Agilityn mittari kusettaa...

Peke962

Agilityn mittari näyttää mulla ainaki liian paljon...onko muilla ollu sama homma? kusettaa joku 5 km/h

6

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teh pwnage

gps:llä kannattaa mitata oikee nopeus, gps ei kuseta ku jotaki 0.1 km/h jos kusettaa ollenkaa

greez

• jemde

Mullaki mun agilitys näyttää et menis muka 55km/h..Ei kyl..:D

• 123

Voin kertoa iha tuttavallisesti nam, että kaikkien mopojen mittarit kusee hieman myös autojen. Tuo GPS on aika hyvä kokeilla paljo "todellinen" vauhti on muta GPS myös kusee muutaman km/h.

• 500 xcitingilla

Ihan samaa tekee Kymcon 500 Xciting. Vielä en ole päässyt ajamaan mihinkään todellista nopeutta mittaavaan laitteeseen, mutta jo nyt on selvää, että mittari näyttää selvästi liikaa. Tyypillinen esimerkki tuli juuri viime viikonloppuna, kun kaverin kanssa oltiin maantiellä. Kaverin Yamahan mittari näytti 95 km/h samaan aikaan kun Kymcon viisari osoitti 105 km/h. Vien ajokkini huoltoon ensi viikolla ja aion kysyä tuosta mittarivirheestä.

• mekaanikki

juu se lukkee jo laissakin et mittari virheen pitää olla noin 5-10% niin on autoisskin jos ajoneuvo on vakio välityksissä ja vaki renkailla ..näin vaan on . ei kannat tiä miettii enepää se on hyvä et sen tiiät..

• 15%
        mekaanikki kirjoitti:

juu se lukkee jo laissakin et mittari virheen pitää olla noin 5-10% niin on autoisskin jos ajoneuvo on vakio välityksissä ja vaki renkailla ..näin vaan on . ei kannat tiä miettii enepää se on hyvä et sen tiiät..

Vein Kymcon huoltoon ja siellä tapasin toisen ajurin, joka omistaa vastaavan ajokin, ja hän on asiaa testannut muutamaan kertaan. Nopeusmittari heittää sadan vauhdissa noin 15%, eli kun 115 km/h kerää mittariin, niin aika lähellä todellista satasta alkaa vauhti olemaan. Tämä tulos kyllä vastaa omia kokemuksiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      108
      2727
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1321
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1156
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      997
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      987
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      948
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      833
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      663
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      648
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      625
    Aihe