WEEKEND SOCCER

by Seram Web-käännös

http://tx1.tip-ex.com/tmpl/previews/soccer110806.html

Norwich - Luton 1.90 - 4.10
Norwich pelasi jotakin suurta jalkapalloa aiemmin tällä viikolla, kotona, Prestoniin. (2-0) valmentajat ovat harvoin tyytyväisiä, mutta valmentaja Worthington oli hyvin tyytyväinen tiehen, jonka hänen pelaajansa menivät ohi pallolle. Onneton tappio kaudenavaajassa pois Leedsiin, Earnshawin lyödessä puurakenteita kaksi kertaa ja mennessä myös joitakin muita hyviä mahdollisuuksia ohitse. Hän löysi verkon Prestonia vastaan, ja hän näyttää nauttivan yksinäisestä lakkolaisroolistansa. Ei niin puolustava, kuin se kuulostaa, kun Norwichin käyttö kaksi laitahyökkääjää muodostamisessa 4-3-3. Myytyäni niiden paras aika-omaisuutensa, Howard, ja Nicholls minä en koskaan odottanut Lutonin olevan enimmäiskohdilla liiton ensimmäisen kahden erän jälkeen, jalkapallo. Mitään kuuluisuuksia ei ole ilmoittautunut kerhoon (pahoillaan Emanuel, Boyd ja Langley), mutta tosiasia säilyy - mitään tavoitteita ei luovuttanut, ja kaksi voittoa, vyön alla. Aika todellisuustarkistukselle huomenna Carrow Roadissa. Luton ei voita pois monia kilpailuja kauden aikana, ja niiden täytyy taistella Norwichia vastaan. Kotiin voittakaa! (1.90)

Cardiff - Coventry 2.25 - 3.40
Kotiin voittakaa, numero 3. (2.25) lukuunottamatta loogisia ehdotuksia, WBA, Southampton ja Birmingham Cardiff on minun mestaruuden ulkopuoliseni, tämä kausi. Toistaiseksi, niin hyvä, sen jälkeen kun 2:n vahvuiset ottelut Dave Jonesin rinnalla. Ne olivat hieman parempia kuin WBA viikon puolivälillä mutta poistavat kotiedun, ja 1-1-tulos antoi pelin oikeudenmukaisen heijastuksen. Kuitenkin ne vetivät vertoja entiselle pääministerin virka-kerholle. Voisi olla, että, niiden vaikutusvaltainen puolustaja, D, kukkaro on takaisin huomenna, tai muuten R Johnson jatkaa. Coventry on pelottava kotijoukkue, mutta Ricohin stadionin ulkopuolella, melko inhimillinen, estäkää huomattavaa McSheffreytä, ja te olette todennäköisesti voittaneet Coventryn. Huolimatta niiden 0-2 häviö pois Southamptoniin Coventry pelasi kunnollista ottelua, mutta kuten minä juuri osoitin - Coventryllä on ongelmia positiivisten tuloksien saamiseen pois kotoa. Minä luulin, että ne olivat vähän onnekkaita, voittaen niiden ensimmäisen ottelun kotona Sunderlandiin. Sanonta että, ankaran Johnin toimesta loistava tavoite todennäköisesti motivoi Coventryn voittoa. Minä tuen Cardiffia (2.25).

Kohentakaa - Birmingham 3.25 - 2.30
Tämä näyttää kotivoiton suurelta hinnalta (3.25). Vahva yritys pelaajilta kohentaa tällä viikolla, kun ne voittivat helposti Derbyä vastaan, 2-0. Niiden uudella lakkolaisella, ex-?n Portsmouth-soitin Pericard, sillä oli erinomainen peli. Se oli suuri voitto kohentaa varten, kun niillä oli 20000, väkijoukko, niiden kotiensi-illalla. Silti meneminen niiden "vaikean" lakkolaisen ohitse, Bangoura, on, mutta se on paljon yhdentekevää juuri nyt, Pericardin ja Sidiben kanssa, näköinen, hyvä, yhdessä. Puolustaja Higginbotham on epävarma lähettäjä tätä kohtaamista varten. Uskoisitteko te, että Birmingham käsitti kaikki niiden nuorisonsa lainassa Arsenalilta, allekirjoittamiset, keskiviikkoa? Vammat huolestuttavat aina kerhoa – jatkuvasti toistuva ongelma mutta Larsson, Muamba ja Bendtner onnistui pitämään pelaajia kuten Dunnia ja Clemenceä lähtöviivasta poissa ylös. Vain sopiva lakkolainen viikon puolivälillä oli M Forsell, mutta ehkä tiskijukka Campbell on takaisin huomenna. Jerome erotetaan vielä kerran määräajaksi. Birmingham on voittanut ne, kaksi, kiintokalusteiden avaaminen, joiden minä voisin sanoa, että niillä on erinomainen puoli juuri nyt, mutta ei millään. Valmentakaa Brucea, on rohkea mies, uhmaten ensinnäkin Sunderlandiin verrattuna, täysin uusi keskikenttä. Se kannatti, ja melko todennäköinen, että Nafti, Muamba, Johnson ja Larsson saavat uuden satunnaisen huomisen. Minä näen, että kohentaa ollen parempia voittoisia mahdollisuuksia, kuin todennäköisyydet osoittavat. Kotiin voittakaa! (3.25)

Q P R - Southend 2.25 - 3.20
Toinen kotiin voitto tietenkin! (2.25) minä teetin mieleni ylös QPR:sta. Puolustaja Shittun myynnin jälkeen minä päätin, että QPR siirretään, tulkaa toukokuussa. Saattaa silti tapahtua, mutta tällä viikolla ne ovat värvänneet kaksi hyvin hyödyllistä pelaajaa, valmis debytoimaan huomenna. Z Rehman Fulhamilta ja yhdeltä minun suosikeistani, lupaava lakkolainen Blackstock Southamptonilta. Suuri mies, joka M Nygaardin odotetaan pelaavan niiden ensimmäisiä pelejä huomenna, ja sekä K Gallen että me näemme vahvemman QPR:n puolen kuin edelliset kaksi ottelua. Southend kentälle laittaa muuttumattoman puolen. Halutkaa uudelleen, F Eastwoodin tilanne? Tämä tarkka-ampuja on saanut pisteitä Southendin peleissä, molemmat, tämä kausi. Minä tuen QPR:ta . (2.25)

Ranskalainen liitto

Marseille - Rennes 1.83 - 4.80
Marseille pelasi heikkoa aukkopeliä pois henkilöautoon viime viikolla. (0-0) ne ovat vahvempia sunnuntaina, erityisesti niiden viikon puolivälin pelin jälkeen, nuorien poikien kanssa UEFA:ssa - kuppi. (3-3) te tarvitsette kilpailuja tässä vaiheessa kaudesta. Se oli melkoinen peli Sveitsissä Marseillen kanssa 10 mieheen asti alle 10 minuutin jälkeen, ja ne saivat ottelun valmiiksi vain 9 pelaajan kanssa. Niiden mammuttimainen tähti Ribery käynnistyi sijaisena jälkipuoliskossa ja kaikkien villien spekulointien jälkeen, se katsoo, kuin hän säilyy Marseillen kanssa. Hän ei pelannut henkilöautoa vastaan, mutta minä arvelen, että hän esiintyy sunnuntaina näkyvästi. Te kuvittelette helpotusta Marseillessa! Rennes menetti parhaansa pelaaja Källströmin Lyonille, ja niiden huomattava valmentaja Boloni jätti kerhon. Noin 9 ryhmänpelaajaa oli vammaluettelolla viime viikkojen aukkopelin edellä kotona Lilleen, ja ei mitään ihmettä, että Rennes päätyi menettämään ottelun. Pohjimmiltaan sama tilanne uudelleen ja Rennes ei voi toivoa kohtaa Marseillessa(sek). Nyt niiden kansainvälinen vartija Isaksson on ilmoittautunut Manchester Cityyn. Kotiin voittakaa! (1.83)

Valenciennes - P S G 4.00 - 2.30
Minä tuen tulokkaiden suurta hintaa. (4.00) Valenciennes taisteli hyvin ja ansaitsi, arvokas, pois, kohta niiden kaudenavaajassa Auxerren kanssa. Täysi luotto vasta edistettyyn puoleen - tavallisesti vahva kotijoukkue ei voittanut koskaan niitä. Niiden lakkolainen Savidan oli huomattavan pelin ja teki uskomattoman maalin. PSG epäonnistui onnettomasti toista tulokasta vastaan, Lorient. Olkaa, meidän ei kuultua sitä aikaisemmin? Niiden valmentaja Lacombe tekee joitakin sensatiomaisia muutoksia hänen lähtöviivassansa ylös tätä ottelua varten. Pelaajat pitävät Rothenista, Kalousta ja Cesarista, aloittaa penkin. Ei mikään Dhorasoo, Traore eikä Diane - kaikki loukkaantunut. Pauleta perustaa etupuolta Pancraten ja Fraun kanssa kahdella siivellä. Niiden puolustuksen ja keskikentän katsominen ei pysty minuun tehdään vaikutusta, ja mikään ei takaa, että Pauleta etsii parhaimmillaan kehnoa esitystänsä World Cupissa. Minun täytyy tukea Valenciennesia. Suuri hinta! (4.00)

Nizza - Nantes 2.20 - 4.00
Kotivoiton kunnollinen hinta. (2.20) Nizza on vahva kotona, ja ne ovat käytännöllisesti katsoen, kun vamma vapauttaa, nyt kun, niiden lakkolainen, Kone on valmis pelaamaan uudelleen. Vain Kante vielä puuttuu. Nantes kaipaa Da Rochaa ja niiden puolustaja myös Signorinoa. Parhaansa pelaaja, Toulalan, on tietenkin, jätti kerhon. Minä odotan pikkujuttuja Nantesilta, tämä kausi. Ei korkea prioriteettivedonlyöntipeli, tämä vaan minä aina valitsisimme kotivoiton. (2.20)

Lille - Linssi 2.20 - 4.00
Minä pidän enemmän Lillestä tässä kilpailupelissä. (2.20) ne ovat ilman Tavlaridisia ja Lichtsteineriä Bodmerin kanssa, epäily. Lens Vignalille pitäisi sopia, mutta Carriere on merkittävä epäily. Lille on aloittanut kahdella voitolla, kausi, pois, Rennesiin ja Rabotnickyä vastaan, mestarien liigassa, jatkoon selviytyjä. Linssi teki velvollisuutensa kotona Troyesiin (1-0). Minun tunteeni on, että Lille on lyönyt huippukuntoa kauden alussa. Antolainaus mestareille liittoryhmäleikki on uskomattoman tärkeä mille tahansa kerholle, ja siksi minun pitäisi ajatella, että Lilleä valmistetaan paremmin tätä varhaista kilpailua varalta. Katsotaanpa Lille on tavallisesti vahvempi kuin linssi. Kotiin voittakaa! (2.20)

Yhteisön kilpi

Chelsea - Liverpool 2.10 - 4.00
Yksi jalkapallokauden tapahtumista suurin epä mutta sillä näiden kahden puolen välillä on tietty kilpailu, ehkä se on todellinen peli loppujen lopuksi. Kuitenkin, Chelsean valmentaja Mourinho on saanut näkökulmansa kirkastumaan - tämä on pre?kausi, ystävyysottelu. Minun täytyy tukea Chelseaa. (2.10) Liverpool on pelannut joitakin hirvittäviä pelejä, menettäen molemmat siellä täällä, 0-5. Minä en tiedä, miksi, ja minä en voi sanoa, että minä olin vaikuttunut voitosta, niiden, kapea, 2-1, Maccabia vastaan, myöskään. Se ei ollut mitään ystävyysottelua varmasti, se oli mestarien liiga-jatkoon selviytyjä, ja voittoisa tavoite Anfieldissa tuli sisään ehdottomasti viimeiseksi minuuttia peliä. Chelsea on "valmistautunut" tähän finaaliin pelaamalla kahden keskiviikon otteluja Feyenoordiin (1-0) ja keltin kieleen verrattuna (1-1). Me tietenkin näemme sekä Ballackin että Shevchenkon Chelsean paidoissa. Ei sellaiset kuuluisuudet eivät ole ilmoittautuneet Liverpooliin, mutta henkilökohtaisesti minä odotan näkeväni Bellamyn pelaavan hänen uutta kerhoansa hyväksi, Liverpool. Minä tuen Chelseaa tässä pelissä (2.10).

Chris.

Copyright Tip-Ex kansainvälinen rajoitettu 1999-2006. Kaikki oikeudet pidätetään.

11

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • aiemmin?

Onko hyvät vihjeet??

• hyvin on osunut
        aiemmin? kirjoitti:

Onko hyvät vihjeet??

Chrishillä on suhtkoht hyvin osunut vihjeet aiemmin, mutta koska vihjeitä on noin monia ja osa yllätyshakujakin niin vihjeistä on usemmiten osunut jokin 50% eli puolet, joten kaikkia ei välttämättä kannata peesata. Tyyppi lienee jo vuosia kirjoitellut noita arvioitaan.

• HEH : )

Vähän hoonosoomi mut luetaan loput rivienvälistä.
      Esim. Kotiin voittakaa...eikö mielummin KOTI VOITTO jne..

mitä nämä "lakkolaiset" olis oikealta sanaltaan?

• >Talousjohtaja <

Varmaan toi hooonosoomi johtunee käännösohjelmasta joita löytyy webistä, jos lauseita ei itse oikaise niin tuloksena on joskus tosi siansoomea. Ihan hyvä että joku edes viitsii tuoda näitä käännettynä, ainakin niille joille ei Lontoo taivu niin helppiä tästä on.

• by Edi Pejcic
        >Talousjohtaja < kirjoitti:

Varmaan toi hooonosoomi johtunee käännösohjelmasta joita löytyy webistä, jos lauseita ei itse oikaise niin tuloksena on joskus tosi siansoomea. Ihan hyvä että joku edes viitsii tuoda näitä käännettynä, ainakin niille joille ei Lontoo taivu niin helppiä tästä on.

25.2** Stuttgard-Nurnberg 4,05
        29.2** Leicester-Ipswich 3,65
        53.1***Monaco-St.Etienne 1,75
        54.1***Nice-Nantes 2,15
        56.1***Troyes-Le Mans 2,30
        84.2***Gefle-IFK Göteborg 2,10
        97.1***MyPa-Lahti,alle 2,5 maalia 1,65

-------------------------------------
        54:1/
        25:2,29:2,53:1,56:1,84:2,97:1
        97:1/
        25:2,29:2,53:1,56:1,84:2
        53:1/
        25:2,29:2,56:1,84:2,97:1
        56:1/
        25:2,29:284:23,97:1
        ------------------------------------
        84:2/
        25:2,29:2,97:1

• ....-.......
        by Edi Pejcic kirjoitti:

25.2** Stuttgard-Nurnberg 4,05
        29.2** Leicester-Ipswich 3,65
        53.1***Monaco-St.Etienne 1,75
        54.1***Nice-Nantes 2,15
        56.1***Troyes-Le Mans 2,30
        84.2***Gefle-IFK Göteborg 2,10
        97.1***MyPa-Lahti,alle 2,5 maalia 1,65

54:1/
        25:2,29:2,53:1,56:1,84:2,97:1
        97:1/
        25:2,29:2,53:1,56:1,84:2
        53:1/
        25:2,29:2,56:1,84:2,97:1
        25:2,29:284:23,97:1
        ------------------------------------
        84:2/
        25:2,29:2,97:1

25:2,29:2,84:2,97:1

• KÄÄNNÖSOHJELMAAN
        >Talousjohtaja < kirjoitti:

Itse en ole löytänyt toimivaa.

• by me
        KÄÄNNÖSOHJELMAAN kirjoitti:

Itse en ole löytänyt toimivaa.

http://www.sunda.fi/
        ->kokeile demoa

Kun saat sen 'asennettua,niin kääntäminen käy esim. näin:
        -klikkaat vain hiiren oikealla:[Käännä Seramweb]

• by me

• 238632596

möi nuita tip-ex vihjeitä tyhmille suomalaille takavuosina oon kuullu tälläistä huhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      133
      4135
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      191
      3905
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2626
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2412
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2183
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1756
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1385
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1382
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1291
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1079
    Aihe