Jellona ja Kauris

mietiskelevä kauris

Kestääkö leijonan ja kauriin välinen kemia ajan kanssa? Yhdistäviä tekijöitä ovat seksi, huumori ja syvälliset keskustelut. Riittääkö se vai alkaako tietty erilaisuus kuitenkin häiritsemään? Onko kenelläkään kokemuksia?

5

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellona_

en tiedä parisuhteessa, mutta oma paras ystäväni on kauris ja kemiamme toimivat hyvin yhteen. osaamme puhua kaikesta ja minä saan kauriiseen hiukan vauhtia ja kauris tasoittelee pahimpia särmiäni. olemme riidelleet ainoastaan kerran yli 10 vuoden ystävyytemme aikana ja muuten olemme onnistuneet selvittämään ongelmat muilla tavoin..

• Pah_

Ei pysy työnarkomaani kauris leijonan matkassa; kauris duunari, leijona elämästä nauttija.

-Kohti uusia seikkailuja.

• Leo-male

Varmasti toimii ja kestää, kunhan molemmat ovat valmiita siihen.

• tupsuliisa

olen suhteessa kauris mieheen ja joo huumori ainakin yhdistää,mutta tämä kyseinen kauris mies ei ole keskustelutyyppiä, mikä todella ärsyttää minua, hän ei ala/osaa edes riitelemään. olenkin viim aikoina tuumannut heittäväni ns hanskat tiskiin

• yksisarvinen

Itse olen kaurisN ja elän parisuhteessa leijonaM kanssa. Suhteessamme kantavin voima on huumorintaju. Olen ymmärtänyt, että leijonan on saatava nauttia kuninkaallisesta tärkeilystään enkä siksi viitsi nipottaa turhaan. Joustavuutta tarvitaan kaikissa parisuhteissa, olkoon horoskooppimerkit mitkä tahansa. On pikemminkin persoona kysymys sopiiko parit yhteen vai ei.
      Toki kauriin taipumus ajoittaiseen synkkyyteen saattaa ahdistaa leijonaa. Siihenkin auttaa, kun asiasta keskustellaan.
      Mieheni on ainakin ymmärtänyt minun tarpeeni synkistellä joskus, eikä juurikaan anna sen häiritä itseään.
      Lyhyesti kiteytettynä siis...meillä toimii, kun molemmat arvostavat toisiaan juuri sellaisina kuin on, eikä pyrikkään muuttamaan toista.
      Olen myös läheisessä suhteessa leijonaN kanssa (serkkuni) ja meillä on aina synkannut todella hyvin.
      En muista, että olisimme koskaan riidelleet.
      Hulvattomia juttuja olemme keksineet vaikka kuinka paljon ja naurua piisaa ;)
      Kauriin ja leijonan huumorintaju tuntuu ainakin toimivan todella hyvin yksiin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5034
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2212
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    5. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      96
      1192
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      825
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      743
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe