Olen elämän varrella tormännyt useampaan naiseen, jotka ovat halunneet tulla sidotuiksi.
Ystävättärieni toivomuksesta aloitin pitkän opettelun kahleiden, köysien ja naisten parissa. Viitisen vuotta sitten keskityin kokonaan nawa shibariin ja jätin muut kahlekotkotukset pois.
Olisin oikeastaan kiinnostunut kysymään tytöiltä kahta asiaa:
a) kuinka yleistä naisten keskuudessa on halu tulla sidotuksi?
b) onko kiihottavampaa tulla köytetyksi kauniiseen tiukkaan solmupakettiin, kuin olla esim käsiraudoissa? Miksi?
Lisäksi sanoisin vielä, että taidolla tehty nava shibari sidonta on kauniin ja eroottisenkin näköinen. Ei sen sitominen minulle, jostain syystä, kuitenkaan samanlaista kiihotuksen tilaa tuo, kuin joillekin sidottaville. Jotkut naiset jopa laukeavat, kun sidonnan lopussa kiristän hammpuköyden haarojen väliin niin, että solmu tulee klitorikselle ja toinen painaa peppureikää.
Nawa Shibari
Marcelo
1
639
Vastaukset
- n a i n e n
Mahdotonta tietää, kuinka yleistä on naisten halu tulla sidotuksi.
Useinhan kinkyjutuissa on niin, että jompi kumpi osapuoli saa isommat 'kicksit' -niin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219