Kuinka teet yksin, GALLUP!!!

Tsingiskhan

1. Ikäsi?
2. Kuinka usein olet yksin?
3. Miten teet, missä asennossa ja missä?
4. Käytätkö usein apuna jotain, mitä?

7

10529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmhmmhmm

1. Ikäsi?
      31

2. Kuinka usein olet yksin?
      Yksin?kotonako? muutamia tunteja päivässä..masturboin päivittäin

3. Miten teet, missä asennossa ja missä?
      sängyssä tai keittiönpöydällä selällään tai etukumarassa pyllistäen.Joskus sidon jalat reisistä levitettynä esim, kaapinoviin

4. Käytätkö usein apuna jotain, mitä?
      dildoa, kynttilää (kumilla), piiskaa,vyötä

• Kisu8

1)22
        2)joka päivä useita kertoja n.5min riittää (oon harjotellu)
        3)istuen tai maaten naama tyynyynpäin
        4) Joskus geidhakuulia, dildoa, mutta melkeen aina paras kaveri on kunnon pokepätkä, missä mälli lentää.

• vanha täti

1. Ikäsi? 46 v.

2. Kuinka usein olet yksin? Arkipäivinä n. viisi tuntia

3. Miten teet, missä asennossa ja missä? Edes-takaisin, seisoen, koko asunnossa

4. Käytätkö usein apuna jotain, mitä? Swep-moppi ja yleensä ihan Tolua veden seassa

Öööh, siis olihan kyse lattioiden pesusta...vai ymmärsinkö jotain väärin tuosta hieman, hmmmm, kiertäen esitetystä kysymyksestä?

• Nimetön

25vuotias ja olen nyt kotona eli olen paljon yksin ja teen monesti päivässä.hieron klitoristani yleensä makaan mahallani ja toinen käsi on reijässä ja mielikuvitus riitää minulle avuksi:)

• 40,, ja kolme kertaa päivässä

• näin'''

1. melkein 50
      2. joka päivä kotona jos haluan
      3. sormin, suihkus, dildol, miesystävän kans ;), kaikki asennot käy, kaikki paikat käy, tosin ei naapurien silmien alla
      4. sormia,
      dildoa, mitä vaan dildon kaltast

5. kuinka usein teen sitä: monta kertaa päivässä
      6. kenen kans: oman kullan, jos on kotosalla, jos ei niin uneksin siitä (mun omasta miehestä) ja masturboin häntä ajatellen

ihanaa on juu

• yh vm.78

1. Ikäsi? 28
      2. Kuinka usein olet yksin? iltaisin kun lapset nukkuu
      3. Miten teet, missä asennossa ja missä? ihan selällään yleensä sängyllä jalat levällään peilinkin edessä joskus ja 2 kertaa perätysten,ennen nukkumaanmenoa ja 5 min riittää (valitettavasti, vois nauttia kauemmankin, mut ku on niin nopea)
      4. Käytätkö usein apuna jotain, mitä? mielikuvitusta (fantasioita: 2 miestä, vieras mies, oma mies, nainen, mies ja nainen, 2 naista, hurja määrä miehiä jne jne :D ) tylsä dildo... jota on pakko käyttää paremman puutteessa... :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      237
      5965
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4779
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      92
      3621
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      249
      3072
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2789
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      192
      2301
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      261
      1739
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1255
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1168
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      1166
    Aihe