Islamilaisten pelkääminen on rasismia! Islamilaisia kohtaan saa tuntea vain ihailua ja rakkautta! Kaikki muu on törkeätä rasismia ja ne, jotka pelkäävät islmalilaisia terroristeja, ovat rasisteja ja kiihottavat kansanryhmää vastaan!!! Islamia pelkäävät ihmiset tulee tuomita ankarimman kautta!
Islamofobia pitää kriminalisoida!!!
16
952
Vastaukset
- Islamia pelkäävät
pitää katkaista kaulasta
että parodian yritystäsi pitävät naurettavana kaikki, joiden äö on suurempi kuin kengännumero.
- taida olla
parodiaa, vaan ihan totta koko juttu:
"Aihe: "Tulisiko islamofobia kriminalisoida Euroopassa?" Puheenjohtaja: Kirsti Westphalen, Lähetystöneuvos, Lähi-idän ja Pohjois- Afrikan yksikkö, Ulkoministeriö"
http://www.cimo.fi/eman/ShowEvent.phx?eid=eman.756 taida olla kirjoitti:
parodiaa, vaan ihan totta koko juttu:
"Aihe: "Tulisiko islamofobia kriminalisoida Euroopassa?" Puheenjohtaja: Kirsti Westphalen, Lähetystöneuvos, Lähi-idän ja Pohjois- Afrikan yksikkö, Ulkoministeriö"
http://www.cimo.fi/eman/ShowEvent.phx?eid=eman.756Oudolta tuo minusta tuntuu. Ei kai mitään fobiaa voi kriminalisoida.
- lot
taida olla kirjoitti:
parodiaa, vaan ihan totta koko juttu:
"Aihe: "Tulisiko islamofobia kriminalisoida Euroopassa?" Puheenjohtaja: Kirsti Westphalen, Lähetystöneuvos, Lähi-idän ja Pohjois- Afrikan yksikkö, Ulkoministeriö"
http://www.cimo.fi/eman/ShowEvent.phx?eid=eman.756.. ei tuo voi olla totta. Oikeesti.
-- lot - tule "rassuilta"
Erasmus kirjoitti:
Oudolta tuo minusta tuntuu. Ei kai mitään fobiaa voi kriminalisoida.
sitä kysymään, sinun leirisihän sen idean on lanseerannut!
- paikalla joten
lot kirjoitti:
.. ei tuo voi olla totta. Oikeesti.
-- loten voi tietää mitä tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa. Mutta islamin pelon kriminalisoinnista siellä ilmeisesti keskusteltiin. Outoahan se on sinänsä, mutta monikulttuurin kannattajien tekona se ei sinänsä ole outo, koska monikulttuuria puolustetaan ihan omituisilla keinoilla.
- lot
paikalla joten kirjoitti:
en voi tietää mitä tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa. Mutta islamin pelon kriminalisoinnista siellä ilmeisesti keskusteltiin. Outoahan se on sinänsä, mutta monikulttuurin kannattajien tekona se ei sinänsä ole outo, koska monikulttuuria puolustetaan ihan omituisilla keinoilla.
.. on sitten totta.
Lähetä tuo linkki Halla-Aholle. Saapahan lisää ruutia muskettiinsa.
-- lot tule "rassuilta" kirjoitti:
sitä kysymään, sinun leirisihän sen idean on lanseerannut!
Minulla ei ole mitään leiriä.
- aika vaikea
Erasmus kirjoitti:
Minulla ei ole mitään leiriä.
kuvitella, että sinä et kuuluisi maahanmuuttajien puolustelijoihin tällä palstalla. Mutta toki voit kuvitella, että sinua ei voi mitenkään yhdistää maahanmuuttajien puolusteluun.
aika vaikea kirjoitti:
kuvitella, että sinä et kuuluisi maahanmuuttajien puolustelijoihin tällä palstalla. Mutta toki voit kuvitella, että sinua ei voi mitenkään yhdistää maahanmuuttajien puolusteluun.
Pitäisikö siis olla maahanmuuttajien vastustajat ja puolustajat, jotka keskenään sotivat?
- Johan Olin
lot kirjoitti:
.. on sitten totta.
Lähetä tuo linkki Halla-Aholle. Saapahan lisää ruutia muskettiinsa.
-- lotUskaltaisikohan Suurta Johdattajaa, Kansamme Pelastajaa, Asioista Kertojaa ja Tulevaa Johtajaa, Halla-ahoa vaivata tällainen tavallinen pieni rasisti?
- Unelma Sirpa-Leena
Johan Olin kirjoitti:
Uskaltaisikohan Suurta Johdattajaa, Kansamme Pelastajaa, Asioista Kertojaa ja Tulevaa Johtajaa, Halla-ahoa vaivata tällainen tavallinen pieni rasisti?
.. ja kerro miten kävi.
-- unelmasirpaleena - joka tapauksessa
Erasmus kirjoitti:
Pitäisikö siis olla maahanmuuttajien vastustajat ja puolustajat, jotka keskenään sotivat?
sillä tavalla palstalle kirjoittajat voi helposti jakaa.
joka tapauksessa kirjoitti:
sillä tavalla palstalle kirjoittajat voi helposti jakaa.
jako on keinotekoinen.
- onhan siinä
Erasmus kirjoitti:
jako on keinotekoinen.
käytetty keinoja ja tehty jotain. Olethan sinäkin keinotekoinen, isäsi käytti keinoja ja teki joitain...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644