Miksi ähläm sähläm -tv-ohjelma, jossa on rasistisia kommentteja meistä suomalaisista, saa jatkua yhä?
Haluan tuon rasistisesti tehdyn ohjelman poistuvan pilaamasta lauantai-iltaani.
Miksi rasistinen ohjelma
7
333
Vastaukset
kanavaa.
- suomalainen?
Etko kestä huumoria. Itse pidän ohjelmasta eikä se koettele yhtään itsetuntoa, mutta on ihan hyvä, että kurssi opi suomalaiseksi ohjaa kaikkia uusia ja vanhoja suomalaisia tosi suomalaisiksi
- niiden 70-luvun
vanhojen pierujen mukaisesti tehty,kaikki suomen menosta poikkeava on parempaa.
- painu metsään
ei tarvitse nähdä muuta kuin oma perse.
- mennä mihinkään
painu metsään kirjoitti:
ei tarvitse nähdä muuta kuin oma perse.
Olen näet jo kotona. Oletko sinä?
- On luvattu!
mennä mihinkään kirjoitti:
Olen näet jo kotona. Oletko sinä?
Etkös kuullut, mitä tuottaja sanoi, että seuraavassa seasonissa osapuolia vaihdetaan, niin ei tule syytöksiä rasistisesta seksismistä.
Tuottajan mukaan ensi kerralla suomalaiset naiset voivat valita somalimiehistä.
- pikku kakkonen
ja katso sitä silläaikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62479Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant742331- 2021314
- 1131144
- 721108
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig233997Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11864- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796