Parhaat duetot

listatkaa

minun mieleinen on Saijan ja Tommin duetto Katse kutsuu mua, vaikka muuten en ole duettojen ystävä.

30

6484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bunjor

      Janne Tulkki ja Liisa Tuhkanen: Minuako etsit?

      • ohitisme

        Kautta aikain epävireisin ja siis kamalimman kuuloisin on tämä kahden nuoren ihmisen yhteislaulu. Se on silkkaa rikkoutunutta ihoa kuunnella tätä. Se on kamala!

        Toisekseen Janne Tulkin uusi oma biisi "Norsunluu sydän" on upein kappale jonka Janne on koskaan levyttänyt. Kunhan saisi vain samantasoisen kokonaisen CD:n ulos pukattua!!


      • Bunjor
        ohitisme kirjoitti:

        Kautta aikain epävireisin ja siis kamalimman kuuloisin on tämä kahden nuoren ihmisen yhteislaulu. Se on silkkaa rikkoutunutta ihoa kuunnella tätä. Se on kamala!

        Toisekseen Janne Tulkin uusi oma biisi "Norsunluu sydän" on upein kappale jonka Janne on koskaan levyttänyt. Kunhan saisi vain samantasoisen kokonaisen CD:n ulos pukattua!!

        Tuota Minuako etsit? -biisiä. Sitähän ei ole soitettu radioissa ja löytyykin ainoastaan joltain kokoelmalevyltä!


      • ramohvoni
        ohitisme kirjoitti:

        Kautta aikain epävireisin ja siis kamalimman kuuloisin on tämä kahden nuoren ihmisen yhteislaulu. Se on silkkaa rikkoutunutta ihoa kuunnella tätä. Se on kamala!

        Toisekseen Janne Tulkin uusi oma biisi "Norsunluu sydän" on upein kappale jonka Janne on koskaan levyttänyt. Kunhan saisi vain samantasoisen kokonaisen CD:n ulos pukattua!!

        Joskus aikoinaan Kari Tapio lauloi dueton Saija Varjuksen kanssa Elämään suurempaan-nimisen. Se pisti väreet kulkemaan meikäläisen selkäpiissä kauniiden sanojenkin vuoksi. Toinen koskettava duetto on Virve Rostin ja Vesku Loirin Lauluja toisen maan.


    • Anna-Iisa

      on minusta paras

      Tomi Metsäketo ja Johanna Kurkela: Tahdon tanssia kanssasi

      • se on

        Ihana just tuo biisi.


    • eija kantolan

      taivaanrantaan duetto on tosi kaunis!

      • mieltä

        se on ihana kappale


    • magazine

      tommi soidinmäen ja saija tuupanen ovat tehneet hienon dueton!

    • Annu_

      Jari Sillanpään ja Marita Taavitsaisen-En milloinkaan,en koskaan.
      Sekä kahden mestariveteraaniartistin Kari Tapion ja Reijo Taipaleen-Elämän virta.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...

        Arja Koriseva & Ari Klem
        Arja Koriesva & Tapani Kansa
        Arja Koriseva & helmut Lotti
        Paula Koivuniemi & Kari Tapio
        Laura Voutilainen & Veeti Kallio
        Tommi Soidnmäki & eija Kantola
        Tommi Soidinmäki & Aikamiehet(?)
        Tommi Soidinmäki & Saija Tuupanen
        Kikka & Kari Tapio
        Kari Tapio & Topi Sorsakoski
        Jonna Tervomaa & Timo Tervomaa
        Reijo Taipale & Anne Mattila
        Anneli & Anne Mattila


      • Annu_
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:

        Arja Koriseva & Ari Klem
        Arja Koriesva & Tapani Kansa
        Arja Koriseva & helmut Lotti
        Paula Koivuniemi & Kari Tapio
        Laura Voutilainen & Veeti Kallio
        Tommi Soidnmäki & eija Kantola
        Tommi Soidinmäki & Aikamiehet(?)
        Tommi Soidinmäki & Saija Tuupanen
        Kikka & Kari Tapio
        Kari Tapio & Topi Sorsakoski
        Jonna Tervomaa & Timo Tervomaa
        Reijo Taipale & Anne Mattila
        Anneli & Anne Mattila

        Kuinka unohdin tuon Korisevan ja Lottin ihanan biisin,All my life-Näkemiin.Tottakai se yksi upeimmista.


    • ingalill

      mun mieletä arja korisevan ja ari klemmin: kun minuun kosketat, on hieno käännös sekä eija kantolan ja tommi soidinmäen taivaanrantaan!

      • mieltä

        Arja ja Ari!


    • musica

      Tapani Kansan ja Arja Korisevan:Se on rakkautta oikeaa.

    • @nn@

      samuli edelmann ja kata mansikka- aho
      'levottomat'

      paula koivuniemi ja kari tapio 'missisipi'

      eija kantola ja tommi soidinmäki 'taivaanrantaan'

      annika ja yö 'pettävällä jäällä'

    • Killi

      Molempien keikoilla tulee käytyä ja erittäin vahvoja tulkitsijoita molemmat, joten ihanaa, että ovat saaneet tehdä dueton Katse kutsuu mua.

    • penapalleroinen

      gugi ja titta :kaarnavene -70 luku ,katri-helena ja Matti Paalosmaa Kurkkija oot

    • juuliska

      eija kantolan ja tommi soidinmäen taivaanrantaan on hyvä biisi!

      • Rhanna

        * Arja Koriseva & Ari Klem: Kun minuun kosketat
        * Arja Koriseva & Tapani Kansa: Se on rakkautta oikeaa
        * Arja Koriseva & Helmut Lotti: All My Life - Näkemiin
        * Yö & Annika Eklund: Pettävällä jäällä
        * Janne Hurme & Isto Hiltunen: Siks oon mä suruinen


    • Ihanimmat duetot löytyvät elokuvasta Kaksipäisen kotkan varjossa. Suosikkiduetot siitä elokuvasta ovat:
      - Jotain jää Nina Tapio & Mikko Leppilampi
      - Monta syytä jatkaa Anneli Saaristo & Vesa-Matti Loiri.
      Makuja on monia mutta nämä duetot ovat minun suosikkeja.

    • Armi & Danny: Kaiken sulle antaisin
      Eini & Markku Aro: Nousen kanssas Aurinkoon
      Armi & Danny: Tahdon olla sulle hellä
      Mona Carita & Ilkka Salo: Se ikuista on
      Maarit Peltoniemi & Isto Hiltunen: Kylmää sekä kuumaa

      • antsku

        Et sit sattus muistaa ko.artistilta tätä biisiä,nimee en tiedä mut se alkaa näin:niinkuin yöllä taivas sun tummat silmät on ,mä niiden eessä oon aivan suojaton.....ja sit kertsi on jtn:kun katsot noin onneni on oikeaa,.....
        Duetto se tuokin mut en sit kuollakseni muista kenen kanssa.


    • arizonaaaa

      armin ja dannyn: tahdon olla sulle hellä, legendaarinen ja sopii tälle parille... toinen on tommi soidinmäen ja eija kantolan: taivaanrantaan, kaunis uusi duetto, joka sopii heidän äänilleen!

    • kesämiäs

      Ehdottomasti Virve Rostin ja Pate Mustajärven "Paras mulle". Aivan ehdoton ykkönen mielestäni!

    • hiekkapöly

      anneli saaristo ja v-m loiri: monta syytä jatkaa
      arja koriseva ja ari klem: kun minuun kosketat
      eija kantola ja tommi soidinmäki: taivaanrantaan

    • nyt tiedä?

      Kuulin just tuon biisin eka kertaa.Ei se minusta niin kummoinen ollut.Saijalla on jännä ääni,sellainen persoonallinen ja kiva.Tommilla ihan kohtalainen.

    • Ihanin ikinä..
    • romualdo2

      just joo, tässäpä muutamia jumaloimiani todella tasokkaita, piristävän erilaisia duettoja :


      Tapani Kansan ja Satu Pentikäinen : Hyvä On, (loistavat v. -80 euroviisukarsinnat) ... Armi ja Danny : Silloin vasta kaiken saan...
      Vesa-Matti Loiri ja Samuli Edelman : Tuomittu kulkemaan...

      Mikko Leppilampi & Nina Tapio : Jotain jää ...
      Päivi Paunu & Kim Floor : Muistathan -72,
      Sani & Samuli Edelman : Oon luonasi sun -98.

    • Sebastjan

      Topi Sorsakoski & Reijo Taipale: Kahden puolen rajaa. Ajankohtainen kappale tänäänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe