leo ja leo

leijonatar 77

Sopiiko Leijonanainen ja leijonamies, kertokaa kiitos kokemuksianne kun kumpikin on jo kypsässä iässä,.... yli 30 vee. mahtaako toimia hyvin vai??

4

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaras_83

hei,
      itseni kohdalla tämä ei ainakaan toiminut. Odotin samanlaista tulisielua mutta mies ei Todellakaan ollut sitä.
      Siis hauskaa oli ja tulimme uskomattomatn hyvin toimeen. Pidimme arvossa elämässä samoja asioita.. Mutta tulisuus puuttui. Makuuhuoneessa jäätävää!!

Hän ei pysynyt mukanani, joten kyllästyin :/

• pirre

olemme olleet naimisissa 23 vuotta. Emme ole tyypillisiä leijonia, vaan tosi rauhallisia. Mieheni ei osaa riiellä vaan mököttää ja minä samoin. Sopu sitten aina parhain.

• tupsuliisa

olin 8 vuotta leijona miehen kanssa, ensin suht hyvin meni, arki sujui paremmin, mutta kun lähdimme viettämään yhteistä vapaa-aikaa matkojen ym muodossa niin se oli yks katastrofi.kai jonkinmoinen "huomionhaku kisa" oli päällä.

• Leijona- 69

Olen seurustellut kahden leijonan kanssa ja hyvin sovimme yhteen. Seksikin sujui hyvin molempien kanssa, mutta minä olin ehkä vahvempi leijona molemmissa suhteissa, sain olla se kuningatar ;).Leijoanmies on myös ollut ainoa joka on osannut pitää huolta minusta ja molemmat olivat uskollisia. Ei valittamista, suhteet loppuivat olosuhteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe