exc 450 asiaa

mvj

neuvokaas joku kokeneempi mulle ku tuli viälä vanhalla iällä innostuttua moiseen pyärään ja harrastukseen, eli mikkä olis hyvät välitykset jotta metässä menis mukavasti ryömimällä mut asfaltillakin jotain 100 km/h vielä suhkoht mukavasti ja minkälainen tehoputki tohon olis passeli ja mistä sellaisen edullisimmin saa(Suomesta). onko sellaista online myymälää tässä maassa ollenkaan mistä muutenkin vois kotarin osia käydä kurkkimassa

15

7959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      13/50 on oiva välitys ja lisää pirteyttä alhaalla paljon, silti menee kadulla riittävästi. Akrapovicin vaimennin riittää, koko putkea ei kannata laittaa, oma käyrä toimii ihan ok, mutta vakiovaimennin ahdistaa.

    • kokemustakin

      14/50 ei syö etummaista ketjunlaaharia ja laatikosta löytyy tarpeeksi pieniä vaihteita.
      alkuperäinen putki ja vaimennin,säilyy alavääntökin, eikä tarvi kierrättää.

      • pienempää ei löydy

        Jos ykköne on liian pitkä niin mistä helvetistä meinasit pienempää hakea. Ketjulaahari maksaa 12eur, ei se oo mittari jättää vaihtamatta kiekkoo... herää!


      • enskakuski
        pienempää ei löydy kirjoitti:

        Jos ykköne on liian pitkä niin mistä helvetistä meinasit pienempää hakea. Ketjulaahari maksaa 12eur, ei se oo mittari jättää vaihtamatta kiekkoo... herää!

        osta sit helkkarissa trial.


    • qqqwert

      Ehdottomasti kannattaa säilyttää vakioputki. Rahaa ei kannta tuhlata turhuuteen. Vakioputki on paras vaihtoehto, kyllä se on kisapeliin tehtaalla mitoitettu.

    • mieltä

      PELKKÄ Akran vaimennin riittää meidän hommiin! Poijat ylhäällä puhuu vähän kakkaa, sillä penkitetty on että akran käyrän kanssa teho kasvaa jo keskialueelta saakka. Imukotelon muutoksen kera saadaan 4.5hp lisää, ja keskialueen vääntö lisääntyy. Kun vertaat akran käyrää vakioon, huomaat kuinka paljon "jouhevampi" se on. Mutta tarvitaanko tehoa, niin mun mielestä 600 eken käyrä ja hepat ei kohtaa....
      Mutta suosittelen (jos rahaa ei oo turhan paljo) niin laitat pelkästään vaimentimen, se on sen arvonen. Ite oon käyttänyt 13 piikkistä jotta 3-4 vaihteeseen kone vastaa paremmin.

    • vakiovaim. ahdistaa

      Suosittelen vaimentimen vaihtoa, ei käyrää tarvi jos kone on muuten vakio. Tehtaan pojat (eikä ole huhupuhe) kertoivat että Akran käyrä on hyvä mutta on se kallis!!!!!

    • DDDj

      Et tarvii tehoputkea. Veikkaan ton sun kirjoituksen perusteella että et ilmeisesti aja A-luokassa ja kisojen voitosta. Sillä tasolla putkella saattaa olla jo merkitystäkin. Vakioputki riittää käyttöösi mainiosti ja et aiheuta lajillemme haittaa kovilla äänillä. Ja kulkee se satasta tielläkin vakioputkella.

      Mikä ihme siinä on että isojen miestenkin täytyy päästä niitä pakoputkia vaihtamaan? Useimmilla onneksi tuo vaihe menee ohi jo nuoremmalla iällä.

    • mjv

      akran vaimennin on tänään postissa ja välitykst vaihdoin kanssa, kertoilen tuntemuksista sitte. Tolle edelliselle et en mä ainakaan hae sitä melua vaan herkkyyttä ja vääntöä sinne alapäähän ja nuo teho asiat taitaa olla makuasioita, ite tykkään et sitte mennään ku käsketään eikä nikotella ja joku taas tykkää ku se voima on vähän rauhallisempaa

      • on niin

        ...vakioputkella on kaikkia ominaisuuksia ja herkkyyksiä aivan riittävästi. Jos joku tanan akra toisi lisää herkkyyttä niin paljon että sillä olisi merkitystä niin miksi ihmeessä ei kisapyörään laiteta akran vaimenninta jo tehtaalla?

        "Sitte mennään ku käsketään..." Väitän että kotka lähtee sulle ihan tarpeeksi millä putkella tahansa. Niinkuin meille kaikille.

        No, saitpahan euroja poltettua ja teet sitten harmia lajillemme ajelemalla kovaäänisellä pyörällä. Sillä lailla. Kaikilla ei ikävuosien karttuminenkaan auta...


      • ja kuuluu asiaan
        on niin kirjoitti:

        ...vakioputkella on kaikkia ominaisuuksia ja herkkyyksiä aivan riittävästi. Jos joku tanan akra toisi lisää herkkyyttä niin paljon että sillä olisi merkitystä niin miksi ihmeessä ei kisapyörään laiteta akran vaimenninta jo tehtaalla?

        "Sitte mennään ku käsketään..." Väitän että kotka lähtee sulle ihan tarpeeksi millä putkella tahansa. Niinkuin meille kaikille.

        No, saitpahan euroja poltettua ja teet sitten harmia lajillemme ajelemalla kovaäänisellä pyörällä. Sillä lailla. Kaikilla ei ikävuosien karttuminenkaan auta...

        Kyllähän se on "pojat" niin että teillä kaikilla olisi jonkinmoinen Akra peleissänne, jos taalaa tulisi riittävästi tilillenne palkkapäivänä. Mutta vakio on tietenkin paras, kun ei parempaan ole varaa. Mutta kyllä te sillä pärjäätte kun olette niin päättäneet. Kysykää joltakin sellaiselta jolla tommoinen akra on ollut, älkääkä kommentoiko kun ete ole saatana koskaan edes kokeilleet.. HALOO!

        terveisiä mieheltä jolla on kaikissa pyörissä akrapovicit alusta loppuun, pauketta, paalua ja asennetta.


      • :-)
        ja kuuluu asiaan kirjoitti:

        Kyllähän se on "pojat" niin että teillä kaikilla olisi jonkinmoinen Akra peleissänne, jos taalaa tulisi riittävästi tilillenne palkkapäivänä. Mutta vakio on tietenkin paras, kun ei parempaan ole varaa. Mutta kyllä te sillä pärjäätte kun olette niin päättäneet. Kysykää joltakin sellaiselta jolla tommoinen akra on ollut, älkääkä kommentoiko kun ete ole saatana koskaan edes kokeilleet.. HALOO!

        terveisiä mieheltä jolla on kaikissa pyörissä akrapovicit alusta loppuun, pauketta, paalua ja asennetta.

        ;-)


      • qwerty1
        ja kuuluu asiaan kirjoitti:

        Kyllähän se on "pojat" niin että teillä kaikilla olisi jonkinmoinen Akra peleissänne, jos taalaa tulisi riittävästi tilillenne palkkapäivänä. Mutta vakio on tietenkin paras, kun ei parempaan ole varaa. Mutta kyllä te sillä pärjäätte kun olette niin päättäneet. Kysykää joltakin sellaiselta jolla tommoinen akra on ollut, älkääkä kommentoiko kun ete ole saatana koskaan edes kokeilleet.. HALOO!

        terveisiä mieheltä jolla on kaikissa pyörissä akrapovicit alusta loppuun, pauketta, paalua ja asennetta.

        Kyllähän se on poika niin että vaihdan uuteen pyörään joka vuosi. Rahasta ei ole putken vaihto kiinni vaan siitä että sillä ei ole mitään merkitystä kansallisella tasolla kilpailumenestykseen. Jos nyt yleensä kisoja ajatkaan. Kisoissa nimittäin mitataan äänet... Tokihan on paljon reteenpää yrittää keulia kadulla kun pikkupojat katsoo palvoen ja akra pauhaa.

        Ja luulen että sun on turha tulla mua neuvomaan pakoputkien ominaisuuksista tai ylipäätänsäkään moottorin virityksestä. Veikkaan että sun tekninen osaamisesi ei riitä muuhun kuin siihen putken vaihtoon.

        Sulla voi olla akroja, pauketta, paalua ja asennetta mutta yhtä sulla puuttu: Järkeä.


      • ja asiaan
        qwerty1 kirjoitti:

        Kyllähän se on poika niin että vaihdan uuteen pyörään joka vuosi. Rahasta ei ole putken vaihto kiinni vaan siitä että sillä ei ole mitään merkitystä kansallisella tasolla kilpailumenestykseen. Jos nyt yleensä kisoja ajatkaan. Kisoissa nimittäin mitataan äänet... Tokihan on paljon reteenpää yrittää keulia kadulla kun pikkupojat katsoo palvoen ja akra pauhaa.

        Ja luulen että sun on turha tulla mua neuvomaan pakoputkien ominaisuuksista tai ylipäätänsäkään moottorin virityksestä. Veikkaan että sun tekninen osaamisesi ei riitä muuhun kuin siihen putken vaihtoon.

        Sulla voi olla akroja, pauketta, paalua ja asennetta mutta yhtä sulla puuttu: Järkeä.

        Tällä palstalla ei ammattimiehet kirjottele, ei niiden tarvi. Amatöörit (kuten yllä) täällä viisastelee ja provosoi, ja antaa tarkoituksella vääriä arvoja ja tietoa. Jokainen itse päättäkööt mitä tekee ja hankkii, mitäs se kenellekään kuuluu.

        Yllä kysyttiin miksi tehtaalla ei valmiiksi asenneta Akrapoviceja jos ne on niin hyviä. Vertaapa Titaanin ja Alumiinin ja teräksen hintoja, titaanin valmistuksen prosessikustannusta ja mieti siitä. Tehdas haluaa katteen pyörälle, ja katteen myytävälle tarvikkeelle. Akrapovic on KTM:n SXS:ssa myytävä artikkeli jota et muualta saa edes ostettua. Hyvä kate pyörällä, ja hyvä jälleenmyyntiosalla.

        Teho ja melut mitataan penkissä, ja kisoissa. Akrapovicin putkella ajetaan kilpaa, joten ne menevät melurajoihin siinä missä vakiokin putki. Eli ei sillä ole mitään tekemistä yllä kirjoitettujen väitteiden kanssa.

        Tehoa akrapovic antaa tehoa TODISTETUSTI lisää, mene tutustumaan KTM:n sivuille, esim. Sommer-KTM.de. Se tarviiko lisää tehoa, on jokaisen oma asia.

        Keulimista katson paheksuvasti. Ei kuulu kadulle.

        Mitä tulee tekniseen osaamiseeni: Se on tasolla, jolla pystyn suoriutumaan tämän palstan väittelyistä, aiheesta kuin aiheesta, todistettavasti.


      • wrmm
        ja asiaan kirjoitti:

        Tällä palstalla ei ammattimiehet kirjottele, ei niiden tarvi. Amatöörit (kuten yllä) täällä viisastelee ja provosoi, ja antaa tarkoituksella vääriä arvoja ja tietoa. Jokainen itse päättäkööt mitä tekee ja hankkii, mitäs se kenellekään kuuluu.

        Yllä kysyttiin miksi tehtaalla ei valmiiksi asenneta Akrapoviceja jos ne on niin hyviä. Vertaapa Titaanin ja Alumiinin ja teräksen hintoja, titaanin valmistuksen prosessikustannusta ja mieti siitä. Tehdas haluaa katteen pyörälle, ja katteen myytävälle tarvikkeelle. Akrapovic on KTM:n SXS:ssa myytävä artikkeli jota et muualta saa edes ostettua. Hyvä kate pyörällä, ja hyvä jälleenmyyntiosalla.

        Teho ja melut mitataan penkissä, ja kisoissa. Akrapovicin putkella ajetaan kilpaa, joten ne menevät melurajoihin siinä missä vakiokin putki. Eli ei sillä ole mitään tekemistä yllä kirjoitettujen väitteiden kanssa.

        Tehoa akrapovic antaa tehoa TODISTETUSTI lisää, mene tutustumaan KTM:n sivuille, esim. Sommer-KTM.de. Se tarviiko lisää tehoa, on jokaisen oma asia.

        Keulimista katson paheksuvasti. Ei kuulu kadulle.

        Mitä tulee tekniseen osaamiseeni: Se on tasolla, jolla pystyn suoriutumaan tämän palstan väittelyistä, aiheesta kuin aiheesta, todistettavasti.

        kovia poikia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe