Ilman pikkareita

Karvat vilahtaa

Oootteko te muut naiset usein liikkeellä ilman pikkupöksyjä. On kiva pyöräillä minihame päällä ja joskus kun huomaa et toi näki vilauksen...aaah. Ja käydä kaupassa, niin et ei ole mitään jalassa. Myös kahvilat on kivoja paikkoja, pitää vaan istuu jalat ristissä, vaikka välil on kiva levittää, vaikka ei välttämättä mies ees huomaa, mut se on makeaa!!!!!!!

39

30530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tia;0)

      Kuuluu kesään tällainenkin pieni tuhmailu. Talvella ei tietenkään auta mitään jos jättää pikkarit pois ja lyö välihousut jalkaan ;)

      Niin ja täytyy sanoa, että ihmeen tarkkasilmäisiä ovat miehet... En tarkoita vilauttelua, vaikka joskus vahingossa ja puolivahingossa ;) niinkin tulee tapahtumaan. Miehet tuntuu huomaavan saumakohdista onko pikkuhousut jääneet matkasta... aika tarkkoja aisteja on tämän asian suhteen. Joskus katseet tuntuvat melkein polttavan "perää"...

      Mukavaa on kyllä muutenkin, kun jättää pikkarit pois. Tuuli hyväilee ja on kesäinen fiilis :)

    • paljaalla

      Siis istutko paljaalla pepulla satulassa, helma yli satulan että tuuli nostelee ja peppu vilkkuu. Kuvitteleppa minun naamani sinne satulan tilalle kun ajelet. Sinne nimittäin tahtoisin.

    • minäkin .

      ilman pikkareita kuljeskelen minäkin ja usein, vaikka olenkin mies. Tekee oikein gutaa nähdä naisten ilmeitä, kun he huomaavat, että olen ilman alkkareita, leveälahkeisissa lyhyissä housuissa. Siinä kun joskus ottaa mukavan asennon ja levittää polvet levälleen, niin sieltähän se kurkistaa toisesta puntista, siis se pikkuinen veijari, kullin pää. Kyllä te muijat olette tosi nuijia. Ensin katsoa töllötätte paheksuva ilme naamalla, mutta hetken kuluttua jo täytyy katsoa uudestaan, että vieläkö se sieltä kurkistelee, nuijat....

    • biN37

      Minä en kesäisin koskaan pidä hameen tai mekon alla pikkareita, paljon mukavampi niin. Tietysti lyhyen hameen tai mekon alta voi joskus vilahtaa ja varmasti vilahtaakin, mutta se riski on aika kiihottavaakin. Voi tietysti vähän pidemmänkin hameen kanssa käydä kuten minulle kesälomalla ruotsinlaivalla, että kannella ohut ja jo valmiiksi vähän läpikuultava hameeni tuulenpuuskassa nousi kainaloihin ja kannellinen porukkaa näki posliinipimpsani kerralla. Siinä sitä sitten oli kuin Marilyn kuuluisassa valokuvassaan, kun koetti painaa hametta alas ja päästä pois tuulesta... Siitä sai sitten miehiltä aplodeja ja silmäniskuja, ja ehdotuksia pitkin iltaa...

      • Vedä ittes jojoo

        Mitäs tuumasivat pikkulapset ja naiset läskivittusi viuhauttelusta?


      • hohhoijaa...
        Vedä ittes jojoo kirjoitti:

        Mitäs tuumasivat pikkulapset ja naiset läskivittusi viuhauttelusta?

        Oletko käynyt koskann saunassa muiden kanssa?


      • biN37
        Vedä ittes jojoo kirjoitti:

        Mitäs tuumasivat pikkulapset ja naiset läskivittusi viuhauttelusta?

        Ensinnäkin se näkymä ei monta sekunnin osaa kestänyt, lapsia ei kannella illalla ollut ja jos olisikin, niin tuskin se heitä olisi kauheasti kiinnostanut. Paikalla olleita naisiakin se lähinnä nauratti, olihan se vähän kuin piilokamerasta tai jostain. Enimmäkseen siellä istui pöydissä nuorehkoja seurueita.

        Toisekseen läskiä minussa ei ole ainakaan väärissä paikoissa.


      • ameriikasta?
        Vedä ittes jojoo kirjoitti:

        Mitäs tuumasivat pikkulapset ja naiset läskivittusi viuhauttelusta?

        Siellä ei lapset saa edes nähdä tissiä, jota imevät - on syntistä!

        (miksikähän amerikkalaisten luoja tekikin niille niin katkeran tempun, että jokaisella naisella on tissit ja pimppi ja vieläpä presidentilläkin munat!-)


      • ne munat
        ameriikasta? kirjoitti:

        Siellä ei lapset saa edes nähdä tissiä, jota imevät - on syntistä!

        (miksikähän amerikkalaisten luoja tekikin niille niin katkeran tempun, että jokaisella naisella on tissit ja pimppi ja vieläpä presidentilläkin munat!-)

        Oikeen munattomalta miehetä toi amerikan pressa näyttää. Vanhan ajan inkvisiittoritoorit oli panokiellossa. Siks ne tapatti ja kidutti ihmisiä. Kova tappamisen ja kiduttamisen ystävä on tuo pussiki. Ku ei kai muuhuun kykene. En vaik olisin naine ja huora, jättäsin väliin vaikka valtion rahoilla tarjois.


      • koukussa

        Minusta on kanssa jännää nähdä kun jollekin daamille sattuu vastaavanlainen vahinko "tuuliherkän" hameen tai mekon kanssa. Ei ole niin tärkeää käyttääkö pikkuhousuja alla vai ei, vaan se kun näkee uhkean naisen joka ei ole välittävinään vaikka helmat lentelevät korviin ja on myöhäistä tehdä asialle mitään...

        Onko sulle sattunut usein niin, ja millaisia hameita käytät? Parhaimmat ovat mielestäni kietaisuhameet, koska ne voivat avautua helposti hyvinkin paljastavasti....


      • biN37
        koukussa kirjoitti:

        Minusta on kanssa jännää nähdä kun jollekin daamille sattuu vastaavanlainen vahinko "tuuliherkän" hameen tai mekon kanssa. Ei ole niin tärkeää käyttääkö pikkuhousuja alla vai ei, vaan se kun näkee uhkean naisen joka ei ole välittävinään vaikka helmat lentelevät korviin ja on myöhäistä tehdä asialle mitään...

        Onko sulle sattunut usein niin, ja millaisia hameita käytät? Parhaimmat ovat mielestäni kietaisuhameet, koska ne voivat avautua helposti hyvinkin paljastavasti....

        No kyllähän kesäisin sattuu aika usein, mutta tuossa tapauksessa vain yleisön (siis lähinnä miesten) reaktio oli niin voimakas. Alkuun nolotti, sitten vähän kiihotti.

        Hameet ja mekot ovat etenkin kesällä ohuita eli helpostihan ne nousevat, kun tuuli sopivasti käy. Tavallaan se kiihottaa tietysti, joskus vähän nolottaa. Jos paikka on sopiva ja joku kiinnostava mies (tai nainen...) on paikalla, niin antaa nousta vain... Silloin tietysti ihan tarkoituksellakin saattaa "vahingossa antaa anteliaita näkymiä. Pakko pitää posliinina, kyllä nolottaisi jos näkyisi sänkipelto...


      • koukussa
        biN37 kirjoitti:

        No kyllähän kesäisin sattuu aika usein, mutta tuossa tapauksessa vain yleisön (siis lähinnä miesten) reaktio oli niin voimakas. Alkuun nolotti, sitten vähän kiihotti.

        Hameet ja mekot ovat etenkin kesällä ohuita eli helpostihan ne nousevat, kun tuuli sopivasti käy. Tavallaan se kiihottaa tietysti, joskus vähän nolottaa. Jos paikka on sopiva ja joku kiinnostava mies (tai nainen...) on paikalla, niin antaa nousta vain... Silloin tietysti ihan tarkoituksellakin saattaa "vahingossa antaa anteliaita näkymiä. Pakko pitää posliinina, kyllä nolottaisi jos näkyisi sänkipelto...

        Kuulostaa ainakin kiihottavalta. Jatka samalla tyylillä vain, toivottavasti törmätään joskus. Jos istun terassilla kun viipellät ohi kuin keijukainen hulmuavassa luomuksessasi, minut tunnistat siitä että kaljat tai kahvi kaatuu syliin.

        Tuolle, että et uskalla näyttää karvojasi niin sanoisin että onko sillä loppujen lopuksi väliä. Mun mutsi kulki 70-luvulla kietaisuhameissa ja mekoissa joskus ilman pöksyjä ja antoi karvojen vilahtaa, jos tuuli sattui avaamaan halkion. Ei kuitenkaan tarkoituksella keskellä ihmisvilinää, mutta syrjäisemmällä paikalla kyllä. Jos pöksyt oli alla ei hän ollut moksiskaan vaikka yleisöä pyöri ympärillä. 70-luvun kietaisuhameissa kankaat eivät menneet päällekkäin kuin muutaman sentin verran, joten tuulisella säällä ei voinut välttää joutumasta näyttämään mitä hameen alla oli. olin itse murrosikäinen ja tuli pakonomainen tarve ollessani yksin kotona kokeilla mutsin mekkoja. Voi vain kuvitella miltä tuntuu kukkeimmillaan olevalta naiselta kun hän antaa tuulen nostaa helmoja ja paljastaa pikku salaisuudet....


      • biN37
        koukussa kirjoitti:

        Kuulostaa ainakin kiihottavalta. Jatka samalla tyylillä vain, toivottavasti törmätään joskus. Jos istun terassilla kun viipellät ohi kuin keijukainen hulmuavassa luomuksessasi, minut tunnistat siitä että kaljat tai kahvi kaatuu syliin.

        Tuolle, että et uskalla näyttää karvojasi niin sanoisin että onko sillä loppujen lopuksi väliä. Mun mutsi kulki 70-luvulla kietaisuhameissa ja mekoissa joskus ilman pöksyjä ja antoi karvojen vilahtaa, jos tuuli sattui avaamaan halkion. Ei kuitenkaan tarkoituksella keskellä ihmisvilinää, mutta syrjäisemmällä paikalla kyllä. Jos pöksyt oli alla ei hän ollut moksiskaan vaikka yleisöä pyöri ympärillä. 70-luvun kietaisuhameissa kankaat eivät menneet päällekkäin kuin muutaman sentin verran, joten tuulisella säällä ei voinut välttää joutumasta näyttämään mitä hameen alla oli. olin itse murrosikäinen ja tuli pakonomainen tarve ollessani yksin kotona kokeilla mutsin mekkoja. Voi vain kuvitella miltä tuntuu kukkeimmillaan olevalta naiselta kun hän antaa tuulen nostaa helmoja ja paljastaa pikku salaisuudet....

        Ja fantasiassasi saat sinä olla mekko päällä ja tuijottaa minua ja runkata itseäsi mekollesi, kun saat tirkistellä mekkoni alle ja minä nauran kun laukeat... pissin vielä päälle? :)


      • koukussa
        biN37 kirjoitti:

        Ja fantasiassasi saat sinä olla mekko päällä ja tuijottaa minua ja runkata itseäsi mekollesi, kun saat tirkistellä mekkoni alle ja minä nauran kun laukeat... pissin vielä päälle? :)

        mutta sen pissimisen voisit jättää pois. Vai onko se nimenomaan sinun fantasiasi?


      • biN37
        koukussa kirjoitti:

        mutta sen pissimisen voisit jättää pois. Vai onko se nimenomaan sinun fantasiasi?

        Se oli vain arvaus... ajattelin, että olisi miehen nöyryyttävää olla selällään mekko päällä runkkaamassa käsiinsä tai päällensä ja katsoa hameeni alle pimpsaa ja peppua... siihen jotenkin kuvaan sopi, että olisin vielä pissinyt... Nöyryyttäminen on joskus kivaa... kihottaa, kun miehet runkkaavat kuviani katsellen, melkein kuin runkkaisivat päälleni, vieraat miehet...


      • koukussa
        biN37 kirjoitti:

        Se oli vain arvaus... ajattelin, että olisi miehen nöyryyttävää olla selällään mekko päällä runkkaamassa käsiinsä tai päällensä ja katsoa hameeni alle pimpsaa ja peppua... siihen jotenkin kuvaan sopi, että olisin vielä pissinyt... Nöyryyttäminen on joskus kivaa... kihottaa, kun miehet runkkaavat kuviani katsellen, melkein kuin runkkaisivat päälleni, vieraat miehet...

        Jos ja kun vedän mekon tai hameen päälle niin haluan tuntea sellaista pientä jännitystä, että milloin helma nousee korviin. Olisi jännä kulkea ulkona tuulisella ilmalla vaikka pellonlaitaa tai rannalla uhkean mimmin seurassa, molemmat hameisiin pukeutuneina, ja katella kun helmat nousevat korviin, sitten tarttua välillä omaan "keppiin", välillä mimmin intiimipaikkoihin, sitten lopulta.....

        Eli se pissaaminen ei kuulu lainkaan kuvioihini, Sorry. Enkä välttämättä halua pukeutua kokonaan naiseksi, vaan esim skotti- tai alkuasukasmieheksi jolla on hame päällä mutta ei mitään sen alla.


    • Hate

      miksettä mee uimahalliin saunaan siel kyl saa katseita aivan tarpeeksi!kokemuksia on!siel saa huomiota!

    • -MARI-

      Kiva että on muitakin jotka harrastaa "pikkaritonta kesää",joudun työni vuoksi pitämään hametta päivisin,usein piristän päivääni riisumalla veskissä pikkarit,on kiva istua työpöydän takana jalat levällään kun palvelee asiakasta...;)

      Työmatkoilla olen joskus iltamenoihin lähtiessä jättäny minarin alta strigit pois välittämättä siitä että joku näkee pilluni mikäli katsoo oikealla hetkellä,oon jopa parikertaa esitellyt pyhintäni aivan tarkoituksella saaden siitä itselleni nautinnon..
      hyvää syksyn jatkoa...

      t.Mari

      • koko kesäksi

        Suosittelen kaikille naisille samaa, tuollaisen vilauttelun pitäisi olla lakisääteistä. Mikäs siinä jos molemmille osapuolille siitä on iloa ja piristystä arkeen.


      • Asiakas

        Moi

        Minusta vois tulla heti sun asiakas, kun istut työpöytäsi takana ilman pikkareita. Tää ainakin tahtois nähdä sinne :) Saiskohan näkymästä valokuvia ? !!!


      • Hah, hah...

        pankissako olet töissä? Senkin Pillu-Mari XD


    • hinkata

      paljasta pyllyä satulaa vasten, niin että siihen jää kiimaiset tuoksut. Oletko koskaan nähnyt miehen nuuskivan satulaasi. mun tekis mieli aina...

    • KESÄELLI

      Joo, kesällä jätin aika monta kertaa pois pikkarit, kun teki mieli tuulettaa paikkoja. Muutaman kerran olin tanssimassa päälläni aika seksikäs mekko eikä alla mitään. Tuntu aika hyvältä, kun mies tuli ihan kiinni ja vatkasi alakropallaan. Kotona olikin sitten pakko ottaa sormet käyttöön...ehkä ensi lauantaina uudestaan ;)

    • nuorinaaras

      Kesällä aina ilman pikkareita, sovituskopissakin jännää..että vilahtaako.
      Gyneaikakin aina kesällä, että voi mennä ilman pikkareita, ei tunnu yhtään hassumalta miesgynen tutkimukset..

      • Anonyymi

        Olen monesti kesällä ottanu pikkarit pois vaimoni hameen alta,nuormpana ei tietty aina onnistunu jos menkat mutta muuten kyllä.
        Eipä tuo siitä mitään pahaa tuumannu,kotona sitten naitiin heti kun sisälle päästiin,sen verran se häntä kiihotti olla ilman että mieli teki!


    • Anonyymi

      Katseet saa kiihottumaan ja rakastan esillä oloa.
      Perusopetuksen yläasteen opettajana nautin kun oppilaat selkeästi kiihoittuneina tuijottavat rintojani, peppuani sääriäni lyhykäisessä hameessa tai mekossa.
      Usein siinä luokan edessä, sitä tuntee itsensä alastomaksi kun teinipojat riisuvat ja raiskaavat katseillaan ja tuota tunnetta välillä tehostan jättämällä pikkuhousut pukematta kun posket hehkuen, vapisevana kiihotuksesta ja jännityksestä astelen luokan eteen näytille.
      Tietoisuus alapään paljaudesta vaikka mitään ei kukaan näkisikään, saa niin kiimaan että välillä oikein heikottaa!
      Ellen45v

      • Anonyymi

        Miten selviät kesäloman? Kun teinien katseet ei nuole vartalosi kaaria...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten selviät kesäloman? Kun teinien katseet ei nuole vartalosi kaaria...

        Onhan näitä nuoria ja vanhoja uroksia ketkä huomioin katseillaan minua aivan koti oloissakin, rannoilla jne.
        Ellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä nuoria ja vanhoja uroksia ketkä huomioin katseillaan minua aivan koti oloissakin, rannoilla jne.
        Ellen

        Mitäs teet, jos saat selvän flirtin tuntemattomalta mieheltä vaikkapa rannalla tai kaupungilla.., jatkatko hymyillen leikittelyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan näitä nuoria ja vanhoja uroksia ketkä huomioin katseillaan minua aivan koti oloissakin, rannoilla jne.
        Ellen

        Mites uimarannalla, kun luet kirjaa pyyhkeesi päällä? Teinit kyllä tunnistaa suosikkiopettajansa aurinkolaseissaan ja ilman bikinien yläosaa. Nautitko, miten rintojesi sivut näkyy kainaloidesi alta, ja paljas selkä sekä bikinipeffa kerää ansaitun huomion :)


      • Anonyymi

        Satutkos olemaan mopoileva Ellen?


      • Anonyymi

        Sinä yläasteen ope, oletko mopoileva Ellen?


      • Ihanaa!

        Innostun herkästi...


    • Anonyymi

      Onhan se joskus kesällä kivaa kulkea ilman pikkareita.
      Kerran kajaania abc ,huomasin kun sain katseita läheisen pöydän nuorilta miehiltä.
      Yksi heistä pudotti kun vahingossa jotain lattialle .
      Levitin vaan jalkojani ja annoin nähdä hameen alle.
      Ja pakko sanoa että kiihoittuin tilanteesta.
      Ilmeisesti näky oli mielyttänyt kun alkoi kuiskuttelu.
      Autoin pikkuisen poikia nostamalla pikkuisen hameen helmaa.
      Kun lähdin autolleni ,he lähtivät perääni mennen omalle autolle. En kiirehtinyt eteenpäin vaan olin muka katsovinani jotain autossani.
      Menin auton eteen ja avasin konepellin ,katsoakseni muka jotain siellä ,vaikka mieheni oli aamulla katsonut kaikki jutut.
      Hetihän nuoret ritarit oli kyselemässä ,voisivatko auttaa.
      Hymyilin ja sanoin ehkä jotain tuolla asunto auton sisällä oliis katsottavaa.
      Menimme sisään ja tarjosin juotavaa ja kyselin miten tuo ja tuo toimii . Istuin vuoteen reunalle ja annoin hameen nousta niin että alle näki ettei ole pikkareita.
      Kun mitään ei tapahtunut ,nuoret miehet vaan tuijottivat posket punaisina ,sanoin että saa kosketella ja tutustua.
      Silloin alkoi säpinä ja oli sormia pillulla. Näytin miltä se näyttää.

      • Anonyymi

        Hei laita viestii olisi kiva jutella


    • Anonyymi

      Operoitu vulva eli "pillukka" voi olla erilainen vagina kuin luonnollisen aidon naisen alapää on!?

      Jos joku aito mies joka on tarkoituksella tai "vahingossa" kohdannut ja päässyt seksin tasolle korjatun vaginaksi muokatun tavaran kanssa, kertokaa mikä kokemus oli? Oliko transin ( ei trsnsu) kohtaaminen järkytys kun asia paljastui yms.?
      Oliko se eräällä tasalla vain "koriste" kun itse orgasmiin johtanut akti toi tyydytyksen lopulta anaalisen yhdynnän kautta myös transille?!

      Tehdyn eli korjatun vaginan kautta trans- nainen ei tiettävästi saa orgasmia? Ja sen syvyyskin on eritavalla rajallinen, esim. kookkaan kalun kanssa!? Onko näin?

    • Anonyymi

      Liikenteessä voitte toimittaa jonkinlaisia katastrofeja, autolla ajelevalle miehelle kiusaus on liian iso tuijottaa ja huomio jossain muualla kuin siinä ajamisessa ja käsi "vaihekepissä".. sen arvaa mitä siitä seuraa.

    • Anonyymi

      Et­si seksikump­­­pani! Määr­­­i­­tä para­­metr­­­it ja kaup­­­unki 👉 http://99366.com/H/t0Ku 👈

    • Nam...

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe