Haittaako jos leikkaa otsahiukset ja on aika paljon finnejä otsassa? Vai eikö iho sillon kunnolla pysty hengittää tai jotai? :D
Vastailkaa pian!!
Finnit ja otsahiukset?
4
1237
Vastaukset
- momo
kylhän ne otsikset vähän hauduttaa...ja varsinki jos sit laitat siihe otsatukkaan kaikkii muotoilutuotteita/lakkaa nii se ainaki saattaa tukkii ne ihohuokoset..mut voihan pitää sit vaikka aina himas otsista jollai pinnil ylhäällä!
- Liberia
Ei otsahiukset välttämättä aiheuta lisää finnejä tai edes haudo niitä, jos ne ovat puhtaat. Rasvanen letti otsalla tai poskella ei tee hyvää millekkään naamalle.
- etuhiukset
mut periatteessa se on vaan hyvä nii, sen takia ei tartte laittaa meikkivoidetta otsaan, kun hiukset peittää finnit...
- pois..
Siis minulla oli vuosi sitten otsahiukset, ja eka olinki tosi ilonen, ku huomasin, että se peittää finnit tehokkaasti! Mutta taisin kyllästyä, kun ihotautilääkäri ja kosmetologi yms. huomautteli, että kun sulla nyt on toi otsatukka niin se hautoo tuota otsaa.. Eli aloin sitten kasvattaa sitä pois. Ei se kyllä muistaakseni mitenkään kummoisesti muuttanut otsan ihoa.. No, mutta nyt kun kävin taas kesällä hiljattain ihotautilääkärillä, sain kunnon lääkkeet ja iho on todella parempaan päin! Kivaa syksyä/ syksyn odotusta kaikille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448