Minttuviina drinkki?

tahtoo tietää.

Oisko kellää mitää hyvää drinkkivinkkiä, joka sisältää siis minttuviinaa?

Ekaa kertaa ostin ja nyt pähkäilen minkä kans se säilyttäis makunsa..

27

86730

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä

      niin en tiedä mitään varsinaista drinkkiä, mutta ihan pelkästään snapseina sitä tulee juotua ja sitten joskus kaakaon seasssa.

    • on kuin halolla päähän

      puolet minttua ja puolet viskiä

      jos olet ostanut 60 volttista minttua, niin sitä voi sitten loppuillasta laittaa vähän enemmän kuin sitä viskiä ;)

    • on ainakin

      tosi hyvää, eri asia sitten maistuuko näin kesäkuumalla lämmin drinkki.

      • Mintuviinaaaaaaa!

        Voit toki sekoittaa sen valio-play kaakaojuomaan joka maistuu kylmänäkin


    • tekila

      Ostas siihen rinnalle vielä kermalikööriä (esim baileys) ja maitoa, ihan hyvä sekotus :-)
      2cl minttu
      2cl baileys

      maitoa

      • Sounou

        Mitkö ihmee ravintila mitat mavun mukaan pitkään lasiin puolet kaikkea...


    • nam,.-.,

      vai mitä

    • Pauliina81

      Moi!
      Hyvä shotti, jota kerran join baarissa, oli sellainen missä oli minttuviinaa pohjalla ja jägermaisteria päälle. Suhteena puolet ja puolet. Kihahtaa ihan hyvin päähän.

      • ^Lianowar^

        tunnetaan nimellä hyppytyhjyyteen.. 2cl molempia kerroksittain.


      • crayz
        ^Lianowar^ kirjoitti:

        tunnetaan nimellä hyppytyhjyyteen.. 2cl molempia kerroksittain.

        kulkee myös nimellä Niskalaukaus..


      • nammmmmmmmmmm
        crayz kirjoitti:

        kulkee myös nimellä Niskalaukaus..

        Niskalaukaus on absintti jägeri


    • asdadad

      Jos tykkää limppari sekotuksista niin ehdottomasti kokeilemisen arvoista on minttuviina hartwal omena limonadi! viinan maku katoaa, mutta minttu jää! erittäin hyvä!

    • alkoholisti

      laita sitö kaakaoon nii on hyvää =)

    • Tiendalus

      Itse lantraan minttua karpalo- tai puolukkamehuun.
      Oikein mukavan makuinen omaan suuhun, ystävätärtä se ei ihan vakuuttanut.

      • Chocococo

        Laita minttuviina Playn kaakaojuoman kanssa, ainakin piparminttulikööri menee loistavasti.


    • jarnosaki

      yks varma on et laittaa vain minttu viinaa ja baileysta puolet ja puolet ja lasi täyteen jäitä.Sitä voi sit pidentaa maidolla ja minttu säilyttää makunsa . sit yks toinen hyvä on laitaa 2clminttua ja 2cl butterscotsh likööriä ja maitoa..mintusta on vaikee tehdä paukkuja jossa olis käytettyna mixereitä mut kun kokeilee niin ainahan sitä sit huomaa et maistuuko vai ei :P jos shottia haluat tehdä niin sellaisia kunnon tapposhotteja on niskalaukaus 2clminttua ja 2cl jägeriä kerroksittain ja sit känni ankka 2clminttua ja 2cl strohia kerroksittain et minttu molemmissa pohjalle :P takuut kännit luvassa :P

    • 18

      Kokeileppa 50-50 anisviinaa ja minttua

    • Kuin jäätelöä joisi

      Paras omasta mielestäni on 3cl minttuviinaa ja 1cl sitruuna mauste mehua.

    • Hyvää viikonlopppua

      Maistoin tuota minttuviina sitruuna mixiä ja hyvää oli. Maistui tosiaan hieman jäätelöltä vaikka siinä sitruunaa onkin

      • MaPaRo

        Testasin ...ei onnistunu.
        Kirkasta minttuviinaa?
        Jääkylmänä?

        Mitä sitruunamehua? Sellanen pieni purkki sitä tiivistettä vai?


    • kallu havumaeki

      kaada sula voi munan päälle ja huitase pullo ykkösellä alas

    • Minttuamulle

      limppari sekoituksista festival tai sprite /zevenup toimii.
      Samoinko Diablo coctail.
      Sitte vielä ko joku kertois
      Jääkarhu minttudrikin (petolinen kun sitä viinaa ei maista ja voi mennä litratolkulla ) ohjeet niin olisin onnellinen :)
      Talvella sitten taas maistuu se yllämainuttu kaakao kuumana .
      Hyvä vaihtoehto glogille ko en siitä tykkää.
      En tykkää kylmästä minttu kaakaosta niin olkoon sitte talvijuoma.

      • AbsintheAvecEauFraiche

    • MinttuParas

      En giiä, mut Family in my <e ever paras näytös vittu ikinä

    • Anonyymi

      Mynthon 2 CL minttuviina 2 CL butterscoth likööri ja pidentäjänä maito, Orgasmi 2 CL minttuviina 2 CL Baileys

    • Anonyymi

      Vettä voi hyvin laittaa sekaan. Niin tulee hyvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      121
      7920
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6648
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4765
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      244
      3239
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2744
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      107
      2256
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1906
    8. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1895
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe