ulkona masturbointi

ulkoilija

oletteko koskaan tyydyttäneet itseänne ulkona, esim metsässä, rannalla ym ym? kertokaa samalla ikänne ja sukupuoli...

156

20315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      omakotitalon parvekkeella tielle päin... oli aika jännä kokemus

    • sanna

      Viime kesänä näin, kun naapurimökin poika runkkasi pusikossa ja katseli siskoani joka otti laiturilla aurinkoa alasti. Kun kerroin siskolleni, hän oli huomannut saman, mutta ei välittänyt siitä, sanoi vain, että jätkä on tehnyt sitä jo monena päivänä.

      • Ne iät!

        Moi!

        Eli esim. tos mökkijutussa, niin minkä ikäsii ne ihmiset oli? Siis kertoja, sisko ja naapurin poika??


    • filo

      oon välillä runkkaillu ulkona. mielestäni se on aika kiihottavaa. yleensä metsässä ja kerran autotallissa. pihalla naiminen on kans aika kivaa. niin ja oon 17v poitsu.

    • BIG SHADOW

      Ihan missä vaan tekee mieli.
      metsässä, järvessä, rannalla, hiekkakuopilla,
      luontopoluilla, hiekkateilläj omassa kotipihassa
      näin muutama esimerkki.
      Mies
      15

    • Pevro

      Olen muuteman kerran. Aika jännä kokemus, kun kiinnijääminen pelottaa...

    • Marita

      En ole itse, mutta monet kerrat pururadan varrella syksyllä kun olin lenkillä.
      Tyttö 16-vuotta

    • poika

      kyllä olen muutamia kertoja.
      silloin kun olin viistoistavuotias niin useamminkin. ajoin mopolla yleensä jotain mettätietä kauas missä ei ollut ketään ihmisiä ja riisuin kokonaan ja runkkasin. etenkin muistoissa jotain hellepäiviä kun kuuma oli ja itikat söi jokapuolelta. mutta onhan siinä jotain jännityksen tunnetta mikä siinä viehättää jne.

    • olen

      olen poitsu 16v. olin tätini mökillä ja menin uimaan ja päätin kokeilla miltä tuntuu saada orkku veden alla, se oli mahtavaa, istuin laiturin päässä ja runkkasin veden alla, sain mahtavat orkut ja mälli leijui hauskasti veden alla hih!

    • miakhalifa

      Ite oon tosi monesti runkannu ulkona, monta kertaa metässä, jonkun ihmisen mökin takana ;) se oli kiihottavaa, hinkkasin myös lerssiä joka paikkaan
      Mies
      13v

      • Hahahdjsjsk

        *lapsi 13v


      • Anonyymi
        Hahahdjsjsk kirjoitti:

        *lapsi 13v

        Sä oot varmaa ”lapsi 3v”


    • skootteripoju

      Vanhemmat homomiehet näyttelevät auliisti kookkaita mulkkujaan nuorille miehille.
      Joskus nähnyt sellaisia kulleja etten luullut olevankaan.
      Harmittomia heppuja nuo ovat joskus pyytävät näyttämään omaani tai persettä. Koittanut muutamaa isoa pidellä kädessäni tuntui hyvältä vaikkeivat kumpikaan edes seisonut kunnolla, olivat silti kiihottavan näköisiä.

      • Anonyymi

        just noista tulee himo ottaa suihin nähdä kuinka isoks oikeen kasvaa ja haaveilla mahtuisko peppuuni


      • Anonyymi

        Olin uimahallin höyrysaunassa ja siellä oli useita miehiä. Siellä oli nuori poika jotain 10-11 vuotias, hänen lähellään oli jotain 65 vuotias mies joka kosketteli itseään ja kuin halusi että se poika katselee häntä. Poika oli kiinnostunut miehen puuhista ja selvästi halusi nähdä. Poika katseli muitakin miehiä että näkisi jotain. Onneksi mitään härskiä ei tapahtunut.


      • Anonyymi

        miten pystyit olemaan ottamatt suihin ois nähnyt kuinka suuri kasvaa


      • Anonyymi

        myös nuoret pojat esittelee mielellään vanhalle ukolle niinpä otan suihin jos joku haluaa yleensä koko porukka valmiina


    • luonto-kutsuu

      Lâmpimään vuodenaikaan voi nautisekella melkein missä vain kunhan ei puuhiaan toislle tahattomille pakota. Sitten erilaiset tiedetyty puuhapaikat on eri juttu jonne ihmiset tietoisesti hakeutuvat.

      Auto on yksi sinänsä hauska paikka jonnekin rauhalliseen paikkaan pysäköiden tai miks ei vaikka vilkkaammalekin paikalle, mutta puuhastelu ei saa mennä ulkopulisten häirinnäksi, eli huomaamattommasti tulisi tapahtua. Tosin miehelle hieman hankalempi homma asun valinnan suhteen kun housun vetskarit ovat tuohon puuhana liian lyhyet ja sitten se siisteyspuoli on toinen juttu kun nautiskelumehut tahraavat reippaasti.

      • Anonyymi

        kyllä ravintolan terassilla voi ottaa kullia peppuun samalla kun juo bissee kokeiltu on eikä kukaan pahastunut paitsi ohi kulkijat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ravintolan terassilla voi ottaa kullia peppuun samalla kun juo bissee kokeiltu on eikä kukaan pahastunut paitsi ohi kulkijat

        jep asiakkaat vaan hymyili kun minä ratsastin peppu täynnä kyrpää oli iki-muistoinen orkku kiitos yleisölle joka taputti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ravintolan terassilla voi ottaa kullia peppuun samalla kun juo bissee kokeiltu on eikä kukaan pahastunut paitsi ohi kulkijat

        mun ohikulkijat jäi katsomaan kun oli ohi taputtivat


    • kivat.sulle

      Kollarit jalkaan ja kortsu päälle, voi runkkia rauhassa.
      Puuhapaikoilla käyvät vain alan miehet ja hyvä niin.

      • kollaritonperseestä

        Kollarit on hanurista. Verkkarit jalkaan, ne on eroottisesti kiiltävät niin ei kestä kauaa kun mällit tulee verkkareihin niin nautinto on taattu.


      • luonto-kutsuu
        kollaritonperseestä kirjoitti:

        Kollarit on hanurista. Verkkarit jalkaan, ne on eroottisesti kiiltävät niin ei kestä kauaa kun mällit tulee verkkareihin niin nautinto on taattu.

        Eli jatkat sitten matkaa spermaisissa verkkareissa ... ei kiitos omalla kohdalla.

        Mihille ei juuri ole siistejä asu-vaihtoehtoja autossa nautiskeluun, joissa vielä voi liikkua ihmistenkin ilmoilla.

        Tietysti jos kondomin laittaa, niin spermat ei sotke vaatteita tai auton istuimia, mutta niitä puuhaan sopivia siistejä housuja ei oikein ole, mikäli ei laske housuja konnulla alemmaksi, mutta sitten ei saa puhaa tarvittaessa nopeasti piiloon. Naisilla helpompaa.


      • kollaritonperseestä
        luonto-kutsuu kirjoitti:

        Eli jatkat sitten matkaa spermaisissa verkkareissa ... ei kiitos omalla kohdalla.

        Mihille ei juuri ole siistejä asu-vaihtoehtoja autossa nautiskeluun, joissa vielä voi liikkua ihmistenkin ilmoilla.

        Tietysti jos kondomin laittaa, niin spermat ei sotke vaatteita tai auton istuimia, mutta niitä puuhaan sopivia siistejä housuja ei oikein ole, mikäli ei laske housuja konnulla alemmaksi, mutta sitten ei saa puhaa tarvittaessa nopeasti piiloon. Naisilla helpompaa.

        Ei. Verkkarit vaihtuu puhtaisiin ja mälliset menee pesuun.


      • luonnto-kutsuu
        kollaritonperseestä kirjoitti:

        Ei. Verkkarit vaihtuu puhtaisiin ja mälliset menee pesuun.

        Turn off. Mutta eihän juntti-verkkareissa kehtaa liikkua metriäkään ihmisten ilmoilla, kulkukoiratkin niitä kahistuu ... niin ja kollareista en ole lausunut sanaakaan ja pitäisihän ne kollaritkin jollakin piilottaa.


      • Anonyymi
        kollaritonperseestä kirjoitti:

        Kollarit on hanurista. Verkkarit jalkaan, ne on eroottisesti kiiltävät niin ei kestä kauaa kun mällit tulee verkkareihin niin nautinto on taattu.

        verkkarit joissa vetoketju väärin päin päälle huomaat että peppuusi tunkee kyrpä ihanaa kesää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verkkarit joissa vetoketju väärin päin päälle huomaat että peppuusi tunkee kyrpä ihanaa kesää

        voi samantien ottaa vaikka useemmankin ekan jälkeen yleensä kaikilla kovana jo


    • skaterdude

      Oon useinkin talvella runkannu ulkona vedenpitäviin lumilautailu housuihin.

    • Lesbosexirunkkari

      Kolme kertaa tulee nyt heti mieleen. Armeijassa olin jossain vahtitehtävässä maastopuku ja sadeviitta päällä. Istuin jonkun puun kupeessa , maastohousuista napit auki, kyrpä kouraan ja mällit ulos. Sitten joskus 80-luvulla ajelin autolla jossain syrjäkylillä ja alkoi sitten tekemään ihan helvetisti mieli runkata. Metsän laidassa oli semmoinen harvahirsinen ladontapainen, auto parkkiin vähän matkan päähän ja kävelemällä ladolle. Sitten vaan latoon sisään ja sopivaan kohtaan polvilleen , housut alas ja seisovaa kullia työstämään. Hyttysiä oli ihan perkeleesti mutta viis niistä kunhan mälli lentää. Ja lensihän se hetken kuluttua.
      90-luvulla oli sitten sellainen että yhtenä sysipimeänä yönä kävelin joen rantaan jonkun työkoneen viereen, housut puolitankoon ja runkulle. Muistan vielä että riinä runkatessa fantasion yhdestä gilf-ikäisestä R-kioskin myyjättärestä. Loppu tuli sillekin fantasialle ja spermat lentoon

    • mökkeilijä

      juuri aamusti suoritin aamurunkkauksen omalla mökillä ja nyt meinaan mennä tuohon pihakeinuun pikkuhiljaa vetelee käteen ja nauttia piitkäsiti,

      • Anonyymi

        intti-aikana sai junassa imeskellä kavereita niin paljon kun halus oli sittenkestävämpiä tyttiksen kans


    • luovuttajaa

      On muuten naisa jotka haluavat spermat muuminmukimenetelmällä, olis aamupäivällä ollut yksi mutta sanoin että jos en saa tulemaan kyseisena päivänä.
      Homma kuhtuin kasan ,olen liian vanha hän sanoin.

    • kiihottavat.muistot

      Aikoinaan Stadissa runkkailin Laakson kallioilla, otin aurinkoa pienet shortsit ja lyhyet pyöräilytrikoot päällä ja jos joku tuli lähelle istuksimaan kalliolle niin aika varmaan oli samoilla asioilla ja pian riisuinkin pöksyt ja otin nakuna aurinkoa, aina homma eteni siihhen että molemmat olimme alasti ja runkkailtiin tai jopa suihinotto tai peppupano, olin aina peppua antavana osapuolena, toinen paikka oli silloisen postinjekelukeskuksen takana keskuspuistoon lähtevän polun vieressä olevat kalliot, sielläkin sain muutaman kerran kalua paljaana peppuun.
      Kiihottavin tilanne oli Laakson kallioilla kun otin suihin nuorehkolta mieheltä jolla oli kohtalaisen iso kalu, olimme molemmat alasti ja myös 69-asennossa kyljellään kalloilla ja noin 15-20 metrin päässä meitä seurasi kolmen teinitytön ryhmä ja taisi olla ympärillä puiden takana pari miestäkin, taivaallinen orgasmi tyttöjen seuratessa.

    • Riku44

      Tänään kesän ekat ulko runkut rannalla runkkailin housut kintuissa kookasta kullia kun huomasin kahden tytön katselevat runkkausta oli mahtava tunne kulli tosi kovana spermat lentää komeasti kyllä alkoi mahtavasti ulko runkut

      • Lesbosexirunkkari

        Hyvä flaksi käynyt kun on ulkorunkulle saanut oikein kaksi naispuolista kirittäjää. Taatusti tollasessa tilanteessa kulli kovenee entisestään ja mälli lentää kunnon kaaressa!


      • kiihottavat.muistot

        Eipä oikein nykyään uskalla runkata ulkona jos pari naispuolista katsoo ja varsinkin jotain teinejä, siinä voi käydä niin että pian on runkkaussessio youtubessa kun kaikilla nykyään kännykät joissa hyvät kamerat. Vielä -90 luvulla runkata voi ettei kukaan heti kuvannut kun ei juurikaan ollut kännyköitä joissa olisi ollut kamera.


    • nius

      Tänään pienellä metsä parkkiksella runkkailin autossa ja tosi upea tunne olla täysin alasti. Loppuhuipennuksen lähestyessä nousin autosta ja nautiskelin loppuun unelmoiden, että olispa joku näkemässä. Ulkorunkkaus täysin ilman vaatteita on jotain todella upeeta.

      • 43v.bi

        Sama täällä, ajoin jotain metsätietä pitkin ja se päättyi mäelle, pysäköin autoni ja riisuuduin auton vieressä ulkona aivan nakuksi, kengät oli vaan jaloissani, oli kiihottavaa runkata ja hyväillä pakaroita ja kiveksiä, nautiskelin pitkään hitaasti runkaten ja fantasioin että joku katselee kauempaa, sain ihanan orgasmin.


      • Anonyymi

        yhden kerran nähnyt kun 2tyttöä tyydytti toisiaan rannalla oli pakko runkata ihana katsottavaa


    • Nylonmen

      Lenkillä käydessä on mukava poiketa myös runkkaamassa kalua lenkkipolun varressa. Lenkillä mukava käyttää vain paksumpia naisten legginsejä ilman alushousuja.

    • kivaolisi

      Oli yksi nainen joka halua spermaluovuttajan, pitäsi masurboida purkkiin , että hän vois insemoida itsensä

    • vaasarunkkari

      Eilen kävin runkkalees luonnos..kovaa kyrpää....spermat lens ihanasti..meen tänään kans..

      • Anonyymi

        mukava myös jos kaveri jonka kyrpää saa runkata tai imeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mukava myös jos kaveri jonka kyrpää saa runkata tai imeä

        Tykkään kun kopeloisivat sepalustani ja ilman lupia kullini esiin ja usein kutsuisivat runkattavaksi.
        Käytän palleissa kumeja ja välineitä
        Kik pussihousu


    • Tänään aamuvarhaisella hiljaisen tien levikkeellä. Nousin autosta ja likuin paidasa ja hameessa. Kapea hame tuntui upeelta ja tekorinnat heilui. Orgasmi on huippua, makasin levikkeen pöydällä sätkin ja voihkin.

      • Liiveissäseisoo

        Ihanaa Lauracd,tuollaista haluaisi itekin tehdä.Minä taas kerran olin niin kiimoissani että köytin flesun kiinni pöytään ja aloin työntelemään siihen ja minulla oli päällä vain kokovartaloliivit.Tuolla levarilla on näkösuojaa parkkipaikalle mutta yksi rekkakuski tuli siihen viereen runkkaamaan kaluaan.En kyennyt lopettamaan niin lähellä olin orgasmia mutta kun hänen kyrpänsä sylki spermaa,laukesin flesuun.Se vasta oli jotakin muistettavaa


    • mökkeilijä

      tänään makaillessani rannassa terassilla rupesi panettaa aivan jumalattomasti,mikä siinä muuta kuin muna käteen ja runkkaamaan, aikani veteltyäni jotenkin vaistosin etten ole yksin katselin ympärilleni ja eikös siinä joku lipui hitaasti kanootilla ohi mut ei pystynyt lopettaa ja melojakin tuijjotteli aika pitkään eikä ymmärtänyt tulla auttamaan paineenpoistossa mahtava orkku eiku uusiks huomenna.

    • Riku44

      Tämän taas menossa rannalle runkkaamaan toivottavasti tulee joku katsomaan se nostattaa kiinan huippuunsa ja spermat lentää

      • Anonyymi

        toivottovasti lähi rannalla saa tulla ottaan suihin


    • kape

      Puijon metsä ok vanhempimies halus myös imuttaa

      • Anonyymi

        Myös pääkirjaston wc - hyvä paikka. Vanhemmat miehet imuttavat mielellään. klo 11.30 -- 12.30 välinen aika paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös pääkirjaston wc - hyvä paikka. Vanhemmat miehet imuttavat mielellään. klo 11.30 -- 12.30 välinen aika paras

        Pitääpä käydä kirjaston miesten wc ko aikana


    • ihanaaoli

      Eilen ajoin auton eräälle mäelle linkin juurelle Jyväskylän lähellä Lievestuoreen suunnalla, pysäköin auton ja ulkona riisuuduin aivan alasti ja auringon lämmittäessä kivasti pakaroitani runkkasin hitaasti orgasmiin saakka, runkatessani laitoin silmät kiinni ja toivoin että joku yllättää.

      • Anonyymi

        olen tavannut yhden runkkailijan kookas kyrpä oli mahtava ottaa suihin jatkoi runkkua sain myös peppuun yx nainen jäi kattomaan meidän panoa poistui kun loppui


    • Anonyymi

      mun tekis mieli panna jotain nuorempaa runkkaria perseeseen 17 v käy loistavasti onpahan tosi kiree luukku liukkaria löytyy paljon

      • Anonyymi

        Kik?


    • Anonyymi

      lumi hangelle on kans kiva ruiskia näkee vähän aikaa kuinka lämpöistä sperma on sulattaa kivasti lunta hetken ajan

    • Anonyymi

      täällä ois kyrpää tarjolla pojille ja tytöille perseeseen

      • Anonyymi

        Tekis mieli. Mis olet


      • Anonyymi

        Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis mieli. Mis olet

        Espoossa


    • Anonyymi

      Eilen runkkasin kotimatkalla bussin takapenkillä. Ihan lähipenkeillä ei ollut matkustajia, mutta valvontakamera oli ihan juuri yläpuolella. Mutta eihän niitä kukaan katso, jos ei tapahdu mitään mikä vaatisi tarkastamaan tallennuksen, eihän ?

      • Anonyymi

        Ei niitä nyt turhaan kukaan jaksa kattoa.
        Onks sul kik


    • Anonyymi

      Luulin että tää on k18 mutta lapsethan kirjoittaa

    • Anonyymi

      Olen monesti tyydyttänyt itseni metsässä. Minulla on yksi suojainen paikka missä usein käyn masturpoimassa, riisuudun joskus alasti ja nautiskelen, pieni kiinni jäämisen riski lisää nautintoa. Olen 59 v mies

    • Anonyymi

      Eilen metsässä lenkillä ollessa runkkasin. Jännitti vaan kovasti etten heti saanut seisokkia. Spermat kyl roiskahti nopeasti.

    • Anonyymi

      Kyllä tänäänkin pysähdyin Kaarinassa moottoritien levähdysalueella ja masturboin auton ovi tiellepäin auki.

    • Anonyymi

      Onhan sitä jossain luonnossa tullu runkattua ja lennätettyä mällit mättäälle.Joskus runkkaillu jossain syrjäisissä hylätyissä rakennuksissa joissa tiedän muidenkin käyvän,jättäny mällit kortsussa johonkin,laukaissu spermat ikkunalaudalle,josta ne helppo havaita näissä hylätyissä paikoissa.Joskus runkannu huoltoademilla kumiin ja jättäny sen sinne löydettäväksi.Mutta enemmän vastaavissa paikoissa joku muu on runkannu mua tai imeny spermat nieluun.Ei oo aina ite tarvinnu hoitaa hommaa kun on ollut auttamis haluisia miehiä tyhjentämään(yleensä).
      Mies 50v ja ukkomies

    • Anonyymi

      Olis kyllä kiva runkata silleen että joku näkisi, mutta mistä sitä tietää kuka haluaa nähdä ja kuka ahdistuu?

    • Anonyymi

      Monesti on tullut p-paikoilla runkattua ja pari kertaa tullut kesken orgasmin samalle p paikalle auto... Tulee myös jonkin verran runkattua omalla etuterassilla ja joskus laittanut kovana seisovan kalun aidan välistä ja runkannut samalla se on kiihottavaa jos naapurin rouva sattuisi juuri katsomaan ja vielä parempaa jos tulis lypsämään spermat pihalle😉

    • Anonyymi

      mökillä kalliolla,lämmin ilma ja tuuli hyväilee.tullut kunnon orkut.mies 46

    • Anonyymi

      Viikottain näin kesällä tulee luonnossa runkattua ja yleensä levähdysalueiden lähi pusikoissa, usein joku mies katselee tai osallistuu itsekkin. Paljo miehiä käy näissä ns. miesten paikoissa, tulevat muka kuselle, mutta todellisuudessa ovat kullista kiinnostuneita niinkuin itsekkin. Runkkari 55v.

      • Anonyymi

        Näin kesällä päivittäin ottaessani kalliolla alasti aurinkoa. Olen tehnyt lapsesta saakka. Tuntuu ihan luontevalta, kun muutkin tekevät sitä. Joskus joku tulee lähemmäs katselemaan tai jopa kysyy saako tulla viereen runkkkaamaan. Valtavan kiihottavaa hyväillä itseään toisen nähden tai katsella toisia. Usein pakko aloittaa uudelleen vartin tai puolen tunnin kuluttua, vaikkei olisi enää paineitakaan. M60v.


    • Anonyymi

      Ylistaron levarilla käyn usein. Avosukkahousut jalassa ovi vähän auki. Tai mennä metsään odottamaan,et joku tulee. Ihanaa jännitystä.

      • Anonyymi

        Tänäänkin kun alkaa hämärtään meen ulos tyttönä,nailonit sukkanauhoilla, nahkaminihame ja korkopiikkarit asuna. Runkkaan kunnes mehut lentää kaaressa luontoon.
        Nyt jo ajateus seisottaa kovana ja kun hiplailen asuja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin kun alkaa hämärtään meen ulos tyttönä,nailonit sukkanauhoilla, nahkaminihame ja korkopiikkarit asuna. Runkkaan kunnes mehut lentää kaaressa luontoon.
        Nyt jo ajateus seisottaa kovana ja kun hiplailen asuja...

        On sitä runkkailtu siellä täällä mutta en tositen nähden,naisten kuteissakin tehny ja talvella toppahousuissa,voishan se toki kiihottaa jos joku näkisi mutta...jospa se toien ei tykkää ja tekeekin ilmoituksen niin ei ole hyvä asia!


      • Anonyymi

        Koska menet, voisin tulla lastin nussimaan sun pyllyyn. Kyrpää sinä tarvit kunnolla.


    • Anonyymi

      Lueskelin ja muistin et 16 vanhana tuli ajeltua metsissä jollain vanhalla m-pyörällä. Sadeasu usein päällä. Sitten voi välillä käsi käydä housuissa.

    • Anonyymi

      Itselläni joskus tapana käydä runkkaamassa meidän katoksessa. Silloin tällöin tulee tarve laittaa anaaliin jotain. Yhteen väliin harrastin anaalia usein vasaran varrella, oli hyvä kun sopivan paksu ja painava, että pystyi ratsastamaan sen päällä. Kerran olin menossa tupakille ja näin kuinka naapurin nainen kaverinsa kanssa istui heidän terassilla ja ajattelin että pitää käydä anaalia harrastamassa. Menin katokseen vedin housut kinttuihin ja asettelin vasaran kiimasta huutavaa peppuuni. Rupesin hyppimään vasaran päällä ja samalla kalua runkaten. Kunnes kuulin pyörän lähtevän liikkeelle no naapurin naisen kaveri lähti kotipäin ja ajoi aivan mun ohi ehkä 10 m väliä. Minä siinä housut kintuissa vasara perseessä kalu kädessä jatkoin hommia ja toivoin että olisi katsonut, koska tuossa kohtaa olin niin helvetin kiimassa kun joku ajaa ohi ja melkein paljastuin, mutta en tiedä huomasiko hän. Oli kyllä kiihottavaa ja spermaa roiskusi kunnon satsit ja tuli kunnon värinä orkut... Mies 39v

      • Anonyymi

        Yksi kerta oli kun mulla oli auton takakontis isoläjä kaikenlaisia seksileluja dildosta anaalihelmiin ja pumpattavaan barbaraan, niin ajelin metsässä sijaitsevaan grillauspaikalle. Otin kaikenlaista seksilelua mukaan ja menin kodalle levitin dildot yms. Siihen ja vetäisin housut pois ja rupesin runkkaamaan ja imeskelin dildoa, jonka jälkeen asettelin sen kiimaiseen peppuuni. Liutin sitä kädellä aluksi sisään, kunnes paikat aukesi ja sen jälkeen kunnolla pomppiin päällä ja kovaa kalua samalla runkaten. Sitten otin anaalitapin ja laitoin sen peppuun ja runkkasin kaluani... Jos paikalle olisi tullut jokun olisi kiinni jääminen ollut satavarma, koska oli kyllä sellanen arsenaali leluja etten olisi niitä edes kerennyt noukkimaan ja tämä sai sellaisen kiiman aikaan, että jo pelkkä ajatus tekee nii helvetin kiimaiseksi.. siinä kun olin kaikenlaista lelua survonut anaaliin ja samalla voimakkaasti runkaten sain niin kovan orgasmin että spermaa lensi kyllä niin paljon ettei loppua tullut ja olin niin tyydyttynyt tästä sessiosta että luultavasti yksi parhaista sooloseksi kokemuksista. Kyllä luonnosta nauttiminen on kivaa😉 mies 39

        Tähän voisi vielä laittaa pikaisesti yhden tarinan kun olin ajelemassa autolla ja tuli pakottava tarve vetää käteen. No ajelin tutulle metsätielle ja otin isohkon kaluni käteeni ja runkkailin ja mietin että olisiko mitään lisä kiihoketta ja sitten välähti, että miltä tuntuisi auton vaihdekeppi perseessä, ajattelin aluksi ettei viitsi, mutta sitten kiima vei voiton ja istahdin vaihdekepin päälle ja voi luoja kun se painui peppuun niin tuntui että taju lähtee tuntui niin hyvältä. Keppi liukui ihanasti pitkin kiimaista peppuani ja jalat täristen runkkasin jo valmiiksi kiimaista kyrpääni joka olisi voinut laueta pelkästä kepin tuomasta mielihyvästä. Laukesin ja en miettinyt että kuka siivoaa sperman roiskeet autostani, mutta en välittänyt vaan annoin kiiman ohjata roiskin pitkin auton penkkejä ja koelautaa sellaiset lastit että sperma haisi pari päivää autossa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kerta oli kun mulla oli auton takakontis isoläjä kaikenlaisia seksileluja dildosta anaalihelmiin ja pumpattavaan barbaraan, niin ajelin metsässä sijaitsevaan grillauspaikalle. Otin kaikenlaista seksilelua mukaan ja menin kodalle levitin dildot yms. Siihen ja vetäisin housut pois ja rupesin runkkaamaan ja imeskelin dildoa, jonka jälkeen asettelin sen kiimaiseen peppuuni. Liutin sitä kädellä aluksi sisään, kunnes paikat aukesi ja sen jälkeen kunnolla pomppiin päällä ja kovaa kalua samalla runkaten. Sitten otin anaalitapin ja laitoin sen peppuun ja runkkasin kaluani... Jos paikalle olisi tullut jokun olisi kiinni jääminen ollut satavarma, koska oli kyllä sellanen arsenaali leluja etten olisi niitä edes kerennyt noukkimaan ja tämä sai sellaisen kiiman aikaan, että jo pelkkä ajatus tekee nii helvetin kiimaiseksi.. siinä kun olin kaikenlaista lelua survonut anaaliin ja samalla voimakkaasti runkaten sain niin kovan orgasmin että spermaa lensi kyllä niin paljon ettei loppua tullut ja olin niin tyydyttynyt tästä sessiosta että luultavasti yksi parhaista sooloseksi kokemuksista. Kyllä luonnosta nauttiminen on kivaa😉 mies 39

        Tähän voisi vielä laittaa pikaisesti yhden tarinan kun olin ajelemassa autolla ja tuli pakottava tarve vetää käteen. No ajelin tutulle metsätielle ja otin isohkon kaluni käteeni ja runkkailin ja mietin että olisiko mitään lisä kiihoketta ja sitten välähti, että miltä tuntuisi auton vaihdekeppi perseessä, ajattelin aluksi ettei viitsi, mutta sitten kiima vei voiton ja istahdin vaihdekepin päälle ja voi luoja kun se painui peppuun niin tuntui että taju lähtee tuntui niin hyvältä. Keppi liukui ihanasti pitkin kiimaista peppuani ja jalat täristen runkkasin jo valmiiksi kiimaista kyrpääni joka olisi voinut laueta pelkästä kepin tuomasta mielihyvästä. Laukesin ja en miettinyt että kuka siivoaa sperman roiskeet autostani, mutta en välittänyt vaan annoin kiiman ohjata roiskin pitkin auton penkkejä ja koelautaa sellaiset lastit että sperma haisi pari päivää autossa 😉

        Minä olen myös runkannut autossa ja voitelun peppuni ja annoin vaihdekepin nupin työntyä hitaasti peppuuni. Raju oli orgasmi.


    • Anonyymi

      Olen useastikin itse hoitanut hommat metsässä. Olin 19 vuotias, kun hain kerran kaverikseni naapurin miehen metsään, olimme hänen kanssaan saunassa runkanneet toisiamme muutaman kerran. Käveltiin metsäpolkua vähän matkaa ja rauhallisella alueella mentiin vain 20 metriä sivuun, jossa kaveri kävi selälleen maahan ja avasi housunsa. Minä otin hänen kalunsa käteeni ja aloin hiljalleen liikuttelemaan esinahkaa nupin yli edestakaisin. Äkkiä koveni kalu kädessäni ja lisäilin vähän vauhtia ja pian hän oli valmis. Sen jälkeen hän teki minulle samoin ja voi jee miten hyvälle se tuntui. Koskaan emme puhuneet mitään hoitelun aikana ja hoideltava piti silmät kiinni. Tästä on 55 vuotta aikaa ja on ikävä häntä, kun muutti jo yläkertaan. Tämä "Heikki" oli minua noin 15 vuotta vanhempi.

    • Anonyymi

      Olen runkkannut usein ulkona , esimerkiksi omassa pihassa , metsän reunassa tien vieressä kun pyöräilevä nainen meni ohi ja näki minut runkkaavan. Autossa jalkakäytävän vieressä myös runkkannut , levähdyspaikoilla ja monessa muussa paikassa , varsinkin kesällä on kiihottavaa naisten asuissa runkata ulkona.
      M 62 CD 🙂👍

      • Anonyymi

        Minäkin olen runkkaillut julkisesti eri paikoissa. Lenkkipolun varressa, kadulla jne. Olen siis itsensäpaljastaja ja nautin kun saan näyttää naisille jäykän kaluni.


    • Anonyymi

      Masturboin eilen keskellä pientä kaupunkia lähiössä, kello 3 yöllä. Menin skeittipaikkaan, riisuin itseni niin, että olin kokoalasti ja istuin skeittauspaikan sivulle että voisin pissata istuma-asennosta niin että pissa valui rakenteita pitkin alimpaan kohtaan. Sitten aloin masturboida, nousin pystyyn ja pistin mällit lentämään kokoalasti. Parasta oli se tunne, että koska tahansa joku yökyöpeli on voinut kävellä ohi. Olihan kyseessä lauantain ja sunnuntain välinen yö. Puin itseni nopeasti ja lähdin kotiin.

    • Anonyymi

      U­us­­i s­­eksi­­­teatteri ava­­utu­­­u Su­ome­­en! Ku­­­tsu­mme kaikk­­­i. Il­­mo­it­­tautum­ine­­n ry­­hmä­­­ämme tä­­äl­­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E6e1S4

    • Anonyymi

      Kyllä olen, marjastaessa runkkaustauko paikallaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eilen viimeksi metsässä .Oli kiihottavaa ,shortsit heitin puun oksalle kävelin vähän matkanpäähän alasti tuli yllätetyksi tulemisen pelko mikä lisäsi kiimaa kyllä lensi pitkälle ihan jalat vapisi.Tänään menen uudestaan.

    • Teininä metsäkävelyllä laitoin muurahaisia housuuni. Lopulta runkkasin kun tuli suojainen paikka. Olisinko ollut 14v.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Useasti olen ulkona runkkaillut.Uittamon kallioilla kerran vanhempi isokullinen mies runkkaili ja katselin vähän matkan päästä ja kaivoin oman kullin esiin.Oli kiva katsella toisen touhuja.Menin hänen luokseen ja kysyin josko löytyisi halukkuutta muuhunkin,mutta ei halunnut.Runkkasin omat mällit siihen viereen.Kiinnostuneena kyllä katseli touhuani.
      Kerran yhellä lintutornilla runkkailin,olin ollut siellä naimassa yhtä mimmiä aikasemmin,hyvät muistot siivitti mällit lattialle.Pihlajasaaressa myös kiva touhuiila,toiset jää katselemaan,mutta kontaktiin en ole päässyt

      • Anonyymi

        Mä olen runkkaillut Seuriksen naku-uimalan vessassa toivoen että joku tulisi ja yllättäisi ja sit ottaisin poskeen, mut ei käynyt flaksi. Sit kerran Pihliksessä siellä ylhäällä bunkkeritasanteella. Olin kai liian hyvin piilossa ettei kukaan hoksannut. Toivottavasti onni on myötä ens kerralla ja ihmiset on rohkeampia itse kun oon ujo. Hyvät orkut kyl molemmilla kerroilla kastike lensi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naapurissa ok talossa asui 76v leskimummo jonka kanssa minulla oli monet runkkaus sessiot, meidän ikkunoista näki hyvin toisillemme, usein aamuisin avasin verhoni alasti ollessani niin näin mummon myös alasti, molemmat keimailimme toisillemme näyttäen kuinka hieroimme itseämme, oli ihanaa nähdä kuinka mummo näytti itseään ja samalla hieroi jokaista paikkaansa, yritin aina pitkittää sessiota mahdollisimman pitkään kun runkkasin etten laukeaisi tunne oli sanoin kuvaamaton kulli sykki isona kovana kiimatippaa valui kunnes laukesin voimalla spermat lentäen, se oli hassuinta että nähdessämme ulkona olimme vain hyvän päivän naapureita ja puhuimme ihan muista asioista.

    • Anonyymi

      Uus­i s­­­ek­­­sitea­tteri ava­utu­­u Suome­­­en! Kutsu­­mme kai­­­kk­­i­. Il­mo­­it­­­tau­tum­ine­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­­äl­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C2f7T7

    • Anonyymi

      Hei. Onko JKL seudulla hyvää ulko nakuilu ja runkkaus paikkaa?

    • Anonyymi

      Hei. Onko Jyväskylän seudulla hyvää ulkonakuilu / runkkailu paikkaa?

    • Anonyymi

      Kyllä ulkona tulee välillä runkkailtua. Aurinko hivelee vartaloa ja se pienikin kiinni jäämisen pelko. Että joku tulee ja näkee. Voi että sitä kiimaa

    • Anonyymi

      Kesällä melkein päivittäin käyn runkkaamassa ulkona. Todella kiihottavaa tyydyttää ja katsoa omaa kiimasta kyrpää, jossa todella iso terska

    • Anonyymi

      Muutama vuos sitten näin sivusilmällä dösässä kun äijä kämmensi käytävän toisella puolella. Sit kun huomasin et sillä oli kännykkä muhun päin niin tajusin et se kuvaa mua et katonko kun se vemputtaa. Sanoin sille et jos ei poista videota niin turpiin tulee. Ei meinannu suostua mut kun nousin ylös ja sanoin et meen sanoo kuskille ni sit poisti videon. Ja ku en oo mikään tyhmä ni sanoin et tyhjentää roskiksenkin niin et mä nään. Otin viäl äijästä kuvan ja sanoin et jos mä saan tietää et se on postaillu johonki pornosaitille musta videota ni ei hyvää heilu. Vitun pervo että mua ällöttää tollaset kämmentäjät.

    • Anonyymi

      Mä olin kerran astronautti. Kävin kuun takana avaruuskävelyllä, ja tiedäthän...

    • Anonyymi

      Tääl vähä maal asustelen ni välil pihal runkkailen. Ni spermat lentää ruohikolle voima. Eli paremmi kun sisätiloissa. Kumpa löytyis kiva äijä samaa tekee. M57v mies 02al.

    • Mä runkkaan autossa, ostoskeskuksen parkkipaikalla, toki laidalla.

    • Anonyymi

      "kertokaa samalla ikänne ja sukupuoli"

      Palstalla "Miesten itsetyydytys" sukupuoli pitäisi olla itsestään selvä.

    • Mökillä, kun lämmin,olen alasti ja aurinko lämmittää kivasti kullia. Kyllä siinä käsi löytää kullin ja runkkaus alkaa.. T.57ukm

    • Anonyymi

      Minä runkkailen kaduilla ja puistoissa naisille seisovaa kyrpääni esitellen. Siis haluan , että naiset näkevät jäykän kyrpäni ja siksi siis runkkailen ulkona. Kiihottaa kovasti, jos nainen jäö katsomaan tai sanoo jotain. Näinkin on käynyt, että ovat jääneet katsomaan kun sperma lentää. Koskaan ei ole sanottu, että onpas pieni pili. Kaluni on kuitenkin 19/5 seisokissa.

    • Anonyymi

      Metsässä runkannut olen. Mies 76v

    • Anonyymi

      Kesäisin aika usein tulee runkattua ulkona. Tuolla on rauhallinen ranta jossa porukka käy ottamassa aurinkoa niin siellä tulee vedeltyä käteen.

    • Anonyymi

      Maalla on mukava asua,voi nopeasti hilppasta metsään alasti kulkemaan ja runkkaamaan,omalla pihallani kovenee kulli myös herkästi.
      Tällä viikolla joka päivä.
      Myös mökillä lähtee vaatteet alta aikayksikön helteillä ja kalu kovana aurinkoa ottaen
      M60
      Sukupuolen voitte vaan arvailla 😆

    • Anonyymi

      Metsässä monen monta kertaa. Ja vieläpä sukkahousuissa ja hameessa. Jännää puuhaa. Ehkäpä on joku nähnytkin, mutta se ei haittaa. Varsinkaan jos se näkijä on ollut nainen.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Laitan usein metsäretkelle shortsien alle sukkahousut ja jalkaan punaiset kumisaappaat. Kun löytyy mukava paikka, istun kannon tms päälle, poltan tupakan ja vetäisen varvin.
        Metsään mennessä kannattaa muutenkin laittaa jalkaan sukkahousut. Ei pääse punkit puremaan.


    • Anonyymi

      Luonnossa namia runkkailla, varsinkin jos vielä kaveri..49v.Päijät-Häme

    • Anonyymi

      Parvekkeella just nyt runkulla. Aurinko lämmittää ja viereisellä partsilla ihmisiä. Kulli todella kovana. Ei kovin pitkään kestä.

    • Anonyymi

      Metsässä, mies 76v

      • Anonyymi

        Olis kiva nähä kun runkkaat metsässä. M57v 02 al


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva nähä kun runkkaat metsässä. M57v 02 al

        Täällä 50 kiimainen runkkari.olisi upeaa runkata luonnossa niin että katselet... tehdään treffit?


    • Anonyymi

      rannoilla nähnyt miesten kulleja pystyssä omani kovettu jotku viittoi lähelle otin suihin laukesin itekkin joskus sain myös peppuun kuumaa aisaa ihanaa

    • Anonyymi

      Tänään mökillä otin fleslightin mukaan rantasaunaan.
      Terassilla laskin housut nilkkoihin ja katselin kännykästä
      Ihanan seksikkäitä naisia työnsin kovan kullin fleslightiini
      Naapurista kuului jotain ääniä mutta jatkoin siitä huolimatta,kiinnijääminen vain kiihoitti minua.Sain mahtavan orgasmin.M58

    • Anonyymi

      Voisin vaikka tänään runkata ulkona jos joku tulisi katsomaan.

      • Anonyymi

        Niinpä sitä vois katsoo. Mut missäpäin suomee ja Millanen olet?


    • Anonyymi

      Eilen pyöräilin metsätiellä. Pysähdyin rauhalliseen paikkaan. Jännitti niin et jouduin pitkän aikaa runkkaamaan löysää munaa. Viimein seisoi ihan kovana ja laukesin nopeasti. Kivelle roiskahti paljon paksua spermaa.

    • Anonyymi

      Lahdenseudulla runkkuseuraa luontoon?49v

    • Anonyymi

      Turussa Raision joen varrella eilen oli eräs ikämies kädellä. En viitsinyt häntä häiritä.

    • Anonyymi

      Pussihousut ja keltaiset Kontio kumisaappaissa liikun luontopaikoilla
      Kik pussihousu

    • Anonyymi

      Onhan sitä tullut runkailtua. Polulla metsässä, autossa parkissa levähdyspaikoilla/p-halleissa, takpihalla terassilla yms.
      M48

    • Anonyymi

      Useasti runkkaillaan vaimoni kanssa kotipihalla ja terassilla.asutaan syrjässä ja on vaan yksi naapuri mistä näköyhteys meidän pihalle.on kiihottavaa touhuta pihalla.

    • Anonyymi

      Ulkona runkkailu oli hyvinkin yleistä lapsena, koska kotona usein oli äiti ja muita sisaruksia. Myös muilla pikkupojilla oli samanlaisia ongelmia, joten aika usein painuimme jonnekin pusikkoon, uimarannan reunamille tai joskus myös uimahallin tyhjään saunaan tumputtelemaan yhdessä. Oltiin siis miespuolisia poikalapsia vähän kymmenen vuoden molemmin puolin.

      Kymmeneen ikävuoteen mennessä tällaisia kokemuksia oli jo aika paljon ja ne valitettavasti loppuivat joskus rippikoulun vaiheilla kun aikuismainen häveliäisyys astui mukaan kuvioihin. Noin kymmenvuotiaina ulkopuoliset aikuiset yllättivät meidät useampaan kertaan sekä uimarannan laiturilla että metsään rakennetussa majassa. Niihin aikoihin lasten seksileikeissä ei nähty mitään pahaa, joten ihmiset ainoastaan katselivat hetken puuhiamme hymyssä suin ja kohta jatkoivat matkaa. Yhden kerran aikuinen koiraansa ulkoiluttanut mies selvästi kiihottui näkemästään ja pyysi saada jäädä hetkeksi katselemaan masturbointiamme. Hän vaikutti mukavalta joten suostuimme silloin pyyntöön.

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten marjareissulla kävin metsässä runkkaamassa. Sukkahousut jalassa tietysti. Matalalle kivelle vaan istumaan, että saa sukkahousut näkyville. Alueella liikkuu maastopyöräilijöitä. Näkee jos on nähdäkseen. Tälle kesälle vielä muutamat sukkahousurunkut metikössä. Vaikka sitten punaisissa sukkahousuissa??!!

    • Anonyymi

      nuorempana uima-rannoilla usein runkkailin niin että kulli kaikkien nähtävissä uteliaita katsomassa silloin se oli tavallista kukaan ei tehnyt ilmoitusta

    • Anonyymi

      joskus lenkkipolun varresa yleensä nuoret naiset tulee heti lähemmäks oon saanut parit hyvät suihin-ototkin myös joiltain nuorukaisilta

    • Anonyymi

      Onkohan toi totta? Oma kokemus on, vaikka moni nainen on nähnyt, niin yksikään ei ole edes jäänyt katsomaan saati tullut lähelle.

    • Anonyymi

      Ulkona on tullut runkkailtua,korseletti päällä ja isot painavat tissit kupeissa.Lantiolla vaahtomuovi toppaukset pyöreyttä antamassa ja kesäyönä liiviliikkeen ikkunaa katsellen.
      Selma Palmun liike oli kiva helsingissä,takki auki on tullut monet spermat runkattua lentoon katsellen liivejä ja omaa kuvaa ikkunan heijastuksesta.
      Onpa kohdalle sattunut humalainen vanhempi nainenkin tulossa baarista kyselemään miksi tuollaista teen.Katseli sperman lentämiseen asti.
      Kerran tuli koiria ulkoiluttava täti kulman takaa ja yllätti.Selitin että kun ei enään naiset käytä korseletteja ja sellaisia täytyy itse pukea ja katsella.
      Onpa yhdessä toisen tyttöilijänkin kanssa runkattu yhtä aikaa kesäyössä kadulla.

    • Anonyymi

      Usein pienessä hiprakassa menen yhden lenkkipolun varteen runkkaamaan. Vakiopaikasta näen hyvin tuleeko alaikäisiä jolloin en tietenkään runkkaa.

    • Anonyymi

      Ulkona runkailussa kiihottaa kiinni jäämisen riski. Vaikka paikka olis suojaisa, niin silti. Sitä toivoo ettei kukaan näkis, toisaalta toivoo että taasen näkis. Välillä laitan silmät kiinni, niin en edes huomais jos joku katselee. Siitä saa extra kiihoketta. Tietty kimppa jonkun kanssa myös

      • Anonyymi

        Näin on.

        Takavuosina kun kävin aamulenkillä syrjäisellä tiellä, niin melkein joka kerta pysähdin sopivaan pusikkoon, laskin housut nilkkoihin ja ruiskin spermat lehvistöön. Ihanaa - varsinkin aurinkoisina kesäaamuina.
        Joskus sitten puhuttiin vaimon kanssa ja hänkin tunnusti joskus pysähtyneensä omalla lenkillään aurinkoon kiimaisena masturboimaan....


    • Anonyymi

      Juuri nyt alasti kannon päässä istun ja runkkaan kullia auringossa.
      Terska alkaa lupaavasti turpoaa.

      • Anonyymi

        Onko isokin kyrpä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko isokin kyrpä?

        Normi posliini 16cm.


    • Anonyymi

      Voisko joku tulla runkkaamaan kakolanmäelle loppuviikosta? Haluisin katsella jostain salaa.

      • Anonyymi

        Tule pansioon jos maistuu


    • Anonyymi

      Eilen viimeksi luonnon helmassa puitten keskellä runkkasin..:Soitin seksilinjalle ja laukesin ääneen....

    • Anonyymi

      Minä ajan autolla kaupungissa johonkin tien päähän tai parkkipaikalle kuten viimeksi uimarannan parkkiin missä hämärää iltaisin tai lähes pimeää. Katuvalot valaisee vain vähän.
      Nousen autosta ulos ja riisuuduin aivan alasti. T-paita pois, verkkarit pois ja kenkiä crocsit jotka nopea sujauttaa kaloista pois tai jalkoihin.
      Runkkaan alasti siinä ulkona ja voin kävelläkin muna pystyssä parkkipaikalla. Yleensä kuuntelen kuuluuko askeleita tai autoa tulevan.
      Hyvin kiihottavaa kun tuuli hyväilee kiveksiä ja pakaroita.
      Voi mennä tuntikin ennen kuin annan sperman lentää.

    • Anonyymi

      Huomiseksi luvassa vielä lämmintä,tarkoittaa alastomana metässä runkkailua.
      Maalla on mukavaa kulkea ilman vaatteita kulli kovana.

    • Anonyymi

      Ulkona on kiihottavaa,kaverin kanssa on runkkailtu ja oltu 69 asennossa viltin päällä kalut suussa.Kummatkin tykkäävät pukeutua naisten liiveihin ja sukkiksiin,aika jees on saada lasti suuhun siinä kun toinenkin imee kalua.
      Kyllä se niin on että kun saa suuhun lämmintä spermaa monta rytmikästä ruiskausta niin iteltäkin alkaa sykkiä samaan aikaan sitä spermaa.

    • Anonyymi

      Juuri tulin marjametästä. Keräilin marjoja pari tuntia paksut sukkahousut ja shortsit jalassa. Lopuksi istahdin kannon päälle runkkaamaan sukkahoususääriä ihaillen. Varmaan vielä pari reissua tälle syksyä. Jos vaihtas shortsit lyhyeen hameeseen ja sukkahousut vähän räväkämpiin (punaiset??). Nyt oli beigenväriset. Lähistöllä menee lenkkipolkuja. Jos joku näkee, niin nähköön.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Vielä kun tuohon lisää kumpparit niin kyllä lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Vielä kun tuohon lisää kumpparit niin kyllä lähtee.

        Oli kumpparit, mutta potkaisin ne pois kun aloin runkkaamaan. Jos kokeilis vaikka ballerinoja tai korkeavartisia tennareita. Pääasia kuitenkin juuri sukkahousut. Ja mitä näkyvämmät, sen parempi.


    • Anonyymi

      En tiedä mutta kyllä kunnon runkku on joskus parempi kuin huono pano.
      Heinäkuun helteillä oltiin rouvan kanssa mökillä, minä vapaapäivällä ja vaimo etätöissä.
      Päätin lähteä veneretkelle ja vaimo jäi mökille töihin.
      Aurinko paistoi ja 30 asteen helteessä oli ihanaa ajaa moottoriveneellä.
      Eväänä oli hedelmiä ja kylmää lonkeroa.
      Mökkijärvemme sijaitsee valtion maiden lähettyvillä joten suunnistin sinne.
      Eräseen erämaa lahukkaan ankkuroin veneen ja pudotin shortsit veneen pohjalle.
      Lonkero nousi päähän ja kulli myös.
      Asetuin veneen keulaan selälleen ja aloin runkkaamaan. Lisäilin kyrvän varrelle rasvaa ja runkkasin kovaa. Spermaa lensi vatsalle ja valui sormien väliin.
      Kävin uimassa ja huuhtelin kaluni spermoista puhtaaksi.
      Vetelin vielä kerran käteen ja join loput lonkerot jotka nousivat mukavasti päähän.
      Ajelin takaisin mökille ja paneskelin taas vaimoani uudella innolla.

    • Anonyymi

      Uimahallin vessassa on pitänyt joskus käydä runkkaamassa, kun on nähnyt jonkun isokullisen ihanan ison miehen pesevän itseään.Tulee heti mieletön kiima, kun iso ja karvainen miehekäs mies näyttää olevan kiinnostunut.Etsin aina runkkupaikoilta ja uimahalleilta isokyrpäisiä miehiä. Tuo on parasta, kun saa mennä polvilleen miehen eteen ja riisua housut hitaasti pois ja ottaa esille ison miehen työkalun ja tyydyttää hänet loppuun asti suulla räjähtävään orgasmiin. Isot miehet on ihania.

    • Anonyymi

      Vielä pääsee mettään runkkaamaan,kun lämmintä riittää
      Kulli aivan kovana, kun odotan yli puolen päivän ja sitten aurinkoiseen paikkaan ja vaatteet pois.
      M60

      • Anonyymi

        Se on niin ihanaa. Olin juuri kävelyllä metsässä. Siellä on iso kallio, jossa voi olla alasti ja leikkiä kullin kanssa. Kunpa ilmat pysyisivät lämpiminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin ihanaa. Olin juuri kävelyllä metsässä. Siellä on iso kallio, jossa voi olla alasti ja leikkiä kullin kanssa. Kunpa ilmat pysyisivät lämpiminä.

        Aivan parasta,ehdin tunnin nauttia auringosta ilman vaatteita kuljeksien ja hyväillen kalua,ennenkuin alkoi sataa.
        Toivon, että vielä joku lämmin päivä ennen talven tuloa.
        m60


    • Anonyymi

      rannoilla kyrpä pystyyn usein samanhenkisiä saa hyvän suihin-oton jotku haluu myös peppua täytyy mennä sivummalle kyllä annan

    • Anonyymi

      junassa näin kun kaveri salaa runkkas menin viereen ja imaisin oli mukavaa itellä kova kaveri runkkas mut

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe