Tietoa Nelko keittiöstä?

Keittiö

Tervehdys

Keittiö remppa tulossa ja eri vaihtoehtoja punnitaan. Millainen on Nelko keittiö? Hinta, laatu, toimitus jne.

14

8145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remonttia

      suunnitteleva, itselläni on noin 5 vuotta vanha Nelko-keittiö. Toimitus meni ok, hintaan voi paljon vaikuttaa kilpailuttamalla ja tinkaamalla. Laatu kohtuullinen, jos ei kaipaa aivan viimeisteltyjä...nauhoituksessa pikku vikoja, nauhoitusmateriaali ei hyvä, (ovat toki voineet vuosien saatossa vaihtaa sen parempaan, silloin käyttivät joissain paikoissa paperinauhoitusta, tänään siellä saattaa olla jo melamiini tai abs, kysy myyjältä...). Suunnittelussa toivomisen varaa, sekin toki on paikallista, jossain saataa olla tosi hyväkin suunnittelija. Joka tapauksessa en osaa suositella, mutta en pahemmin moittiakaan. Luulen että kaikissa kalustetoimittajissa on jotain hyvää ja huonoa, täytyy vain osata hakea ne omat hyvät...siis tietää mitä tulevassa keittiössään arvostaa...

      • lämpimästi

        NELKO kalusteita. Toimitus pelasi ongelmitta,
        reunanauhat ainakin meillä ovat muovinauhaa eikä
        paperia tai melamiinia. Hankin kalusteet viime syksynä. Nelkolla hyvät ovimallit, poikkeaa
        muista valmistajista ainakin meidän kohdalla.
        Toimituskin tuli ajallaan ja oli täydellinen.
        Yksi vedin puuttui tuli samalla viikolla postissa.
        Suosittelen.


      • ensiasunnon remppaaja
        lämpimästi kirjoitti:

        NELKO kalusteita. Toimitus pelasi ongelmitta,
        reunanauhat ainakin meillä ovat muovinauhaa eikä
        paperia tai melamiinia. Hankin kalusteet viime syksynä. Nelkolla hyvät ovimallit, poikkeaa
        muista valmistajista ainakin meidän kohdalla.
        Toimituskin tuli ajallaan ja oli täydellinen.
        Yksi vedin puuttui tuli samalla viikolla postissa.
        Suosittelen.

        Olisiko kellään kokemuksia muista Nelkon tuotteista? Harkitsemme itse uutta seinämoduulisysteemiä, jossa on kiskot, joille asnnetaan telkkaritasot, hyllyt, tauluhyllyt yms. Onko niin hyvä, miltä kuvista näyttää? Ja onko toimiva käytännössä? Entäpä laatu?


      • Sivusta seurannut, toiseen ...
        ensiasunnon remppaaja kirjoitti:

        Olisiko kellään kokemuksia muista Nelkon tuotteista? Harkitsemme itse uutta seinämoduulisysteemiä, jossa on kiskot, joille asnnetaan telkkaritasot, hyllyt, tauluhyllyt yms. Onko niin hyvä, miltä kuvista näyttää? Ja onko toimiva käytännössä? Entäpä laatu?

        Oulun Nelkolla järkyttävää palvelua, harvemmin tapaa asiakkaiden solvaamista nykyaikana.


      • "kirsikka koskelo"
        Sivusta seurannut, toiseen ... kirjoitti:

        Oulun Nelkolla järkyttävää palvelua, harvemmin tapaa asiakkaiden solvaamista nykyaikana.

        Oulun Nelkolta keittiö 2005..Hyvät ovimallit, ihanan helpot pitää siistinä..
        Kaikki pelannut hyvin tähän asti..
        Laitoin vaan turhaan kalliit hidastimet isoihin laatikoihin,tavallisetkin ois ollut riitävän hyvät..
        Niin siitä Oulun palvelusta....Minulla ei ongelmia ( nainen) tiedän mitä haluan ja
        jos alkaa " tökkiin" palvelu, annan heti suoraa palautetta....pitää uskaltaa sanoa ios on aihetta,
        Itse suunnittelin koko keittiön ja Nelko toimitti tavaran kotiin,olen tyytyväinen..
        Saanut myös vierailta ihastelua. Nyt ajattelin vaatekaapistoja lähtä katteleen...
        Samasta paikasta.. ;-)


      • oikeemassakin
        "kirsikka koskelo" kirjoitti:

        Oulun Nelkolta keittiö 2005..Hyvät ovimallit, ihanan helpot pitää siistinä..
        Kaikki pelannut hyvin tähän asti..
        Laitoin vaan turhaan kalliit hidastimet isoihin laatikoihin,tavallisetkin ois ollut riitävän hyvät..
        Niin siitä Oulun palvelusta....Minulla ei ongelmia ( nainen) tiedän mitä haluan ja
        jos alkaa " tökkiin" palvelu, annan heti suoraa palautetta....pitää uskaltaa sanoa ios on aihetta,
        Itse suunnittelin koko keittiön ja Nelko toimitti tavaran kotiin,olen tyytyväinen..
        Saanut myös vierailta ihastelua. Nyt ajattelin vaatekaapistoja lähtä katteleen...
        Samasta paikasta.. ;-)

        Oulun Nelkolta keittiö ja kodin kaikki komerot 2008. Ei mitään moitittavaa, homma pelas kaikin puolin ja lopputulos on hieno. Jotain hiluja puuttu eka kuormasta, mutta ne tuli pian perässä.
        Hinta oli muihin vastaaviin tarjouksiin nähden edullinen ja valikoimasta löyty pari ratkasua ongelmallisiin tiloihin, jotka muille toimittajille tuntu tuottavan ongelmia (esim. pienen vessan allaskaappisysteemi).
        Palvelu oli minusta asiallista, ideoita pyöriteltiin ja suunnitelmaa hiottiin hyvässä hengessä. Jospa metsä vastaa niinku sinne huutaa?


    • Monimutka

      Hyvinkään nelkosta on ollut hyviä kokemuksia. Suunnitelmaa jaksettiin "vääntää" monta viikkoa aina uusien toiveiden mukaan ilman että missään vaiheessa olisi painostettu tekemään jo ne kaupat. Sanotiin myös suoraan jos joku ratkaisu ei ollut myyjän mielestä hyvä vaikka sitä siellä myytiinkin, siitä iso plussa. Toimitukset tulivat päivälleen silloin kun oli sovittu, tosin koneet, lisituuletin ja kalusteet kaikki omina kuorminaan joten sai aina olla joku vastaanottamassa. Asennuksessa käytin ihan "omaa" remonttimiestä jonka olin nähnyt hyväksi jo tuttavien remonteissa ja asentaminen oli kuulemma ihan yhtä helppoa kuin muidenkin koottuiona tulleiden kaittiöiden, eli siis nopeampaa ja helpompaa kuin kokonaan kottavien halpojen keittiöiden.
      Kovin pitkää kokemusta ei vielä keittiön kestävyydestä ole ollut mutta ainakin kaikki on toiminut ja massiivipuuovien odotan olevan aikaa ja kulutusta kestäviä.

      • Monimutka

        Kun aihe näyttää nousseen taas pinnalle niin laitetaan nyt kokemukset 7 vuoden käytön jälkeen: kaikki toimii edelleen kuin uutena ja keittiö on tyylikkään ja ajattoman näköinen. Ostaisin saman uudestaan.


    • Sijoitus, ei tuhlaus

      Nelko toimitti meille pelkistetyn modernin keittiökokonaisuuden. Kuopion myymälän palvelu oli suoraa ja osaavaa, ammattitaitoisella myyjällä vaihtoehdot hanskassa, oma suunnittelutaito kunnossa ja tuotteet erittäin mittatarkat. Periaatteessa raaka-aineet (mdf, vetimet, yms) samanlaiset kaikilla,samoilta toimittajilta. Mutta Nelkon ovikalvot ovat edelleen kestävimmät kuin muilla, joten tuli rahalle pitkäikäinen vastine! Eikä tarvitse itse kasata. Hintataso kilpailukykyinen. Ainoa uuden talomme hankinta joka onnistui kivutta!

    • kädetön,älytön

      no mutta hei

      • Ainakin Kuopiossa

        myyjän kiinnostus asioiden hoitoon loppui kun rahat oli saatu. En suosittele.


      • KysynVaan-76
        Ainakin Kuopiossa kirjoitti:

        myyjän kiinnostus asioiden hoitoon loppui kun rahat oli saatu. En suosittele.

        "myyjän kiinnostus asioiden hoitoon loppui kun rahat oli saatu. En suosittele."

        Jouduitteko te maksamaan etukäteen? Meillä ainakin tuli Nelkoilta lasku vasta reilusti jälkikäteen kun keittiö oli jo kokonaan asennettu.


      • vastaanvaan
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "myyjän kiinnostus asioiden hoitoon loppui kun rahat oli saatu. En suosittele."

        Jouduitteko te maksamaan etukäteen? Meillä ainakin tuli Nelkoilta lasku vasta reilusti jälkikäteen kun keittiö oli jo kokonaan asennettu.

        Ei maksettu. Laskuhan Nelkolta tulee muistaakseni 2 vko toimituksesta. Sinänsä toimituksessa ei ollut mitään ongelmia, mutta yksi pieni mittoihin liittyvä juttu ilmeni myöhemmin asennusvaiheessa ja siitä oltiin myyjään yhteydessä. Myyjä lupasi hoitaa asian, mutta mitään asialle ei tehty lupailujen lisäksi ja puhelimeenkaan ei enää viitsitty vastata.


    • saneerausjatkuu

      Nelkon saneeraus jatkuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe