Oon ostamassa kyseistä skootteri, kannattaako? Mitä vikoja? Onko Kymco ylipäätään merkkinä millanen? Mitä kuristimia ja missä? Ja jos viitsitte ni vastatkaa asiallisesti jookos...
Kymco Agility 4-T
9
2527
Vastaukset
- -virittäjä-
Variaattorin holkin voi vaihtaa ja isomman suuttimen. Kulkee noin 55 kmh....muuta ei ole tehtävissä ko. malliin. Maksaa noin 60 €
- Larpaz
Voi tehä vaikka mitä virejä ja kulkee muute vakiona 50km/h.
kyllä siihe löytyy mm. multivari.
OSta IHMEEssÄ. - ari
25€ holkki 10€ suutin 8€ painorullat samalla kun vaihta holkki niin ne rullatkin voi keventä :)itselleni lainoin 7gramman
- jpeasfa
osta super-9 se kiihtyy ja kulkee paremmin...
- ei agilityä!!!!
yhdyn edelliseen.kymco agilityyn "tarkoitettu" multivar ei ole tarkoitettu agilityyn.multivarin takavariaattorin vastapainejousi on liian pitkä ja itse variaattorin keskireikä on liian pieni agilityn holkkiin.eli ei oli multivaria agilityyn.itselläni on agility ja se on mielestäni laiska paska! mitään kunno viriä ei ole saatavilla.kun holkin vaihtaa,kymco laiskistuu entisestään.osta super fever ennemmin.feveriin saa paljon viriä ja muuta tavaraa netistä.itselläni oli fever ja oli mielestäni paljon parempi kuin agility.feverissähän on myös lukollinen hanskalokero...fever on myös agilityä isompi joten sillä mahtuu ajamaan vähän isompikokoinenkin kaveri.agilityssä itselläni ottaa polvi avaimeen jota ei saa pois rattilukosta värkin ollessa käynnissä.osta joku muu kuin agility!
- rakentavasta
ei agilityä!!!! kirjoitti:
yhdyn edelliseen.kymco agilityyn "tarkoitettu" multivar ei ole tarkoitettu agilityyn.multivarin takavariaattorin vastapainejousi on liian pitkä ja itse variaattorin keskireikä on liian pieni agilityn holkkiin.eli ei oli multivaria agilityyn.itselläni on agility ja se on mielestäni laiska paska! mitään kunno viriä ei ole saatavilla.kun holkin vaihtaa,kymco laiskistuu entisestään.osta super fever ennemmin.feveriin saa paljon viriä ja muuta tavaraa netistä.itselläni oli fever ja oli mielestäni paljon parempi kuin agility.feverissähän on myös lukollinen hanskalokero...fever on myös agilityä isompi joten sillä mahtuu ajamaan vähän isompikokoinenkin kaveri.agilityssä itselläni ottaa polvi avaimeen jota ei saa pois rattilukosta värkin ollessa käynnissä.osta joku muu kuin agility!
palautteesta... ostin jo käytetyn peugeot trekkerin, mutta juuri noita asioita hain kymcosta, kannattaako ostaa vai ei , eli ei....
- 123
rakentavasta kirjoitti:
palautteesta... ostin jo käytetyn peugeot trekkerin, mutta juuri noita asioita hain kymcosta, kannattaako ostaa vai ei , eli ei....
Multivarista EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ jos ei ole teho-putkea kiinni. ei se tuo paljookaan tehoja saati sit huippui lisää vaikka olis edes kuristamaton vakioputki...
- kymco vie
mul on agilitys multi vari kulkee 65 mittarii enkä oo mitää muut tehny et vetäkää kätee runkkarit.
- å
mulla on agility 50 4-t olen laittanut gianellin teharin, multivarin, 19mm dellorton kaasarin ja rajoittamattoman sytkäboxin. variaattorissa on noin 4mm paksu kuristus prikka ja ilosesti ottaa 80km/h mittariin, isoissa ylämäissäkin vauhti pysyy yli 50km/h vaiikka painan 80kg. et silleen. ja saahan siihen vielä kireemmän nokka-akselin ja 88cc sylinterin maksaa noin 500€, että kyllä kymcon saa kulkemaan jos osaa jaksaa ja viittii säätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379