Ensisuudelmasi

Kaapotus

Eli tänne teidän ekoista =)
Kenen kanssa? Missä? Miltä tuntui?

Itse olin 12 yhtien koti"bailujen" jälkeen. Whoaaah.

14

5481

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muijaperhana

      No, kerrotaan, vaikka se oli aika katastrofi se mun ensisuudelma.. 16-vuotiaana tutustuin netissä yhteen 36-vuotiaaseen mieheen. Päädyin sen kanssa hotelliin toiselle puolelle Suomea. Mies suuteli mua ihan yhtäkkiä hotellin hississä. Hetken päästä meni vielä neitsyyskin. Jestas.

    • rai rai

      systerin kihlatun kaverin kanssa,auton takapenkillä ja ei mielellään muistettava kokemus! tuli päälle kui yleinen syyttäjä.

    • Hii

      Ensisuudelmani tapahtui kun olin 17v. Olin asuntovaunulla porukoitteni kanssa, ja olin tavannut tämän muutaman vuoden itseäni nuoremman pojan siellä. olimme lähdössä pois, menin hyvästelemään tämän pojan rantaan. Itse suudelma oli pikainen ja meinasin kaatua nurin, mutta hetki oli kaunis, siellä grillikatoksella järven rannalla. Autossa koko matkan kotiin alahuultani kihelmäi, ja koko matkan mielessäni vain pyöri "se oli ensisuudelmani". Tästä on kuutisenvuotta jo aikaa.

    • ...

      17-vuotiaana autossa erään nuoren miehen kanssa, johon olin ollut ihastunut. Tosin suudelman jälkeen se ihastus kaikkosi melkein heti, sillä suudelma ei tuntunut yhtikäs miltään! Ajattelin, että voi ei, tässäkö tämä nyt olikin. Vielä nytkin, 26-vuotiaana, suuteleminen ei aiheuta juuri minkäänlaisia väristyksiä :(

    • catsuu

      Elikkäs olin 14w ja oli trehvit yhden pojan kanssa.Olin heidän porukoillaan,hänen huoneessaan sohvalla.Oli se oikeastaan aika jännä kokemus.Aloimme myöhemmin seurustelemaan ja seurustelimme yli kahdeksan kuukautta.vauh.

    • ...

      en muista siitä mitään ku olin niin päisään...että sinänsä harmittaa...

    • vastaus...

      Mun eka kunnon suudelma tapahtui vasta aika vanhana, mutta se olikin kerralla kunnon kielari minkä sain. Luonnostaan sujui heti homma. Hyvä suutelija oli tää toinen tyyppi. Enemmän olisin vaan tykännyt jos hän ei olis ollut tupakoitsija...pidemmän päälle ällöttävää suudella tupakanmakuista suuta.

    • Oii..

      Olin 13 ja puoli vuotta.Tosiaan, linkissä olin, istuin poikaystäväni vieressä. Istuin sen sylissä ja halailtiin siinä. Pojan käsi hivuttautui haarojeni väliin, ensin hämmästyin mutta ei se siitä pidemmälle jatkanut ;) No, suudelma = halailtiin ja poika käänsi päänsä siten, että huulemme kohtasivat. Ensin molemmat hiukan hämmästyksissään, kaikki pysähtyi :D aika tuntui pitkältä, todellisuudessa varmaan vain 3 sekuntia. Mutta sitten aloimme suudella ja kielikin tuli heti ensisuudelmassa mukaan. :D Oli todella ihanaa. Kesti varmaan 3 minuuttia. Haluan kokea uudelleen. :)
      . Tosiaan, yhtenä kesälomana olin poikakaverilla ensimmäistä kertaa, olimme aivan kahdestaan ja makasimme sohvalla päällekäin ja suutelimme kielen kera. Siitä siirryimme makuuhuoneeseen ja suutelimme kiihkeästi. Pojan käsi hivuttautui housuihini ja hän riisui minulta housut. Olin hiukan haluton ja ajattelin että, "tässä sitä mennään.." hetken olin aivan varma että neitsyys lähtisi. Kelloa vilkaisin ja hakemaan tultaisi kymmenen minuutin päästä. Poika yritti riisua paitaani moneen otteeseen mutta aina estin. Sitten poika yritti riisua stringitkin jalastani hivuttamalla käden posliinilleni ja hyväilemällä..
      Siinä vaiheessa ajattelin etten vielä ole valmis ja nousin, poimin collarihousut lattialta ja puin ne äkkiä. Tosiaan, käteni hipaisi hänen boksereiden sisässä ja tunsin kalun. Oli kostea, en ole varma oliko mällit vai hiki.. Mutta onko normaalia että kun makasimme päällekäin niin hän tavallaan "nytkytti"? Vaatteet oli pääällä. Mitä olette mieltä, panettiko sitä? :D Mutta kiihottavaa ajatella mitä olisi voinut tapahtua ^^.

    • 16 vuotiaana teltassa. :D Edellisenä vuonna olin tavannu tytön samassa paikassa (isompi tapahtuma), ja sitten vuoden päästä ku tavattii nii hengailtii mun kamun ja parin sen kamun kaa. Ajauduttiin siitä telttaan istuu ja juttelee jotakin. Sit ko kamu oli lähös ulos ja kysy ketkä kaikki lähtee mukaan, nii mä vaa rohkeesti ilmotin että mä ja H jäätäis. Meininki oli ollu koko päivän semmosta että mein välillä kyllä oli jotain jännitettä, ja siel teltassa sitte otin H:n syliini ja sitte mentii. Sitä kokemusta en vaihtaisi mihinkään. Se tyttö oli ainot sen arvonen tähän mennessä. :) Nyt se on jo ohi :(

    • sulle

      just mopoiässä eli 15, luokkakaverin kotibileissä tolkuttomassa humalassa. Ei ollu vissiin osunu ihan kohdalleen kun oli tummia läiskiä aamulla kaula täynnä.. ja loppuillasta oksennettiin vuoron perään.. että semmosta. Ei kovin kaunis kokemus..

    • ~__~

      Olin 15, melkeen 16, aika vanha siis kai. Olin kerran ennen tavannu jätkän about puol vuotta, sit kävin sen kans kahvilla ja silleen, mentiin niille, ja ku olin lähdössä se pussas. Huomasin kyl jo aikasemmin ku istuskeltii sen sängyl et se ois halunnu mut kattelin tarmokkaasti toisaalle. Ei se nii ihmeellistä ollu, en ees muista oliks mulla silmät kii vai auki, yhtäkkii sen kieli vaa oli mun suussa ja olin sillee et no tässäkö se nyt oli. Ei kovin kummoinen tapahtuma. Pyöri kyl koko illan mieles et hui, nyt se tapahtu sitte.

    • Yourlove

      Hän katsoi sinisllä silmillään minua kun tanssittin hitaita koulun discossa.Olin silloin 14 vuotias.
      Hän laittoi kätensä vyötärölleni ja katsoi suoraan silmiini ja huulemme kohtasivat.Se oli pitkä suudelma ja jalat nousivat ilmaan ja leijuin7
      taivaassa..Olimme yhdessä 5 vuotta.

    • pasanderi

      Eka suudelmani tapahtui yöllä kun rakkaani oli käymässä, silloin oltiin kahdestaan mun kotona. Se oli todella ihanaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe