mitä mitää osata jotta saa 95 vaihdettua 98:ksi mulla on jo 98käyttis
win 95 > 98
6
470
Vastaukset
- ihmettä varten sinä
tuollaista kyselet kun
sulla "on jo 98käyttis"?- ? ? ?
mulla on 98 asennuslevyke tai miksi sitä nyt kutsutaankaan mutta se ei ole koneessa
- senverran pitää osata
? ? ? kirjoitti:
mulla on 98 asennuslevyke tai miksi sitä nyt kutsutaankaan mutta se ei ole koneessa
että erottaa levykkeen ja CD:n.
Siis kumpi sinulla on, asennus-CD vai
asennuslevyke?
Yleensä 98:n asennuksessa tarvitaan molemmat. - UUDEMPI
senverran pitää osata kirjoitti:
että erottaa levykkeen ja CD:n.
Siis kumpi sinulla on, asennus-CD vai
asennuslevyke?
Yleensä 98:n asennuksessa tarvitaan molemmat.Asenna Windows Vista/XP äläkä 98:a jonka tuotetuki on jo lopetettu.
- mursu234
UUDEMPI kirjoitti:
Asenna Windows Vista/XP äläkä 98:a jonka tuotetuki on jo lopetettu.
Jos kerran edellinen oli Win95, niin veikkaan että käyttäjän kone on luokkaa 166Mhz 32MB Ram. Tuossa jos saat Vistan toimimaan niin nostan hattua.
- tuo on
mursu234 kirjoitti:
Jos kerran edellinen oli Win95, niin veikkaan että käyttäjän kone on luokkaa 166Mhz 32MB Ram. Tuossa jos saat Vistan toimimaan niin nostan hattua.
koneessa on 32mb muistii, 2GB kiintolevyä ja pentium mmx 200mhz prosessori. mitä 98 vaatii toimiakseen vai onko 95:sta jotakin hyötyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303471Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81524Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808