Osaako Janne Tulkki laulaa, vai puhuuko se vaan? Kuulostaa ihan puhumiselta, kaameelta sellaiselta. No, ei tarvi kommentoida, ihmettelen vaan...
Janne Tulkki
24
1959
Vastaukset
- Vanha herra
on hyvä omalla paikallaan! Muistetaan tämä! Se mistä et itse tykkää, niin toiselle se on juuri kohokohta! Siis on tyhmää alkaa moittia jonkin artistin tai bändin tyyliä siksi, ettei itse satu pitämään. Jokaiella artistilla ja bändillä on yleisön joukossa niitä, jotka pitävät. Erityisesti sen huomaa näistä artisteista, jotka keräävät ison fanimuurin parketille estradin eteen!
- ...kuule
hyvä herra lausumaan noita ainaisia viisauksiasi Mattiloiden haukkumisketjuihin.Eihän tuo aloitus ollut niihin verrattuna pahakaan.Ja kai täällä on tarkoitus kuitenkin keskustella artisteista ja musiikista puolesta ja vastaan.En tietenkään tarkoita että haukkua pitäisi mut miten voi syntyä keskustelua jos on vain myönteistä mielipidettä?
- Vanha herra
...kuule kirjoitti:
hyvä herra lausumaan noita ainaisia viisauksiasi Mattiloiden haukkumisketjuihin.Eihän tuo aloitus ollut niihin verrattuna pahakaan.Ja kai täällä on tarkoitus kuitenkin keskustella artisteista ja musiikista puolesta ja vastaan.En tietenkään tarkoita että haukkua pitäisi mut miten voi syntyä keskustelua jos on vain myönteistä mielipidettä?
että kirjoitin asian monikossa artisteista! Tarkoitin siis ihan kaikkia artisteja ja bändejä. En ainoastaan Janne Tulkkia. Itse olen pakjon eri artistien ja bändien keikoilla. Otan omalta puoleltani myös yhteyksiä heihin (jos eivät vaan itse osoita sitä ettei saa lähestyä). Täytyy sanoa, että monet artistit ja bändit näkee sen jälkeen ihan uudenlaiswssa valoss. Ei tee mieli haukkua ja moittia. Asiallisen kritiikin voi antaa mieluiten heille suoraan, kuten myös kiitokset ja arvostukset.
- Justiinsa juu
...kuule kirjoitti:
Kuuleppa... Musiikki on makuasia, josta voi kiistellä aina maailman tappiin asti. Yksi tykkää ja toinen ei välttämättä! ;)
- ohitisme
Aivan kuten Vanha Herrakin sanoo. Kyllä Janne osaa laulaa, komeasti vieläpä. On taas tyylikeino ja tulkintakyky minkälainen lähestyminen mihinkin lauluun sopii. Tulkintakykyä ei ole kaikilla ollenkaan, Tulkilla sitä on.
- Seppo Soppalusikka
Tulkintakyvyn puutehan on nimenomaan Jannen pahin vika. Laulaa kyllä suht puhtaasti ja kohtuullisella saundilla, mutta palkkää läpilaulua.
Tästä olen keskustellut monen alan ammattilaisen kanssa ja he ovat täysin samaa mieltä kanssani.
Täähän on semmonen ala, että kukaan ei saa olla arvostelun yläpuolella, muutoin kehitystä ei tapahdu. Valitettavasti nää nykyajan Sorsakosket, Tulkit, Huovilat, Mattilat ja muu onneton lauluväki on myyty meille loistavina artisteina. - Liisa Liemikauha
Seppo Soppalusikka kirjoitti:
Tulkintakyvyn puutehan on nimenomaan Jannen pahin vika. Laulaa kyllä suht puhtaasti ja kohtuullisella saundilla, mutta palkkää läpilaulua.
Tästä olen keskustellut monen alan ammattilaisen kanssa ja he ovat täysin samaa mieltä kanssani.
Täähän on semmonen ala, että kukaan ei saa olla arvostelun yläpuolella, muutoin kehitystä ei tapahdu. Valitettavasti nää nykyajan Sorsakosket, Tulkit, Huovilat, Mattilat ja muu onneton lauluväki on myyty meille loistavina artisteina.Vai että oikein ammattilaisten kanssa on keskusteltu.
Onhan se hyvä että on niin viisaita musiikin kuuntelijoita tälläkin palstalla, että meille tavallisen tyhmille tallaajille kerrotaan kuka on hyvä ja kuka ei. Huokaus..... - Bunjor
Seppo Soppalusikka kirjoitti:
Täähän on semmonen ala, että kukaan ei saa olla arvostelun yläpuolella, muutoin kehitystä ei tapahdu. Valitettavasti nää nykyajan Sorsakosket, Tulkit, Huovilat, Mattilat ja muu onneton lauluväki on myyty meille loistavina artisteina.Ja minkähän alan musiikin tuntijan kanssa olet ollut keskustelemassa asiasta? Sen verran monesti on lavallamme esiintynyt Janne Tulkki, että ei voi sanoa läpilaulamiseksi. Tunnetta ja tulkintaa on aina mukana!
- Seppo Soppalusikka
Bunjor kirjoitti:
Ja minkähän alan musiikin tuntijan kanssa olet ollut keskustelemassa asiasta? Sen verran monesti on lavallamme esiintynyt Janne Tulkki, että ei voi sanoa läpilaulamiseksi. Tunnetta ja tulkintaa on aina mukana!
Ei voi muutakuin sanoa, että ei oo korvia päässä, jos puhuu Tulkin kohdalla tulkinnasta. Parempi vaihtoehto toki on se, että viime levytyksien jälkeen on tapahtunut jotain ilmiömäistä kehitystä ja oppimista. Mitä vahvasti epäilen.
- yhtä kysymysmerkkiä
?????? Eihän tuohon oikein muuten voikaan kommentoida.. Laulamisesta en tiedä, mutta ei se ainakaan puhumista taida olla ja kaameuskin taitaa olla katsojan (kuuntelijan) silmissä (korvissa)... =)
- Fanitar
Janne Tulkki on ihan osaava laulaja. Ja on symppiksen oloinen persoona.
- nuorinneiti
Mikä se jannen uusi bändi on ja ketä siihen jää nykysestä?
- Vanha herra
nuorinneiti kirjoitti:
Mikä se jannen uusi bändi on ja ketä siihen jää nykysestä?
on ollut Jannen kanssa jo kohta seitsemän vuotta ja ei yhteistyö ole loppumassa edelleenkään! Upea bändi upea artisti. Sanon tämän puolueettomalta knmnalta sivusta seuranneena!
- lähteepois
Vanha herra kirjoitti:
on ollut Jannen kanssa jo kohta seitsemän vuotta ja ei yhteistyö ole loppumassa edelleenkään! Upea bändi upea artisti. Sanon tämän puolueettomalta knmnalta sivusta seuranneena!
muut jää ja ehkä yks uus tilalle??
- Vanha herra
lähteepois kirjoitti:
Vesa ja Tero siirtyvät omasta halustaan toisiin tehtäviin. Arsi, Tuomas ja Harri jäävät edelleen. Tiettävästi on jo uudet tiedossa, joita lähtevät suosittelevat!
- nuorinneiti
Vanha herra kirjoitti:
Vesa ja Tero siirtyvät omasta halustaan toisiin tehtäviin. Arsi, Tuomas ja Harri jäävät edelleen. Tiettävästi on jo uudet tiedossa, joita lähtevät suosittelevat!
parhaat soittajat lähtee mitähän se tarkoitaa?
- Vanha herra
nuorinneiti kirjoitti:
parhaat soittajat lähtee mitähän se tarkoitaa?
saamieni tietojen mukaan itse vaihtelua haluten! Muusikon työ on raskasta ja kuluttavaa, koska työajat ovat epäinhimilliset. Molemmalla lähtijällä on myös perhe, jolle he tahtovat antaa enemmän aikaa. Janne Tulkin ja poikien ystävyys ei kuitenkaan lopu!
- minä vaan
lähteepois kirjoitti:
Ainoastaan tosiaan tero ja vesa lähtee bändistä. Itse niitä olen jututtanut ja omasta halusta haluavat jäähä pois. Harmi mutta ymmärettävää. Tuomas,Arsi,Harri jää. Kai jo uudet jäsenet on valittu he näämme sitten 14.9 eka kerran.
Janne on suomen paras artisti aivan ihana norsunluu sydän kappale sekä toinen uusi kiirre rakkauteen
- taistella
Mikä ihme vaivaa teitä ihmisiä,jotka arvostelette Jannen ääntä huonoksi? En todellakaan kuulu Jannen faniklubiin tms., mutta pakkohan se on myöntää, että hänen äänensä on harvinaisen kaunis! Jokaisella voi toki olla oma mielipiteensä, mutta eihän kukaan normaalijärkinen voi olla pitämättä Jannen äänestä. Oletteko katkeria,kateellisia vai mitä?
- Vanha herra
Itsekin olen tykännyt Janne Tulkin miellyttävän pehmeästä lauluäänestä. En ole fani, mutta todella miellyttävä ääni ja persoona!
- .....
Vanha herra kirjoitti:
Itsekin olen tykännyt Janne Tulkin miellyttävän pehmeästä lauluäänestä. En ole fani, mutta todella miellyttävä ääni ja persoona!
Jannen ääni on ihanan samettinen ja Janne on mahtava persoona muutenkin teillä jotka arvostelette häntä taitaa vika olla korvien välissä.
- ...niin
..... kirjoitti:
Jannen ääni on ihanan samettinen ja Janne on mahtava persoona muutenkin teillä jotka arvostelette häntä taitaa vika olla korvien välissä.
Yhtä typerää kuin haukkua jotain artistia,on haukkua eri mieltä olevia pipipäiksi.
- totuus on
...niin kirjoitti:
Yhtä typerää kuin haukkua jotain artistia,on haukkua eri mieltä olevia pipipäiksi.
kuminaama
Janne Tulkki on hyvä laulaja. Hänellä on miellyttävän pehmeä ja matala ääni. Muutenkin on tosi sympaattisen oloinen ja ihan kivan näköinenkin. Uusi laulu "Norsunluu sydän" on hieno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411741Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3211221Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361194Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241111Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571083- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13932Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863