Mistä mahtaa kuulua A Corsassa(89) koneesta
naputtava ääni. Onko tiedossa joku tyyppivika?
naputtaa
7
915
Vastaukset 7
- jaajaa77
Ja konehan on 1.2
- 16SV
Onkohan siinä vielä työtötankokone, eli ei nokkahihnaa? Silloin tod näk syynä on suuri venttiilinvälys tai kulunut keinuvipu, tai sitten noissa oli semmosta ongelmaa että se keinuvivun kiinnitystappi pikuhiljaa nousee ylös ja venttiilin välys kasvaa. Homma korjaantuu välykset säätämällä jos säätövaraa vielä on.
- jaajaa77
tää on se uudempi kone hydraulisilla nostimilla.
- 16SV
jaajaa77 kirjoitti:
tää on se uudempi kone hydraulisilla nostimilla.
Voihan ne tasaimetkin kuluneina jotain ääntä antaa, mutta vaikee on kuulematta sitten mitään sanoa. Naputus yleensä kyllä tulee yläkerrasta.
- Nokka
Nokka-akseli saattaa olla kulunut. Katso nyt kuitenkin että öljymäärä on operatiivisella alueella.
- kakeli
oletko katsonut ettei pellin alla ole tikkaa??? nehän nakuttavat!!!??? nakke nakuttaja....
- tämä?
No minun astrassani ( hieman poiketen merkistä )loppui naputus, kun vaihdettiin jakopään hihna ja vesipumppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425