lääkkeiden vaikutus lihoamiseen?

Mitenkä cipralex ja sempram vaikuttaa lihoamiseen. Eräs lääkäri sanoi että nämä kyseiset lääkkeet eivät lihota.. kun taas jossai efexorissa olisi kuulemma sellaista vaikutusta? Ja jos lihoo nii se johtuu mielihyvän parantumisesta ja syö sitten enemmän/epäterveellisemmin... Mutta siis itse lääkkeet eivät lihottas
2343
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Itselläni tilanne se, että cipralexin aikana olen lihonut n. 10kg. Olen ollut aina hoikka ja pystynyt syömään mitä vain lihomatta mutta tilanne nyt tämä..

Äänestä
  • Sepramilla 1,5v 20kg... Juuh ja ruokailutottumukset ei oo muuttunu sitten mihinkään!!!! Ei huonompaan, ehkäpä jopa parempaan....

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


hjoo kirjoitti:

Mitenkä cipralex ja sempram vaikuttaa lihoamiseen. Eräs lääkäri sanoi että nämä kyseiset lääkkeet eivät lihota.. kun taas jossai efexorissa olisi kuulemma sellaista vaikutusta? Ja jos lihoo nii se johtuu mielihyvän parantumisesta ja syö sitten enemmän/epäterveellisemmin... Mutta siis itse lääkkeet eivät lihottas

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu