Tuleeko tämmöistä miehellä mieleen

rusalka

10

953

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllähä mie siisti

No tuleehan sitä sormilla pahimmat rekkamiehen marjat poimittua pois ku hinkkaavat muute ikävästi kylillä, juu..

• Ei mitään tarvetta sheivaukseen :)
      Meikäläisen baby-butt ei karvaa kasva.

• karvaperse

tulossa nuolaseen vai???

ihan vaan kyselen mielenkiinnosta.....

• Sellainen laastari

Vai kaks?

• Kolli_Kellinen

Miltä nyt karvaton Kolli näyttäisi? Jos en kelpaa karvaisena, niin antaa olla sitten. Pari kesää sitten erehdyin sheivaamaan alapääni posliiniksi ja kutina oli seuraavina päivinä niin karsea, ettei mitään rajaa. Teki melkein mieli leikata pallit irti.

• kerrankos sitä

Varsin tavallinen ilmiö kollien keskuudessa. Olisit antanut mennä vaan.

• rusalka

Juu tämäs on semmoinen vissiin amerikkalainen video. Niillä on kyllä kammo kaikenlaisia karvoja kohtaan.

Itse olin Kaliforniassa 70-luv. lopulla enkä silloin muista, että Suomessa niin paniikinomaisesti olisivat nuoret neitoset kainaloitaan ja sääriään ajelleet. Nythän tämä karvattomuus on jo saanut aikamoiset mittasuhteet sekä naisilla että ehkä miehilläkin.

Tuossa on kyllä jatkoa kaikkien miehen ruumiinosien karvojen ajelulle. Ihmettelin vaan, että millanes mies semmoista tekee.

...vai että Kollikin on koittanut! :D Kyllä sinä mulle karvaisena kelpaisit. Jotenkin tuntuu, että miehen kuuluukin olla karvainen sieltä sun täältä.

• Kolli_Kellinen

Kiva että karvainen kolli vielä kelpaa suomalaisille naisille noin yleisemminkin. Luulin jo, että tähän mennessä kohdalleni on onnellisesti sattunut pelkkiä pervoja.

Ei sitä sheivaamistakaan kukaan minulta vaatinut, vaan ihan uteliaisuuttani kokeilin - ja kokeiluksi jäi!

Antaa jenkkien pitää luonnottomat villityksensä ja luotetaan me täällä Suomessa ylpeinä metsäläiseen alkuvoimaamme ja luonnollisuuteemme.

Itse asiassa viimeksi tänään pankkiautomaatilla edessäni jonotti shortseihin pukeutunut mies (mikä lie ulkomaan pelle ;)), joka oli sheivannut säärikarvansa ja kyllä se jotenkin friikiltä näytti.

• rusalka

Näyttää siltä, että semmoiset naisetkin jotka ei ajele esim. kainalokarvojaan ovatäärimmäisen seksikkäitä.

Olisko tää karvattomuuden ja laihuuden/lihaksikkuuden huippu jo saavutettu?

• mikä neiti

Miehessä pitää olla karvoja eikä mitään haivenia, perkule puuhelmet vielä kaulaan tuollekin neidille niin menee täydestä trendipellestä..!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82