Jumalan sormi kartalla

erikoistapaus

olen todellakin amatöörien amatööri näissä aspektitulkinnoissa. itse en osaa tulkita karttaa karttana, saati sitten tehdä sitä itse.

mutta vieraillessani astro.fi-sivuilla huomasin karttani sisältävän tämän kummallisen jumalan sormen. se menee huoneiden 1(jousimies) 6(härkä) ja 10(vaaka) kautta.

aurinkomerkiltäni olen leijona, kuu vaa'assa, nouseva skorpioni.

kunpa joku voisi tämän ihmeellisyyden minulle selvittää,niin olisin kiitollinen:).

jumalan sormi pitäisi kuulema itse selvittää ja miettiä mihin se voisi liittyä. itse olen kyllä vahvasti tuntenut sen, että se liittyisi ikuiseen rakkauteen, toisen puoliskon löytämiseen. vai liekkö tuo luulo/toive jokaisella meistä:):)??

kerron toki lisää aspektejani ja huoneita, jos nuo tiedot eivät vielä riitä jumalan sormen tulkintaan:)

kiitos:)

16

7130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taviksien tavis

      ... Samaa sormea minunkin karttani tarjosi.

      En ole vielä keksinyt mihin merkittävään mokomaa sormea tulisi käyttämään, tuikitavallinentavis aurinkorapu-nousevavaaka-kuuskorpioni kun olen...

    • Oinas ihmettelijä

      Hei! Kertokaa ihmeessä mullekin, mistä sormesta kyse? Miten sen kartalta erotatte? Ja kiitos! T.oinas (a), härkä(k),nouseva leijona

      • erikoistapaus

        noh...

        se sormi on joku erikoisaspekti tms...

        saat tietää omat erikoiskuviosi menemällä osoitteeseen astro.fi ja siellä sitten oman kartan tulkintasivuilla on erikoisaspektit kohta tms vasemmassa reunassa. sieltä selviää.

        mutta huomautan, että jumalan sormi on erittäin harvinainen:):):) ja sen tarkoitusperä on varmaankin sitten itse vaan setvittävä...


    • Tritonia

      Tämän kuvion muodostavat planeetat (vähintään 3 kpl) joiden välillä on kaksi inkonjunktiota (kumpikin 150 astetta) ja yksi kuutio (60 astetta). Muistelisin että homma menee niin että kuvion kärkenä oleva planeetta kerää kuutioaspektin päissä olevien planeettojen energiaa itseensä, ja kärkiplaneetan kautta koko roskan sitten pitäisi ilmentyä esiin.

      Itselläni on Saturnus/Venus kuutio Merkurius ja näiden inkonjunktiot Plutoon. Ei hyvä.

      En ole pitkään aikaan tähän asiaan kauheasti perehtynyt, mutta käsittääkseni Yod on suhteellisen hankala aspekti, koska 150 asteen inkonjunktiothan noin muutoinkaan eivät ole mitään helppoja ja kivoja, vaan enempi rassaavia aspekteja.

      Toivottavasti joku osaa heittää vielä jotain vähän fiksumpaa läppää...

      Ei tämä sen harvinaisempi aspekti sinänsä ole kuin joku Leija, Suurristi ja mitä näitä onkaan. Onpahan vaan yksi kuriositeetti muiden joukossa.

      • erikoistapaus

        en kyllä nyt ymmärtänyt juuri mitään viestistäsi, mutta se kolmion kärki osoittaa härkää. mitähän tuo tarkoittanee......

        mulla on kyllä aina ollu antipatioita härkiä kohtaan....:):) ne on jotenkin niin tylsiä, eikä kykene intuitioon.......:):):) toiv. musta ei tule sellainen:D


      • Tritonia
        erikoistapaus kirjoitti:

        en kyllä nyt ymmärtänyt juuri mitään viestistäsi, mutta se kolmion kärki osoittaa härkää. mitähän tuo tarkoittanee......

        mulla on kyllä aina ollu antipatioita härkiä kohtaan....:):) ne on jotenkin niin tylsiä, eikä kykene intuitioon.......:):):) toiv. musta ei tule sellainen:D

        En osaa selittää sen paremmin ilman kuvaa. Mutta jos nyt tähän joku parempi selittäjä ilmaantuu, niin hänen pitäisi tietää merkkien lisäksi mitkä _planeetat_ sinulla ovat asettuneet tämän kuvion kulmiin.

        Jäädään odottelemaan jotain taituria.


      • erikoistapaus
        Tritonia kirjoitti:

        En osaa selittää sen paremmin ilman kuvaa. Mutta jos nyt tähän joku parempi selittäjä ilmaantuu, niin hänen pitäisi tietää merkkien lisäksi mitkä _planeetat_ sinulla ovat asettuneet tämän kuvion kulmiin.

        Jäädään odottelemaan jotain taituria.

        noniin. luulen saaneeni selville planeetat: kolmion kärki, härkä huone 6 planeetta on chiron. vaaka huone 10 planeetta pluto (huono enne..??). jousimies huone 1 ja planeetta on neptunus.

        karttani 2. ja 3. huoneessa ei ole mitään. niihin sijoittuu kauris, vesimies ja kalat. paljon tavaraa on huoneissa 8, 9 ja 10, jotka on rapu, leijona, neitsyt ja vaaka.

        kuinka amatöörimäistä selittelyä tämä minun yritys:D...


      • pluto aina
        erikoistapaus kirjoitti:

        noniin. luulen saaneeni selville planeetat: kolmion kärki, härkä huone 6 planeetta on chiron. vaaka huone 10 planeetta pluto (huono enne..??). jousimies huone 1 ja planeetta on neptunus.

        karttani 2. ja 3. huoneessa ei ole mitään. niihin sijoittuu kauris, vesimies ja kalat. paljon tavaraa on huoneissa 8, 9 ja 10, jotka on rapu, leijona, neitsyt ja vaaka.

        kuinka amatöörimäistä selittelyä tämä minun yritys:D...

        mikään huono enne ole. Ettekö te pässinpäät tajua että se on vain muutos. Aivan samanlainen kuin "kuolema" on tarot korteissa.


      • Tritonia
        erikoistapaus kirjoitti:

        noniin. luulen saaneeni selville planeetat: kolmion kärki, härkä huone 6 planeetta on chiron. vaaka huone 10 planeetta pluto (huono enne..??). jousimies huone 1 ja planeetta on neptunus.

        karttani 2. ja 3. huoneessa ei ole mitään. niihin sijoittuu kauris, vesimies ja kalat. paljon tavaraa on huoneissa 8, 9 ja 10, jotka on rapu, leijona, neitsyt ja vaaka.

        kuinka amatöörimäistä selittelyä tämä minun yritys:D...

        Kun kärkenä on kerta pelkkä asteroidi Chiron/Kheiron, niin enpä erikoisen merkittävänä tätä Yodia pitäisi.

        Lähinnä kai voisi ajatella että muutoksiin (Pluto) ja mielikuvitukseen/uneen/luovuuteen ja sen sellaiseen (Neptunus) liittyvät energiat kanavoituvat khironmaisesti ihmisen tarpeeseen parantaa omaa itseä ja muita. Kun kyseessä on Härkä, niin olettaisin että tämä parantaminen voi tapahtua varsin fyysisellä tasolla. Ehkäpä saatat innostua vaikkapa joogasta...

        Jos tämä jonkun asiantuntijan mielestä on täyttä puppua niin paremmat ideat ovat tervetulleita.


      • erikoistapaus
        Tritonia kirjoitti:

        Kun kärkenä on kerta pelkkä asteroidi Chiron/Kheiron, niin enpä erikoisen merkittävänä tätä Yodia pitäisi.

        Lähinnä kai voisi ajatella että muutoksiin (Pluto) ja mielikuvitukseen/uneen/luovuuteen ja sen sellaiseen (Neptunus) liittyvät energiat kanavoituvat khironmaisesti ihmisen tarpeeseen parantaa omaa itseä ja muita. Kun kyseessä on Härkä, niin olettaisin että tämä parantaminen voi tapahtua varsin fyysisellä tasolla. Ehkäpä saatat innostua vaikkapa joogasta...

        Jos tämä jonkun asiantuntijan mielestä on täyttä puppua niin paremmat ideat ovat tervetulleita.

        jänniä juttuja....
        vai joogaa.... kun mun mielestä se on niin kovin hidasta...:) tosin mitä nyt olen kokeillu, niin vaikuttaahan tuo toki mieleenkin.

        olen kyllä itse ajatellut lähinnä jotain reikiä tai tarotia tms.... "parantajana" toimimista. sellaista tunnetta on, että jos mulla vaikka on joku lahja, jota en ole vielä kuitenkaan saanut itsestäni esiin.

        hmmm...fyysistä...mitähän se sitten olisikaan...?

        pitääpäs sitten vaan mennä itseensä:)......


      • Kulkija*
        erikoistapaus kirjoitti:

        jänniä juttuja....
        vai joogaa.... kun mun mielestä se on niin kovin hidasta...:) tosin mitä nyt olen kokeillu, niin vaikuttaahan tuo toki mieleenkin.

        olen kyllä itse ajatellut lähinnä jotain reikiä tai tarotia tms.... "parantajana" toimimista. sellaista tunnetta on, että jos mulla vaikka on joku lahja, jota en ole vielä kuitenkaan saanut itsestäni esiin.

        hmmm...fyysistä...mitähän se sitten olisikaan...?

        pitääpäs sitten vaan mennä itseensä:)......

        Kurkkaapas myös sivuston www.astro.fi foorumilta hakusanalla Yod, löytyy muutamakin keskusteluketju aiheesta sekä kommentteja niiltä, joilla on Yod omalla kartallaan.


    • sormeilija

      Minullekin näyttää tuollainen sormi tulleen kartalle, vaan tässä alkaa melkein pelottaa: Kärki on saturnuksessa (rapu 8. huone), kulmat neptunus&kuunsolmu (jousimies 1. huone) sekä vesta&merkurius(vesimies) ja mars(kauris)(2.huone).
      Tuo saturnus on myöskin erikoiskuvioissa T-risti ja haasteellinen kolmio.
      Noita kun yrittää tulkita kaiken sen perusteella mitä tässä on yli kolmenkymmenen vuoden aikana eteen tullut ja miltä muutoinkin näyttää, niin hitto vie, ei tule helppoa olemaan jatkossakaan... mutta taatusti mielenkiintoista :-/

    • kartalla.

      Tarkoittaa sitä erityistä, tällä ihmiselle, tarkoitettua elämäntehtävää, joka tulee tehdä. Siis, työ, ammatti, tehtävä. Se voi alkaa Jupiterin tullessa kartalle henkilökohtaisiin planeettoihin.

      Se voi alkaa vasta keski-iällä tai hiukan sen jälkeen, kun ihminen on henkisesti kykenevä ottamaan työn vastaan.

      Laila Puustinen

      • Oinas ja Kaksonen

        on kahden ihmisen ensimmäisen tapaamisen kellonajan perusteella tehdyssä kartassa, tai siis suhteemme syntymisen hetkellä? Tarkoittaako se sitä, että meillä on yhdessä joku erityinen tehtävä jossakin elämämme vaiheessa?


      • Paikasta-Paikkaan-yritys.
        Oinas ja Kaksonen kirjoitti:

        on kahden ihmisen ensimmäisen tapaamisen kellonajan perusteella tehdyssä kartassa, tai siis suhteemme syntymisen hetkellä? Tarkoittaako se sitä, että meillä on yhdessä joku erityinen tehtävä jossakin elämämme vaiheessa?

        Niin, voihan sitä ajatella, niinkin. Kuka kieltää ajattelemasta? Tuskin kukaan?
        Laittakaa vaikka liikunta-yritys pystyyn.


      • Yhteinen päämäärä.
        Paikasta-Paikkaan-yritys. kirjoitti:

        Niin, voihan sitä ajatella, niinkin. Kuka kieltää ajattelemasta? Tuskin kukaan?
        Laittakaa vaikka liikunta-yritys pystyyn.

        Ilmoitatko, missä Teidän kuun yläsolmu on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe