Islamofobia pitää kriminalisoida!!!

Erasmús

Islamilaisten pelkääminen on rasismia! Islamilaisia kohtaan saa tuntea vain ihailua ja rakkautta! Kaikki muu on törkeätä rasismia ja ne, jotka pelkäävät islmalilaisia terroristeja, ovat rasisteja ja kiihottavat kansanryhmää vastaan!!! Islamia pelkäävät ihmiset tulee tuomita ankarimman kautta!

16

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Islamia pelkäävät

      pitää katkaista kaulasta

    • että parodian yritystäsi pitävät naurettavana kaikki, joiden äö on suurempi kuin kengännumero.

      • taida olla

        parodiaa, vaan ihan totta koko juttu:

        "Aihe: "Tulisiko islamofobia kriminalisoida Euroopassa?" Puheenjohtaja: Kirsti Westphalen, Lähetystöneuvos, Lähi-idän ja Pohjois- Afrikan yksikkö, Ulkoministeriö"

        http://www.cimo.fi/eman/ShowEvent.phx?eid=eman.756


      • taida olla kirjoitti:

        parodiaa, vaan ihan totta koko juttu:

        "Aihe: "Tulisiko islamofobia kriminalisoida Euroopassa?" Puheenjohtaja: Kirsti Westphalen, Lähetystöneuvos, Lähi-idän ja Pohjois- Afrikan yksikkö, Ulkoministeriö"

        http://www.cimo.fi/eman/ShowEvent.phx?eid=eman.756

        Oudolta tuo minusta tuntuu. Ei kai mitään fobiaa voi kriminalisoida.


      • lot
        taida olla kirjoitti:

        parodiaa, vaan ihan totta koko juttu:

        "Aihe: "Tulisiko islamofobia kriminalisoida Euroopassa?" Puheenjohtaja: Kirsti Westphalen, Lähetystöneuvos, Lähi-idän ja Pohjois- Afrikan yksikkö, Ulkoministeriö"

        http://www.cimo.fi/eman/ShowEvent.phx?eid=eman.756

        .. ei tuo voi olla totta. Oikeesti.

        -- lot


      • tule "rassuilta"
        Erasmus kirjoitti:

        Oudolta tuo minusta tuntuu. Ei kai mitään fobiaa voi kriminalisoida.

        sitä kysymään, sinun leirisihän sen idean on lanseerannut!


      • paikalla joten
        lot kirjoitti:

        .. ei tuo voi olla totta. Oikeesti.

        -- lot

        en voi tietää mitä tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa. Mutta islamin pelon kriminalisoinnista siellä ilmeisesti keskusteltiin. Outoahan se on sinänsä, mutta monikulttuurin kannattajien tekona se ei sinänsä ole outo, koska monikulttuuria puolustetaan ihan omituisilla keinoilla.


      • lot
        paikalla joten kirjoitti:

        en voi tietää mitä tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa. Mutta islamin pelon kriminalisoinnista siellä ilmeisesti keskusteltiin. Outoahan se on sinänsä, mutta monikulttuurin kannattajien tekona se ei sinänsä ole outo, koska monikulttuuria puolustetaan ihan omituisilla keinoilla.

        .. on sitten totta.

        Lähetä tuo linkki Halla-Aholle. Saapahan lisää ruutia muskettiinsa.

        -- lot


      • tule "rassuilta" kirjoitti:

        sitä kysymään, sinun leirisihän sen idean on lanseerannut!

        Minulla ei ole mitään leiriä.


      • aika vaikea
        Erasmus kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään leiriä.

        kuvitella, että sinä et kuuluisi maahanmuuttajien puolustelijoihin tällä palstalla. Mutta toki voit kuvitella, että sinua ei voi mitenkään yhdistää maahanmuuttajien puolusteluun.


      • aika vaikea kirjoitti:

        kuvitella, että sinä et kuuluisi maahanmuuttajien puolustelijoihin tällä palstalla. Mutta toki voit kuvitella, että sinua ei voi mitenkään yhdistää maahanmuuttajien puolusteluun.

        Pitäisikö siis olla maahanmuuttajien vastustajat ja puolustajat, jotka keskenään sotivat?


      • Johan Olin
        lot kirjoitti:

        .. on sitten totta.

        Lähetä tuo linkki Halla-Aholle. Saapahan lisää ruutia muskettiinsa.

        -- lot

        Uskaltaisikohan Suurta Johdattajaa, Kansamme Pelastajaa, Asioista Kertojaa ja Tulevaa Johtajaa, Halla-ahoa vaivata tällainen tavallinen pieni rasisti?


      • Unelma Sirpa-Leena
        Johan Olin kirjoitti:

        Uskaltaisikohan Suurta Johdattajaa, Kansamme Pelastajaa, Asioista Kertojaa ja Tulevaa Johtajaa, Halla-ahoa vaivata tällainen tavallinen pieni rasisti?

        .. ja kerro miten kävi.

        -- unelmasirpaleena


      • joka tapauksessa
        Erasmus kirjoitti:

        Pitäisikö siis olla maahanmuuttajien vastustajat ja puolustajat, jotka keskenään sotivat?

        sillä tavalla palstalle kirjoittajat voi helposti jakaa.


      • joka tapauksessa kirjoitti:

        sillä tavalla palstalle kirjoittajat voi helposti jakaa.

        jako on keinotekoinen.


      • onhan siinä
        Erasmus kirjoitti:

        jako on keinotekoinen.

        käytetty keinoja ja tehty jotain. Olethan sinäkin keinotekoinen, isäsi käytti keinoja ja teki joitain...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe