Vähän tylsä merkki on vesimies. Sellainen silmälasipäinen nörtti, joka pelkää rakastaa ja karttaa kaikkea riskejä.
Tylsäää
6
1207
Vastaukset
- WmN1
Saanen olla asiasta veskarinaisena täysin eri mieltä. Silmälasitkin löytyy, mutta ei ne ole menoa haitannut. Tämä veskari ei pelkää rakastaa ja ottaa myöskin riskejä ja erityisesti rakkaudessa. Takkiin on tullut niin monta monta monta kertaa. Mutta aina pitää päätä hakata seinään, jos joskus vielä oppisi. Olemaan ottamatta niitä riskejä. Mistä tietää, mitä tapahtuu, ellei edes kokeile?
- valittaa
sellainen, joka on itse tylsä. Joka odottaa, että joku muu tulis ja poistaisi tylsyyden, koska itse ei siihen kykene. Ei se taida merkistä olla kiinni. Terv. yks vesimies, kenellä ei ole ikinä tylsää.
- veskari n.
valittaa kirjoitti:
sellainen, joka on itse tylsä. Joka odottaa, että joku muu tulis ja poistaisi tylsyyden, koska itse ei siihen kykene. Ei se taida merkistä olla kiinni. Terv. yks vesimies, kenellä ei ole ikinä tylsää.
Olen sama mieltä. Tylsyys on itsestään kiinni. Terv. toinen vesimies, kenellä ei ole ikinä tylsää :)
- nauruun tikahtuva
veskari n. kirjoitti:
Olen sama mieltä. Tylsyys on itsestään kiinni. Terv. toinen vesimies, kenellä ei ole ikinä tylsää :)
Mitä veikkaatte tämän riemukkaan henkilön hortsumerkiksi? Arvelen skorpioniksi, jolle riemu merkitsee sitä materiaa, joka on miljoonalla muullakin. Jolle rakkaus merkitsee aina uutta seksikumppania. Tylsyys jotain, minkä tajuamiseen tarvitaan isompi äo, kuin kengännumero.
- Ratto-Rassinen
veskari n. kirjoitti:
Täällä kolmas vesimies jolla ei ikinä ole tylsää. Ei varsinkaan yksin. Huonossa seurassa saatan haukotella hyvin nopeasti ja häipyä paikalta.
Ai niin, mulla ei muuten ole edes rillejä, ja nörttejäkin olen nähnyt vaan elokuvissa.
- rillitön piru
HAHHAHHAHHAHH, vai niin. Kuule mun mielestä kuvasit neitsyttä..
Minä en ole rillejä nähnytkään ja koulutkin sai jäädä ysiluokkaan.
Kaikki on sekaisin, olen kävelevä kaaos koko ihminen, hajamielinen professori ja siivouskammoinen, ja kaikinpuolin toivoton tapaus. Mutta kiva ihminen, jos saan olla tarpeeksi itsekseni.
Mulla muuten on hyvä näkö ja hampaissakin vain 1 reikä, joka tuli pitkälti yli parikymppisenä vasta. Nilkat ovat heikoin lenkki ja alkoholi maistuu vapaa-aikana.
Mikäs muuten itse olet merkiltäsi imbesilli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750