neuvokaas joku kokeneempi mulle ku tuli viälä vanhalla iällä innostuttua moiseen pyärään ja harrastukseen, eli mikkä olis hyvät välitykset jotta metässä menis mukavasti ryömimällä mut asfaltillakin jotain 100 km/h vielä suhkoht mukavasti ja minkälainen tehoputki tohon olis passeli ja mistä sellaisen edullisimmin saa(Suomesta). onko sellaista online myymälää tässä maassa ollenkaan mistä muutenkin vois kotarin osia käydä kurkkimassa
exc 450 asiaa
15
8481
Vastaukset
- kokemusta
13/50 on oiva välitys ja lisää pirteyttä alhaalla paljon, silti menee kadulla riittävästi. Akrapovicin vaimennin riittää, koko putkea ei kannata laittaa, oma käyrä toimii ihan ok, mutta vakiovaimennin ahdistaa.
- kokemustakin
14/50 ei syö etummaista ketjunlaaharia ja laatikosta löytyy tarpeeksi pieniä vaihteita.
alkuperäinen putki ja vaimennin,säilyy alavääntökin, eikä tarvi kierrättää.- pienempää ei löydy
Jos ykköne on liian pitkä niin mistä helvetistä meinasit pienempää hakea. Ketjulaahari maksaa 12eur, ei se oo mittari jättää vaihtamatta kiekkoo... herää!
- enskakuski
pienempää ei löydy kirjoitti:
Jos ykköne on liian pitkä niin mistä helvetistä meinasit pienempää hakea. Ketjulaahari maksaa 12eur, ei se oo mittari jättää vaihtamatta kiekkoo... herää!
osta sit helkkarissa trial.
- qqqwert
Ehdottomasti kannattaa säilyttää vakioputki. Rahaa ei kannta tuhlata turhuuteen. Vakioputki on paras vaihtoehto, kyllä se on kisapeliin tehtaalla mitoitettu.
- mieltä
PELKKÄ Akran vaimennin riittää meidän hommiin! Poijat ylhäällä puhuu vähän kakkaa, sillä penkitetty on että akran käyrän kanssa teho kasvaa jo keskialueelta saakka. Imukotelon muutoksen kera saadaan 4.5hp lisää, ja keskialueen vääntö lisääntyy. Kun vertaat akran käyrää vakioon, huomaat kuinka paljon "jouhevampi" se on. Mutta tarvitaanko tehoa, niin mun mielestä 600 eken käyrä ja hepat ei kohtaa....
Mutta suosittelen (jos rahaa ei oo turhan paljo) niin laitat pelkästään vaimentimen, se on sen arvonen. Ite oon käyttänyt 13 piikkistä jotta 3-4 vaihteeseen kone vastaa paremmin. - vakiovaim. ahdistaa
Suosittelen vaimentimen vaihtoa, ei käyrää tarvi jos kone on muuten vakio. Tehtaan pojat (eikä ole huhupuhe) kertoivat että Akran käyrä on hyvä mutta on se kallis!!!!!
- DDDj
Et tarvii tehoputkea. Veikkaan ton sun kirjoituksen perusteella että et ilmeisesti aja A-luokassa ja kisojen voitosta. Sillä tasolla putkella saattaa olla jo merkitystäkin. Vakioputki riittää käyttöösi mainiosti ja et aiheuta lajillemme haittaa kovilla äänillä. Ja kulkee se satasta tielläkin vakioputkella.
Mikä ihme siinä on että isojen miestenkin täytyy päästä niitä pakoputkia vaihtamaan? Useimmilla onneksi tuo vaihe menee ohi jo nuoremmalla iällä. - mjv
akran vaimennin on tänään postissa ja välitykst vaihdoin kanssa, kertoilen tuntemuksista sitte. Tolle edelliselle et en mä ainakaan hae sitä melua vaan herkkyyttä ja vääntöä sinne alapäähän ja nuo teho asiat taitaa olla makuasioita, ite tykkään et sitte mennään ku käsketään eikä nikotella ja joku taas tykkää ku se voima on vähän rauhallisempaa
- on niin
...vakioputkella on kaikkia ominaisuuksia ja herkkyyksiä aivan riittävästi. Jos joku tanan akra toisi lisää herkkyyttä niin paljon että sillä olisi merkitystä niin miksi ihmeessä ei kisapyörään laiteta akran vaimenninta jo tehtaalla?
"Sitte mennään ku käsketään..." Väitän että kotka lähtee sulle ihan tarpeeksi millä putkella tahansa. Niinkuin meille kaikille.
No, saitpahan euroja poltettua ja teet sitten harmia lajillemme ajelemalla kovaäänisellä pyörällä. Sillä lailla. Kaikilla ei ikävuosien karttuminenkaan auta... - ja kuuluu asiaan
on niin kirjoitti:
...vakioputkella on kaikkia ominaisuuksia ja herkkyyksiä aivan riittävästi. Jos joku tanan akra toisi lisää herkkyyttä niin paljon että sillä olisi merkitystä niin miksi ihmeessä ei kisapyörään laiteta akran vaimenninta jo tehtaalla?
"Sitte mennään ku käsketään..." Väitän että kotka lähtee sulle ihan tarpeeksi millä putkella tahansa. Niinkuin meille kaikille.
No, saitpahan euroja poltettua ja teet sitten harmia lajillemme ajelemalla kovaäänisellä pyörällä. Sillä lailla. Kaikilla ei ikävuosien karttuminenkaan auta...Kyllähän se on "pojat" niin että teillä kaikilla olisi jonkinmoinen Akra peleissänne, jos taalaa tulisi riittävästi tilillenne palkkapäivänä. Mutta vakio on tietenkin paras, kun ei parempaan ole varaa. Mutta kyllä te sillä pärjäätte kun olette niin päättäneet. Kysykää joltakin sellaiselta jolla tommoinen akra on ollut, älkääkä kommentoiko kun ete ole saatana koskaan edes kokeilleet.. HALOO!
terveisiä mieheltä jolla on kaikissa pyörissä akrapovicit alusta loppuun, pauketta, paalua ja asennetta. - :-)
ja kuuluu asiaan kirjoitti:
Kyllähän se on "pojat" niin että teillä kaikilla olisi jonkinmoinen Akra peleissänne, jos taalaa tulisi riittävästi tilillenne palkkapäivänä. Mutta vakio on tietenkin paras, kun ei parempaan ole varaa. Mutta kyllä te sillä pärjäätte kun olette niin päättäneet. Kysykää joltakin sellaiselta jolla tommoinen akra on ollut, älkääkä kommentoiko kun ete ole saatana koskaan edes kokeilleet.. HALOO!
terveisiä mieheltä jolla on kaikissa pyörissä akrapovicit alusta loppuun, pauketta, paalua ja asennetta.;-)
- qwerty1
ja kuuluu asiaan kirjoitti:
Kyllähän se on "pojat" niin että teillä kaikilla olisi jonkinmoinen Akra peleissänne, jos taalaa tulisi riittävästi tilillenne palkkapäivänä. Mutta vakio on tietenkin paras, kun ei parempaan ole varaa. Mutta kyllä te sillä pärjäätte kun olette niin päättäneet. Kysykää joltakin sellaiselta jolla tommoinen akra on ollut, älkääkä kommentoiko kun ete ole saatana koskaan edes kokeilleet.. HALOO!
terveisiä mieheltä jolla on kaikissa pyörissä akrapovicit alusta loppuun, pauketta, paalua ja asennetta.Kyllähän se on poika niin että vaihdan uuteen pyörään joka vuosi. Rahasta ei ole putken vaihto kiinni vaan siitä että sillä ei ole mitään merkitystä kansallisella tasolla kilpailumenestykseen. Jos nyt yleensä kisoja ajatkaan. Kisoissa nimittäin mitataan äänet... Tokihan on paljon reteenpää yrittää keulia kadulla kun pikkupojat katsoo palvoen ja akra pauhaa.
Ja luulen että sun on turha tulla mua neuvomaan pakoputkien ominaisuuksista tai ylipäätänsäkään moottorin virityksestä. Veikkaan että sun tekninen osaamisesi ei riitä muuhun kuin siihen putken vaihtoon.
Sulla voi olla akroja, pauketta, paalua ja asennetta mutta yhtä sulla puuttu: Järkeä. - ja asiaan
qwerty1 kirjoitti:
Kyllähän se on poika niin että vaihdan uuteen pyörään joka vuosi. Rahasta ei ole putken vaihto kiinni vaan siitä että sillä ei ole mitään merkitystä kansallisella tasolla kilpailumenestykseen. Jos nyt yleensä kisoja ajatkaan. Kisoissa nimittäin mitataan äänet... Tokihan on paljon reteenpää yrittää keulia kadulla kun pikkupojat katsoo palvoen ja akra pauhaa.
Ja luulen että sun on turha tulla mua neuvomaan pakoputkien ominaisuuksista tai ylipäätänsäkään moottorin virityksestä. Veikkaan että sun tekninen osaamisesi ei riitä muuhun kuin siihen putken vaihtoon.
Sulla voi olla akroja, pauketta, paalua ja asennetta mutta yhtä sulla puuttu: Järkeä.Tällä palstalla ei ammattimiehet kirjottele, ei niiden tarvi. Amatöörit (kuten yllä) täällä viisastelee ja provosoi, ja antaa tarkoituksella vääriä arvoja ja tietoa. Jokainen itse päättäkööt mitä tekee ja hankkii, mitäs se kenellekään kuuluu.
Yllä kysyttiin miksi tehtaalla ei valmiiksi asenneta Akrapoviceja jos ne on niin hyviä. Vertaapa Titaanin ja Alumiinin ja teräksen hintoja, titaanin valmistuksen prosessikustannusta ja mieti siitä. Tehdas haluaa katteen pyörälle, ja katteen myytävälle tarvikkeelle. Akrapovic on KTM:n SXS:ssa myytävä artikkeli jota et muualta saa edes ostettua. Hyvä kate pyörällä, ja hyvä jälleenmyyntiosalla.
Teho ja melut mitataan penkissä, ja kisoissa. Akrapovicin putkella ajetaan kilpaa, joten ne menevät melurajoihin siinä missä vakiokin putki. Eli ei sillä ole mitään tekemistä yllä kirjoitettujen väitteiden kanssa.
Tehoa akrapovic antaa tehoa TODISTETUSTI lisää, mene tutustumaan KTM:n sivuille, esim. Sommer-KTM.de. Se tarviiko lisää tehoa, on jokaisen oma asia.
Keulimista katson paheksuvasti. Ei kuulu kadulle.
Mitä tulee tekniseen osaamiseeni: Se on tasolla, jolla pystyn suoriutumaan tämän palstan väittelyistä, aiheesta kuin aiheesta, todistettavasti. - wrmm
ja asiaan kirjoitti:
Tällä palstalla ei ammattimiehet kirjottele, ei niiden tarvi. Amatöörit (kuten yllä) täällä viisastelee ja provosoi, ja antaa tarkoituksella vääriä arvoja ja tietoa. Jokainen itse päättäkööt mitä tekee ja hankkii, mitäs se kenellekään kuuluu.
Yllä kysyttiin miksi tehtaalla ei valmiiksi asenneta Akrapoviceja jos ne on niin hyviä. Vertaapa Titaanin ja Alumiinin ja teräksen hintoja, titaanin valmistuksen prosessikustannusta ja mieti siitä. Tehdas haluaa katteen pyörälle, ja katteen myytävälle tarvikkeelle. Akrapovic on KTM:n SXS:ssa myytävä artikkeli jota et muualta saa edes ostettua. Hyvä kate pyörällä, ja hyvä jälleenmyyntiosalla.
Teho ja melut mitataan penkissä, ja kisoissa. Akrapovicin putkella ajetaan kilpaa, joten ne menevät melurajoihin siinä missä vakiokin putki. Eli ei sillä ole mitään tekemistä yllä kirjoitettujen väitteiden kanssa.
Tehoa akrapovic antaa tehoa TODISTETUSTI lisää, mene tutustumaan KTM:n sivuille, esim. Sommer-KTM.de. Se tarviiko lisää tehoa, on jokaisen oma asia.
Keulimista katson paheksuvasti. Ei kuulu kadulle.
Mitä tulee tekniseen osaamiseeni: Se on tasolla, jolla pystyn suoriutumaan tämän palstan väittelyistä, aiheesta kuin aiheesta, todistettavasti.kovia poikia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,342210Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921995Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881961MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131673Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241657Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11514Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491340Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761238Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351209