Sain syntymäkarttani ja tiedon, että olen nouseva Leijona. Muuten en oikein saanut selityksiä kartalleni ja selvittelen siis itsekseni näitä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla, jos jollain toisellakin olisi merkit näin ja mitä ne elämässä merkitsevät
Aurinko-skorpion, nouseva Leijona
3
600
Vastaukset
- karppi
ne eivät merkitse yhtään mitään eivätkä vaikuta mihinkään
- Onko muita?
Saatat olla hyvinkin oikeassa. Totta kai eletty elämä, kasvatus, ympäristö, koulutus, ystävät yms. vaikuttavat eniten siihen, millaisia olemme. Olen vain huomannut, entisenä täytenä skeptikkona, että näillä asioilla tuntuu olevan merkitystä - kaikesta epäilyksestäni huolimatta. Nämä ns. "päivän horoskoopit" lehdissä ovat ehkä kesätoimittajan tekemiä enkä noteeraakaan niitä mitenkään. Mutta kun luin esim. syntymäkarttani ja tutkin asioita monista eri lähteistä, on "pakko" uskoa merkin merkitsevän jotain. Mitä, sitä en vielä tiedä.
- huda huda
Miulla myös aurinko Skorpioni ja nouseva on Leijona ^_^ Astro.fi osoittees oli joskus ihan hyvä tulkinta tuosta, sääli vaa, että muuttui maksulliseksi eikä ole miul missään sitä enää tallessa - kuulosti melkein liikaaki miulta se tulkkaus =P
[psst, ei että horoskoopeil sinänsä tosiaan olisi varmaankaan väliä (noihin kahteen toiseen viestiin kommentoiden) mutta joku (mie) tykkää lukea luonneanalyysei ynnä muita, jotka yleensä osuu aikalailla nappiin tän kohdalla :>]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253800
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2152285Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531532- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631284Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224