bandidos

vieläkö

se pitää jöötä täälä vai joko ne kaikki on linnassa..ja toivottavasti pitkään!!!onko niitä isokin porukka ja missä niitten talli on?

18

5050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettiä

      0100100-numeropalvelusta kysyt bandidos mc harjavalta, ne kyllä kertoo osotteen...

    • mie näin mie näin

      Siellä ne ainakin viikonloppuna istuivat omalla terassillaan ja pyörät oli hienosti aseteltu peräpää seinää päin ikäänkuin lähtövalmiudessa. Ei siellä montaa hemmoa ainakaan sillä kerralla ollut. Sinkoja ei näkynyt. Eivät pitäneet isoa jöötä sillä kerralla. Ihan rauhallisesti istuskelivat.

      • ¤¤¤¤¤

        Joo,tuskin ne ny omassa kylässä riehuis Ei kai ne haluu häätöä täältäkään.Ja mitä olen jostain kuullu ni merstolan kerrostalot on saanu olla aika rauhassa varkauksilta.


      • jyrää
        ¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Joo,tuskin ne ny omassa kylässä riehuis Ei kai ne haluu häätöä täältäkään.Ja mitä olen jostain kuullu ni merstolan kerrostalot on saanu olla aika rauhassa varkauksilta.

        Mitähän varastettavaa semmosessa kerrostalossa vois olla.Naapuri talo ainakin poltettiin ja siihen tuskin pyydettiin south parkin pojilta lupaa...


    • bandidos rules

      ei ne mitään poliiseja oo mitkä kyttää koko kylää.niitä ei vois luultavasti vähempää kiinnostaa harjavaltalaisten tekemiset. eläkää te omaa elämäänne ja antakaa ne elää omaansa!!!!!

      • sinä runkku

        Mitä elämää bandidos-poikien elämä oikeastaan on. Isot miehet leikkivät.


      • ja mieti omaa elämääs
        sinä runkku kirjoitti:

        Mitä elämää bandidos-poikien elämä oikeastaan on. Isot miehet leikkivät.

        luultavasti niitten elämä on noin tuhat kertaa hauskempaa ainakin kun sinun elämäsi. luultavasti sun elämääs ei muuta kuulukkaan kun tietokone minkä äärellä elät omaa pientä elämää. ihmettelen vain et jos ne on niin perseestä koko porukka niin minkä takia te saatana mietitte päät kuumana mitä ne touhuu ja millasta niitten elämä on yms. jos kiinnostaa niin vitusti niin meneppä kysymään.minä en pidä niitä minään sankareina mutta on täällä maan päällä paljon mädempääkin porukkaa ja ihmisiähän ne kaikki on monella perhekkin. ja sen lisäksi kaikkea mitä lehdistä lukee ei varmaan kannata uskoa niillä kun on yleensä tapana liiotella joten eikö niitten vois ihan vaan antaa elää rauhassa...tai lakata ainakin kirjottamasta säälittävästi nimimerkin takaa...laita oma nimesi tän kun kirjotat noit juttujas kova jätkä..


      • tomppa.
        ja mieti omaa elämääs kirjoitti:

        luultavasti niitten elämä on noin tuhat kertaa hauskempaa ainakin kun sinun elämäsi. luultavasti sun elämääs ei muuta kuulukkaan kun tietokone minkä äärellä elät omaa pientä elämää. ihmettelen vain et jos ne on niin perseestä koko porukka niin minkä takia te saatana mietitte päät kuumana mitä ne touhuu ja millasta niitten elämä on yms. jos kiinnostaa niin vitusti niin meneppä kysymään.minä en pidä niitä minään sankareina mutta on täällä maan päällä paljon mädempääkin porukkaa ja ihmisiähän ne kaikki on monella perhekkin. ja sen lisäksi kaikkea mitä lehdistä lukee ei varmaan kannata uskoa niillä kun on yleensä tapana liiotella joten eikö niitten vois ihan vaan antaa elää rauhassa...tai lakata ainakin kirjottamasta säälittävästi nimimerkin takaa...laita oma nimesi tän kun kirjotat noit juttujas kova jätkä..

        Laitoitko omaan tekstiisi nimesi vai uhoatko aivan turhaan. Mielestäni sinä voisit mennä nuolemaan setäsi kaksi metriä pitkää kyrpää.


      • antti.
        tomppa. kirjoitti:

        Laitoitko omaan tekstiisi nimesi vai uhoatko aivan turhaan. Mielestäni sinä voisit mennä nuolemaan setäsi kaksi metriä pitkää kyrpää.

        ja imen erittäin usein setäni kaksi metristä kyrpää, se maistuu tosi hyvältä mutta on vaan vähän suuri noin imemis tarkoituksessa..en vaan ymmärrä miten se liittyy tähän asiaan???


      • bandidos diggarit
        antti. kirjoitti:

        ja imen erittäin usein setäni kaksi metristä kyrpää, se maistuu tosi hyvältä mutta on vaan vähän suuri noin imemis tarkoituksessa..en vaan ymmärrä miten se liittyy tähän asiaan???

        Imevät usein toistensa kulleja.


      • ainoalgsdg
        bandidos diggarit kirjoitti:

        Imevät usein toistensa kulleja.

        onko tompan sedällä tosiaan niin iso kyrpä :O ?


      • mun sedällä
        ainoalgsdg kirjoitti:

        onko tompan sedällä tosiaan niin iso kyrpä :O ?

        tääl palstal ei kyl näköjään oo kun lukihäiriöisii tai muuten vaan idiootteja tai yleistiedottomia apinoita jotka ei ees tiedä missä bandidoksen kerho sijaitsee...paitsi tietty minä. ja sä näytän tomppa tosi hyvin tuntevan noi bandidokset ku tiedät jopa että niiden "diggarit" imee usein toistensa kyrpiä.taidat siis olla a) niiden diggari joka on vaan naamioitunu tai b) kateellinen siitä että oot aivan vitun paska jätkä jolla ei ole yhtään kaveria tai mitään katu-uskottavuutta.


      • 111
        mun sedällä kirjoitti:

        tääl palstal ei kyl näköjään oo kun lukihäiriöisii tai muuten vaan idiootteja tai yleistiedottomia apinoita jotka ei ees tiedä missä bandidoksen kerho sijaitsee...paitsi tietty minä. ja sä näytän tomppa tosi hyvin tuntevan noi bandidokset ku tiedät jopa että niiden "diggarit" imee usein toistensa kyrpiä.taidat siis olla a) niiden diggari joka on vaan naamioitunu tai b) kateellinen siitä että oot aivan vitun paska jätkä jolla ei ole yhtään kaveria tai mitään katu-uskottavuutta.

        on katkeraa tekstiä,onko viikon huonoin päivä.Ja asiasta kolmanteen kyllä se mopo porukka on ihan perseestä vaikka tunnenkin sieltä pari heppua.


      • vaikka hevonen
        111 kirjoitti:

        on katkeraa tekstiä,onko viikon huonoin päivä.Ja asiasta kolmanteen kyllä se mopo porukka on ihan perseestä vaikka tunnenkin sieltä pari heppua.

        mutta katkera mä en todellakaan ole. mua vaan vituttaa että ihmiset haukkuu täällä muita ilman minkään näkösiä perusteita tai sit ne perusteet on jotain tyyliin rumat mopot. ja suurin osa kirjottajista on just niitä vitun teinejä joiden tunnuslause on jos et tunne älä tuomitse. ja sen lisäks tuskin sä voit sanoo tuntevas sieltä ketään koska niiden kaveripiiriin tuskin kuuluu henkilöä jonka mielipide on että mopoporukka on perseestä.tietäminen ja tunteminen on eri asia.


      • tomppa.
        vaikka hevonen kirjoitti:

        mutta katkera mä en todellakaan ole. mua vaan vituttaa että ihmiset haukkuu täällä muita ilman minkään näkösiä perusteita tai sit ne perusteet on jotain tyyliin rumat mopot. ja suurin osa kirjottajista on just niitä vitun teinejä joiden tunnuslause on jos et tunne älä tuomitse. ja sen lisäks tuskin sä voit sanoo tuntevas sieltä ketään koska niiden kaveripiiriin tuskin kuuluu henkilöä jonka mielipide on että mopoporukka on perseestä.tietäminen ja tunteminen on eri asia.

        Ensimmäiseksi täytyy todeta, että en ole teini. Toiseksi lisään, että katu-uskottavuutta on aikoinaan löytynyt riittävästi, eikä tarvitse enää näyttää kovuutta millään HD-mopoilla.


      • tuli vaan mieleen
        tomppa. kirjoitti:

        Ensimmäiseksi täytyy todeta, että en ole teini. Toiseksi lisään, että katu-uskottavuutta on aikoinaan löytynyt riittävästi, eikä tarvitse enää näyttää kovuutta millään HD-mopoilla.

        oon itsekin asunut harjavallassa kolmisenkymmentä vuotta ja tiedustelin asiaa myös tuttaviltani, mutta kukaan ei ollut (minä mukaan lukien) koskaan kuullut tompasta jolla olisi ollut katu-uskottavuutta


      • poju viitsi
        tuli vaan mieleen kirjoitti:

        oon itsekin asunut harjavallassa kolmisenkymmentä vuotta ja tiedustelin asiaa myös tuttaviltani, mutta kukaan ei ollut (minä mukaan lukien) koskaan kuullut tompasta jolla olisi ollut katu-uskottavuutta

        Kyllä tomppa tunnettiin 70-luvun lopulla ja 80-luvun alussa valloissa tavattoman hyvin. Taisit vaan itse olla silloin vielä hiekkalaatikolla.


      • eli siis
        poju viitsi kirjoitti:

        Kyllä tomppa tunnettiin 70-luvun lopulla ja 80-luvun alussa valloissa tavattoman hyvin. Taisit vaan itse olla silloin vielä hiekkalaatikolla.

        tämä kuuluisa ja katu-uskottava tomppa joka käskee ihmisten imeä setiensä kaksi metrisiä kyrpiä onkin syntynyt joskus 60-luvulla. vau hän on siis todella aikuismainen käytökseltään ja jutut eivät todellakaan ole lapsellisia!!! kyllä bandiitit on sentään herrasmiehiä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe