KAMALA VIDEO.

throwing up

Antin uusi musiikkivideo sekaisin(vai mikä onkaan)-kipaleesta on juuri niin kamala ja etova kuin vain Antin videosta yleensäkin voi odottaa!

9

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä pakko

      sitten katsoa?

      • throwing up

        No tarkoituksena ei TODELLAKAAN ole katsoa enää toista kertaa. Kerran sen tv:stä näin ja oli kamalaa kuraa.


      • joku toinen
        throwing up kirjoitti:

        No tarkoituksena ei TODELLAKAAN ole katsoa enää toista kertaa. Kerran sen tv:stä näin ja oli kamalaa kuraa.

        Katso sitten joku toinen Antin video koska tuntuu kiinnostavan kun olet ihan varta vasten tälle palstalle tullut. Kävitkö myös muilla palstoilla haukkumassa kaikki näkemäsi huonot musiikkivideot ?


      • kkkkkkkkkkkkk
        joku toinen kirjoitti:

        Katso sitten joku toinen Antin video koska tuntuu kiinnostavan kun olet ihan varta vasten tälle palstalle tullut. Kävitkö myös muilla palstoilla haukkumassa kaikki näkemäsi huonot musiikkivideot ?

        Vai luuletko sinä olevasi jumala?


      • joku toinen
        kkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Vai luuletko sinä olevasi jumala?

        Olen heti Jumalasta seuraava.


    • kuule olla

      asenneongelma.Hyvä video,sopii biisiin.
      Olipas mahtava nähdä Anttia eilen Lintsillä NRJ konsertissa.

      • throwing up

        Minulla ei ole asenneongelma, vaan astetta parempi maku. Kamala video, en käsitä mitä joku nainen (täysi-ikäinen) voisi nähdä tuollaisella hompahtavassa gaypojassa. Ei minulla mitään homoja vastaan ole, ei siinä mitään. Ihmetyttää vain suuresti.

        Kuulin radiosta pätkän Antin esiintymisestä Linnanmäellä, kauan en viitsinyt kyseistä kanavaa kuunnella. Luuli kai olevansa suurikin stara. Antti on ehkä suomalaisista julkkiksista Sillä silmällä-nelikon (vai oliko niitä viisi?) jälkeen gaymäisin julkimo.

        Ja itse olen nainen joka pitää miehistä jotka eivät näytä naapurin 12-vuotiaalta Petteri-pojalta.

        Ja kllä, usein käyn foorumeilla haukkumassa surkeiden laulajien surkeita tuotoksia. Kritiikki kunniaan.


      • käyt haukkumassa
        throwing up kirjoitti:

        Minulla ei ole asenneongelma, vaan astetta parempi maku. Kamala video, en käsitä mitä joku nainen (täysi-ikäinen) voisi nähdä tuollaisella hompahtavassa gaypojassa. Ei minulla mitään homoja vastaan ole, ei siinä mitään. Ihmetyttää vain suuresti.

        Kuulin radiosta pätkän Antin esiintymisestä Linnanmäellä, kauan en viitsinyt kyseistä kanavaa kuunnella. Luuli kai olevansa suurikin stara. Antti on ehkä suomalaisista julkkiksista Sillä silmällä-nelikon (vai oliko niitä viisi?) jälkeen gaymäisin julkimo.

        Ja itse olen nainen joka pitää miehistä jotka eivät näytä naapurin 12-vuotiaalta Petteri-pojalta.

        Ja kllä, usein käyn foorumeilla haukkumassa surkeiden laulajien surkeita tuotoksia. Kritiikki kunniaan.

        toisten kovalla työllä tekemiä aikaansaannoksia. Taudat olla huomionkipeä lesbopaska. Tällaiset pitäisi hirttää omilla pillukarvoillaan lähimpään petäjään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe