Hei! Olen raskausviikolla 25 3 ja tällä viikolla on tullut kamala nilkkojen turvotus vaivaksi. Nilkat on kuin 2 halkoa:( Myös sormet ovat jonkun verran turvoksissa. Onko muilla ollut jo näillä viikoilla turvotusta? Olen istumatyössä joten se kaiketi ei ainakaan helpota asiaa. Maanantaina olisi lääkärikäynti. Pitää ottaa siellä puheeksi.
Nilkkojen turvotus
3
344
Vastaukset
- rv 40+1
puhkes kamala turvotus, sormet kuin nakit, nilkat kasvot. lievä raskausmyrkytys, se oli joskus rv37 tietämillä.
- juoda
vettä ainakin kolme litraa päivässä, jopa enempikin näillä helteillä..helppaa ainakin hiukan..ja jos vaan pystyt niin seiso töissä välillä..
- rv 31+6
eli hirveä turvotus jaloissa, käsissä ja kasvoissakin. Todettu useaan otteeseen äippäpolilla. Kehotettu juomaan 3 litraa vettä/vrk. Kaksosraskaus, jossa vielä nestevolyymi yksösraskautta suurempi ja paine suuriin verisuoniin jaloissa kova. Nesteenpoistolääkkeitä ei voi käyttää. Lohduteltu, että häviää muutamien viikkojen kuluttua :). Todella kipeä (nahka ollut singillä viikkoja) ja kiusallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154