täältäkin kun lukee niin jotkut käyvät joka viikko ja jotkus kerran kuussa ,sekin on paljon.. jos mie ite oon päässyt 3 ..2 vuoden välein ..olisi ihanaa jos vielä tänä kesänä toisen kerran keikalle mutta eihän dingollakaan ole enää kuin 4 keikkaa ...ja evellä alkaa soolot mutta kun evelläkin kaikki on k-18 keikkoja..ottaa hiemna pattiin ...
ebpä sit tiiä..
eve!
4
468
Vastaukset
- Neumann4-ever
Minäkin olen päässyt vain typ 2-3 vuoden välein heidän keikoille, ja kivaa on kyllä ollut.. Even keikoille en mitenkään pääse, vaikka halua olisi..
- eve!
että ollaan suurinpiirtein samoilla keikoilla oltu xD
- Neumann4-ever
eve! kirjoitti:
että ollaan suurinpiirtein samoilla keikoilla oltu xD
Eikös me sit muka olla vai?? muahhahaaa
- VARMAAN OLTU JOO
Neumann4-ever kirjoitti:
Eikös me sit muka olla vai?? muahhahaaa
Viimeks tais tosiaan olla vuonna 1987 - ja missäs se sinä silloin olitkaan??Isäs pöksyissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818