hirveet vaatteet

fdjhhgf

pikku g :llä iltalehden kuvassa. ja sit miksi kummankin hänen ja tyttöystävän piti piiloutua isojen rumien aurinkolasien taakse.pikku g näyttää noissa vaatteissa ihan 13 vuotiaalta ja Didem on ihan ok mut ihmettelen vain mitä se näkee tuossa jätkässä joka on jäänyt vaatetustyylissään ihan yläasteelaisen koulupojan tyyliin..

13

2600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chiba

      Mun mielestä niil oli siistit vaatteet,tai Didemil oli tosi hieno tyyli...ja sil oli semmonen ihan chanelin laukku! suomenruotsalaiset on aina tyylitietoisia!! se on vaan faktaa...

      • bättre folk

        didem on upee ja sexy mama;)oon ite suomenruotsalainen ja helvetin ylpee siitä!!! weee


    • naisella

      rutosti massia ei vaitis joku vain sanoi et sen
      henk koht verotettavan varallisuuden arvo ois 1,4
      milj(!!!) ecua no ihmekö se jos se on suomen
      rotsalainen ja faija merikapteeni ja mutsi

    • sasa

      eiku ne vetää amerikka-tyylii, hei!

      Spedet..

      • reps

        Hah..Suomenruåttalaisillako muka tyylitajua?
        Mitä tyyliä on kebab-tytöllä joka pukeutuu samoiten kuin kaikki muutkin julkisuuteen tyrkyllä olevat? Senhän takia se Pikku G:een kanssa seurusteleekin..saa sitäjulkisuutta.

        Ja vielä Chanelin laukku, hah fiksu ihminen olisi jättänyt tuonkin kertomatta ellei joku olisi ensin kysynyt. Naurettavaa pelleilyä ei voi muuta sanoa.


      • svedu
        reps kirjoitti:

        Hah..Suomenruåttalaisillako muka tyylitajua?
        Mitä tyyliä on kebab-tytöllä joka pukeutuu samoiten kuin kaikki muutkin julkisuuteen tyrkyllä olevat? Senhän takia se Pikku G:een kanssa seurusteleekin..saa sitäjulkisuutta.

        Ja vielä Chanelin laukku, hah fiksu ihminen olisi jättänyt tuonkin kertomatta ellei joku olisi ensin kysynyt. Naurettavaa pelleilyä ei voi muuta sanoa.

        suomenruotsalaiset on parempii ja tyylikkäämpii...minkäs sille voi jos on masssii ja varaa ostaa chanelin laukkuja! haha! didem kuuluu mun ystäväpiiriin ja se on ihan huippu!! se et sil on ulkomaalaista verta on vaan seksikästä! no offence...yleensä julkisuudenkipeet ihmiset on vähän eri sarjaa ku hän!!


      • pecco
        svedu kirjoitti:

        suomenruotsalaiset on parempii ja tyylikkäämpii...minkäs sille voi jos on masssii ja varaa ostaa chanelin laukkuja! haha! didem kuuluu mun ystäväpiiriin ja se on ihan huippu!! se et sil on ulkomaalaista verta on vaan seksikästä! no offence...yleensä julkisuudenkipeet ihmiset on vähän eri sarjaa ku hän!!

        Puhuu itse ruotsalainen itse, vai?
        Mielestäni ette ole tyylikkäitä vaan kateellisia pikkupaskoja. Aina kitisemässä ja haukkumassa muita..säälittävää kertakaikkiaan.

        By the way kannattaisi opetella kirjoittamaan.


      • uiuiui--
        pecco kirjoitti:

        Puhuu itse ruotsalainen itse, vai?
        Mielestäni ette ole tyylikkäitä vaan kateellisia pikkupaskoja. Aina kitisemässä ja haukkumassa muita..säälittävää kertakaikkiaan.

        By the way kannattaisi opetella kirjoittamaan.

        Aivan!Heti jos joku suomalainen menestyy jossakin niin haukutaan lyttyyn.
        Olihan Lordikin ruotsalaisten mielestä niin paska, mutta ääniä annettiin kuitenkin paljon ja tv-ohjelmaa jossa Lordi esiintyi teki ennätykset katsojaluvuissa.Se on sitä kuuluisaa naapurimaan kateutta katsos.Sääliksi käy pikkusia.


      • couture
        uiuiui-- kirjoitti:

        Aivan!Heti jos joku suomalainen menestyy jossakin niin haukutaan lyttyyn.
        Olihan Lordikin ruotsalaisten mielestä niin paska, mutta ääniä annettiin kuitenkin paljon ja tv-ohjelmaa jossa Lordi esiintyi teki ennätykset katsojaluvuissa.Se on sitä kuuluisaa naapurimaan kateutta katsos.Sääliksi käy pikkusia.

        koko aihe on aivan lapsellinen.


      • Chanelia ei saa Turkista!
        svedu kirjoitti:

        suomenruotsalaiset on parempii ja tyylikkäämpii...minkäs sille voi jos on masssii ja varaa ostaa chanelin laukkuja! haha! didem kuuluu mun ystäväpiiriin ja se on ihan huippu!! se et sil on ulkomaalaista verta on vaan seksikästä! no offence...yleensä julkisuudenkipeet ihmiset on vähän eri sarjaa ku hän!!

        Vai että osti TURKISTA aitoja Chaneleita kuten lehdessä oli kuulemma kehunut :D

        Turkissa ei ole Chanelin myymälää eikä ketään Chanelin jälleenmyyjäksi valtuutettua tavarataloa tai liikettä. Voitte tarkistaa tämän faktan Chanelin omalta kotisivulta.

        Joten se siitä "aitoudesta".

        Rumia feikkejähän ne kaikki sieltä Turkin aurinkorannalta raahaavat Suomeen selkä vääränä!


      • pritsk
        Chanelia ei saa Turkista! kirjoitti:

        Vai että osti TURKISTA aitoja Chaneleita kuten lehdessä oli kuulemma kehunut :D

        Turkissa ei ole Chanelin myymälää eikä ketään Chanelin jälleenmyyjäksi valtuutettua tavarataloa tai liikettä. Voitte tarkistaa tämän faktan Chanelin omalta kotisivulta.

        Joten se siitä "aitoudesta".

        Rumia feikkejähän ne kaikki sieltä Turkin aurinkorannalta raahaavat Suomeen selkä vääränä!

        istanbulissa myydään aitoja chanelin tavaroita ja asusteita!itse olen ostanut sieltä vuos sitten itselleni huivin...siel on kaikki merkkiliikkeet,miljoonakaupunkihan se on!


      • huomasin myös!
        pritsk kirjoitti:

        istanbulissa myydään aitoja chanelin tavaroita ja asusteita!itse olen ostanut sieltä vuos sitten itselleni huivin...siel on kaikki merkkiliikkeet,miljoonakaupunkihan se on!

        Kun tekee haun sivustolla chanel.com Store Locationsissa niin Turkin ja sen kaupunkien kohdalla tulee "Your search has returned 0 store locations"

        Sieltä löytyy sentään se Helsinkiläinen DM putiikki joka myy Chanelin asusteita!

        Istanbulissa on Armani, Gucci ja Vuitton muttei Chanelia. Eli olet saanut piraattikopion jostain!


    • mitä vaan

      pikku g ei oo mikään jätkä!!! kuuntele sen sanoja miten viisaat sanat sillä on..... Sitä paitsi noi vaatteet käy tosi hyvin pikku g:lle!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe