Tehnevätköhän ne??????????

Hurmaavan joukkoitsemurhan nämä kaikki (pikkufiatiin mahtuvat) halostraumaiset v.2012!

Näin tuikeaan analyyseriin VOI VAIN päätyä tällä saitilla näkyvän älämölön suhteen.

Frustraatio pyrskähdyksistä vaan ei näytä tulevan loppua! Toisaalta.

Evoluutiossa tunnetaan näitä punkkipopulaation esiintymisvaihteluita aika ajoin.

10

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capt. cöpenick

      Em. populan airut pian kysyy ,miten avaukseni liittyy presidentin palstaan.

      Tällä palstalla jo kohta vuoden jatkunut yhtämittainen pres. Haloseen
      kohdistunut lokatsunami on allekirjoittaneelle sekä loppumaton ihmettelyn aihe,
      että presidentin taustatukijana myös henkilökohtainen haaste.

      En laita miekkaani tuppeen, ennenkuin saamme uuden presidentin v.2012, SDP ehdokkaasta.

      c.c

      • Miten niin?

        Palstan aihe on keskustella presidentistä ja presidenttiydestä. Oli presidenttinä kuka tahansa, presidentistä ja presidenttiydestä käydään keskustelua. Vai eikö tämä olekaan presidenttipalsta? Mistä täällä pitää sitten keskustella jos ei presidentistä ja presidenttiydestä?


      • capt. cöpenick
        Miten niin? kirjoitti:

        Palstan aihe on keskustella presidentistä ja presidenttiydestä. Oli presidenttinä kuka tahansa, presidentistä ja presidenttiydestä käydään keskustelua. Vai eikö tämä olekaan presidenttipalsta? Mistä täällä pitää sitten keskustella jos ei presidentistä ja presidenttiydestä?

        Vaikka tämä on ns. hiekkaan valuvaa toistoa, niin tähdennän vielä kriminaalin
        haukkumisen ja keskustelun välisestä oleellisesta erosta.

        Tämä yhä jatkuva haukkuminen, rääviminen ja pres. Halosen kunnian lokaaminen
        on uutta ja ennennäkemätöntä Suomen viestinnän mediakäytännössä.

        Se tulee palstalle kirjoittavien suitsia ja osoittaa VAIN tuomittavaksi
        ja epäsuomalaiseksi - toivottavasti ohimeneväksi ilmiöksi.


      • pilkattu ja haukuttu
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Vaikka tämä on ns. hiekkaan valuvaa toistoa, niin tähdennän vielä kriminaalin
        haukkumisen ja keskustelun välisestä oleellisesta erosta.

        Tämä yhä jatkuva haukkuminen, rääviminen ja pres. Halosen kunnian lokaaminen
        on uutta ja ennennäkemätöntä Suomen viestinnän mediakäytännössä.

        Se tulee palstalle kirjoittavien suitsia ja osoittaa VAIN tuomittavaksi
        ja epäsuomalaiseksi - toivottavasti ohimeneväksi ilmiöksi.

        hänen kaudellaan? Jokainen muistaa kaikki ne ivat mitä hän sai osakseen.


      • capt. cöpenick
        pilkattu ja haukuttu kirjoitti:

        hänen kaudellaan? Jokainen muistaa kaikki ne ivat mitä hän sai osakseen.

        "ja Ahtisaarta ei sitten pilkattu ja haukuttu"?

        miks kirjoitat Ahtisaaren isolla alkukirjaimella(julistajaraasu)? Hyvä niin silti.

        Ai niin fundiksille nainen ei ole tasa-arvoinen ihminen ja kansalainen?

        Eihän nettimediassa presidentti A saanut kuin murto-osan suhteessa Halosen saamaan saastaan.

        Perkele vaikka olis herrasmiestä risaisten henkselien verran, tätä
        nettiin DOKUMENTOITUNUTTA saastaa ei olisi postattu.

        Siinä lippa hattuhees persujankkaaja!!!!!!!


    • capt. cöpenick

      Al Jazeerasta paksusarvilammasyhteisöön, kaikki yritetään koplata pres. Halosta vastaan.

      Hän esiintyi edukseen EU puheenjohtajamaan presidenttinä tässä hyvin
      poikkeuksellisessa haastattelussa.

      Eihän Taku täydellinen ihminen ole, mutta näine ominaisuuksineen me suomalaiset
      olemme Tarja Halosen JATKOKAUDELLE valinneet.

      Olkoon ontto & turha suitsutus pois, mutta säällinen työrauha kuuluu itsestään
      myös presidentin viran hoidolle.

      • paikan neuvottelupöydässä

        http://www.kolumbus.fi/johannesheinonen/kuvat/maisemat/aidanseivas.jpg


    • jos sinäkin

      ostaisit köyttä?

      • viisaampaakin ostettavaa

        Osta itte vaan ja tosi paksua!


      • vaan
        viisaampaakin ostettavaa kirjoitti:

        Osta itte vaan ja tosi paksua!

        ehkä sullakin? Tosin etpä taida osata oikeaa solmua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe