonoaliittoa ja sen varjolla olla tämä "hätävara auttava" ihminen.
Kuten aikaisemmin jo totesin (kuten liitossamme), sujui kaikki puhumiset, toisen huomioimiset ja varsinkin seksi tänä aikana todella hyvin ja silti mies meni ja petti. Syy oli kuulemma sitä tivatessani jännityksen ja uutuuden puute elämästä. Päätin sen jälkeen, että jännitystä tämän jälkeen ei enempää tule puuttumaan mieheni elämästä.
Kakkosen on tosi helppoa syyllistää toisia omasta käytöksestään, kuten täällä yleensä tehdään. Ei liitto tarvitse olla huono, kuten ehkä pettäjät niin voivatkin kakkosille sanoa(muuten eivät menisi sänkyyn). Todellisuus kotona voi olla aivan toista.
Kakkosten itse pitäisi ensin katsoa peiliin ja miettiä mikä on väärin ja oikein. Ei todellakaan ole oikein alkaa suhdetta varatun perheellisen kanssa.Luuletko todella että kaikki miehet jotka pettävät vain ja ainoastaan sen takia että elämästä puuttuu jännitys ja uutuuden viehätys! Jos mies ajattelee noin niin oikeuttaako se sinusta pettämään ja onko se sit kakkosen vika että miehesi on narsistinen ihminen joka ei ole tyytyväinen mihinkään!
Puhuinkin nyt pettajistä joilla kaikki ei ole kotona kunnossa!
Jos olisin tällähetkellä kakkonen olisin vastuussa omasta elämästäni, en sinun elämästä se mies on vastuussa omasta, sinun ja lastesi elämästä! - mut mieti
Tähdenlento kirjoitti:
Luuletko todella että kaikki miehet jotka pettävät vain ja ainoastaan sen takia että elämästä puuttuu jännitys ja uutuuden viehätys! Jos mies ajattelee noin niin oikeuttaako se sinusta pettämään ja onko se sit kakkosen vika että miehesi on narsistinen ihminen joka ei ole tyytyväinen mihinkään!
Jos olisin tällähetkellä kakkonen olisin vastuussa omasta elämästäni, en sinun elämästä se mies on vastuussa omasta, sinun ja lastesi elämästä!myös tätä. Sinä koko ajan väität, että et ole mistään vastuussa. Olet toki vastuussa tekemisistäsi aina, kuten me kaikki muutkin olemme. Meillä on yleinen moraalikäsitys, jota vastaan nyt yrität selitellä. Sinun täytyy myöntää, että ei ole todellakaan oikein aloittaa suhdetta varattuun.
En ole sanonut missään vaiheessa, että kaikki miehet pettävät vain jännityksen ja uutuuden takia. Liittoja ja syitä on todella monenlaisia. Tosi on, että mikään syy ei kuitenkaan oikeuta hyppimään vieraisiin. Tämän sinunkin jo pitäisi tietää, mutta kirjoituksesi perusteella et vielä tiedä.
Olen nimenomaan yritän sanoa sinulle, että kaikissa liitoissa ei läheskään ole se tilanne mitä miehet kakkosille syöttää halutessaan heidän jalkojen väliin. Taisitpa aikaisemmin väittää, että kaikissa liitoissa on jotain vikaa, kun mies menee ja pettää. - Tähdenlento
mut mieti kirjoitti:
myös tätä. Sinä koko ajan väität, että et ole mistään vastuussa. Olet toki vastuussa tekemisistäsi aina, kuten me kaikki muutkin olemme. Meillä on yleinen moraalikäsitys, jota vastaan nyt yrität selitellä. Sinun täytyy myöntää, että ei ole todellakaan oikein aloittaa suhdetta varattuun.
En ole sanonut missään vaiheessa, että kaikki miehet pettävät vain jännityksen ja uutuuden takia. Liittoja ja syitä on todella monenlaisia. Tosi on, että mikään syy ei kuitenkaan oikeuta hyppimään vieraisiin. Tämän sinunkin jo pitäisi tietää, mutta kirjoituksesi perusteella et vielä tiedä.
Olen nimenomaan yritän sanoa sinulle, että kaikissa liitoissa ei läheskään ole se tilanne mitä miehet kakkosille syöttää halutessaan heidän jalkojen väliin. Taisitpa aikaisemmin väittää, että kaikissa liitoissa on jotain vikaa, kun mies menee ja pettää.Eli miehesi valehtelee kakkoselle jotta pääsee sänkyyn, tiedätkö että tuollainen mies varmasti valehtelee myös sinulle, että pysyt onnellisena!
Tottakait ole vastuussa tekemisistäni, mutta ei sinulle vaan ihan itselleni!! - tietämään
Tähdenlento kirjoitti:
Eli miehesi valehtelee kakkoselle jotta pääsee sänkyyn, tiedätkö että tuollainen mies varmasti valehtelee myös sinulle, että pysyt onnellisena!
Tottakait ole vastuussa tekemisistäni, mutta ei sinulle vaan ihan itselleni!!..että melkein kaikki miehet valehtelevat, jotka lähtevät pettämään puolisoaan. Pettäminen ei onnistu, jos ei valehdella. Tämä valehtelu se suurin syy liittojen rikkoutumiseen onkin, eikä pelkkä pettäminen.
Tietenkään et ole vastuussa minulle. Ei kuseta pätkääkään mitä teet, mutta sen vain sanon, että ei ole tervettä, eikä moraalisesti oikein jos pitää ukkomiesten kanssa vehdata - Tähdenlento
tietämään kirjoitti:
..että melkein kaikki miehet valehtelevat, jotka lähtevät pettämään puolisoaan. Pettäminen ei onnistu, jos ei valehdella. Tämä valehtelu se suurin syy liittojen rikkoutumiseen onkin, eikä pelkkä pettäminen.
Tietenkään et ole vastuussa minulle. Ei kuseta pätkääkään mitä teet, mutta sen vain sanon, että ei ole tervettä, eikä moraalisesti oikein jos pitää ukkomiesten kanssa vehdataOlen vehdannu ja ainoastaan yhden ukkomiehen kanssa jota satun rakastamaan ja hän minua!
- ied
Tähdenlento kirjoitti:
Luuletko todella että kaikki miehet jotka pettävät vain ja ainoastaan sen takia että elämästä puuttuu jännitys ja uutuuden viehätys! Jos mies ajattelee noin niin oikeuttaako se sinusta pettämään ja onko se sit kakkosen vika että miehesi on narsistinen ihminen joka ei ole tyytyväinen mihinkään!
Jos olisin tällähetkellä kakkonen olisin vastuussa omasta elämästäni, en sinun elämästä se mies on vastuussa omasta, sinun ja lastesi elämästä!Puhut p:kaa, jos sekaannut varattuun mieheen olet vastuussa toisen perheen rikkomisesta et ainoastaan omasta elämastäsi, tuo on juuri sitä saatanan itsekeskeiskeistä ajattelua "noilla menee huonosti parisuhteessa, niin minulla on oikeus tyrkyttää itseäni varatulle miehelle". Uskon että moniparisuhde kestäisi kriisinsä paremmin jos ei olisi näitä tyrkkyjä olemassa. Perkele kunnioittakaa toisten parisuhteita.
Pettäjä mies/nainen aviliitossa tai avoliitossa on vastuussa myös tekemisistään mutta olen valitettavan usein seurannut sivusta kun jollakin pariskunnalla on ongelmia niin joku nainen/mies alkaa systemaattisesti tuhota toisten suhdetta. Eräs entinen ystäväni vei kaverinsa miehen jota oli kuulma himoinnut kauan, hänen kaverinsa oli kertonut heidän ongelmistaan luottamuksellisesti ja toinen käytti niitä tietoja hyväkseen. Kun sai miehen niin lemppasi sen parin viikon jälkeen. Kun toisilla on ongelmia ja tuntee pinnassa tekee kuka tahansa typeriä virheitä varsinkin kun niitä tyrkkyjä on niin helposti saatavissa.
Kehtasi vielä pyytää kaveriaan kahville ja selitti että kaikki oli miehen syy.
- '''
Just niin.
Vaikka kait "vikaa" on kakkosessakin ;-)) ???
Mutta oi ja voi niitä ihania miehiä, siis jo naituja, jotka sille ihanalle vaimo kullalle vakuuttaa rakkautta, uskollisuutta ja miten onkaan asianlaita kun päästään vaimon katseen ulottumattomiin. Työpaikalla pillupiiri pyörii. Kuin myös "yksityiselämässä"...siis yhteisiä kavereita myös piirissä. Ja rakas rakas vaimo kulta ei mitään tajua!!!!!
Mut missä vika? Ei ehkä aina vaimo kullassa... - Entinen Kakkonen
Meille entisille ja nykysille kakkosille oma keskustelu palsta!
Tunteita on tärkee käydä läpi, sillä tunteethan meilläkin on mukana, vaikka ne vaimot luuleekin et olaan tunteettomia Horoja!- hyvä kun saa kertoa
jota on petetty vuosia ja nyt eron jälkeen kakkonen.
Vasta nyt olen huomannut että halusin kokea mitä olla kakkonen.
Paljon oli hyvää mutta paljon huonoakin.
Ykkösenä oli piinaavaa kun mies juoksi vieraan luona ja ei halunnut erota kuitenkaan.Itse erosin kun en kestänyt sitä valehtelua ja väkivaltaakin.
Kakkosena tunsin alussa että olen tavannut elämäni miehen ja puri,purin kaiken itsestäni häneen sillä olin juuri eronnut.
Nyt on tullut uusi vaihe elämässä ja en todella haluaisi miehekseni varattua sillä tiedän mikä sotku ja vuosien käsittely on avioero.
Oikeastaan olen kiitollinen että olen kokenut nyt paljon.
Tästä on hyvä jatkaa ensin ihan yksin jonkinaikaa ja sitte katsella jos kohtaisin vapaan miehen joka olisi ihan tavallinen eikä mikää häntäheikki missään tapauksessa,mutta?löytyykö sellasta.
Eronnut mies olis ihan hyvä mutta kaikki edellisen avioeron sotkut läpikäynyt niinkuin olen nyt itsekkin. - yhdistys
voisimme viettää erillaisia teemailtoja, toritapahtumia, voisimme kerätä varoja hyväntekeväisyyteen, pitää kirpputoreja, tehdä toimintaamme julkiseksi eri tiedotusvälineissä yhdistys mahdollistaisi myös avustusrahojen hakemisen, yhdistykseen pääsisivät vain kakkoset ja entiset kakkoset, jos ylenisi ykköseksi, jäsenyys loppuisi, ollaanhan silloin eri kastissa l. astetta ylempänä,eli tuumasta toimeen, aluksi keksimään yhdistykselle nimeä.
- onneksi jo nauran!
yhdistys kirjoitti:
voisimme viettää erillaisia teemailtoja, toritapahtumia, voisimme kerätä varoja hyväntekeväisyyteen, pitää kirpputoreja, tehdä toimintaamme julkiseksi eri tiedotusvälineissä yhdistys mahdollistaisi myös avustusrahojen hakemisen, yhdistykseen pääsisivät vain kakkoset ja entiset kakkoset, jos ylenisi ykköseksi, jäsenyys loppuisi, ollaanhan silloin eri kastissa l. astetta ylempänä,eli tuumasta toimeen, aluksi keksimään yhdistykselle nimeä.
heti tulisin mukaan mutta mikä nimeksi?Nimi vois olla:kakkosten kirpputori ps.tuli vaan mieleen kun ex.mies lähtu kirpputorille joka sunnuntaiaamu ja olikin menny kakkosen luo,kun kaikki lopulta paljastu.
- olettekin
ja olisi todella hyvä jos häipysitte toiselle palstalle pönkittämään omaa huonoa itsetuntoanne! En ymmärrä miten voitte sanoa itseänne hyviksi ihmisksi, jos saatte nautintoa toisen ihmisen kärsimyksestä? Missä moraali, vai onko sitä lainkaan!?
- hyvä nimi
onneksi jo nauran! kirjoitti:
heti tulisin mukaan mutta mikä nimeksi?Nimi vois olla:kakkosten kirpputori ps.tuli vaan mieleen kun ex.mies lähtu kirpputorille joka sunnuntaiaamu ja olikin menny kakkosen luo,kun kaikki lopulta paljastu.
vois olla LIHATISKI!
- hyvä jo lanseerattu nimi
hyvä nimi kirjoitti:
vois olla LIHATISKI!
Laittakaa sinne tietonne, niin johan kakkosena olo säilyy. Mä oon suunnitellut että alan keskittyä yhä enemmän muille elämänaloille kuin miehiin, varsinkaan en koskisi sormellakaan toisten omiin. Varkaus... on ...
- mutta tosiasia on,
että sellainen ihminen, joka tapaa varattuja, on moraaliltaan todella alhainen
- en ole alhainen
jos varattu auttaa erossa jotain niin apua ottaa vastaan siinä tilassa.
Kokeilkaa itse mitä on erota. - Entinen Kakkonen
Ja sillä miehelläkö on hyvä moraali ;) Hah anna mun kaikki kestää! Kerro sille hyvän moraalin omistavalle miehelles terveisiä!
- ja moraaliton!
Ja sillä miehelläkö on hyvä moraali ;) Hah anna mun kaikki kestää! Kerro sille hyvän moraalin omistavalle miehelles terveisiä!
on vaimokin joka jatkaa petturin kanssa.
- olis pitäny jättää
ja moraaliton! kirjoitti:
on vaimokin joka jatkaa petturin kanssa.
moraaliton aviossa ollessa kun katselin läpi sormieni silloisen mieheni pettämistä.
Vaikka tiesin että hänellä on kakkonen jatkoin avioliittoa ja koko perhe kärsi kiristyneestä ilmapiiristä oli väkivaltaa ja kaikkea pahaa oloa.
Syy miksi mies lähti vieraisiin on mysteeri sillä kotona oli kaikkea tarjolla mutta pitkän avioliittomme ajan hän petti heti alusta alkaen.
Jos minulla olisi ollu korkea moraali niin olisin laittanut hänet seinää vasten mutta en voinut sitä tehdä kun pidin muita naisia syyllisinä kun mieheni pettää.
Vasta eromme jälkeen tajuan mitä tuskaa aiheutin lapsille ja koirallemme siis olin alhainen ja moraaliton. - helppo sitä on
en ole alhainen kirjoitti:
jos varattu auttaa erossa jotain niin apua ottaa vastaan siinä tilassa.
Kokeilkaa itse mitä on erota.sanoa, että kun oma liitto jo pilalla ja eroamassa, niin siinä vaiheessa ei ymmärrä mikä on oikein ja väärin. Kyllä niitä erossa auttavia miehiä aina löytyy, kun tarvii.
Tiedän mitä on erota, koska juuri tälläinen juuri eroava henkilö sekaantui mieheeni ja "tarvitsi" apua, varsinkin siellä sänkypuolella.
Muuten se älähtää mihin kalikka kalahtaa... - yhdistykselle nimeksi
olis pitäny jättää kirjoitti:
moraaliton aviossa ollessa kun katselin läpi sormieni silloisen mieheni pettämistä.
Vaikka tiesin että hänellä on kakkonen jatkoin avioliittoa ja koko perhe kärsi kiristyneestä ilmapiiristä oli väkivaltaa ja kaikkea pahaa oloa.
Syy miksi mies lähti vieraisiin on mysteeri sillä kotona oli kaikkea tarjolla mutta pitkän avioliittomme ajan hän petti heti alusta alkaen.
Jos minulla olisi ollu korkea moraali niin olisin laittanut hänet seinää vasten mutta en voinut sitä tehdä kun pidin muita naisia syyllisinä kun mieheni pettää.
Vasta eromme jälkeen tajuan mitä tuskaa aiheutin lapsille ja koirallemme siis olin alhainen ja moraaliton.Hylätyt Horot RY, Paikalliset Panot RY, Haluhelenat RY, Maineensa Menettäneet RY,Ukkomiesten Uhrit RY, tässä muutamia nimiehdotuksia.
- Entinen Kakkonen
yhdistykselle nimeksi kirjoitti:
Hylätyt Horot RY, Paikalliset Panot RY, Haluhelenat RY, Maineensa Menettäneet RY,Ukkomiesten Uhrit RY, tässä muutamia nimiehdotuksia.
Tai sitten petetyksi tullut pikku raukka
- mitä tarkoitan
en puhunut mitään miehen moraalista. Se on selvä, että miehelläkin ja varsin hänellä on todella huono moraali pettäessään puolisoaan. Vastasin vain ap:n kommenttiin, jossa hän väittää näin " Ottakaa katse sinne viereenne sieltä ne syyt löytyy eikä kakkosesta!" . Mielestäni hänellä on todella huono moraali, koska vehtaa ukkomiehen kanssa muista välittämättä. Tämä on totuus ja ei siitä miksikään muutu.
- Meinaatko
mitä tarkoitan kirjoitti:
en puhunut mitään miehen moraalista. Se on selvä, että miehelläkin ja varsin hänellä on todella huono moraali pettäessään puolisoaan. Vastasin vain ap:n kommenttiin, jossa hän väittää näin " Ottakaa katse sinne viereenne sieltä ne syyt löytyy eikä kakkosesta!" . Mielestäni hänellä on todella huono moraali, koska vehtaa ukkomiehen kanssa muista välittämättä. Tämä on totuus ja ei siitä miksikään muutu.
ettei ne pääse taivaaseen huonon moraalinsa takia vai miten ajattelit heidän "kärsivän" huonosta moraalistaan?
- luultavasti
Meinaatko kirjoitti:
ettei ne pääse taivaaseen huonon moraalinsa takia vai miten ajattelit heidän "kärsivän" huonosta moraalistaan?
kaikki muut enemmän kuin he itse - valitettavasti
- vai????
No, ei tartte kertoo. Se nimittäin kutsui sua juuri eilen horoksi, joten ei varmaan kaipaa sun terveisiä.
- olet kakkoseksi
Tai sitten petetyksi tullut pikku raukka
joutunut raukka eli todella kypsä ja fiksu nainen!
- nuo kakkoset
luultavasti kirjoitti:
kaikki muut enemmän kuin he itse - valitettavasti
eivät osaa koskaan ajatella että heissä olisi jotain vikaa. Nauttivat vain siitä kun saavat hajottaa perheitä. Uskonkin että monilla kakkosilla on takanaan ensin huono isäsuhde, sitten mahdollisesti huono parisuhde ja nyt he eivät soisi onnea kenellekkään.
- tai heillä
nuo kakkoset kirjoitti:
eivät osaa koskaan ajatella että heissä olisi jotain vikaa. Nauttivat vain siitä kun saavat hajottaa perheitä. Uskonkin että monilla kakkosilla on takanaan ensin huono isäsuhde, sitten mahdollisesti huono parisuhde ja nyt he eivät soisi onnea kenellekkään.
on todella huono itsetunto ja pitää saada hyväksyntää hinnalla millä hyvänsä. Lisäksi heillä täytyy olla todella huono omatunto.
- huh,huh
vai???? kirjoitti:
No, ei tartte kertoo. Se nimittäin kutsui sua juuri eilen horoksi, joten ei varmaan kaipaa sun terveisiä.
haukkumassa kakkosia kun olin aviossa ja miehellä oli kakkonen,suorastaan vihasin kakkosia.
Mutta eron jälkeen olen itse nyt kakkonen ja vihaan ykkösiä,ei tässä voi kun nauraa! - Entinen Kakkonen
vai???? kirjoitti:
Mee kuule juttelemaan jonnekin muualle! Tää keskustelu ei ollu tarkotettu epäkypsille ja pikkusielusille vaimoille!
- oliks tää
Mee kuule juttelemaan jonnekin muualle! Tää keskustelu ei ollu tarkotettu epäkypsille ja pikkusielusille vaimoille!
keskustelu tarkoitettu vain niille epäkypsille ja pikkusieluisille kakkosille jotka nauttii toisten loukkaamisesta?
- Entinen Kakkonen
oliks tää kirjoitti:
keskustelu tarkoitettu vain niille epäkypsille ja pikkusieluisille kakkosille jotka nauttii toisten loukkaamisesta?
Keksi nyt edes sanoja itse....äläkä lainaa toisten kirjotuksia ;))))
- kyllä todella
Keksi nyt edes sanoja itse....äläkä lainaa toisten kirjotuksia ;))))
fiksu! Anna mä arvaan, olet eronnut ja yh?
- Entinen Kakkonen
kyllä todella kirjoitti:
fiksu! Anna mä arvaan, olet eronnut ja yh?
en ole mikään noista, vaan leski!!!!!!!!!!!!!!1
- silti sun
en ole mikään noista, vaan leski!!!!!!!!!!!!!!1
kakkosuuttasi tee yhtään sen hyväksyttävämmäksi!
- .......
nuo kakkoset kirjoitti:
....niin täydellisiä, niin miksi ne miehet haluaa heitä pettää....???? Ehkä jokaisen, niin pettäjän ja petetyn kuin kakkosenkin pitäisi ensin sinne peiliin vilkaista, ennen kuin lähtee toisia haukkumaan ja omaa syyttömyyttään elämän tilanteeseensa vakuuttelemaan. Joku syyhän siinä on miksi haluaa lisäksi jotain muuta kuin omaa puolisoaan tai hänen lisäkseen....
- .....
oliks tää kirjoitti:
ja sinä olet niin kypsä ettet juuri loukannut ketään?
- mutta aina
....... kirjoitti:
....niin täydellisiä, niin miksi ne miehet haluaa heitä pettää....???? Ehkä jokaisen, niin pettäjän ja petetyn kuin kakkosenkin pitäisi ensin sinne peiliin vilkaista, ennen kuin lähtee toisia haukkumaan ja omaa syyttömyyttään elämän tilanteeseensa vakuuttelemaan. Joku syyhän siinä on miksi haluaa lisäksi jotain muuta kuin omaa puolisoaan tai hänen lisäkseen....
ei syy löydy siinä petetyssä puolisossa, kuten täällä kerrotaan. Peiliin on katsottu ja monet kerrat, mutta asia ei siitä vahtaamisesta muutu. Jotkut haluavat jatkuvasti jännitystä ja uutta viehätystä elämäänsä ja tätä hankkiessaan vahingoittavat kumppaniaan. Toiset ovat sellaisia, joiden ei koskaan pitäisi mennä naimisiin
- noin
vai???? kirjoitti:
katkera. sua vaan vituttaa kun miehesi pettää sua mutta arvaas mitä!? joku siinä horossa sitä miestäsi kuitenkin kiehtoo, jos kerran on sitä tapaillut. Jos mies ei yhtään siitä naisesta välittäisi niin eipä se olisi samaan sänkyynkään päätynyt sen kanssa kovin montaa kertaa. Sitä paitsi tuo nyt on maailman yleisin asia että pettäjät haukkuvat omalle puolisolleen niitä joiden kanssa pettävät! johan siitä alkaisi epäilykset heräämään jos kovin kehuisivat. Loogista?
- Entinen Kakkonen
vai???? kirjoitti:
se nimitti eilen pittihirmuksi joka on ku v:n kantoteline ;)))
- se sulle
se nimitti eilen pittihirmuksi joka on ku v:n kantoteline ;)))
sillä tavalla sanoo, ja mulle taas toista susta. Ei kai se muuten meidän kummankin sänkyyn pääsis!
- taitaa vituttaa
noin kirjoitti:
katkera. sua vaan vituttaa kun miehesi pettää sua mutta arvaas mitä!? joku siinä horossa sitä miestäsi kuitenkin kiehtoo, jos kerran on sitä tapaillut. Jos mies ei yhtään siitä naisesta välittäisi niin eipä se olisi samaan sänkyynkään päätynyt sen kanssa kovin montaa kertaa. Sitä paitsi tuo nyt on maailman yleisin asia että pettäjät haukkuvat omalle puolisolleen niitä joiden kanssa pettävät! johan siitä alkaisi epäilykset heräämään jos kovin kehuisivat. Loogista?
kun olet kakkonen...
Ja sussa sitä miestä kiinnostaa tasan yksi asia ja arvaas mikä se on. No ei ainakaan sun älysi. Tottakai se lepertelee ummet ja lammet sulle ja sä tyhmänä uskot. Loogista on myös se että miehet valehtelee sulle, eihän ne muuten sun pöksyihin pääsis? - leperrellyt
taitaa vituttaa kirjoitti:
kun olet kakkonen...
Ja sussa sitä miestä kiinnostaa tasan yksi asia ja arvaas mikä se on. No ei ainakaan sun älysi. Tottakai se lepertelee ummet ja lammet sulle ja sä tyhmänä uskot. Loogista on myös se että miehet valehtelee sulle, eihän ne muuten sun pöksyihin pääsis?sanaakaan. Ei ole väittänyt rakastavansa tms. Ihan suoraan vain sanonut että haluaa minua. En ole missään vaiheessa kyseenalaistanut tätä väitettä...kyllä sen ihmisestä huomaa, haluaako vai ei.
- ne miehet haluaa
leperrellyt kirjoitti:
sanaakaan. Ei ole väittänyt rakastavansa tms. Ihan suoraan vain sanonut että haluaa minua. En ole missään vaiheessa kyseenalaistanut tätä väitettä...kyllä sen ihmisestä huomaa, haluaako vai ei.
varsinkin sitä yhtä! Luuletko oikeasti että ihmisenä kiinnostat häntä yhtään!!!???
- juuri
ne miehet haluaa kirjoitti:
varsinkin sitä yhtä! Luuletko oikeasti että ihmisenä kiinnostat häntä yhtään!!!???
seksiä!
Mies ei ole sanonut rakastavansa eikä leperrellyt mitään olemattomia. Mies on sanonut että haluaa minua(siis seksuaalisesti). Ei minulle ole jäänyt hänen tarkoitusperänsä epäselviksi. - Mies on
juuri kirjoitti:
seksiä!
Mies ei ole sanonut rakastavansa eikä leperrellyt mitään olemattomia. Mies on sanonut että haluaa minua(siis seksuaalisesti). Ei minulle ole jäänyt hänen tarkoitusperänsä epäselviksi.sanonut, ettei rakasta minua mutta pitää minusta ja haluaa minua. Enempää en ole missään vaiheessa vaatinutkaan.
- siis olemaan
Mies on kirjoitti:
sanonut, ettei rakasta minua mutta pitää minusta ja haluaa minua. Enempää en ole missään vaiheessa vaatinutkaan.
pelkkä pano? No, jos se sinulle riittää...
- muissakin
siis olemaan kirjoitti:
pelkkä pano? No, jos se sinulle riittää...
kuin seksin merkeissä joten en täysin allekirjoita tuota väitettäsi. Ja omaan elämäntilanteeseeni ei tällä hetkellä parisuhde edes sopisikaan.
- olen syytön kakkonen
kakkonen kun varattu sano et on eroomassa ja itse olin myös,mutta niin siinä kävi että itse erosin mutta varattu ei eronnukkaan ja se oli sellanen turva siinä prosessissa ja siksi jatkoin mutta varattu itse soitteli perääni ja juoksi luonani!
- sinä olet
harvinaisen tyhmä!
- kakkonen!
Oliko se niin että sinulla on takanasi huono isäsuhde ja sen jälkeen huono parisuhde ja nyt et halua kenellekkään hyvää ja tasapainoista suhdetta?
- '''
Se on muuten totta. Mulla ainakin, että olen elänyt elämäni isäpuolen kanssa joka on tehnyt selväksi että ei ole mun isä. Oikeaan isään suhde vasta vanhempana ok. Joo, ja tavallaan huono parisuhde.
Mut ihan totta, eihän kukaan voi ketään syyttää. Oma vika että ajautuu, menee tilanteeseen, siis tässä tapauksessa kakkoseksi.
Ehkä kyse on enemmän siitä ettei osaa itse olla tasapainoisessa suhteessa, ei siitä etteikö sellaista tahtoisi muille. - Entinen Kakkonen
Ai se on nyt mun vika et ne miehet juoksee kakkosten luona???????
Mun mielestä jokainen on ansainnu onnen, mut se ei tuo onnea jos mies juoksee vieraissa naisissa!
- kun Veikko Lavi ei elä
Hän varmaan tekisi hyvän sanoituksen tästä ykkös-kakkos-asetelmasta. Voihan sitä yrittää sanoja vaikka säveleeseen "Käkisalmen markkinoilta", kun isä toi väärän vitosen kotia ennen sotia vai miten se menikään.
- ei mitään moraalia
ykkösenä ja kakkosena olo,elämä voi alkkaa!
Kyllä se suurin vika on siinä varatussa pettäjässä (olkoon mies tai nainen), mutta vikaa taitaa olla jonkin verran kaikissa osapuolissa.
- Metsänkeiju
Onhan se näin...
Vaikka miten olisi itse sinkku ja tapailisi varattua, niin kyllä sitä pitäisi arvostaa ja kunnioittaa toisten parisuhdetta edes sen verran ettei ryhdy moiseen säätöön.
Tosin omakohtaisia kokemuksia omaavana voin kertoa, ettei siinä ihastuksen huumassa ajattele kuin itseään. Valitettavasti näin... - Näin minusta
että yksin mies vastaa sivusuhteestaan vaimolleen ja rikkoo teoillaan avioliittoaan vastaan. Toinen nainen ei voi ottaa vastuuta muiden avioliitosta. Sen sijaan hänen tekonsa voidaan katsoa yleisesti moraalittomaksi tai ainakin perin itsekkääksi ja empatiakyvyttömyyttä osoittavaksi.
- unohtuu
Metsänkeiju kirjoitti:
Onhan se näin...
Vaikka miten olisi itse sinkku ja tapailisi varattua, niin kyllä sitä pitäisi arvostaa ja kunnioittaa toisten parisuhdetta edes sen verran ettei ryhdy moiseen säätöön.
Tosin omakohtaisia kokemuksia omaavana voin kertoa, ettei siinä ihastuksen huumassa ajattele kuin itseään. Valitettavasti näin...varatulta se perhekin. Onhan niitä pettäjiä jotka ovat niin kylmiä tunnevammasia ihmisiä, jotka kylmästi haalivat "lovia" sängynpäätyyn kaatojen määrällä välittämättä sen enempää kakkosesta kuin puolisostaankaan. Mutta on myös niitä jotka rakastuvat toiseen ihmiseen ja sen myötä lähtevät pettämään. Jos sitä puolisoaan rakastaa tosissaan, ei häntä halua loukata vaan välttää ne kiusaukset.
- N 44
Voisitko hieman tarkemmin kertoa, miksi väität ykkösten AINA syyttävän kakkosta ja myös, mistä teitä syytetään? Sehän nyt on selvä, että kakkonen ei ole syyllinen miehen pettämiseen. Mies pettää vaimonsa tai vaimo miehensä. Käsittääkseni aika harva kakkonen on kuitenkaan raiskattu kovin monia kertoja samassa sängyssä, joten kakkonen on itse osansa valinnut. Se ei liene mikään syyttämisasia vaan tosiasia.
Sekin lienee ihan järjellä ymmärrettävä asia, että joskus aloitteen suhteeseen tekee ns. toinen nainen ja joskus mies. Oli aloitteen tekijä kumpi tahansa, ketään ei suhteeseen pakoteta ja aika harvoin myöskään ns. kakkonen ei tiedä miehen olevan varattu. Sitä tosiasiaa ei muuttane mikään, että suurin osa ihmisistä ei hyväksy avioliiton ulkopuolisia suhteita. Harva kakkonen tai pettäjä itse uskaltaa edes tunnustaa elävänsä tuollaisessa suhteessa esimerkiksi omille lapsilleen. Mielestäni se kakkosen syyllisyys taitaa olla enemmän kakkosen kuin ykkösen päässä. Jos vaimo kertoo miehensä pettämisestä ja kertoo myös kakkosen nimen esimerkiksi ystävättärelleen, onko se syyllistämistä vai tosiasioiden kertomista? - moraalinen
Kyllä minä syytän kakkosta. Varatut voivat flirttailla ja tehdä ehdotuksia mutta kukaan ei pakota aloittamaan suhdetta varatun kanssa. Kakkonen tekee miehestä petturin sillä sekunnilla kun suostuu suhteeseen. Eli kyllä kakkosella on aikamoinen osuus miehen pettämiseen. Jos sanoisitte varatuille ei, ei kakkosia olisikaan. Aika naivia kakkoselta sanoa että syy on vain siinä miehessä. Enemmän minusta kakkosissa syytä on kun tietoisesti alottavat suhteen varattuun. Aina, siis aina voi sanoa kiitos ei. Kakkoset haluavat uskotella itselleen olevansa jotenkin vaimojen yläpuolella mut tosiasiassa olette moraalitonta pohjasakkaa.
- uskokaa jo!
mies ei petä jos kaikki on ok!
- Sivustaseuraava
uskokaa jo! kirjoitti:
Tuttavapiirissäni on mies, joka on omasta mielestäänkin onnellisesti aviossa, mutta omien sanojensa mukaan rikastuttaa elämäänsä vaihtelulla ts. lukuisilla syrjähypyillä. Huonon itsetunnon pönkittämisestä tosin puhuisin kyllä itse elämän rikastuttamisen sijaan.
- paskan
uskokaa jo! kirjoitti:
marjoja on
- ......
pettäminen alkaa siitä kun se puoliso tekee sen päätöksen, että haluaa sitä vierasta ja on valmis pettämään, suostuu se vieras siihen tai ei.
- kuka tahansa
voi flirttailla kelle tahansa vaikka se tuleva kakkonenkin. Varatussa on silloin syy jos lähtee mukaan flirttiin.
- niinniin
kuka tahansa kirjoitti:
voi flirttailla kelle tahansa vaikka se tuleva kakkonenkin. Varatussa on silloin syy jos lähtee mukaan flirttiin.
flirttailla saa kuka tahansa. se on sallittua myös varatuille. se ei varattu voi aina kieltääntyä suhteesta varatun kanssa. vaan miksi te kakkoset ette kieltäänny, kysympähän vaan.
- vaikka
mitä yrittää vakuutella
- näin on
eivät he piittaa muusta kuin omasta egostaan, lapset, vaimo. kunniallinen perhe-elämä on liian vierasta, täysin yliymmärrettevää heidän pienille aivolleen
- lovt
Miksi pitää sekaantua varattuun mieheen/naiseen? Toivompa ettet ikinä tule olemaan ykkösen kengissä se kipu ja tuska jonka petetty joutuu tuntemaan on kamala.
TOIVOTTAVASTI ET IKINÄ RAKASTU KENEENKÄÄN JA OLE ONNELLINEN JA SITTEN TULISI JOKU MIEHENKIPEÄ KAKKONEN JA VIETTELISI SINUN MIEHESI JA SANOISI ETTÄ VIKA ON SINUN KUN OLET NIIN TYLSÄ ETKÄ HUOMIOI MIESTÄSI JOTEN HÄNELLÄ ON OIKEUS VIETELLÄ MIEHESI!
Ihminen voi aina syyttää toista virheistään vaikka omatunto sanoo että on itse tehnyt väärin!
Jos aloitat suhteen varattuun mieheen/naiseen olet itse vastuussa teoistasi ja vaikka mies sanoisi että hänellä on vaikeuksia parisuhteessa seksi huonoa jne. oikeutaako se pettämään aviopuolisoa? Ainahan pettämiseen tekosyitä löytyy!
Kakkoselle voidaan puhua niin paljon paskaa kotiongelmista ja haukku vaimoa tai miestä mutta kun kotiin mennään odottaankin ihana mies/nainen kotona täysin tietämättöninä kyseisitä ongelmista ja tässä tilanteessa olet yleensä yksi monista kakkosista.
Jokaisessa parisuhteessa ylä- ja alamäkiä jotkut onnistuvat paikaamaan suhteen ja jotkut ei nykyään annetaan periksi helpolla. Jos tietää että joillakin menee huonosti ei se oikeuta ketään tyrkyttämään itseään vartulle ihmiselle, vaikka olisikin rakastunut.
Ihmiset ovat niin hiton itsekeskeisiä nykyään ajatellaan vain itseään eikä välitetä toisten tunteista. Sen vaan sanon, että kyllä se jossain vaiheessa pettäjän omaan nilkkaan kolahtaan kakkosen viimeistään kun luulee olevansa sen ihanan kulta mussukan ykkönen ja silloin saa maksaa omistateoistaan eli kohtele muita ihmisiä niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan parisuhteessa.- .......
mitäs paskan puhumista se kotiongelmien selitys on jos toinen on siinä pisteessä kotona että vierasta lähtee etsimään tai ns. lankeaa vieraaseen loveen.... ei siellä tosiaan kaikki hyvin ole jos "rakastamaansa" ihmistä lähtee pettämään. Toinen voi luulla oikeasti että siellä kotona on kaikki hyvin, kun toinen on tosi tyytymätön siellä vallitseviin olosuhteisiin.
- lld
....... kirjoitti:
mitäs paskan puhumista se kotiongelmien selitys on jos toinen on siinä pisteessä kotona että vierasta lähtee etsimään tai ns. lankeaa vieraaseen loveen.... ei siellä tosiaan kaikki hyvin ole jos "rakastamaansa" ihmistä lähtee pettämään. Toinen voi luulla oikeasti että siellä kotona on kaikki hyvin, kun toinen on tosi tyytymätön siellä vallitseviin olosuhteisiin.
Tarkoitin sillä että kakkosille puhutaan paskaa kerrotaan miten huonosti kotona menee vaimo/mies ei anna ja ymmärrä. Halutaan saada sääliä ja seksiä joten haukutaan puolisoa. Minua vituttaa että puhutaan kakkosille paskaa kerrotaan että ollaan jättämässä vaimo/mies 2 takia, mutta oikeasti ei ole mitään aikomustakaan.
Moni kakkonen voi rakastua ja luulla löytäneensä elämänsä rakkauden toisen mihestä/naisesta mutta 2 yleensä on vain lelu jota käytetään hyväksi jonkun aikaa ja sitten palataan 1 kainaloon.
On kuitenkin olemassa 2 jotka haluavat vain huvikseen varattuja kohottaakseen itsetuntoaan ja nauttivat kun voivat pilata parisuhteita näitä ihmisiä en ymmärrä lainkaan.
Tarkoitan siis vain sitä ettei kakkosen kannata uskoa sitä paskaa mitä mitä hänelle syötetään voi olla että pettäjällä menee kotona huonosti ja syy siihen voi maata vieressäsi ruikuttamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088