on paras paikka maailmassa mielestäsi? :)
Mikä
15
828
Vastaukset
- Kolli_Kellinen
Mikä milloinkin. Mutta kyllä se hädän hetkellä on vessa.
- tiituska80
Se on mulle turva-, rentoutus-, kiukuttelu-, kikatus-, rakkaus-, suojautumispaikka..
Muualla on kiva käydä, mut aina tahtoo takaisin omaan kotiin =)- Revolveri
Oma koti kullan kallis ;)
- tiituska80
Revolveri kirjoitti:
Oma koti kullan kallis ;)
Ja sekin voi olla mis vain mä olen.. ;)
- Revolveri
Sehän voi olla missä tahansa. Minulla tällä hetkellä koti :)
- lähimatkailija
- rusalka
Amme, mutta kun nyt ei meillä ole ammetta. Sitten järvi tai joki tai tuo lähellä oleva metsälampi. Talvella tieteski uimahalli ja sen sauna.
- tietysti
Omituinen kysymys.
- FromInaWithLove
rakkaat ihmiset ovat.
- paikkahan
on tietenkin näkynätön ja luja... hyvin parsittu ja paikattu...
Oikeesti paras paikka olla on tietenkin tämä oma vaatimaton kotini. Harmi vain että tämä on ollut liian monen "jaloilleen nousun" paikka.
Olen ihan vakavissani harkinnut omistautua loppuiäkseni kodittomille kesäkissoille. En ole alkuunkaan kissaihminen, mutta se olisi vain hyvä. En kiintyisi niihin liikaa ja olisi helpompi luovuttaa ne uuteen kotiin. Ja hyvästä kodista ne ei karkaa takaisin mouruamaan minun oven taakse. - meren elävä
maailman paras paikka on aina meren äärellä..oli sitten missä päin maailmaa vaan..vaikka meidän oma saaristo täällä pohjoismaissa on kieltämättä ainutlaatuinen..mutta meri kuin meri.
ja siellä oma vessa.Kohta 2 viikkoa ympäri Suomen road-tripillä oltuani on jo ikävä oman kämpän omaa rauhaa ja näin suht. ujohkona ruumiintoimintojen suorittajana varsinkin sitä rest-roomia.
- milton
tää suomi24:n keskustelusivusto. Ei ihan heti tuu parempaa paikkaa mieleen.
- etsimässä...
Se paikka, minne seuraavaksi odottaa pääsevänsä...
Jos tietäisin, niin sinne lähtisin. :/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118