Tyttöjen välistä ystävyyttä ja enemmänkin

Iris

Sinä kesänä olin tutustunut kesätyöpaikassani erääseen todella mukavaan tyttöön nimeltä Veera. Meillä oli samanlainen huumorintaju ja ystävystyimmekin nopeasti. Usein töiden jälkeen suuntasimme kaupungin kuumille terasseille rentouttavan siiderin äärelle juttelemaan tyttöjen juttuja ja katselemaan komeita kesäpoikia. No, totta puhuen katselinhan minä vähän Veeraakin, sillä hän oli todella kaunis. Tasainen iho oli kauniisti päivettynyt ja vaalea pitkä tukka oli sidottu kiinni niin että soma niska paljastui. Siniset silmät tuikkivat kun Veera hymyili vähän väliä nättiä hymyään. Ei ihme että miesten päät kääntyilivät, vaikka Veera kylläkin seurusteli onnellisesti ja jätti kesämiehet vain näppejään nuolemaan.

Eräänä perjantai-iltana kun juhlistimme viikonloppua juomalla viiniä minun luonani, puheemme kääntyivät erääseen työkaveriin jonka epäilimme olevan homo. "Vaikka eipä sillä mitään väliä ole jos homo onkin", Veera totesi. "Kyllä minäkin voisin varmasti rakastua naiseen jos semmonen nyt kohdalle osuisi", hän jatkoi ja minä en voinut peittää hämmästystäni. "Siis..Oletko sä joskus...ollut naisen kanssa?", kysyin varovasti. "En ole, mutta tarkoitan että ei sillä mun mielestä ole väliä mitä sukupuolta toinen on jos rakastaa." Nyökkäilin ja olin samaa mieltä, mutta mieltäni poltteli jo seuraava kysymys. "Oletko sä haaveillut siitä että olisit naisen kanssa?", kysyin hieman hymyillen. Veera näytti hieman vaivautuvan, mutta siemaistuaan viiniä hymyili minulle ja vastasi: "Olen...oletko sä?" "No joo...kai se ihan yleistä kuiteski on..." Yhtä-äkkiä tunsin oloni jotenkin tukalaksi ja nousin sohvalta mumisten vessaan menosta. Pissalle ruvetessani huomasin olevani ihan märkä! Aloin humaltua pikkuhiljaa ja kiimaisia ajatuksia tulvi päähäni. Mahtoikohan Veeralla olla yhtään samansuuntaisia kuin minulla...

Päätimme lähteä lähikuppilaan jatkamaan iltaa. Pieneen pubiin oli mahdutettu tanssilattia jolla viihdyimmekin keikuttaen itseämme villisti ja siitähän levottomat ajatukseni vain yltyivät. Aikamme siinä tanssittuamme ja juotuamme alkoi olla kotiin lähdön aika. Päätimme että Veera tulisi minun luokseni yöksi, koska ei enää päässyt bussillakaan omaan kotiinsa. Niimpä iltapesujen jälkeen kömmimme molemmat minun parisänkyyni. Veera ei ujostellut yhtään vaan jätti vain pikkuhousut jalkaansa ja päätin saman tehdä minäkin. Tyttöjähän tässä oltiin molemmat...

Siinä maatessani tunsin kiiman kasvavan sisälläni. Voi että minun teki mieli masturboida... Katsoin varovasti nukkuiko Veera jo ja koska siltä näytti, vein hengitystä pidätellen käteni märkään pimpsaani. Pelkäsin litinän kuuluvan joten en uskaltanut hieroa itseäni kuin aivan varovasti ja sekin tuntui jo niin hyvältä että kohta kyllä laukeaisin. Olin niin kiihottunut siitä että Veera oli vieressäni... Sekopäisenä kiimasta asetin toisen kätenin varovasti Veeran rinnalle... Sydämeni melkein pysähtyi kun Veera tarrasikin siihen kiinni! Samassa käsi alkoi kuitenkin liikkua, se vei kättäni alemmas, toi takaisin rinnalle ja leipoi sitä... Olin pakahtua, niin uskomattomalta tilanne tuntui. Sitten Veera nousi ja suuteli minua. Nyt olin jo täysin varma mistä oli kyse ja aloinkin riisua hänen pikkareitaan ja Veera teki saman minulle.

Painoin Veeran hellästi makuulleen ja nostin hänen jalkansa koukkuun. Sitten levitin haarat ja katsoin sheivattua pimpsaa. Varovasti annoin kieleni kärjen koskettaa klitorista ja kuulin Veeran ynähtävän. Sitten yllyin nuolemaan ronskimmalla otteella ja veeran ääntely alkoi muuttua yhä kovemmaksi. "Mmm, ihanaa pillua", mutisin nuolennan välissä. Pian hän jännittyi ja laukesi rajuun orgasmiin, laitoin sormeni hänen sykkivään pimpsaansa ja katsoin kuinka Veera palasi pikkuhiljaa tähän maailmaan...

Ryhdyin makuulleni ja odotin omaa käsittelyäni kun Veera kurottautui lattialle. Ihmettelin mitä hän sieltä etsi, mutta sitten näin Veeran kädessä oman uskollisen vibraattorini. Olin unohtanut laittaa sen piiloon viime käytön jälkeen... "Aijai, mites sitä nyt tälläsiä leluja lattialla kuljeksii...", Veera torui ilkikurisesti hymyillen. Sitten hän laittoi sen surisemaan ja suuntasi kohti turvonnutta häpyäni. Oi miten hyvää se värähtely tekikään... Pian tunsin orgasmin tulevan ja huusin nautinnosta niin että naapuritkin varmaan kuulivat. "Voi luoja", ähkäisin voipuneena. Suutelimme Veeran kanssa hellästi ja sovimme että jos seuraavalla kerralla otetaan Veeran poikaystäväkin mukaan... "Sillä on nimittäin synttärit pian...mahtas olla paras lahja ikinä", Veera hihitti silmää iskien.

11

15335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chris

      Ihan hyvä juttu.

    • Daneon

      Tällaisia tarinoita kuvaillaan yleensä sanalla 'lukunautinto', ja olen täysin samaa mieltä tästä käsitteestä.

    • Ken

      Hei tää oli ihan hyvääää.....!!!

    • nainen

      se oli,oikein hyvä.Mutta mikään ei ole vielä päihittänyt tarinaa Katista ja Outista!

      • kim

        Mistähän löytyy?


      • n-78
        kim kirjoitti:

        Mistähän löytyy?

        että klitoris rupes jyskyttään ja pikkarit kastu. mä oon haaveillu vastaavasta pitkään mut on jääny toteuttamatta kun oon varattu.


      • nainen72
        n-78 kirjoitti:

        että klitoris rupes jyskyttään ja pikkarit kastu. mä oon haaveillu vastaavasta pitkään mut on jääny toteuttamatta kun oon varattu.

        kyllä myöntää mun kans myöntää et pikkarit kastu kyllä aivan totaalisesti!!! oon myös ite saanut kokea rakastelun naisen kans vaikka oon varattu ja en oo päivääkään katunut! mun mies itse asiassa on todella mielissään koska meidän seksielämä on minun naiskokemuksen myötä piristynyt tosi paljon!!! ;)


    • hazi

      siis toi on upea siis mahtava!!!!!!!!!!!mahtavasti toteutettu!!!!

      • bi-tyttö20

        ois voinu olla suoraan mun fantasia.. varattuna oon iteki miehelle, mutta ainahan saa unelmoida.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe