Olenko liian painava??

Apuva..

Kun kysyb itseltäni tätä kysymystä, vastaisin kyllä. Olen noin 160 senttiä pitkä ( enemmänki) ja painan 46 jotain sinne päin. Kun pelkään että olen, niin ajelen tällä maailman suloisimmalla ponilla. Ratsastusta kylläkin kaipaan. Poni 12 vuotias, vahva ja kaikkee :D Säkäkorkeutta en tierä :( Mutta heittäkää jotain :D

5

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloona

      et ole liian painava, itse olen sinua painavampi ja ratsastan edelleen settiksellä koska ongelmia ei ole ollut

      • hei !

        elikkäs nää shetujen painorajat:
        shetun säkä alle 100cm : 40kg
        shetun säkä yli 100cm : 45kg

        ei pituusrajaa.

        ole liian painava shetulle.


    • Eza92

      Olet aikalailla rajatapaus, jos ponin säkä on alle 100 cm, niin EHDOTTOMASTI EI, jos yli 107 cm (ylikorkea) niin kohtalaisesti. Eli ei mielellään alle 107 cm, ehdottomasti 100 cm on alaraja.

    • agrologi

      et ole liian painava ponillesi, mutta olet jo vähän turhan pitkä ratsastamaan shettiksellä. Painosi kohdistuu väärään kohtaan ponin selässä tai polvesi kolisee ponin lapoihin tai varpaasi ovat ponin kainailoissa (pahimmillaan kaikki kolme vaihtoehtoa yhtäaikaa).

      Mielestäni voit ratsastaa ponilla aina silloin tällöin (harvemmin kuin kerran viikossa). Vakio ratsastajaksi sinun on etsitävä ponille joku pienempi ratsastaja tai sinun on likutettava ponia muilla keinoin (ajaminen, juoksutus jne)

    • painorajaaja

      elikkäs nää shetujen RATSASTUS painorajat:
      shetun säkä alle 100cm : 40kg
      shetun säkä yli 100cm : 45kg

      ei pituusrajaa, mutta kai sen nyt huomaa että avut menee väärään kohtaan.

      saat ajaa , ajaessa poni jaksaa vetää enemmän, selkään liikaaa olet :( aja mista saat jatkaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe