hirveet vaatteet

fdjhhgf

pikku g :llä iltalehden kuvassa. ja sit miksi kummankin hänen ja tyttöystävän piti piiloutua isojen rumien aurinkolasien taakse.pikku g näyttää noissa vaatteissa ihan 13 vuotiaalta ja Didem on ihan ok mut ihmettelen vain mitä se näkee tuossa jätkässä joka on jäänyt vaatetustyylissään ihan yläasteelaisen koulupojan tyyliin..

13

2628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chiba

Mun mielestä niil oli siistit vaatteet,tai Didemil oli tosi hieno tyyli...ja sil oli semmonen ihan chanelin laukku! suomenruotsalaiset on aina tyylitietoisia!! se on vaan faktaa...

• bättre folk

didem on upee ja sexy mama;)oon ite suomenruotsalainen ja helvetin ylpee siitä!!! weee

• naisella

rutosti massia ei vaitis joku vain sanoi et sen
      henk koht verotettavan varallisuuden arvo ois 1,4
      milj(!!!) ecua no ihmekö se jos se on suomen
      rotsalainen ja faija merikapteeni ja mutsi

• sasa

eiku ne vetää amerikka-tyylii, hei!

Spedet..

• reps

Hah..Suomenruåttalaisillako muka tyylitajua?
        Mitä tyyliä on kebab-tytöllä joka pukeutuu samoiten kuin kaikki muutkin julkisuuteen tyrkyllä olevat? Senhän takia se Pikku G:een kanssa seurusteleekin..saa sitäjulkisuutta.

Ja vielä Chanelin laukku, hah fiksu ihminen olisi jättänyt tuonkin kertomatta ellei joku olisi ensin kysynyt. Naurettavaa pelleilyä ei voi muuta sanoa.

• svedu
        reps kirjoitti:

Hah..Suomenruåttalaisillako muka tyylitajua?
        Mitä tyyliä on kebab-tytöllä joka pukeutuu samoiten kuin kaikki muutkin julkisuuteen tyrkyllä olevat? Senhän takia se Pikku G:een kanssa seurusteleekin..saa sitäjulkisuutta.

Ja vielä Chanelin laukku, hah fiksu ihminen olisi jättänyt tuonkin kertomatta ellei joku olisi ensin kysynyt. Naurettavaa pelleilyä ei voi muuta sanoa.

suomenruotsalaiset on parempii ja tyylikkäämpii...minkäs sille voi jos on masssii ja varaa ostaa chanelin laukkuja! haha! didem kuuluu mun ystäväpiiriin ja se on ihan huippu!! se et sil on ulkomaalaista verta on vaan seksikästä! no offence...yleensä julkisuudenkipeet ihmiset on vähän eri sarjaa ku hän!!

• pecco
        svedu kirjoitti:

suomenruotsalaiset on parempii ja tyylikkäämpii...minkäs sille voi jos on masssii ja varaa ostaa chanelin laukkuja! haha! didem kuuluu mun ystäväpiiriin ja se on ihan huippu!! se et sil on ulkomaalaista verta on vaan seksikästä! no offence...yleensä julkisuudenkipeet ihmiset on vähän eri sarjaa ku hän!!

Puhuu itse ruotsalainen itse, vai?
        Mielestäni ette ole tyylikkäitä vaan kateellisia pikkupaskoja. Aina kitisemässä ja haukkumassa muita..säälittävää kertakaikkiaan.

By the way kannattaisi opetella kirjoittamaan.

• uiuiui--
        pecco kirjoitti:

Puhuu itse ruotsalainen itse, vai?
        Mielestäni ette ole tyylikkäitä vaan kateellisia pikkupaskoja. Aina kitisemässä ja haukkumassa muita..säälittävää kertakaikkiaan.

By the way kannattaisi opetella kirjoittamaan.

Aivan!Heti jos joku suomalainen menestyy jossakin niin haukutaan lyttyyn.
        Olihan Lordikin ruotsalaisten mielestä niin paska, mutta ääniä annettiin kuitenkin paljon ja tv-ohjelmaa jossa Lordi esiintyi teki ennätykset katsojaluvuissa.Se on sitä kuuluisaa naapurimaan kateutta katsos.Sääliksi käy pikkusia.

• couture
        uiuiui-- kirjoitti:

Aivan!Heti jos joku suomalainen menestyy jossakin niin haukutaan lyttyyn.
        Olihan Lordikin ruotsalaisten mielestä niin paska, mutta ääniä annettiin kuitenkin paljon ja tv-ohjelmaa jossa Lordi esiintyi teki ennätykset katsojaluvuissa.Se on sitä kuuluisaa naapurimaan kateutta katsos.Sääliksi käy pikkusia.

koko aihe on aivan lapsellinen.

• Chanelia ei saa Turkista!
        svedu kirjoitti:

Vai että osti TURKISTA aitoja Chaneleita kuten lehdessä oli kuulemma kehunut :D

Turkissa ei ole Chanelin myymälää eikä ketään Chanelin jälleenmyyjäksi valtuutettua tavarataloa tai liikettä. Voitte tarkistaa tämän faktan Chanelin omalta kotisivulta.

Joten se siitä "aitoudesta".

Rumia feikkejähän ne kaikki sieltä Turkin aurinkorannalta raahaavat Suomeen selkä vääränä!

• pritsk
        Chanelia ei saa Turkista! kirjoitti:

Vai että osti TURKISTA aitoja Chaneleita kuten lehdessä oli kuulemma kehunut :D

Turkissa ei ole Chanelin myymälää eikä ketään Chanelin jälleenmyyjäksi valtuutettua tavarataloa tai liikettä. Voitte tarkistaa tämän faktan Chanelin omalta kotisivulta.

Joten se siitä "aitoudesta".

Rumia feikkejähän ne kaikki sieltä Turkin aurinkorannalta raahaavat Suomeen selkä vääränä!

istanbulissa myydään aitoja chanelin tavaroita ja asusteita!itse olen ostanut sieltä vuos sitten itselleni huivin...siel on kaikki merkkiliikkeet,miljoonakaupunkihan se on!

• huomasin myös!
        pritsk kirjoitti:

istanbulissa myydään aitoja chanelin tavaroita ja asusteita!itse olen ostanut sieltä vuos sitten itselleni huivin...siel on kaikki merkkiliikkeet,miljoonakaupunkihan se on!

Kun tekee haun sivustolla chanel.com Store Locationsissa niin Turkin ja sen kaupunkien kohdalla tulee "Your search has returned 0 store locations"

Sieltä löytyy sentään se Helsinkiläinen DM putiikki joka myy Chanelin asusteita!

Istanbulissa on Armani, Gucci ja Vuitton muttei Chanelia. Eli olet saanut piraattikopion jostain!

• mitä vaan

pikku g ei oo mikään jätkä!!! kuuntele sen sanoja miten viisaat sanat sillä on..... Sitä paitsi noi vaatteet käy tosi hyvin pikku g:lle!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe