Mitä ajattelit

lempi

tänään ensimmäisenä aamulla? :)

21

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

ja häntä..

• lempi

hänen ajatteleminen hyvältä? :)

• karvata

no kyllä se oli PANEMISTA...turha sitä on kieltää...

• Rankaisija II

Ensimmäiseksi kun availin simmäiniäni niin mielessä välähti varmaankin se, että nuku nyt kun tilaisuus on ja tilausta unelle olisi, mietin myös, että pitäisikö hankkia unilääkkeitä, että saisi 8 tuntia nukuttua useammin, päätin, että sitä rajaa en ole vielä ylittänyut ja hylkäsin idean.

En saa nousta ylös vielä, päivä menee muuten väsymykselle seuraa pitäessä, jatkoin ajatuksen pyörittelyä.

En saanut untakaan, nyt ei sitten jaksa tehdä mitään "järkevämpää", joten tulin tähän notkumaan fiksun näköisenä. Saisinko yhden nuijanukutuksen, kiitos.

• lempi

virtuaalisen pusun ja lähettelen paljon kivoja ajatuksia, joita miettiä ja joihin nukahtaa :)

• nukutus

Kuuntele musiikkia (ks. vastaukseni alempaa) !

• eikä sit muuta

~Tuollainen just on mies, johon tutustuin näiden palstojen avustuksella, ja nyt mietin kuumeisesti, kuinka ihmeessä kertoisin hänelle lempeästi(hän "ottaa nokkiinsa" herkästi..)suorat sanat..asiasta kuin asiasta..mies on laiska, nukkuisi vaaaaan.

• Tyttö Keravalta

• Rankaisija II

• Kuka helvetti sieltä soittaa tähän aikaan aamusta ja vielä viikonloppuna....

• Kolli_Kellinen

Ajattelin viimeöistä untani. Olin olevinani Itä-Berliinissä, vaikka unessani se oli meren rannalla. Seurassani oli joku tumma kaunotar, joka sanoi menevänsä kauppahalliin katsomaan DDR-vaatteiden muotinäytöstä. Kävelimme satama-alueelta kohti keskustaa pitkin aallonmurtajaa ja mahtavat tyrskyt heittivät rannalle jättikokoisia simpukoita, joissa kaikissa oli pesäpallon kokoinen helmi sisällä.

Mitähän sekin uni tarkoitti? Toivottavasti jotakin mukavaa. Ainakin unessa oli hyvä tunnelma.

• lempi

nimittäin se, että tulin kysyneeksi tuollaista, sitten menin nukkumaan ja näin vähän hmm.. eroottista unta *punastuu* :)

• Jihuuu

..että jokohan pitäs nousta, onkohan ne vieraat kohta ovella. No eivät oo vieläkään :D

• Revolveri

Puutunutta oikeeta jalkaa. Pirusti piti hypätä. että lähti veri kiertämään jalassa. Jotenkin ihme asennossa tullut nukuttua.

• tiituska80

heräsin pystyyn kun kisunpentu tippui pöydältä liinojen yms. kera ja eka ajatus oli et mitäköhän muuta on ehtiny yön aikana tuhota..

Hieman totuttelemista tähän uuteen ystävään =)

• tonttu paskonu suuhun

'Missä vitussa se vissypullo o'

• adrianleewerkuhn

Ajattelin tänään ensimmäiseksi aamulla seksiä.

• pihkura

Jokseenki samoilla linjoilla :)

• dayum

en muista mitä ajattelin. Oisko ollu jotakin puhelimen herätykseen / sen sammuttamiseen liittyvää. Vaikka tuo onkin aika kaavamainen toiminto eikä vaadi sen kummenpaa ajatustoimintaa.
      Oikeastaan taisin ajatella, että laitan herätyksen torkulle. Joo, niin mä ajattelin :)

• rusalka

Se nukkui kylki mun selkääni vasten ja tuntui ihanalle. Sitten se alkoi nuolla mun käsivartta...heh heh hee

• Unta, jossa yritin löytää töihin, mutta en muistanut miten sinne pääsee ja tuli muitakin mutkia matkaan...

Joo-o. Loma on ohi... :(

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82