Tuntuu toivottomalta tehtävältä päästä Japanintatarista eroon, varsinkin kun kasvi on saanut vuosia rehottaa ja levitä! RounUp;illa olen nyt muutaman viikon yrittänyt. Tätä ennen siis kitkenyt koko kasvin (viidakon) näkyvät osat pois,lisäksi olen hakulla kaivanut juuristoa maasta metritolkulla. Lopuksi olen laittanut katekankaan alueelle, josta siis tulee nyt oleskelutila. Mutta tämä vihoviimeinen #"%6;(:n ruojake pukkaa milloin mistäkin uusia alkuja! Niin, että nyt kaivattaisiin lisä-ideoita ja vinkkejä!!
Japanintatarin tuhoaminen
Sena
2
263
Vastaukset
- Anonyymi
Tääläkin kaivataan vinkkejä Japanintatarin hävittämiseksi pihalta! Oisko vinkkejä saatavilla?
- Anonyymi
Juurien kolppaaminen voi aktivoida tatarin kasvavaan ensistä enemmän. Kannattaa keskittyä varsien niittämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930