eli oletteko nähny kyseistä anime sarjaa tosi vanha sarja jostain 80 luvun alkupuolelta. tietäiskö kukaan mistä kannattais kysellä kyseisiä leffoja?
Arrow Emblem Grand Prix no Taka
8
2577
Vastaukset
- GTC
Olen nähnyt ja pidän yhä yhtenä parhaista koskaan näkemistäni piirretyistä!
Tällä hetkellä parhaat mahdollisuudet kasettien löytämiseen on huuto.netistä. Tosin sielläkin suurin osa kaseteista on myöhempiä (ja surkeampia) jaksoja. Ensimmäinen kasetti on mielestäni paras.
Sarja on alunperin vuodelta 1978.- asdsdf
Olen nähnyt ja mahtava sarja pidin vieläki tosta kun kaapin perältä löytyi jakso ykkösen kasetti..
Nyt kiinnostaisi tietää mistä saisi hankittua/ladattua kyseisen sarjan jatko-osia. - todoroki special
asdsdf kirjoitti:
Olen nähnyt ja mahtava sarja pidin vieläki tosta kun kaapin perältä löytyi jakso ykkösen kasetti..
Nyt kiinnostaisi tietää mistä saisi hankittua/ladattua kyseisen sarjan jatko-osia.itse sain joskus -80 luvun loppupuolella 5 jakson ja tykästyin siihen samantien. tämä oli siis ensimäisiä GErit oy:n tuottamia kasetteja eli niitä paremmilla dubbauksilla olevia.
elettiin sitten jotain vuotta 2004/2005 ja innostuin etsimään kirppareilta noita ja senverran niitä löytyi että muistaakseni minulla oli täydellinen sarja 5 kasettia jotka lopulta myin huuto.netissä sievoisella summalla.
nyt tuli taas ikävä.. onneksi edelleen löytyy tuo yksi ja ensimäinen kassu jotta voi fiilistellä
ajattelin josko kopioisin tuon DVD:lle kun ei itsellä ole enää VHS nauhuria :D - Katori Motors
todoroki special kirjoitti:
itse sain joskus -80 luvun loppupuolella 5 jakson ja tykästyin siihen samantien. tämä oli siis ensimäisiä GErit oy:n tuottamia kasetteja eli niitä paremmilla dubbauksilla olevia.
elettiin sitten jotain vuotta 2004/2005 ja innostuin etsimään kirppareilta noita ja senverran niitä löytyi että muistaakseni minulla oli täydellinen sarja 5 kasettia jotka lopulta myin huuto.netissä sievoisella summalla.
nyt tuli taas ikävä.. onneksi edelleen löytyy tuo yksi ja ensimäinen kassu jotta voi fiilistellä
ajattelin josko kopioisin tuon DVD:lle kun ei itsellä ole enää VHS nauhuria :DJuu, hiton mahtava sarja. Omistan kolme tai neljä kasettia. Suosikkeja on nimenomaan kolme ensimmäistä. Myöhemmätkin ovat hyviä, mutta ne ensimmäiset suorastaan klassikkotavaraa.
- gp90
Katori Motors kirjoitti:
Juu, hiton mahtava sarja. Omistan kolme tai neljä kasettia. Suosikkeja on nimenomaan kolme ensimmäistä. Myöhemmätkin ovat hyviä, mutta ne ensimmäiset suorastaan klassikkotavaraa.
Muistanki ku penskana oltiin kaupassa vanhempien kanssa ja halusin juuri jonkun formula vhssän saada (taisi sitten olla juuri tämä Grand Prix) mutta jostain syystä ei ne sitä suostunu ostamaan ja tilalle sainki sitte tenavat 5:sen blaah :S Kai se hyvä sarja oli ku tuli jotain formula animea katottua sillo eli tätä luultavasti.
- lot like love
olen nähnyt kyseisestä sarjasta 3 jaksoa ja haluaisin nähdä lisää mutta en tiiä mistä ettiäloppuja jaksija :(
- Mikkopop
70s on tuo sarja, sitä on tullut noin 50 jaksoa ja ainakin playasia.com myy sitä dvd:nä. Ilmeisesti löytyy enkku subsit, hintaa tulee varmaan pitkälle 300e kun tilaa. Tosin tämä pläjäys on sen arvoinen. Nuo suomi vhs-videot ovat vain leikelty sieltä täältä sarjaa
- Anonyymi
Noi Suomi-vhs-videot on nyt Youtubessa ja oon kattonu ne nyt. Tätä ennen mulla oli ollu vaan yks noista kaseteista. Olis kyllä kiva nähdä ihan kokonaan se. Tosi huippu piirretty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261603- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381214Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131067- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_188916Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 48827
- 25818