Olen leijona-nainen ja umpirakastunut vaaka mieheen! Kertokaa, jos teillä kokemuksia! :) Onko leijona nainen liian vahva tasaiselle va`alle? Uskon että tasapainottaa toisiaan!? Mitäs sanotte!
Leijona N ja Vaaka M - Harmoniaa?
6
1209
Vastaukset
- leijonana
Ei horoskooppien mukaan kannata yleistää. Itselläni oli nuoruudessa hyvin vaikea avioliitto vaakamiehen kanssa. Hän ei ollut tasapainoinen vaan välillä sitä ja välillä tätä. Yritti alistaa minut ja luulikin siinä onnistuneensa. Kun leijonalle tyypillisesti en koskaan sanonut pahasti vaan muutaman yhteisen vuoden jälkeen hyvästi, hän oli kuin puulla päähän kalautettu.
- Nessi
Olen leijona nainen ja nyt tuli 7 vuotta avioliittoa täyten vaaka miehen kanssa! Meillä on ihanan tasapainoinen suhde ja delleen ollaan hyvin rakastuneita! Tsemppiä vaan sinulle ja vaaka miehellesi!!!
- JANEZKY
LEIJONAN JA VAA-AN SUHDETTA YLEISESTI PIDETÄÄN HYVÄNÄ. ITSE OLEN LEIJONA M JA ON KOKEMUKSIA VASTAKKAISESTA VAASTA.
LEIJONA EI OLE LIIAN VAHVA VAAALLE. VAAKA ON HARMONINEN JA JÄRKIPERÄINEN LUONNE. AINAKIN OMISSA KOKEMUKSISSANI. LEIJONAN LUONNE KUN ON HALLITSEVA
JA RÄISKYVÄ. ÄLÄ AHDISTA VAAKAA SEINÄÄN VASTEN NIIN HYVÄ TULEE.
T. KOKEMUSTA ON - naaras_83
Mulla sama tilanne. Kuulin itseasiassa miehen ystäviltä jo ettei kannata painostaa häntä et hiljaa hyvää tulee.. mutta ainakin nämä 6 viikkoa olleet aivan uskomattomia! Hän on kyllä nouseva skorpioni josta varmaan saa sitä lisä ytyä jotta tylsiä hetkiä ei tule meillekään ;)
pidän peukkuja teille ! - Lei
Seurustelin tässä 3 vuotta vaakaMiehen kanssa, aluksihan se oli tietysti mukavaa, alku huumaa ja seksi oli mahtavaa, mutta loppua kohden suhde meni vain huonompaan suuntaan.. koska olen tyypillinen leijona joka tykkää olla keskipiste, tykkään hemmottelustakin. Mies taas teki mitä pyysyn/ käskin! pyykkäsi, tiskasi.. hyvä että ei takapuolta pyyhkinyt minulta. Eli tämä suhde ei minun mielestä voi kestää kovin kauaa, ellei mies vaan halua olla sitten tossun alla ja tehdä niinkuin nainen pyytää :D
- kuralammikko
minun vaakamieheni ainakaan tossun alla ole, vaan laittaa mukavasti vastaan.
Ainut ongelma on vaan omistushalu ja jatkuva epäily häneltä : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058747
- 936710
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636479Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345261Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634457- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886