ebay.com liian halpaa?

ostaja11

Olen kovasti katsellu ebay.com:ista tuotteita mutta syvästi ihmetyttää miksi tuotteita myydään niin halvalla esim. 10 000 dollaria maksava eräs laite oli jollain yksityisellä? myytävänä 1000 dollarilla. laite oli kuulemma vain tunti käytetty ja muutenkin täysin ehjä.

Mistä voi erottaa varastetun tavaran?

5

1721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilijä

Minä ainakin olisin varovainen tuollaisessa kaupassa. Voi olla että rahat menevät kankkulan kaivoon, tai tuote on tosiaan varastettu.
      Eikös se niin ole että jos kuulostaa liian hyvältä niin se usein on liian hyvää ollakseen totta...tai jotain

• ostaja11

Ihmettelen kyllä kovasti itsekkin. Otin yhteyttä postitse. Ensinnä maili tuli heti 5 minuutin sisällä. Sanoi myös että voin maksaa paketin sitten täällä suomessa postiin. Mutta miksi tuotteesta oli useampi kohde tehty ja kaikki oli eri nimimerkille ja hinnat oli erit. Kaikki myivät kuitenkin samaa laitetta.

Onko kenelläkään ollut samanlaisia epäilyjä? ostanut yli tonnin eestä tavaraa ameriikasta?

• vaatetta

Että tekniikkaa en ole ostanut. Mutta uusia vaatteita ostanut paljon. Kaikki ovat olleet sikahalpoja, katsonut tukkujen hinnastoja, ja tukuissa melkein aina korkeammat hinnat kuin ebayssa. Tiedä sitten onko tavara varastettua, itse olen ajatellut, ettei ne isot marketitkaan esim.100euron tavarasta itse maksa kuin enint.10e. Miten muutoin liikkeet voivat myydä jopa 70% alennuksella tavaraa. Että jos yksityinen saa jostain suhteilla edullisesti uutta, niin ei ota niin paljon itselleen voittoa ja saa helpommin myytyä, eli ostaa suoraan tehtaalta ja ottaa vähemmän voittoa kuin tukku.
      Sitten on nämät jotka ostavat isoilta ketjuilta asiakaspalautuksia. Tekniikkalaite voi toimia aivan hyvin, tiedä sitten miksei ostajaa miellyttänyt. Takaisin isoihin liikkeisiin palautetut tuotteet saattavat mennä myyntiin vaikka ebayhin, eikä niissä välttämättä mitään vikaa ole.
      Oma kokemukseni tilaamisesta on hyvä, pari kertaa en ole saanutkaan tuotetta, mutta toisella kerralla sain rahan takaisin tililleni, ja toisella sain valita toisen tuotteen, joka saapuikin pikimmiten.
      Kymmeniä kertoja olen ebayssa huudellut, ja joka kauppa on tähän asti selvinnyt hyvin.

• shoppailija22

Minulla olisi kysyttävää huutamisesta ebayssä. Voisinko kysyä sinulta joistakin mieltä askarruttavista asioista? Jos, niin laita s-posti [email protected]. Kyselen mieluiten yksityisesti.. :)

• Itsekkin kauppias

Kyllä tuota käy jatkuvasti. Firmoille ja muillekkin jää tavaraa käteen jota eivät tarvitse.

Joskus taas tuo polkumyynti harmittaa myyjänä. Miksei 10.000 euron arvosesta tavarasta jota on oikeasti käyetty muutamassa testissä ei saa huutokaupassa kuin muutaman tonnin.

Mielestäni tavara olisi vähintään 9500 euron arvoinen. Kun ei sen arvo muutu tuossa mihinkään. Paitsi että tietysti se ei ole enää "uusi". Tämä ongelmahan on varsinkin jos ostat uuden auton. Kun olet ajanut sen ulos liikkeestä ja maksanut siitä 30.000 euroa et kadulla saa millään siitä 29.000 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe