Ajaa taksikeikkaa joukkoliikenneluvilla ja kuvia löytyy......
Javatrans
48
4513
Vastaukset
- tak sari
Kaappiautoja vissiinkös????
- whihihhih
autoa?
- ex kuski
Ja paljon kelakeikkoja busalla, joita emme olisi voinneet ajaa....
- epäileväinen
Näytäpäs ne kuvat. Vahva epäilys, että kuvissa on taksi, eikä epäilyttävästi samannäköinen joukkaru..
- kela-kyytejä
joukkareilla. Taivahan tosi on. On tarkkailussa edelleen sekä poliisin, että muitten taksi-alaa valvovien taholta.
Ilolla odotan, kun viininlitkijä bermudoissaan palaa pankkitiskin taa. Vai onko se taas joukkoirtisanonut työntekijöitään niinkuin ennen muinoin...? - kateita olette
kela-kyytejä kirjoitti:
joukkareilla. Taivahan tosi on. On tarkkailussa edelleen sekä poliisin, että muitten taksi-alaa valvovien taholta.
Ilolla odotan, kun viininlitkijä bermudoissaan palaa pankkitiskin taa. Vai onko se taas joukkoirtisanonut työntekijöitään niinkuin ennen muinoin...?Java ei suinkaan ole ainoa, joka niitä Kelakeikkoja ajaa joukkareilla. Naurattaa tuollainen puhe poliiseista ja muista. Hahaa.
- Asiatselviksi
Laitetaan kuvat ely-keskukseen ja poliisille sekä tehdään molemmille tutkintspyynnöt niin rupeaa Javatranssissa puntti tutisemaan !
- 2006jepjep
Hohhoijaa. Älyn jättiläinen Tuomas taas vauhdissa. Päätiti sitten yksinäisyyteesi kaivaa ketjun vuodelta 2006 ja kommentoida sitä. Missä se kaipaamasi asiallinen keskustelu viipyy? Jos sulla ei ole muuta niin pysy pois.
- Kuvatliikkeelle
Ne joilla on kuvat niin ne pyydetään toimittamaan yllä oleville viranomaisille.
- Nimetönexkuski
voiko laittaa nimettömänä ?
- Todistajansuojeluohjelma
Voi laittaa
- Itähesanpöpö
Jannisen Vari
- Mercedesbenzmies
Ei tarvitse enää kuvia lähetellä liikennekaari hanke toteutuu jo keväällä ja kaikki liikenne hoituu markkinaehtoisesti joukkoliikenneluvilla.
Hyvä näin, niin vähenee kaverin jatkuva syöminen. - Kaaripyssy
Joo, paitsi että liikennekaaren valmistuttua ei tarvita enää mitään liikennelupia.
- Liikennelupa
Liikenneluvat tarvitaan AINA, luvan saa helpommin (ehkä).
- V.Irkamies
Liikenneluvat kyllä vaaditaan, mutta soveltuvuusharkinta, vakavaraisuus , eikä rötöksiä niin lupa irtoaa viideksi vuodeksi kerrallaan.
Koulutus kestää yhden kuukauden ja lopputentti liikenteestä vastaavalle henkilölle.
Sen jälkeen saa ajaa niin paljon kuin jaksaa ja koska tahansa, missä tahansa. Kuten tavaraliikenteessäkin.
Tavaraa saa kuljettaa myös kantavuuden mukaan, rajoitukset tästäkin kohtaa poistetaan.
Autojen määrän rajoittavat markkinat ja yhteiskunta säästää myös valvontakuluissa.- PakollinenLiikennelupa
Paitsi, että liikennelupaa ei myönnetä viideksi vuodeksi kerrallaan. Lupa on voimassa toistaiseksi ja joudut vuosittain raportoimaan ja maksamaan ELYkeskukselle liikevaihdostasi ja maksamaan valvontamaksun.
Likenneluvat tullaan vaatimaan IHAN AINA, ei vapautus tarkoita liikenneluvista luopumista. Lupa vaan myönnetään kaikille hyvämaineisille kansalaisille, ilman lupaa ei saa liikennöidä ammattimaisesti. Hyvä niin, sittenhän uberkuskitkin tarvitsevat luvan. Näin yhteiskunta saa omat maksunsa. Hyvä!! - Tietoaon
PakollinenLiikennelupa kirjoitti:
Paitsi, että liikennelupaa ei myönnetä viideksi vuodeksi kerrallaan. Lupa on voimassa toistaiseksi ja joudut vuosittain raportoimaan ja maksamaan ELYkeskukselle liikevaihdostasi ja maksamaan valvontamaksun.
Likenneluvat tullaan vaatimaan IHAN AINA, ei vapautus tarkoita liikenneluvista luopumista. Lupa vaan myönnetään kaikille hyvämaineisille kansalaisille, ilman lupaa ei saa liikennöidä ammattimaisesti. Hyvä niin, sittenhän uberkuskitkin tarvitsevat luvan. Näin yhteiskunta saa omat maksunsa. Hyvä!!Kyllä liikennelupa tullaan uusimaan viiden vuoden välein ja se on silloin viimeistään katkolla ellei liikennettä ole hoidettu vaatimusten mukaisesti. Valtio saa taas rahhoo, pohjattomaan kassaansa.
- Toistaiseksi.voimassa
Tietoaon kirjoitti:
Kyllä liikennelupa tullaan uusimaan viiden vuoden välein ja se on silloin viimeistään katkolla ellei liikennettä ole hoidettu vaatimusten mukaisesti. Valtio saa taas rahhoo, pohjattomaan kassaansa.
Liikennelupaa EI UUSITA VIIDEN VUODEN VÄLEIN! Luvat on voimassa toistaiseksi, edelleenkin. Et ilmeisesti ole alalla, kun et tätäkään tiedä.
- Javatranssilletöihinkö
Millainen virma on Javatrans ?
- ILPOonKURKO
Haluatko pakukuskiksi rilli pöllölle
- Anonyymi
Pysyykö Java pystyssä, vai kaatuuko korttitalo nyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyykö Java pystyssä, vai kaatuuko korttitalo nyt ?
Hinnat ainakin näköjään järkevämpiä kuin TH:lla ja Lähitaksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnat ainakin näköjään järkevämpiä kuin TH:lla ja Lähitaksilla.
Siis onko hintaerolla käytännön merkitystä esim lähitaksiin, Säästääkö kymmeniä senttejä vai jopa euroja ? Kuskin ajotapa ratkaisee väittäisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko hintaerolla käytännön merkitystä esim lähitaksiin, Säästääkö kymmeniä senttejä vai jopa euroja ? Kuskin ajotapa ratkaisee väittäisin
Jos ei oo keikkaa niin ei taida olla koko virmaa kohta enää ollenkaan, tippuvat yksitellen pois pelistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko hintaerolla käytännön merkitystä esim lähitaksiin, Säästääkö kymmeniä senttejä vai jopa euroja ? Kuskin ajotapa ratkaisee väittäisin
Näinhän se on, siksi kannattaakin suosia Fixua ja Uberia jotka tarjoavat kiinteän hinnan ja kuskin hidastelut eivät lisää hintaa, kuten näillä vanhoilla firmoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnat ainakin näköjään järkevämpiä kuin TH:lla ja Lähitaksilla.
Järkevämpiä? Eli siis kalliimpia, niin yrityksellekin jää jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, siksi kannattaakin suosia Fixua ja Uberia jotka tarjoavat kiinteän hinnan ja kuskin hidastelut eivät lisää hintaa, kuten näillä vanhoilla firmoilla.
Kiinteän hinnan saa kyllä nykyään ihan joka välittäjältä. TaksiHelsingiltä kun osaa valita Premium palvelun, saa vielä vakiovarusteena suomea puhuvan, ja kaupungin tuntevan kuskin 0 euron lisämaksulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevämpiä? Eli siis kalliimpia, niin yrityksellekin jää jotain
Asiakkaan kannalta järkevämpiä. Tyhmä maksaa liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaan kannalta järkevämpiä. Tyhmä maksaa liikaa.
Kolkuttaako konkka Javan ovea ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolkuttaako konkka Javan ovea ?
Sitäkö toivot ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolkuttaako konkka Javan ovea ?
Liikevoitto näytti kasvaneen aika reippaasti 2018, 183% tilikaudella 1,1 miljoonaan euroon ja omavaraisuusaste 109% 37%:iin, joten näyttää siltä että ovat pärjänneet erittäin hyvin taksiuudistuksen aikana.
Eli taitaa olla turha toive kateellisella tuo Javan konkka.
- Anonyymi
Viking Lineltäkin rahat loppuu, sama tilanne kaikilla henkilökuljetus yrityksillä. Kiinteät kulut juoksee koko ajan vaikkei asiakkaita olisi. Autotkin pitää joka kuukausi maksaa vaikkeivat liikkuisi metriäkään. Joko lainan lyhennys tai leasingmaksu. Pikku hiljaa alkaa kaikilla henkilökuljetusyrityksillä kassan pohja pilkottamaan.
Nyt jaettavat yritystuet yhtä tyhjän kanssa. On aivan normaalia että yrityksillä on varoja kiinteiden menojen maksamiseen n. 2 viikon ajaksi jos myynti tyssää kokonaan. Kesäkuussa yli puolella kaikkien suomen yritysten kassoista tyhjät jos muutoksia tilanteeseen tule. Puhutaan että tulossa pahempi kuin 30-luvun lama. Tälläistä ei ole aiemmin koettu.- Anonyymi
Noilla luvuilla Java ei varmaankaan ei ole ensimmäinen taksifirma joka kaatuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla luvuilla Java ei varmaankaan ei ole ensimmäinen taksifirma joka kaatuu.
No se jää nähtäväksi, että kaatuuko ja hyytyykö Javan koneet kokonaan, mutta onneksi aina voi jatkossa vaikka pyöräillä, jos ei ole muuta. Kannattaa varautua laittamaan omia rahoja takaisin yritykseen, että tulee pysymään pystyssä.... Omavaraisuusaste ei kuitenkaan ole mitään huippuluokkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se jää nähtäväksi, että kaatuuko ja hyytyykö Javan koneet kokonaan, mutta onneksi aina voi jatkossa vaikka pyöräillä, jos ei ole muuta. Kannattaa varautua laittamaan omia rahoja takaisin yritykseen, että tulee pysymään pystyssä.... Omavaraisuusaste ei kuitenkaan ole mitään huippuluokkaa!
Suhteellisen hyvä se on kuitenkin. Ja firma on kasvanut kannattavasti, eli selkeästi tekijäfirma, ei yksi näistä tolppien kitisijätaksareista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisen hyvä se on kuitenkin. Ja firma on kasvanut kannattavasti, eli selkeästi tekijäfirma, ei yksi näistä tolppien kitisijätaksareista.
Hyvä, kun on töitä! Vittuako valitatte autojenne tyhjäkäyttäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kun on töitä! Vittuako valitatte autojenne tyhjäkäyttäjät.
Ei liiku Java pirssit ja vankkurit, eikä tule kassaan rahaa. Ei ole hyvä tilanne ja kuskeja lähtee pois, yksi iso taksifirma vasta kaatui, mikä on seuraavana vuorossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liiku Java pirssit ja vankkurit, eikä tule kassaan rahaa. Ei ole hyvä tilanne ja kuskeja lähtee pois, yksi iso taksifirma vasta kaatui, mikä on seuraavana vuorossa
Sitten kun polttoainekorteilla ei saa enää polttoainetta niin siitä tietää että loppu on lähellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun polttoainekorteilla ei saa enää polttoainetta niin siitä tietää että loppu on lähellä
Taitaa olla monelle muulle tuttua jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla monelle muulle tuttua jo.
Onko liksat jo maksamatta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko liksat jo maksamatta ?
Varmaan monella muulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan monella muulla on.
Palkkaturvasta voi hakea jos Java jättää maksamatta ja lisäksi kannattaa firmalta hakea myös kaikki tuntipalkat, iltalisät, yölisät, sunnuntaikorvaukset, pyhäkorvaukset, ylityökorvaukset ja lomakorvaukset. Ammattiliitto avustaa tarvittaessa vaikka oikeudessa veloituksetta maksamattomien lisien perinnässä, ei tarvitse välttämättä olla liiton jäsen. Kysy lisää AKT:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaturvasta voi hakea jos Java jättää maksamatta ja lisäksi kannattaa firmalta hakea myös kaikki tuntipalkat, iltalisät, yölisät, sunnuntaikorvaukset, pyhäkorvaukset, ylityökorvaukset ja lomakorvaukset. Ammattiliitto avustaa tarvittaessa vaikka oikeudessa veloituksetta maksamattomien lisien perinnässä, ei tarvitse välttämättä olla liiton jäsen. Kysy lisää AKT:sta.
Palkkaturvasta voi hakea niin. Vuoden päästä on massit tilillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaturvasta voi hakea niin. Vuoden päästä on massit tilillä.
Laittaa liiton hakemaan käräjille tuntipalkkaa ja muita ylityökorvauksia, myös takseissa.
Toimii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaa liiton hakemaan käräjille tuntipalkkaa ja muita ylityökorvauksia, myös takseissa.
Toimii!Kerätkää nimilista ja hakekaa korvaukset yhdessä niin näin voittamisen mahdollisuudet ovat käräjillä 110 prosenttia
- Anonyymi
Nyt näyttäisi tämän päivän Kauppalehdessä olevan veroasia, jonka summa on melkein 60t euroa.
- Anonyymi
Kimppakyyti : Yrityssaneerauksen kautta korkurssiin, vuoron jälkeen ei tarvi pestä pirssiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073