NÄIN PÄÄSETTE EROON MIEHISTÄ!

joanna.

Pari vinkkiä naisille, miten yli-innokkaista miehistä pääsee eroon:

Jos mies on ns. "siveyden sipuli", niin heittäydy oikein "helpon" oloiseksi. Lauo härskejä vitsejä ja muistele "pervo-kaiholla" entisiä (seksi)kumppaneitasi.

Jos mies on "panopete", niin rupea puolsestasi leikkimään katolista nunnaa. Kerro miehelle elämän HENKISISTÄ arvoista ja kanna Uutta Testamenttia mukaasi, josta voit tarpeen tullen antaa "elämän ohjeita" raiteiltaan syöksyneelle häntäheikille.

Että näin.

8

1219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revolveri

Eikös tämä ilmoitus kuulu naislogiikan puolelle.

• Pianna

Kerro heti ensitilassa menneistä suhteistasi ja niiden vaikeuksista yksityiskohtaisesti, siitä kuinka tolloja exät olivatkaan! Tai kerro, että et ole koskaan pystynyt luomaan hyvää suhdetta kehenkään mieheen ja etsit edelleen sitä miestä joka ymmärtää sinua täydellisesti.

Toisaalta jos tahtoo "saada tai pitää" normaalin miehen, niin mitä pitäisi kertoa menneisyydestä tai haaveistaan ?

• ..............................

Normaalijärkisen ihmisen saa pidettyä etäällä myös siten, että kertoo että on joku exä, josta ei ole päässyt koskaan ylitse, joka oli suurempi rakkaus kuin universumi itse ja puhuu muutenkin hänestä lakkaamatta.

Toisaalta hullut ne onkin niitä, jotka jää puntteihin roikkumaan joka tapauksessa.

• ssssss
        .............................. kirjoitti:

Normaalijärkisen ihmisen saa pidettyä etäällä myös siten, että kertoo että on joku exä, josta ei ole päässyt koskaan ylitse, joka oli suurempi rakkaus kuin universumi itse ja puhuu muutenkin hänestä lakkaamatta.

Toisaalta hullut ne onkin niitä, jotka jää puntteihin roikkumaan joka tapauksessa.

tuossa tapauksessa ne jää venaamaan ja romantisoi sinut uskollisena tyyppinä, jonka rakkaus pitää vain saada käännettyä heihin itseensä.

Parempi haukkua entiset pystyyn, olla nauramatta miehen tyhmille jutuille, olla kuuntelematta mitä hän puhuu, olla tylsistyneen näköinen, polttaa tupakkaa vaikkei oikeasti polttaisi...

• .........................

tuollaiset muuten toimivat oikeasti tehokkaammin kuin mikään muu ;)

• FromInaWithLove

ihmisistä muka vaikea päästä eroon?

Kerro ennemmin, miten jonkun saa pidettyä/jaksaa pitää...

• SimStim

tuo tapa ei toimi kaikkiin miehiin.
      Itse kun pystyn puhumaan härskejä juttuja, sekä yhtyä tuohon keskusteluun vaikka menneistä kumppaneista.
      Kuitenkin tuota enemmän minua kiinnostaa elämän henkinen puoli, joten siinä saisimme hyvän keskustelun aikaiseksi :)

Jos yli-innokas mies häiritsee, niin sen voi pyytää poistumaan. Jos ei poistu, poke poistaa sen kyllä.

• Härskit jutut eivät saa kuin innostumaan ja nunnat ovat minulle lähes pakkomielle, mikään ei ole hauskempi kuin härnätä nunnaa ylittämään rajojaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82