toisessa ultrassa?
Eli voiko olla niin että ensimmäisessä ultrassa, oli se sitten kuinka varhaisessa varhaisessa vaiheessa tahansa, näkyy vain yksi sikiö, mutta seuraavalla sitten jo lukumäärä tuplaantuu?
Kovasti kiinnostaa;)
kuinka monella
4
1612
Vastaukset
- tuplat jo 14v.
että vasta toisessa ultrassa huomattiin ja oli vielä saksalainen lääkäri, joka alkoi selittää että zwei. Hoitaja sit käski isukkia istumaan ja suomensi hälle uutiset:)
- kaksospoikien äippä
Meillä iloinen uutinen näkyi ekassa ultrassa, joka tehtiin rv 13 .
- tupla-emo -98
Ultraan menin vk 19. ja olin varma että en ole etes raskaana ( niii..iin vanha ensisynnyttäjä). Lääkärin lausunto: Gemini-raskaus...ja ihan "luomusti", eli ei mitään hoitoja takana. NO: Viikoilla 24 masussani piti ultran mukaan uiskennella 3 sisarusta, mutta luojan kiitos siellä ei loppujen lopuksi ollut kuin A ja B lapsi. Ja ei ollut ekan ultran jälkeen vuotoja..ei siis yksi sikiö poistunut, vaan ultra-lääkäri sanoi; olen vain ihminen ja "lukihäiriöitähän" sattuu kenelle tahansa!!HEHHEH!
Sehän paniikissa ollutta mammaa lohdutti!!
Käytännön neuvo: laske lastesi lukumäärä kun olet synnyttänyt ( tämä on tarkoitettu positiiviseksi palautteeksi, ei siis v.......ksi!) - mami06
ensimmäisessä neuvolassa rv8 näkyi vain yksi vaavi, toisessa neuvolassa rv12 olikin kaksi vaavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712