Saanko verkkopankin kautta tehdystä tilisiirrosta ns. virallisen kuitin? (Vastaava kuin automaatista, tarvitsen todistaakseni sen, että olen maksun maksanut.)
Maksaako tämä kuitti kuinka paljon? (Solo tai Osuuspankki)
Entä onko tämä kyseinen kuitti sitten se, jonka voi suoraan tulostaa, vai se, joka lähetetään kotiin? (jos siis on kumpikaan..)
Kiitos jos joku osaa avutonta auttaa :)
kuitti maksusta
verkkopankista
3
13021
Vastaukset
- nappulalla selviää
Verkkopankista, niin op kuin solokin, saa tulostettua kuitin, joka kelpaa viralliseksi kuitiksi - todisteeksi maksusta.
Lisäksi sieltä saa maksullisen kuitin, jonka pankki lähettää kotiin, en ole itse vielä törmännyt tilanteeseen, jossa tätä olisin tarvinnut.- aloittaja
esimerkiksi yo-kunnan jäsenmaksun todistaminen jne pitäisi tällä onnistua?
- ...
aloittaja kirjoitti:
esimerkiksi yo-kunnan jäsenmaksun todistaminen jne pitäisi tällä onnistua?
maksa lasku ja sitten tulosta kuitti-kohtaan. Hyvin etenee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667