Pullea nainen kiinnostaa?

ei kyllä minua

Vähän ihmetyttää kun pikkuveljen uusi tyttöystävä, 19-vuotias nainen, onkin yllättäen melko tukeva ilmestys! Yleensä veljeni suosii nättejä ja sopusuhtaisia naisia. En siitä sitten viitsinyt mitään kommentoida veljelle vaikka ihmettelinkin, että mitä mies oikein näkee naisessa joka ei välitä ulkoisesta olemuksestaan. Rannalla olemme porukalla olleet tänä kesänä pariin otteeseen ja täytyy sanoa, että eihän se paakkuinen selluliitti nyt mitään kaunista katseltavaa ole.

Itse en näe ylenmääräistä ihraa viehättävänä. Mikä siinä "läskien lotinassa" viehättää?

19

2495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bambi800

oletko tosissasi?? toivon sinulle hyvää jatkoa ja että joskus vielä itsekin koet sellaisen rakkauden joka ei rajoitu ulkonäköön tai luonteeseen vaan ihmiseen itseensä, siihen persoonaan mikä hän on. ehkä sitten tajuat, ennen sitä tuskin meidän selitykset auttanee..

• 6-0 ?

Ruumis on osa persoonaa. Välinpitämättömyys ruumiistaan osoittaa persoonasta erinomaisen paljon.

• tuota noin..
        6-0 ? kirjoitti:

Ruumis on osa persoonaa. Välinpitämättömyys ruumiistaan osoittaa persoonasta erinomaisen paljon.

kyllä se pitää paikkansa,tavallaan,että jos ei huolehdi ja välitä itsestään,siitä kropastaankin,kyllä sellaisesta ihmisestä saa hieman välinpitämättömän kuvan. sellainen jättää huolettomasti varmaan paljon muutakin tekemättä. ylipaino sinällään jo rajoittaa ihmisen jaksamista. hän ei jaksa tehdä kaikkea sitä,ainakaan kauaa,mitä joku hieman hoikempi jaksaa. painolla taas ei ole mitään merkitystä luonteeseen,kaikki pulleat ei ole leppoisia,vaikka niin väitetään ja taas kaikki sporttiset kaunottaret eivät ole ihanaisia kultakutrisia enkeleitä.

• bambi800
        6-0 ? kirjoitti:

mitä sitten vaikka ruumis on osa persoonaa, jos siihen persoonaan rakastuu, niin hyväksyy ne huonotkin puolet. kun jokaisella meistä on huonoja puolia, niin jollain voi olla se ettei niin kiinnosta urheilla että pysyy hoikkana, ja tykkää syödä miten mieli sanoo.

mielummin minä sellaista huonoa puolta ihmisessä katson kuin että jotain hyvässäkunnossa olevaa jolla on joku pahempi ongelma. ei kaikki ole niin yksiselitteistä. ihmisiä on niin moneen lähtöön, ja kaikki on omia persoonia, jokaisella huonoja ja hyviä puolia, ja mitä sitten! so what!

itse olen hoikka nainen, ja urheilen jonkinverran, olen hyvässä kunnossa, ja oma miesmakuni tai naismakuni ei rajoitu painoon tai sen hallintaan, eikä siihen onko se jonkun huonopuoli. minä sitä kestän. joku muu ei. joten se siitä.

ps. omat mieheni ovat olleet bodarista ylipainoiseen, ja kävi jopa niinkin että hyväkuntoinen mieheni lihoi suhteemme aikana 30 kg, eikä suhde loppunut ylipainoon vaan persoonan muihin häiriötiloihin.

• häh?
        bambi800 kirjoitti:

mitä sitten vaikka ruumis on osa persoonaa, jos siihen persoonaan rakastuu, niin hyväksyy ne huonotkin puolet. kun jokaisella meistä on huonoja puolia, niin jollain voi olla se ettei niin kiinnosta urheilla että pysyy hoikkana, ja tykkää syödä miten mieli sanoo.

mielummin minä sellaista huonoa puolta ihmisessä katson kuin että jotain hyvässäkunnossa olevaa jolla on joku pahempi ongelma. ei kaikki ole niin yksiselitteistä. ihmisiä on niin moneen lähtöön, ja kaikki on omia persoonia, jokaisella huonoja ja hyviä puolia, ja mitä sitten! so what!

itse olen hoikka nainen, ja urheilen jonkinverran, olen hyvässä kunnossa, ja oma miesmakuni tai naismakuni ei rajoitu painoon tai sen hallintaan, eikä siihen onko se jonkun huonopuoli. minä sitä kestän. joku muu ei. joten se siitä.

ps. omat mieheni ovat olleet bodarista ylipainoiseen, ja kävi jopa niinkin että hyväkuntoinen mieheni lihoi suhteemme aikana 30 kg, eikä suhde loppunut ylipainoon vaan persoonan muihin häiriötiloihin.

Mitä sä tarkotat sun naismaullasi??? Sähän olet nainen joten....?

• noinniin

Minua ei kyllä häiritse pyöreät naiset. Sama jos nainen on hoikka, normaali tai pyöreä, I don't care. Kunhan vaan kasvot on katselukelpoiset. Liian painon saa aina alas mutta rumia kasvoja on vaikeampi muokata omin keinoin.

• aina laittaa?

Säännöllisin väliajoin tämä sama aihe ilmaantuu tänne. Ja kohta on taas kamala tappelu päällä. Hohhoijaa.

• ......

nyt kyllä sohaisit nokkospuskaan..
      tuollaisen provokatiivisen mielipiteen jälkeen sinulle varmasti löytyy monta kaunista naista ottajaksi. kunhan oppivat tuntemaan sinut paremmin....

• Ihminen

Älä ole noin pinnallinen

• miekkonen80

Toisaalta pulskat tytöt on välillä ihan kauniinkin näköisiä, mutta monilla niistä on valitettavasti selluliittiä. Ja selluliitti-ihra on tuhat kertaa ikävämpää kuin sileä ihra.

• Tolkun mies

Oletko kuullut sanontaa terve sielu ruumiissa. Likka voi olla ihan henkevää seuraa tai sitten h*vetin hyvä suihinottaja, tai molempia.

• NoJust

Niin miksi et kysy veljeltäsi suoraan?

• asia pihvi

Lihavat on lepposia!

• ksds

Eivät ole.

• ei vihaa
        ksds kirjoitti:

Eivät ole.

Ei ainakaan jos ei muut vihaa minua!

• on ihan
        ksds kirjoitti:

Eivät ole.

toinen käsitys. Jotkut valisevat lihavuuden koska heillä on silloin paljon mukavampaa jopa rakkaudessa. ei tarvitse tuntitolkulla olla kuntosalilla jonkun tyhjäpään takia jotta kelpaisi sille.

• Kerran kerroin mielipiteen ko. asiasta eikä se tuntunut naisia miellyttävän niin jätän välistä.

Totean vain, että pikkuveljesi taitaa olla sinua kypsempi henkisesti, kun ymmärtää että ulkonäkö/-muoto ole se tärkein asia.

• et välitä

pulleista naisista niin mitä sitten? Ei niitä tarvitse katsella ja ihmetellä. Kiinnostaisi tietää mikä sinun naismakusi on. Voipi muuten olla jonkun mielestä katastrofaalista katseltavaa. Maku asioista kun ei voi kiistellä. Miksi juuri sinun naisihanteesi olisi se oikea ja ainut? Okay, sua hirvittää selluliitti, tarviiko siitä nyt numeroa tehdä?

• tätä elämää!

No jaa. Me ihmiset kaikki ollaan erilaisia. Tiesitkö sitä?

Kun sinäkin vähän siitä vielä kasvat, ymmärrät, että on elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin laihuus. Ehkä sun veljesi onkin sua piirun verran fiksumpi. Ota oppia hänestä.

Ja jos ihmettelet veljesi 'valintaa', niin oletko tullut ajatelleeksi, että todellakin: veljesiähän voi vilpittömästi RAKASTAA tyttöystäväänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82