Hurmaavan joukkoitsemurhan nämä kaikki (pikkufiatiin mahtuvat) halostraumaiset v.2012!
Näin tuikeaan analyyseriin VOI VAIN päätyä tällä saitilla näkyvän älämölön suhteen.
Frustraatio pyrskähdyksistä vaan ei näytä tulevan loppua! Toisaalta.
Evoluutiossa tunnetaan näitä punkkipopulaation esiintymisvaihteluita aika ajoin.
Tehnevätköhän ne??????????
10
195
Vastaukset
- capt. cöpenick
Em. populan airut pian kysyy ,miten avaukseni liittyy presidentin palstaan.
Tällä palstalla jo kohta vuoden jatkunut yhtämittainen pres. Haloseen
kohdistunut lokatsunami on allekirjoittaneelle sekä loppumaton ihmettelyn aihe,
että presidentin taustatukijana myös henkilökohtainen haaste.
En laita miekkaani tuppeen, ennenkuin saamme uuden presidentin v.2012, SDP ehdokkaasta.
c.c- Miten niin?
Palstan aihe on keskustella presidentistä ja presidenttiydestä. Oli presidenttinä kuka tahansa, presidentistä ja presidenttiydestä käydään keskustelua. Vai eikö tämä olekaan presidenttipalsta? Mistä täällä pitää sitten keskustella jos ei presidentistä ja presidenttiydestä?
- capt. cöpenick
Miten niin? kirjoitti:
Palstan aihe on keskustella presidentistä ja presidenttiydestä. Oli presidenttinä kuka tahansa, presidentistä ja presidenttiydestä käydään keskustelua. Vai eikö tämä olekaan presidenttipalsta? Mistä täällä pitää sitten keskustella jos ei presidentistä ja presidenttiydestä?
Vaikka tämä on ns. hiekkaan valuvaa toistoa, niin tähdennän vielä kriminaalin
haukkumisen ja keskustelun välisestä oleellisesta erosta.
Tämä yhä jatkuva haukkuminen, rääviminen ja pres. Halosen kunnian lokaaminen
on uutta ja ennennäkemätöntä Suomen viestinnän mediakäytännössä.
Se tulee palstalle kirjoittavien suitsia ja osoittaa VAIN tuomittavaksi
ja epäsuomalaiseksi - toivottavasti ohimeneväksi ilmiöksi. - pilkattu ja haukuttu
capt. cöpenick kirjoitti:
Vaikka tämä on ns. hiekkaan valuvaa toistoa, niin tähdennän vielä kriminaalin
haukkumisen ja keskustelun välisestä oleellisesta erosta.
Tämä yhä jatkuva haukkuminen, rääviminen ja pres. Halosen kunnian lokaaminen
on uutta ja ennennäkemätöntä Suomen viestinnän mediakäytännössä.
Se tulee palstalle kirjoittavien suitsia ja osoittaa VAIN tuomittavaksi
ja epäsuomalaiseksi - toivottavasti ohimeneväksi ilmiöksi.hänen kaudellaan? Jokainen muistaa kaikki ne ivat mitä hän sai osakseen.
- capt. cöpenick
pilkattu ja haukuttu kirjoitti:
hänen kaudellaan? Jokainen muistaa kaikki ne ivat mitä hän sai osakseen.
"ja Ahtisaarta ei sitten pilkattu ja haukuttu"?
miks kirjoitat Ahtisaaren isolla alkukirjaimella(julistajaraasu)? Hyvä niin silti.
Ai niin fundiksille nainen ei ole tasa-arvoinen ihminen ja kansalainen?
Eihän nettimediassa presidentti A saanut kuin murto-osan suhteessa Halosen saamaan saastaan.
Perkele vaikka olis herrasmiestä risaisten henkselien verran, tätä
nettiin DOKUMENTOITUNUTTA saastaa ei olisi postattu.
Siinä lippa hattuhees persujankkaaja!!!!!!!
- capt. cöpenick
Al Jazeerasta paksusarvilammasyhteisöön, kaikki yritetään koplata pres. Halosta vastaan.
Hän esiintyi edukseen EU puheenjohtajamaan presidenttinä tässä hyvin
poikkeuksellisessa haastattelussa.
Eihän Taku täydellinen ihminen ole, mutta näine ominaisuuksineen me suomalaiset
olemme Tarja Halosen JATKOKAUDELLE valinneet.
Olkoon ontto & turha suitsutus pois, mutta säällinen työrauha kuuluu itsestään
myös presidentin viran hoidolle. - jos sinäkin
ostaisit köyttä?
- viisaampaakin ostettavaa
Osta itte vaan ja tosi paksua!
- vaan
viisaampaakin ostettavaa kirjoitti:
Osta itte vaan ja tosi paksua!
ehkä sullakin? Tosin etpä taida osata oikeaa solmua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447