mielipiteitä! paljon olen kuullut negatiivista kommenttia dollseista, lamouretteseista en niinkään paljon. kumpi on mielestänne parempi?
itse olen käynyt molempien ryhmien keikalla ja täytyy sanoa että kyllä lamourettes säväytti enemmän!
kauniimmat ja luonnollisemmat näköiset mimmit, koreografiat paremmat ja paremmin esitetty. ei ollenkaan halpa ryhmä minusta. vaikka vaatteet toki vähenevät niin tyylikkyys silti säilyy.
mitä mieltä te? dolls vai lamourettes?
dolls vai lamourettes?
69
32605
Vastaukset
- Manhattan
molemmat.
- kojootti
Eihän noit voi ees verrata! Lamourettes tietysti! Dollsit ovat huoria.
- on huorahtavia
lamourettesin tytötkin. Muutama kaveri käynyt useita noista tytöistä lykkimässä!!! Ja molemmilla tytöillä on oma kulta kotona :)
Ja tytöt tokeröitä tanssimaan. Nättejä osa, mut ei kaikki. Viimeksi baarissa tanssi paljon kuumempian tyttöjä tanssilattialla. Ja niillä oli aivot, toisin kuin mun tuntemilla lamourettesin bimboilla. Heh, hortsuja.. - ihmeen lamourettes?
on huorahtavia kirjoitti:
lamourettesin tytötkin. Muutama kaveri käynyt useita noista tytöistä lykkimässä!!! Ja molemmilla tytöillä on oma kulta kotona :)
Ja tytöt tokeröitä tanssimaan. Nättejä osa, mut ei kaikki. Viimeksi baarissa tanssi paljon kuumempian tyttöjä tanssilattialla. Ja niillä oli aivot, toisin kuin mun tuntemilla lamourettesin bimboilla. Heh, hortsuja..ikinä en ole kuullut,mutta dollssit tiedän. Joten siksi Dolls.
- kaikkihan
ihmeen lamourettes? kirjoitti:
ikinä en ole kuullut,mutta dollssit tiedän. Joten siksi Dolls.
suomen sexyimmät misut tietää. http://www.lamourettes.com/
- yksi tuttu
Ja tytöt tokeröitä tanssimaan. Nättejä osa, mut ei kaikki. Viimeksi baarissa tanssi paljon kuumempian tyttöjä tanssilattialla. Ja niillä oli aivot, toisin kuin mun tuntemilla lamourettesin bimboilla. Heh, hortsuja..Toi tanssiryhmä meni polttareihin tanssimaan ja voitte sitten päättää mihin loppu. Miehen nainen varmaan suuttu aika pahasti sillä häistä ei sitten vietetty.. Itse en kyllä ton jälkeen koskaan järjestäis polttareita.. ei tuommoisiin voi luottaa
- niinpä :'(
On se kyllä totta että noi tytöt "varastavat" miehet seksin avulla.. Ja vielä kun suurin osa miehistä siellä dokaa niin menee vielä helpommin lankaan.. Miksi joku normaali ihminen antais sylitanssia jollekkin tuntemattomalle miehelle?! Ja vielä POLTTAREISSA edetä pidemmälle! En kyllä halua enempää tietää mitä tytöt ovat puuhanneet..
- ?-?
niinpä :'( kirjoitti:
On se kyllä totta että noi tytöt "varastavat" miehet seksin avulla.. Ja vielä kun suurin osa miehistä siellä dokaa niin menee vielä helpommin lankaan.. Miksi joku normaali ihminen antais sylitanssia jollekkin tuntemattomalle miehelle?! Ja vielä POLTTAREISSA edetä pidemmälle! En kyllä halua enempää tietää mitä tytöt ovat puuhanneet..
haluaisin kovasti tietää...mutta ikävä kyllä tuskin mitään erikoista. Työtä on vaan esiintyä ja päivän päätyttyä nämäkin muuttuvat täysin taviksiksi kuten Pamela Anderssonkin illalla,
- minä vain
yksi tuttu kirjoitti:
Toi tanssiryhmä meni polttareihin tanssimaan ja voitte sitten päättää mihin loppu. Miehen nainen varmaan suuttu aika pahasti sillä häistä ei sitten vietetty.. Itse en kyllä ton jälkeen koskaan järjestäis polttareita.. ei tuommoisiin voi luottaa
hahahha säälittävää mitä juttua sä oikein keksit.
LAMOURETTES EI OLE IKINÄ EDES ESIINTYNYT POLTTAREISSA! ja tämä on fakta. joku säälittävä asshole siellä yrittää mustamaalata. lamourettesit eivät ole sellasia horoja mitä dollsit. ne ovat seksikkäitä mutta myös tyylikkäitä! eikä mitään halpoja. - sivusta seurailija
minä vain kirjoitti:
LAMOURETTES EI OLE IKINÄ EDES ESIINTYNYT POLTTAREISSA! ja tämä on fakta. joku säälittävä asshole siellä yrittää mustamaalata. lamourettesit eivät ole sellasia horoja mitä dollsit. ne ovat seksikkäitä mutta myös tyylikkäitä! eikä mitään halpoja.Mistäs sinä siitä tasan varma olet? Ei sellaiset pikkukeikat julkisuuteen tule! Et kai sinäkään pikkujulkkuna kertoisi olleesi Matti Virtasen polttareissa siis kuka f:ing matti?
- vaan..
sivusta seurailija kirjoitti:
Mistäs sinä siitä tasan varma olet? Ei sellaiset pikkukeikat julkisuuteen tule! Et kai sinäkään pikkujulkkuna kertoisi olleesi Matti Virtasen polttareissa siis kuka f:ing matti?
satun tuntemaan lamourettesin keikkamyyjän/pomon marjo niittyviidan hyvin läheisesti ja lamouretteseilla ei ole ikinä ollut keikkaa polttareissa. tämä varma tieto.
- kiinni jäit
vaan.. kirjoitti:
satun tuntemaan lamourettesin keikkamyyjän/pomon marjo niittyviidan hyvin läheisesti ja lamouretteseilla ei ole ikinä ollut keikkaa polttareissa. tämä varma tieto.
ettet sittenkin olisi yksi näistä tytöistä...kaippa oman keikkamyyjänsä tuntee.siksi lamurdereita mieluummin kehut ja sitten kateellisena panetteletkin näitä dollsseja. Kivaa uusia piirteitä juttuun.
- tiedoksi
kiinni jäit kirjoitti:
ettet sittenkin olisi yksi näistä tytöistä...kaippa oman keikkamyyjänsä tuntee.siksi lamurdereita mieluummin kehut ja sitten kateellisena panetteletkin näitä dollsseja. Kivaa uusia piirteitä juttuun.
sinulle että en kuulu ks. ryhmään. olen ihan pikkusen vanhempi mitä ne tytöt :) olen edelleen marjon perhetuttu ja tapaan häntä lähes päivittäin. enkä ole tietääkseni dollseja panetellut tms. minulle ihan yksi lysti mitä ovat.
- esiintyneet
minä vain kirjoitti:
LAMOURETTES EI OLE IKINÄ EDES ESIINTYNYT POLTTAREISSA! ja tämä on fakta. joku säälittävä asshole siellä yrittää mustamaalata. lamourettesit eivät ole sellasia horoja mitä dollsit. ne ovat seksikkäitä mutta myös tyylikkäitä! eikä mitään halpoja.Lamourette esiintyy myös yksityis tilaisuujuhlissa vaikka se ei niitten keikka kalenterissa näykkään. Jos maksaa kunnolla niin kyllä ne sieltä tulee.
- oikeasti^
tiedoksi kirjoitti:
sinulle että en kuulu ks. ryhmään. olen ihan pikkusen vanhempi mitä ne tytöt :) olen edelleen marjon perhetuttu ja tapaan häntä lähes päivittäin. enkä ole tietääkseni dollseja panetellut tms. minulle ihan yksi lysti mitä ovat.
Miksi niitten pomo puhuisi sinulle keikka asioista kun et kuulu niihin (paitsi jos olet joku niistä tytöistä). Yksityistilaisuudet eivät tule julkisuuteen ja välttämättä ei tule tiedoks että onko kyseessä polttarit vai joku muu yksityistilaisuus. Toi ei kyllä ole fakta sillä niitten sivuilla voi "tilata" noi tytöt tilaisuuteen ja valita teema-iltoja esim. sairaanhoitaja asussa..
Jos oikeasti luulet omaan paskaan että ne eivät esiinny polttareissa niin kysyppäs itseltäs että MIKSI ne esiintyvät muissa yksityisjuhlissa mutta EIVÄT suostu polttareihin!? Siitähän saa vähintään yhtä paljon rahaa.. Ja sitä paitsi niillä on tarjolla sylitanssi show.. Ei yhtään polttarimaista?! - sekoilevat
esiintyneet kirjoitti:
Lamourette esiintyy myös yksityis tilaisuujuhlissa vaikka se ei niitten keikka kalenterissa näykkään. Jos maksaa kunnolla niin kyllä ne sieltä tulee.
varattujen miesten kans. Mut ne varatut miehet niitä sikoja on! yök, yök. Rumia ovat.
- ja joku
oikeasti^ kirjoitti:
Miksi niitten pomo puhuisi sinulle keikka asioista kun et kuulu niihin (paitsi jos olet joku niistä tytöistä). Yksityistilaisuudet eivät tule julkisuuteen ja välttämättä ei tule tiedoks että onko kyseessä polttarit vai joku muu yksityistilaisuus. Toi ei kyllä ole fakta sillä niitten sivuilla voi "tilata" noi tytöt tilaisuuteen ja valita teema-iltoja esim. sairaanhoitaja asussa..
Jos oikeasti luulet omaan paskaan että ne eivät esiinny polttareissa niin kysyppäs itseltäs että MIKSI ne esiintyvät muissa yksityisjuhlissa mutta EIVÄT suostu polttareihin!? Siitähän saa vähintään yhtä paljon rahaa.. Ja sitä paitsi niillä on tarjolla sylitanssi show.. Ei yhtään polttarimaista?!väittää et joo, kyllä niiden kans voi seukata ihan aidoti joku. Kuka mies haluaa et oma nainen sylitanssii toisen miehen sylissä. Tai sit kyse miehestä joka ei haluakaan mitään rakkautta vaan pimun kaunaloon näytiksi
- Grayfox-T-G-G
Ja tytöt tokeröitä tanssimaan. Nättejä osa, mut ei kaikki. Viimeksi baarissa tanssi paljon kuumempian tyttöjä tanssilattialla. Ja niillä oli aivot, toisin kuin mun tuntemilla lamourettesin bimboilla. Heh, hortsuja..joo ja jos kaveri sanoo niin sehän ei varmasti valehtele ;) kyllähän mäkin voisin sanoa naineeni paris hilttonia (kukaan ei kyllä epäilis, huono esimerkki..) tai kaikki suomineito 2007 kilpailijoita mutta siinä on se yks onkelma pystyykö sitä todistamaan...
- TV
esiintyneet kirjoitti:
Lamourette esiintyy myös yksityis tilaisuujuhlissa vaikka se ei niitten keikka kalenterissa näykkään. Jos maksaa kunnolla niin kyllä ne sieltä tulee.
Keskisen kyläjuhlilla esiintyi haitaria soittava pienokainen. Lapsen äiti esitteli itsensä Lamouretteläiseksi, onko samasta tanssiryhmästä puhe?
- Suloinen perhe
TV kirjoitti:
Keskisen kyläjuhlilla esiintyi haitaria soittava pienokainen. Lapsen äiti esitteli itsensä Lamouretteläiseksi, onko samasta tanssiryhmästä puhe?
Vanha tanssiryhmä jo, varmaan tositakymmentä vuotta sitten perustettu. Tuurissa pariskunta esiintyi kuin kuka tahansa yksinkertainen perusperhe pihtiputaalta. Siksi ei uskoisi, että iskällä ja äiskällä on sellainen glamour-ryhmä johdettavana. Kyllä joka perheen iskä olisi onnellinen tuollaisen firman pyörittämisestä. Tuoko nelihenkiselle perheelle voita leivälle tanssiryhmän omistaminen? Ryhmällä on aika paljon keikkoja ja lisäksi lasten keikkamyynnit. Joko pienempikin keikkailee?
- noway^
Molemmat tanssiryhmät ovat halpamaisia H*tsuja jotka tienaa rahaa revittämällä.. Eikös voi muilla tavoin sitä rahaa tienata? Ei näköjään kun noin halpamaisia juttja joutuu tekee..
- molemmat...
hyi hitto miten joku voi innostua siitä, et halvannäköiset tytöt pyörittää persettä naaman edessä. Jotain tasoa!!!!!! Ja ei ne edes osaa tanssia. Minäkin olen kuullut noista sänkyhommista.Lamourettesin. Siis että mun tuttuja jotka käyneet niiden kans.. tiedätte mitä.. ja ainakin mun kaveri kehuskeli et oli käynyt treffeillä jopa yhden tytön kans mut hommasta ei tullut mitään koska tyttö seurusteli. Ja treffit oli lähteneet siitä, et joku tytöistä oikein repinut tän jätkän lavalle istumaan penkkiin, jossa tytöt sit sylissä keinuu. Sen jälkeen tyttö itse oli pyytänyt treffeille, vaikka seurusteli!!! Ja tieto varma! Horoja ovat! Kuka vaan nainen sais miehiä mukaansa jos noin itseään tyrkyttäis. Mun tuntemat naiset torjuu miehiä eikä huoraa niitä mukaansa!!!!
- Grayfox-T-G-G
molemmat... kirjoitti:
hyi hitto miten joku voi innostua siitä, et halvannäköiset tytöt pyörittää persettä naaman edessä. Jotain tasoa!!!!!! Ja ei ne edes osaa tanssia. Minäkin olen kuullut noista sänkyhommista.Lamourettesin. Siis että mun tuttuja jotka käyneet niiden kans.. tiedätte mitä.. ja ainakin mun kaveri kehuskeli et oli käynyt treffeillä jopa yhden tytön kans mut hommasta ei tullut mitään koska tyttö seurusteli. Ja treffit oli lähteneet siitä, et joku tytöistä oikein repinut tän jätkän lavalle istumaan penkkiin, jossa tytöt sit sylissä keinuu. Sen jälkeen tyttö itse oli pyytänyt treffeille, vaikka seurusteli!!! Ja tieto varma! Horoja ovat! Kuka vaan nainen sais miehiä mukaansa jos noin itseään tyrkyttäis. Mun tuntemat naiset torjuu miehiä eikä huoraa niitä mukaansa!!!!
mä oon ainakin sitä mieltä että kyseiset tytöt saa tällä saitilla turhan paljon paskaa niskaan katkerilta tai "älykkäiltä" (Rumat, 30-50v käyttävät silmälaseja vaikutelman vuoksi) Mutta sitä en miten niitä sanotaan halvannäköisiksi tai mietitään sitä että etdivät uutta kun on vielä edellinen???
Suvi Anne Siemenssin sanoin "nainen kehu toista naista, älä suinkaan hauku"
Tämä tieto ei ole 100% tarkkaa mutta olen kuullut, uskokaa tai älkää että ihminen ei ole täydellinen ja jotkut muutkin ihmiset (puolet helsingistä) käy klubeilla ja heiluttaa persettä, ainut ero että näillä on tapana maksaa sisäänpääsystä ja lähteä sinne pelkkään mies/nais jahtiin ;)
Ps: Se että ne repii jonkun sieltä katsomosta kuuluu ohjelmaan ja on ennalta suunniteltu juttu - Kotkot munaa vailla
Grayfox-T-G-G kirjoitti:
mä oon ainakin sitä mieltä että kyseiset tytöt saa tällä saitilla turhan paljon paskaa niskaan katkerilta tai "älykkäiltä" (Rumat, 30-50v käyttävät silmälaseja vaikutelman vuoksi) Mutta sitä en miten niitä sanotaan halvannäköisiksi tai mietitään sitä että etdivät uutta kun on vielä edellinen???
Suvi Anne Siemenssin sanoin "nainen kehu toista naista, älä suinkaan hauku"
Tämä tieto ei ole 100% tarkkaa mutta olen kuullut, uskokaa tai älkää että ihminen ei ole täydellinen ja jotkut muutkin ihmiset (puolet helsingistä) käy klubeilla ja heiluttaa persettä, ainut ero että näillä on tapana maksaa sisäänpääsystä ja lähteä sinne pelkkään mies/nais jahtiin ;)
Ps: Se että ne repii jonkun sieltä katsomosta kuuluu ohjelmaan ja on ennalta suunniteltu juttuKeskisen kyläkauppa on ostospaikka, mutta kaikki munahaukat tavisnaiset lähtevät Keskiselle miehenmetsästysmielessä, siis KAUPPAAN haloo? Onko naisilla mitään muuta mielessä kuin miehet? Ja kuulitteko kun munahaukat sanoi "pienet miehet ovat parhaita naimaan".
- videon
kavin katsomassa promovideon nettisivuilta www.lamourettes.com - ja taytyy sanoa, etta vaikka tytot eivat kasvoiltaan ole yhtaan sen kauniimpia kuin dollsit - he ovat parempikroppaisia ainakin, ja tanssivat myos paremmin -
MUTTA
Eivat hekaan niin erityisen hyvia ole. mutta he tekevat spagaatteja ja voltteja, seka muuta, mihin dollsit eivat iki maailmassa kykenisi.
Lamourettesilla on hakusessa kylla joo hieman se liikkeiden yhteen sovittaminen - eivat ole samassa rytmissa, kaikki menee vahan miten sattuu, mutta koko vaikutelma siita huolimatta, kaikin puolin on ehdottomasti paljon tasokkaampi kuin dolls.
Dolls kun ei todellakaan ole mikaan oikea tanssiryhma. se on vain sen johannan paahanpinttyma, ja han haluaa itselleen tuota kautta julkisuutta sen siskonsa kanssa. siina kaikki.
Yksi Lamouretteseista on erittain hyvin tuntemani henkilon entinen tyttoystava. Todella v-mainen akka, ja se 15v.sta asui ko tyypin perheen luona, kun sen oma aiti ei hoitanut. Kaikki toivoivat, etta se jattais mokoman bimbon, joka vain kaytti hyvakseen, eika ollut edes uskollinen, vaikka poikaystava ja poikaystavan yh aiti teki kaikkensa tyttosen eteen. Joten, ainakin yhteen noista tytoista todellinen horo pitaa paikkansa.- kyseessä?!
Olen kuullut kokemuksia noista Lamourettes tytöistä että jotkut ovat pöllineen varattuja miehiä jolla on perhe kotona odottamassa.. Olisikohan kyseessä samasta henkilöstä? Ajattelin että olisi se kyllä erittäin harmillista jos kaikki noi tytöt olisi samallaisia huoria.
- nimea laittaa kehiin...
kyseessä?! kirjoitti:
Olen kuullut kokemuksia noista Lamourettes tytöistä että jotkut ovat pöllineen varattuja miehiä jolla on perhe kotona odottamassa.. Olisikohan kyseessä samasta henkilöstä? Ajattelin että olisi se kyllä erittäin harmillista jos kaikki noi tytöt olisi samallaisia huoria.
voi hyvinkin olla sama - mutta viela en tieda ihan, etta uskaltaako nimea laittaa nettiin - mutta kun taalla on muutkin sanoneet samaa, niin voi olla etta pitaakin paikkansa. ma olen ollut tasan sivusta seuraaja, suomessakaan en asu enaa.
todella saalittavaa. sen tanssijan ex poikakaverikin sanoi, etta hiton huonosti tienaavat. han aina kyselikin silta tytolta, etta miksi se niin pienen rahan takia suostuu halventaan itseaan tuolla tavalla.
Kuuluisuus oli vastaus. - nojoo..
nimea laittaa kehiin... kirjoitti:
voi hyvinkin olla sama - mutta viela en tieda ihan, etta uskaltaako nimea laittaa nettiin - mutta kun taalla on muutkin sanoneet samaa, niin voi olla etta pitaakin paikkansa. ma olen ollut tasan sivusta seuraaja, suomessakaan en asu enaa.
todella saalittavaa. sen tanssijan ex poikakaverikin sanoi, etta hiton huonosti tienaavat. han aina kyselikin silta tytolta, etta miksi se niin pienen rahan takia suostuu halventaan itseaan tuolla tavalla.
Kuuluisuus oli vastaus.Mutta sitä ei kyllä varmaan kukaan ymmärrä. Mutta eihän ne saa mitään positiivista kuuluisuutta jos on ihan rehellinen itselleen.. Voi ne joillekkin miehille olla ihan kiva juttu mutta ei menisi toisten kattoo niitää. Niin ja miks joku tekis noin tyhmiä juttuja ja vieläkin paskaa palkkaa siitä?! Niitten mainetta ei voi koskaan korjata ja niitten pitäis itse tietää siitä. Elää vaan kerran ja se on aika säälittävää että ne ovat koko elämän "huoria" vaan koska ne on joskus nuorempina sekoillut!
- Mutta ei paljon
Lamourettesin tytöissä ei ole yhtään Tukiaisen siskosten kaltaista meikeillä pilattua kammotusta. Muuten ihan samaa kastia. Tanssivat ehkä lievästi paremmin, mutta eipä juuri eroa.
- ^Jaana^
Noi seksi tanssiryhmät eivät ole sen kummempia! Kaikkihan osaa revittää pyllyä ja pimppaa yleisön edessä! Ei siinä mitään vaikeeta ole! Vähän liikettä lantioihin ja eikun tissit pyörii.. Mutta kuka IHMEESSÄ haluisi saada halvan maineen?! Ei kukaan fiksu henkilö suostuis tommoseen! Entäs sitten jos vaikka menee ensimmäistä kertaa poikaystävän vanhemmille ja sitten ne vaikka kysyy että "no mitäs teet työkses" ja sitten vaan vastaa että "mä oon halpa strippari ja revitän pilluu miesten edessä"! LOL! Ei kukaan varmaan tuommoiseen ihmiseen halua tutustua! Onko niitten poikaystävät sitten miespuolisia huoria kun tommosten kanssa suostuu seurustelee?
- joku idiootti?
^Jaana^ kirjoitti:
Noi seksi tanssiryhmät eivät ole sen kummempia! Kaikkihan osaa revittää pyllyä ja pimppaa yleisön edessä! Ei siinä mitään vaikeeta ole! Vähän liikettä lantioihin ja eikun tissit pyörii.. Mutta kuka IHMEESSÄ haluisi saada halvan maineen?! Ei kukaan fiksu henkilö suostuis tommoseen! Entäs sitten jos vaikka menee ensimmäistä kertaa poikaystävän vanhemmille ja sitten ne vaikka kysyy että "no mitäs teet työkses" ja sitten vaan vastaa että "mä oon halpa strippari ja revitän pilluu miesten edessä"! LOL! Ei kukaan varmaan tuommoiseen ihmiseen halua tutustua! Onko niitten poikaystävät sitten miespuolisia huoria kun tommosten kanssa suostuu seurustelee?
ootko ikinä nähnyt yhtäkään lamourettesin keikkaa?
tietääkseni strippari vähentää vaatteita ihan alastomuuteen asti. lamourettes showssa vähennetään vaatteita muutamissa kohdissa mutta jäljelle jää kuitenkin vähintään alusvaatteet jotka vastaavat kai bikinejä? onko siinä jotain siveetöntä tai häpeällistä tanssia niissä.
ja ei ne mitään pillua revittele. TANSSIVAT ja pitävät meininkiä yllä.
ne on showtanssijoita ja niiden on tarkoitus viihdyttää yleisöä, enemmänkin ehkä miehiä kun teitä katkeria naisia! ja tottakai seksikkyys ja vähäinen pukeutuminen myy enemmän kuin toppatakit!
sinä ^jaana^ et varmaankaan ole edes nähnyt lamourettesien esiintyvän. tai sitten olet ja meinaat haljeta kateudesta. miksei niillä voi olla ihan normaaleja poikaystäviä vaikka heittävät tanssikeikkoja yökerhoissa? sä olet vajaa. - miehiä
joku idiootti? kirjoitti:
tietääkseni strippari vähentää vaatteita ihan alastomuuteen asti. lamourettes showssa vähennetään vaatteita muutamissa kohdissa mutta jäljelle jää kuitenkin vähintään alusvaatteet jotka vastaavat kai bikinejä? onko siinä jotain siveetöntä tai häpeällistä tanssia niissä.
ne on showtanssijoita ja niiden on tarkoitus viihdyttää yleisöä, enemmänkin ehkä miehiä kun teitä katkeria naisia! ja tottakai seksikkyys ja vähäinen pukeutuminen myy enemmän kuin toppatakit!
sinä ^jaana^ et varmaankaan ole edes nähnyt lamourettesien esiintyvän. tai sitten olet ja meinaat haljeta kateudesta. miksei niillä voi olla ihan normaaleja poikaystäviä vaikka heittävät tanssikeikkoja yökerhoissa? sä olet vajaa.jotka haluaa mennä vaan katsomaan paljasta pintaa. Ja "himoiten" menevät katsomaan kuin jotain strippareita. Oma kulta kotona vihaisena ja oisin kyllä itsekin! Mut ainakin mun kaveriporukassa poikia, jotka haluais just tuollaisen tytön ja kehuskelevat et ovat olleet jossain tekemisissä. Ja samat pojat innoissaan jostain marika salarakas tyttösestä!! Miehiä on moneksi. Mut voi olla seksikäs ilman et pyörittää stringeissä peppua miesten edessä!
- Ei noi mitään strippareita ole
^Jaana^ kirjoitti:
Ne on tavallisia tanssijoita vähissä vaatteissa. Stripparit on ihan erikseen ja heidän koreografioissaan on paljon enemmän opeteltavaa.
Miksi ei heihin haluaisi tutustua? Aika ahdasmielinen elmänkuva sinulla, jos ei edes tutustua voi tanssijaan. - ^Jaana^
joku idiootti? kirjoitti:
sinä ^jaana^ et varmaankaan ole edes nähnyt lamourettesien esiintyvän. tai sitten olet ja meinaat haljeta kateudesta. miksei niillä voi olla ihan normaaleja poikaystäviä vaikka heittävät tanssikeikkoja yökerhoissa? sä olet vajaa.No sun tekstin perusteella sulla ei ole edes ikää mennä tuommoisiin esityksiin niin menisit sinne takas leikkihuoneeseen. Tiesitkö että Lamouretit tekee koti-esityksiä ja muita private esityksiä? Väitäköettä ne ei sillä sitä pillua revitä? Minulla on tuttuja jotka ovat olleet private showssa ja siellä joku oli palkannut noi lamouretet sinne.
En ole kateellinen/katkera tai vajaa. Kuka tahansa voi pyrkiä tommoseen ja se on kyllä ihan itsestään selvä homma! Mutta ei kukaan tommosta mainetta halua.. Vai ehkä sinä? - 1234
miehiä kirjoitti:
jotka haluaa mennä vaan katsomaan paljasta pintaa. Ja "himoiten" menevät katsomaan kuin jotain strippareita. Oma kulta kotona vihaisena ja oisin kyllä itsekin! Mut ainakin mun kaveriporukassa poikia, jotka haluais just tuollaisen tytön ja kehuskelevat et ovat olleet jossain tekemisissä. Ja samat pojat innoissaan jostain marika salarakas tyttösestä!! Miehiä on moneksi. Mut voi olla seksikäs ilman et pyörittää stringeissä peppua miesten edessä!
Pitkän ajan päälle niin noi miehet ei kyllä välitä ulkonäöstä. Kun tulee siihen vaiheeseen että haluaa vakiintua jonkun kanssa niin ei ne miehet sillon strippareita tai muita seksibisneksessä olevia halua! Ne vi olla hauskoja kerran tai kaksi mutta sitten se siihen päättyy! Ei nillä ole mitään muuta kun paljasta pintaa.. Ei huorasta voi tehdä vaimoa ja sama koskee myös näitä muita seksibisneksessä olevia.
Ja HUOM strippari ei välttämättä ole semmoinen joka vetää kaikki vaateet pois! Monet sanoo vastaan jos kutsuu Lamouretteja Strippareiks, ne ovat niitä ja pysyy semmoisina kun ovat. - ei tuu
Ei noi mitään strippareita ole kirjoitti:
Ne on tavallisia tanssijoita vähissä vaatteissa. Stripparit on ihan erikseen ja heidän koreografioissaan on paljon enemmän opeteltavaa.
Miksi ei heihin haluaisi tutustua? Aika ahdasmielinen elmänkuva sinulla, jos ei edes tutustua voi tanssijaan."Stripparit on ihan erikseen ja heidän koreografioissaan on paljon enemmän opeteltavaa." Ai oleko itse strippari vai kun tiedät noin paljon? Sinulla on ihan eri kuva stippareista! Striptease on juuri se että tansii ja samalla ottaa vaatteita pois. Se _EI_ tarkoita että tanssisit alasti! Ja minulla ei kyllä ole ahdasmilistä elämänkuvaa (jos sitä meinasit) vaan koska minä saatan tietää yhden näistä tytöistä! Ja ei ole kyllä kehumisen varaa!
- Heiluta kuule sinäkin
^Jaana^ kirjoitti:
No sun tekstin perusteella sulla ei ole edes ikää mennä tuommoisiin esityksiin niin menisit sinne takas leikkihuoneeseen. Tiesitkö että Lamouretit tekee koti-esityksiä ja muita private esityksiä? Väitäköettä ne ei sillä sitä pillua revitä? Minulla on tuttuja jotka ovat olleet private showssa ja siellä joku oli palkannut noi lamouretet sinne.
En ole kateellinen/katkera tai vajaa. Kuka tahansa voi pyrkiä tommoseen ja se on kyllä ihan itsestään selvä homma! Mutta ei kukaan tommosta mainetta halua.. Vai ehkä sinä?"Mutta ei kukaan tommosta mainetta halua.. Vai ehkä sinä?"
Pari vastakyssäriä sulle!
Taidat kaiken kaikkiaan kelata liikaa mitä muut ajattelee.. Onko oikeesti mitään väliä mitä muut ajattelee? Onko?
Ootko ikinä kuullut sanasta suvaitsevaisuus?
Matkailukin avartaa, että kannattais joskus lähteä sieltä lähiöstä/maaseudulta pois ja tutustua erilaisiin ihmisiin, niin avartuis tuo maailmankuva. Tai itseasiassa; on ehkä parempi kaikkia kivoja ihmisiä kohtaan, että naulaat oves kiinni ja pysyt kotona. - Hyvä....
^Jaana^ kirjoitti:
Olen itse naispuolinen henkilö ja voin sanoa, että ei kuka tahansa pystyisi revittelemään suuren miesyleisön edessä! Minä itse en kykenisi sillä se vaatii suurta rohkeutta ja itsevarmuutta. Mielestäni itsevarmuus tekee ihmisestä seksikkään.
Lisäksi tuollainen vaatii hyvää kroppaa. Oletko edes tietoinen miten paljon Lamouretet treenaavat näyttääkseen hyvältä? Siihenkään ei kuka tahansa pysty.
Mielestäni mikään vaatteiden vähentäminen ei tee ihmisestä halpamaista. Onko ihmisellä loppujenlopuksi jokin arvo? Miten arvokas sinä sitten olet?
Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että eihän kaikkia yksityisasioita tarvitse kertoa poikaystävänkään vanhemmille. Aina voi heittää jonkin vähän epäsuoremman totuuden tms. Ja luulenpa että eivät noista tytöistä kaikki todellakaan tee tuota vakituisena ammattinaan! - Grayfox-T-G-G
1234 kirjoitti:
Pitkän ajan päälle niin noi miehet ei kyllä välitä ulkonäöstä. Kun tulee siihen vaiheeseen että haluaa vakiintua jonkun kanssa niin ei ne miehet sillon strippareita tai muita seksibisneksessä olevia halua! Ne vi olla hauskoja kerran tai kaksi mutta sitten se siihen päättyy! Ei nillä ole mitään muuta kun paljasta pintaa.. Ei huorasta voi tehdä vaimoa ja sama koskee myös näitä muita seksibisneksessä olevia.
Ja HUOM strippari ei välttämättä ole semmoinen joka vetää kaikki vaateet pois! Monet sanoo vastaan jos kutsuu Lamouretteja Strippareiks, ne ovat niitä ja pysyy semmoisina kun ovat.Ok. en tiedä ootko itte seurustellu yhdenkään näistä kanssa (epäilen ettet koska kuulostat kakeralta kolmekymppiseltä lehmältä tai viiskybäseltä jonka mies kattelee lamouressia mielummin kuin sua) koska, tämä voi olla shokki mutta "ei koiraa karvoihin katsominen" itse näytän narkkarilta mutta olen tutori ja isonen jolta ilmeisesti löytyy enemmän maalaisjärkeä kuin teikäläiseltä
sä oot nyt tulkinnu vähän turhan tarkasti tota vanhaa testamettia koska jos itse olisit työtön, et ilmeisesti noilla perusteluillas voi tapailla muita kuin työttömiä ;)
sä taidat olla "musta valkoinen" tyyppi koska on olemassa eksoottisia tanssijoita, showtanssijoita vatsatanssijoita ja strippareita (ei nyt tällä hetkellä tuu enempää mieleen mutta jos tutkit asiaa ymmärrät) - Grayfox-T-G-G
^Jaana^ kirjoitti:
No sun tekstin perusteella sulla ei ole edes ikää mennä tuommoisiin esityksiin niin menisit sinne takas leikkihuoneeseen. Tiesitkö että Lamouretit tekee koti-esityksiä ja muita private esityksiä? Väitäköettä ne ei sillä sitä pillua revitä? Minulla on tuttuja jotka ovat olleet private showssa ja siellä joku oli palkannut noi lamouretet sinne.
En ole kateellinen/katkera tai vajaa. Kuka tahansa voi pyrkiä tommoseen ja se on kyllä ihan itsestään selvä homma! Mutta ei kukaan tommosta mainetta halua.. Vai ehkä sinä?musta tuntuu että sä oot nyt hiukan nurkkaan ahdistettu kun joudut ikäs taakse piiloutumaan ;) jos oot ikinä käyny kotibieleissä, reveissä tai vastaavissa en usko että oot siellä kaikille pillua tarjonnut.. enkä tiennyt että tuttusi joutuvat turvautumaan "huoriin" kertoo aika paljon sinusta ^o)
ja jotenkin mä epäilen että sä taidat olla vähän noita kaikki... yhtä hyvin voisit mennä olymppialaisiin ja voittaa kaikki lajit (huono vertauskuva, tiedän) intti kaverin exä sattuu olemaan yksi noista tanssijoista ja se oli sille kertonu miten paljon ne treenaa, ja mitä kaikkea se ei voi syödä (kaverilt oli kuulemma meinannu suoni poksahtaa)mutta kai se on niin että jos vaan haluisit voisit ruveta yhdeks näistä tanssijoista? ;) - minäkin!
miehiä kirjoitti:
jotka haluaa mennä vaan katsomaan paljasta pintaa. Ja "himoiten" menevät katsomaan kuin jotain strippareita. Oma kulta kotona vihaisena ja oisin kyllä itsekin! Mut ainakin mun kaveriporukassa poikia, jotka haluais just tuollaisen tytön ja kehuskelevat et ovat olleet jossain tekemisissä. Ja samat pojat innoissaan jostain marika salarakas tyttösestä!! Miehiä on moneksi. Mut voi olla seksikäs ilman et pyörittää stringeissä peppua miesten edessä!
Kyllä mäkin olisin vihasena kotona, jos mun mies menis jotain tollasia strippareita katselemaan.
Mun mielestä toi on naista alentavaa!
Ja vaikka miehet ihaileekin noita, niin kyl mä oon niin paljon kuullu juttua, et ei miehet vois alkaa seurustelemaan tuollaisen naisen kanssa, joka vähentää vaatteensa ihan olemattomiin lavalla miesten kuolatessa.
En minäkään seurustelis sellasen miehen kanssa, joka antais sylitansseja naisille, esiintyis naispolttariseurassa, tai lavalla jossain tangoissa!
Itseäni lähinnä yököttää miks noinkin (ainaki osa) kauniita naisia on alentanu ittensä tuollaiseen!
Ja en ole kateellinen tytöille, ehkä kroppa vois olla tota tasoa, mutta ei multa paljoa siihenkään puutu ;), mutta kateellinen en voi olla, koska itse en pystyisi enkä haluaisi tuollaista elämää! - erkkimoro
Hyvä.... kirjoitti:
Olen itse naispuolinen henkilö ja voin sanoa, että ei kuka tahansa pystyisi revittelemään suuren miesyleisön edessä! Minä itse en kykenisi sillä se vaatii suurta rohkeutta ja itsevarmuutta. Mielestäni itsevarmuus tekee ihmisestä seksikkään.
Lisäksi tuollainen vaatii hyvää kroppaa. Oletko edes tietoinen miten paljon Lamouretet treenaavat näyttääkseen hyvältä? Siihenkään ei kuka tahansa pysty.
Mielestäni mikään vaatteiden vähentäminen ei tee ihmisestä halpamaista. Onko ihmisellä loppujenlopuksi jokin arvo? Miten arvokas sinä sitten olet?
Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että eihän kaikkia yksityisasioita tarvitse kertoa poikaystävänkään vanhemmille. Aina voi heittää jonkin vähän epäsuoremman totuuden tms. Ja luulenpa että eivät noista tytöistä kaikki todellakaan tee tuota vakituisena ammattinaan!Burleski on seksikästä. Lamourettes ja Dollsit eivät.
Burleski ei vaadi hyvää kroppaa. Lamourettes-tytöillä tai Dolls tytöillä ei ole hyvä kroppa.
Burleski vaatii huumorintajua ja kykyä nauraa myös itselleen. Se on älykkyyttä.
Älykkyys on seksikästä.
Dollsit ja Lamourettesit ovat ilmiselvästi tyhmiä.
- ja ohjaajana
pakko todeta et ei ne tytöt ainakaan hyvin osaa tanssia. Kummatkaan. Lähinnä nolostun, kun katson miten eriin tahtiin ja tökerösti ne liikkuu. Mut kyseessähän on vaan miesten innostaminen, ettei toisaalta haittaa, vaikka tökerösti peppua pyörittävätkin. Nuo jutut miesten varastamisesta ja muusta halpamaisuudesta on kyllä inhottavia. Pilaavat maineensa
- Voi luoja,
Joo tanssia ne ei kyllä osaa. Ja aika halvan näköisiäkin ovat kun levittelevät haarojaan lavallaja vilauttelevat promovideossakin persettään. Minusta voi olla seksikäs ja itsevarma vaatteet päälläkin - sitä näkee esim. hollywoodin punaisilla matoilla jatkuvasti. Mutta jos niiden homma on vain miesten innostaminen, pitääkö kutsua itseään tanssiryhmäksi? Mulla on tässä samaan aikaan telkassa pyörimässä America's Best Dance Crew, ja ajatelkaa sitä jos noi menis suomalaiseen vastaavanlaiseen ohjelmaan. Sais hävetä silmät päästä. Vaikka onkin eri tanssilaji, showtanssiakin voi tanssia paljon tyylikkäämmin. Onhan se tukiaisen ryhmä vielä huonompi ja yleinen vitsi, mutta en usko että noi tytöt tahtoo saada pelkkää vitsin mainetta tanssimisellaan. Kiva, että tykkää tanssimisesta, nin tykkään minäkin, mutta vähän vois kehittää koreografioitansa, ajoitustansa ja tyyliänsä.
- Lamourettes-tanssija
- ja taas kateus elää......
smirnovi kirjoitti:
http://www.sihteeriopisto.net/privaatti_tiedot.php?n=Isabella4&i=etukuva.jpg&city=Helsinki&land=FIN
Keskusteluketjun perusteella on selvää, että ainakin osa herjausviestien laittajista on Lamourettes-ryhmän omia tanssijoita. Näyttää siltä, että he kokevat ainakin jollain tavalla Dollsit uhkaksi, tai ovat ainakin heille kateellisia, sillä ei Dollsit ole koskaan lähteneet samalle lapselliselle linjalle haukkumaan muita ryhmiä:)
Olen seurannut tätä lapsenkengissä olevaa viihdealaa Suomessa ja on lähinnä vain huvittavaa lukea joistakin lehdistäkin välillä Lamourettes-ryhmän katkeria kommentteja varsinkin upeista Tukiaisten siskoksista. Olen itse käynyt katsomassa monet tanssiryhmät läpi, eikä Dolls nyt todellakaan ole yhtään sen pornompi tai huonompi, kuin mikään muukaan tanssiryhmä tässä maassa. Päinvastoin, he ovat kansainväliseen tyyliin satsanneet paljon enemmän näyttäviin esiintymisvaatteisiin ja showmeikkeihin, joista muut tanssiryhmät eivät näytä ymmärtävän mitään vaan hakevat maitotyttö-lookia, joka toimii vain kaupan kassalla. Ulkomailla näkemistäni tanssiryhmistä itseasiassa Dolls on ollut kaikkein lähimpänä heitä tyyliltään. Eihän showtanssiryhmän kuulukaan olla mikään esikoulun piirileikki, vaan siinä pitääkin olla mukana kunnolla erotiikkaa, jonka Dolls ryhmän vetäjä on hyvin oivaltanut. Lisäksi en voi muuta sanoa, kuin VAUU heidän vaatteilleen, mitä olen kotisivuiltaan nähnyt.
Edelleenkiin Suomesta puuttuu naispuolinen showtanssiryhmä, jossa olisi ns. erikoisosaajia, kuten ammattilaulajia, tankovoimistelijoita yms. alan ammattilaisia. Ellei sitten Players, Dolls yms. ryhmät hanki shown lisäksi näitä erikoisosaajia. Players-ryhmällä näyttää olevan myös erittäin hyvännäköiset tanssijat ja hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta show on tylsempi kuin Dollseilla. Dolls herättää huomiota, mikä on lähinnä showalalla vain positiivista, vaikka ihmiset haukkuisivatkin.
Lamourettes-ryhmän tytöt näyttävät olevan tuhdissa kunnossa, varsinkin pari tyttöä eivät säväytä lavalla, he ovat vain lähinnä koomisia. Asut ovat heillä mauttomat ja koreografia on tylsä. Heidän shownsa toimi mielestäni paremmin muutamia vuosia sitten, mutta mitä nyt olen lähiaikoina nähnyt, niin se oli lähinnä huvittavaa katsottavaa.
Pääasia kuitenkin on se, että yrittäjiä riittää joka alalla, ja varsinkin showbisneksessä joka kiinnostaa ihmisiä aina!
Antakaa vain kaikkien kukkien kukkia, ja myös huonompien tanssiryhmien yrittää. Pääasia on se, että yrittää!! Tähän jäyhään maahankin mahtuu aina lisää uusia seksikkäitä tanssijoita!:) - asia selvä kuin vesi
smirnovi kirjoitti:
http://www.sihteeriopisto.net/privaatti_tiedot.php?n=Isabella4&i=etukuva.jpg&city=Helsinki&land=FIN
Eihän näiden kahden ryhmän tanssijoita voi mitenkään päin verrata edes toisiinsa!
Dollsit ovat Miamin glamour-kaunottaria showtyyliin. Lamourettes on joku hyvä yritys siitä:) - muistuttaa
asia selvä kuin vesi kirjoitti:
Eihän näiden kahden ryhmän tanssijoita voi mitenkään päin verrata edes toisiinsa!
Dollsit ovat Miamin glamour-kaunottaria showtyyliin. Lamourettes on joku hyvä yritys siitä:)että lamourettes oli ennen dollsia. lamourettes keksittiin ennen kaikkia suomen showtanssiryhmiä. (jossa esiintyjät ovat naisia) joten dolls on kopio, ja myös kaikki muut ryhmät.
- buahahaha
ja taas kateus elää...... kirjoitti:
Keskusteluketjun perusteella on selvää, että ainakin osa herjausviestien laittajista on Lamourettes-ryhmän omia tanssijoita. Näyttää siltä, että he kokevat ainakin jollain tavalla Dollsit uhkaksi, tai ovat ainakin heille kateellisia, sillä ei Dollsit ole koskaan lähteneet samalle lapselliselle linjalle haukkumaan muita ryhmiä:)
Olen seurannut tätä lapsenkengissä olevaa viihdealaa Suomessa ja on lähinnä vain huvittavaa lukea joistakin lehdistäkin välillä Lamourettes-ryhmän katkeria kommentteja varsinkin upeista Tukiaisten siskoksista. Olen itse käynyt katsomassa monet tanssiryhmät läpi, eikä Dolls nyt todellakaan ole yhtään sen pornompi tai huonompi, kuin mikään muukaan tanssiryhmä tässä maassa. Päinvastoin, he ovat kansainväliseen tyyliin satsanneet paljon enemmän näyttäviin esiintymisvaatteisiin ja showmeikkeihin, joista muut tanssiryhmät eivät näytä ymmärtävän mitään vaan hakevat maitotyttö-lookia, joka toimii vain kaupan kassalla. Ulkomailla näkemistäni tanssiryhmistä itseasiassa Dolls on ollut kaikkein lähimpänä heitä tyyliltään. Eihän showtanssiryhmän kuulukaan olla mikään esikoulun piirileikki, vaan siinä pitääkin olla mukana kunnolla erotiikkaa, jonka Dolls ryhmän vetäjä on hyvin oivaltanut. Lisäksi en voi muuta sanoa, kuin VAUU heidän vaatteilleen, mitä olen kotisivuiltaan nähnyt.
Edelleenkiin Suomesta puuttuu naispuolinen showtanssiryhmä, jossa olisi ns. erikoisosaajia, kuten ammattilaulajia, tankovoimistelijoita yms. alan ammattilaisia. Ellei sitten Players, Dolls yms. ryhmät hanki shown lisäksi näitä erikoisosaajia. Players-ryhmällä näyttää olevan myös erittäin hyvännäköiset tanssijat ja hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta show on tylsempi kuin Dollseilla. Dolls herättää huomiota, mikä on lähinnä showalalla vain positiivista, vaikka ihmiset haukkuisivatkin.
Lamourettes-ryhmän tytöt näyttävät olevan tuhdissa kunnossa, varsinkin pari tyttöä eivät säväytä lavalla, he ovat vain lähinnä koomisia. Asut ovat heillä mauttomat ja koreografia on tylsä. Heidän shownsa toimi mielestäni paremmin muutamia vuosia sitten, mutta mitä nyt olen lähiaikoina nähnyt, niin se oli lähinnä huvittavaa katsottavaa.
Pääasia kuitenkin on se, että yrittäjiä riittää joka alalla, ja varsinkin showbisneksessä joka kiinnostaa ihmisiä aina!
Antakaa vain kaikkien kukkien kukkia, ja myös huonompien tanssiryhmien yrittää. Pääasia on se, että yrittää!! Tähän jäyhään maahankin mahtuu aina lisää uusia seksikkäitä tanssijoita!:)hei johanna!
sun kirjoitustyylin tunnistaa jo kaukaa. helppoja kielioppi- ja välimerkkivirheitä, pitkiä & järjettömiä lauseita ja vakiona hymynaamat kappaleiden lopussa.
klo 04.18 oot kirjoitellut näköjään. Taisit tulla baarista pikkupäissään himaan ja oikeen hinguit päästä katsomaan mitä Teistä on taas kirjoiteltu :}
Geta Life! - dolls rulaa!!!!!
muistuttaa kirjoitti:
että lamourettes oli ennen dollsia. lamourettes keksittiin ennen kaikkia suomen showtanssiryhmiä. (jossa esiintyjät ovat naisia) joten dolls on kopio, ja myös kaikki muut ryhmät.
Älkää nyt jaksako Lamourettesin tytöt haukkua ihan turhaan muiden kilpailevien ryhmien jäseniä, eivät Dollsit alennut tuolle tasolle!
Onhan toi tietty Dollseja kohtaan imartelevaa, kun herättää noin paljon huomiota! Eikä sillä oikeasti ole mitään väliä kuka ryhmä perustettiin ekana. Aina voi tulla parempiakin.... - fgoi
dolls rulaa!!!!! kirjoitti:
Älkää nyt jaksako Lamourettesin tytöt haukkua ihan turhaan muiden kilpailevien ryhmien jäseniä, eivät Dollsit alennut tuolle tasolle!
Onhan toi tietty Dollseja kohtaan imartelevaa, kun herättää noin paljon huomiota! Eikä sillä oikeasti ole mitään väliä kuka ryhmä perustettiin ekana. Aina voi tulla parempiakin....Säälittävää on kyllä se, että Dollsin eräs hlö käy täällä jatkuvasti kehumassa itseään..sääliksi käy reppanaa.
- hyvä maku
fgoi kirjoitti:
Säälittävää on kyllä se, että Dollsin eräs hlö käy täällä jatkuvasti kehumassa itseään..sääliksi käy reppanaa.
Sääliksi käy kateellisia reppanoita, jotka jaksavat haukkua upeita Dolls-kaunottaria!
- fgoi
hyvä maku kirjoitti:
Sääliksi käy kateellisia reppanoita, jotka jaksavat haukkua upeita Dolls-kaunottaria!
Lopeta jo Johanna!
- hyljätty tai jätetty
fgoi kirjoitti:
Lopeta jo Johanna!
LOPETA JO! Kauniita ovat näin sivullisen seuratessa ja nauressa keskustelua..
- fgoi
hyljätty tai jätetty kirjoitti:
LOPETA JO! Kauniita ovat näin sivullisen seuratessa ja nauressa keskustelua..
Puhun nyt kyllä dolls-johannasta..
- hke
muistuttaa kirjoitti:
että lamourettes oli ennen dollsia. lamourettes keksittiin ennen kaikkia suomen showtanssiryhmiä. (jossa esiintyjät ovat naisia) joten dolls on kopio, ja myös kaikki muut ryhmät.
Lamourettes EI ollut ensimmäinen. Dream Girls oli.
- Zeegeh
hke kirjoitti:
Lamourettes EI ollut ensimmäinen. Dream Girls oli.
Lamourettesistä on kaikki parhaat lähtenyt. olin kattomassa kauhajoella shouta. ja mitä ihmeen tyttöjä on sinne otettu! aika pulskassa kunnossa oli jokainen. ei yhtään kaunista ollut. Odotin että sinne tulee joku tyttö heittämään joku tyttö niitä kuuluisia voltteja,mutta ei näköjään tullut. Lamourettesin taso on laskenut törkeesti. Koreografiet meni eri aikaan. Onnea tytöiile jatkosssa. toiste en mene.
- Yber
Zeegeh kirjoitti:
Lamourettesistä on kaikki parhaat lähtenyt. olin kattomassa kauhajoella shouta. ja mitä ihmeen tyttöjä on sinne otettu! aika pulskassa kunnossa oli jokainen. ei yhtään kaunista ollut. Odotin että sinne tulee joku tyttö heittämään joku tyttö niitä kuuluisia voltteja,mutta ei näköjään tullut. Lamourettesin taso on laskenut törkeesti. Koreografiet meni eri aikaan. Onnea tytöiile jatkosssa. toiste en mene.
Se on se Minde kuka niit voltteja heittää. Ja kaikist pulskimmas kunnos se kyl on vaik onki iha vitun sexykäs.
- ColourPerfection
Antakaa vain kaikkien kukkien kukkia, ja myös huonompien tanssiryhmien yrittää. Pääasia on se, että yrittää!! Tähän jäyhään maahankin mahtuu aina lisää uusia seksikkäitä tanssijoita!:)Itse pidän Playersistä - tytöt on hyvässä fyysisessä kunnossa ja ainakin suurinosa tämän lisäksi myös taitavia tanssijoita. Tulee mieleen Amerikan cheerleader tyyppinen sporttinen ryhmä kuten Dallas Cowboysien tai Patriotsin cheerleaderit!
- Grayfox-T-G-G
Antakaa vain kaikkien kukkien kukkia, ja myös huonompien tanssiryhmien yrittää. Pääasia on se, että yrittää!! Tähän jäyhään maahankin mahtuu aina lisää uusia seksikkäitä tanssijoita!:)kyl se vähän vaikuttais että toi on dolssin tyttöjen viesti :)"Siis kaikkein mahtavimmat ihmiset, Dolssit ei oo ikinä haukkunu noita muita surkeempia ryhmiä mutta täällä meit.. eiku siis dollseja haukutaan olan takaa mutta onneks me... siis ne on niin fiksuja ettei rupee muita haukkumaan vaikka ne paskoja onkin" ^^
jos vielä vähän omakehua sais.. ;) - Grayfox-T-G-G
dolls rulaa!!!!! kirjoitti:
Onhan toi tietty Dollseja kohtaan imartelevaa, kun herättää noin paljon huomiota! Eikä sillä oikeasti ole mitään väliä kuka ryhmä perustettiin ekana. Aina voi tulla parempiakin....toi on kyllä ihan totta että kopiot voi helposti mennä ohi alkuperäisistä mutta tässä tilanteessa en ole sitä mieltä :( ja vähän siltä vaikuttais että täällä molempia haukkumassa toisiaan, niin dollsseja kuin lamujakin toivois vaan että ei tollasta pelkurinpeliä vaan sanois kuka on eikä varjoista soittais omaa torvea toisen päälle...
- welcometothecandyshop
ColourPerfection kirjoitti:
Itse pidän Playersistä - tytöt on hyvässä fyysisessä kunnossa ja ainakin suurinosa tämän lisäksi myös taitavia tanssijoita. Tulee mieleen Amerikan cheerleader tyyppinen sporttinen ryhmä kuten Dallas Cowboysien tai Patriotsin cheerleaderit!
Oon nähnyt miltei kaikki tanssiryhmät Suomessa, ja kyllä Players vie voiton muista ihan 6-0
- Supernaut
Kyllä täytyy sanoa,että Lamourettes on parempi...yks tuttu tanssii/tanssi kyseisessä ryhmässä. Itse näin Dollssin intissä kotiuttamisjuhlissa, koreografiat oli vähän mitä oli ja ilmeisesti osa tytöistä heittää ns. "sivukeikkaa" eili ilmeisesti maksettuja naisia,mutta huhujahan nämä. Itse olin paikallisessa Varusmiestoimikunnassa järkkäämässä tilaisuutta,oltaisiin otettu Lamourettes mielummin, mutta Rovanimen poijjat kerkesi varata ensin.
- Pettu
Dolsseja en ole nähnyt livenä, mutta lamouretttesiin petyin. En sano että rumia tyttöjä, mutta nimenomaan tyttöjä; odotin naisia. En pidä pulskista, mutta sanotaanko että täytyy olla edes jonkin verran muotoja, vaikka nätti naama oiskin. Tissit tai edes peppu ois kivat.
Kyllä kävi näille kolmelle tytsille köpelösti, hävisivät massaan, erottuivat vain siksi että oli samanlaiset leopardinnahka lookit päällä.. nätimpiä neitejä parveili useita tanssilattialla kuin lavan puolella.
En sitten tiedä, oli vain kolme tyttöä tanssimassa.. Mutta joo, eivät olleet ihmeellisiä, tanssikaan ei ainakaan minua sytyttänyt. - Gaultier
EI KUMPIKAAN. Nämä kaksi mainittua ryhmää ovat todella mauttomia. Suomesta löytyy tyylikkäitäkin showryhmiä, jotka eivät kuulu sanan "seksitanssiryhmä" tai "stripparit" alle, kuten High Heels, Players tai Dazzling Ladies. Näitä kolmea ei todellakaan voi sekoittaa aiemmin mainittuihin halpoihin strippariryhmiin! :)
- Grayfox-T-G-G
on kyllä pakko sanoa että täällä on niin helvetin hulluja ihmisiä :D haukkuu muita huoriks koska on kateellisia, katkeria tai ei muuten vaan yllä samalle tasolle täytyy kyllä sanoa että itse otan lamut koska en oo ikinä tykänny niin paljon jos naisella liikaa meikkiä mutta se on vaan mun mielipide ja mielipide asioista ei voi tapella koska kuka tahansa voi olla oikeassa (ei oikeaa/väärää vastausta) mutta niille jotka ei vieläkään ajattele kaikkia tasa-arvoisina: koittakaa kasvaa irti ennakkoluuloistanne koska kaikki mannet ei yritä ryöstää teitä tai eti malmia ja kaikki homot ei yritä pokata kaikkia miehiä jotka näkee ja niin edespäin...
ja ihan vinkkinä, on helvetin raukkamaista syrjiä jotakuta ja sanoa syyks että kuka tahansa pystyy siihen tai se tekee huoraks tai että pystyisin muuten halua sellasta mainetta: SYÖKÄÄ PÄÄNNE PELLET!!! Sanoista tekoihin ja sitten uudestaan neuvomaan u_u - oksettava vanha akka
Eilisessä jaksossa se Lamujen uusi "muka pomo" Piia näytti todellisen luonteensa. Sehän on vanha akka jo, reilusti yli 30vee ja hilluu pinkis napapaidas, niinkun joku oksettava horatsu. Eniten pisteitä laski sen ala-arvoiset kommentit Minnan ulkonäöstä.
Toisen ulkonäön arvostelu ja VARSINKIN TV:SSÄ on naurettavaa, lapsellista ja idioottimaista. Eipä se Piia itekään oo häävin näkönen ja möree ääni sillä ainakin on, niinkun miehellä! - nikke8
Kumma kun ovat ottaneet yli 30 kymppisen ryhmään :O?? Oliko sen nimi Piia vai? Kävin keikalla puoli vuotta sitten ja mietin että hiukan saisi olla tanssi taustaa ennen kuin tanssiryhmään mennä... Suht ok kroppa, mutta treeniä tarvitsis ja paljon ja aika kankean tököltä vaikutti, ei ainakaan tanssi taustaa ole :D Lähinnä nolotti hänen puolestaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388